Erika

30 omdömen om Erika

Sedan starten hos Reco 2017
Sofia A
Skrev om Erika en del av Hope by Lena

Salongen är jättefin o alla frisörerna verkar trevliga o kunniga. Jag går alltid hos Erika o är supernöjd, varenda gång. Sen är massagestolen fantastisk!!

Inger N
Skrev om Erika en del av Hope by Lena

Är branschkunnig både vad gäller klippning och färgning. Noggrann. Vänlig och positiv

Laura M
Skrev om Erika en del av Hope by Lena

Jag har blivit supernöjd varje gång!

Citla A
Skrev om Erika en del av Hope by Lena

Erika är en frisör med perfekt balans på att vara lyhörd och samtidigt ha en professionell åsikt om ens frisyr.

Elli A
Skrev om Erika en del av Hope by Lena

Har haft Erika som frisör under många år och blir alltid lika nöjd. Hon är extremt duktig på det hon gör, är noggrann och alltid positiv. Kan verkligen rekommendera Erika till alla!

Maria W
Skrev om Erika en del av Hope by Lena

Erika respekterade min "tanträdsla" och ansträngde sig verkligen för att tillmötesgå mina inte helt tydliga önskemål.

Mikaela E
Skrev om Erika en del av Hope by Lena

Mycket trevlig! Blev bra och hade en trevlig stund.

Caroline B
Skrev om Erika en del av Hope by Lena

Erika är fantastisk! Man blir alltid nöjd när man besöker henne och hon bemöter med en underbar service. Erika lyssnar alltid på vad man önskar, tänker och vill. Hon bedömer och ger egna förslag! Erika är verkligen toppen och en klass för sig!

Andrea H
Skrev om Erika en del av Hope by Lena

Erika är trevlig och en jätteduktig frisörska. Hon är uppmärksam på kundernas önskemål och ger samtidigt nya spännande råd, vilket jag tycker är bra. Jag kan verkligen rekommendera henne.

Susanne S
Skrev om Erika en del av Hope by Lena

Jag har bara klippt och färgat håret 1 gång hos Erika. Går sedan många år hos annan frisör på samma salong. Jag var nöjd med Erika. Lyssnade och var lätt att prata med. Jag var mycket nöjd med färgningen och föningen.