Hope by Lena

Hope by Lena

Ring 08-121 640 00 www.hopebylena.se

Här är vi tre frisörer som är måna om dig och vi lägger alltid fullt fokus på dig och dina önskemål när du kommer in i vår salong. Vi vill att du ska få en avslappnande stund i en kreativ och inspirerande miljö, centralt beläget på Kungsholmen. Hos oss kan du få de flesta hårvårdsbehandlingar, till exempel klippning, färgning...

314 omdömen om Hope by Lena

ANNIKA W
Skrev om Hope by Lena

Är så nöjd med Hope by Lena! De ger alltid ett proffesionellt bemötande, ger tips och idéer på färg och form men med en lyhördhet för mina önskemål. Vill varmt rekommendera denna salong!

Fotvårdssalongen Fotavtrycket
4.9/5 i betyg av 153 omdömen 4.9 av 153 omdömen
Badge2023

Fantastiskt bemötande! Professionell, kunnig , omtänksam med en stor portion humor. Överträffande mina högt uppsatta förväntningar! Re

Bo Kristoffer E
Skrev om Hope by Lena

Rekommenderas varmt 🙏🏻 otroligt fräsch salong. Klippning och färgning med strålande resultat. Super nöjd!

Linda W

Lena är en fantastisk frisör som tar både din personlighet och ditt hårs egenskaper i beaktande i val av frisyr.

WAU Jakobsbergsplatsen
4.8/5 i betyg av 1052 omdömen 4.8 av 1052 omdömen

Annika W

Jag har gått till Lena och klippt och färgat mig hår regelbundet de senaste 10 åren. Hon har alltid bemött mig med engagemang och professionalitet. Med god konsultation och dialog har vi lärt känna varandra och hon vet vad jag uppskattar. Lena får mig att känna att jag är i trygga händer och jag litar verkligen på henne då jag alltid får ett fint resultat. Oavsett om vi testar något nytt eller kör på det ”vanliga”. Jag kan varmt rekommendera andra att boka tid hos Lena, om det finns någon ledig tid ;).

Ulrika N

Klipp & färg. Alltid trevligt & vänligt bemötande. Lyhörda för kundens önskemål men ger samtidigt råd och förslag på hur man skulle kunna göra för bästa resultat, vilket jag upplever som positivt & proffsigt. Utvecklande & nytänkande salong. Lever alltid upp till förväntningarna.

Monas Klippotek
4.8/5 i betyg av 176 omdömen 4.8 av 176 omdömen

Louise B

Jag klipper mig en gång i månaden hos Ninni och är alltid supernöjd! Väldigt trevligt bemötande och härlig stämning på salongen. Jag skulle varmt rekommendera Ninni till alla, hon känner alltid in kundens behov och är väldigt lyhörd och otroligt proffsig. Världsklass!

Helene A

Lena är så gullig och duktig. Har gått till henne i flera år nu. Min favvo-frisör!

WAU Nyköping
4.9/5 i betyg av 466 omdömen 4.9 av 466 omdömen

Sandra är alltid trevlig, proffsig och lyhörd för önskemål .

Ulla A

Den tjänst jag köpte var en hårklippning. Ninni är alltid mjuk och behaglig. Man känner sig alltid välkommen.

Annika B

Klippning, otroligt väl bemött! Kompetent och proffsig, rekommenderar varmt!

Bangerhead Studio
4.9/5 i betyg av 1014 omdömen 4.9 av 1014 omdömen

Ingalill F

Salongen är ok. Lena är duktig.Men hon ska inte argumentera mot mina önskemål. Jag har köpt en toppen hårsprej.

Louise Å

Proffsig, idérik och en toppenfrisör 😊

Helena G

Jag går till Lena regelbundet och gör hårförlängning. Hon är skicklig i sitt hantverk dvs sätta i, plocka ur, klippa ihop allt, välja rätt nyans på håret (blanda upp med olika färger) m.m. Och hon ger bra tips och råd om skötsel. Jag vet också att hon är väldigt bra på färg och klippning för min kompis går också hos Lena. Jag har fullt förtroende för Lena vad gäller stil och mode, hon har koll! Och så är hon trevlig också och masserar hårbotten vid tvätt vilket är en härlig bonus tycker jag.

Jonas H

Bästa frisören jag har varit hos.

Caroline A

Kan bara säga, byt till denna salong, aldrig gått därifrån missnöjd.

Agnes D

Mycket skicklig och trevlig frisör! Lena är bra på att lyssna till önskemål och att anpassa dem till just mitt hår. Har även gjort fransar och bryn samtidigt vilket blir super. Jag har stort förtroende för Lena, det är viktigt för mig. Rekommenderar varmt en trygg och skön stund hos Lena!

Linda G

Ninni är helt fantastisk på att färga hår! Innan jag klippte mig senast fick jag de sista veckorna jätte många komplimanger för min fina färg på håret, jag tänker att det verkligen är en komplimang till frisören för ett väl utfört jobb! Jag är supernöjd, rekommenderas varmt!!!

Charlotte R

Lena är otroligt skicklig på att både lyssna in vad man själv vill ha och ge förslag som passar bra! Jag fick både fin färg och superfin klippning, har aldrig varit så nöjd! Tack Lena!

Vita G

Jag har tjockt och ganska mörkt hår och hade utmaning att hitta en frisör som kan hantera det. Nini har lyckats att fixa en perfekt blond färg utan att hårkvaliteten försämrats. Hon tänker långsiktigt och är verkligen jätteduktig! Rekommenderar varmt!

Åsa O

Går hit för klippning och slingning och blir alltid nöjd. Får många bra tips och idéer om hur jag ska sköta mitt hår. Personligt och varmt mottagande!

Agneta W

Tjänst! MYCKET BRA! JAAA! Bästa frisör jag varit hos någonsin!

Maria E

Lena är fantastisk! Har koll på precis vad jag passar i både om det gäller form och färg. Jag är alltid så nöjd när jag går därifrån.

Ida L

Lena förstår sig på hår! Jag hade väldigt svårt för att gå till nya frisörer men efter rekommendation från en kompis bokade jag tid hos Lena och har aldrig ångrat mig. Trevligt bemötande och otrolig kompetens!

Annelie B

Så nöjd med både resultat och bemötande👍

Susanne N

Lena både klipper och färgar mig. Jag blir alltid nöjd. Hon har en förmåga att se hur håret ska klippas för att ligga bra med hårets virvlar och egenheter. Alltid trevlig och tillmötesgående.

Pontus E

Trevlig salong och Ninni är ett riktigt proffs.

Malin F

Jag blir alltid lika nöjd med mitt klipp/färg/slingor hos Ninni. Hon lyssnar alltid på mina önskemål och jag lämnar salongen med mina förväntningar uppfyllda. Ses igen!

Frida L

Jag går till Ninni på Hope by Lena regelbundet och färgar och klipper mig. Superfin service och väldigt bra resultat. Alltid lika nöjd!

Martina N

Duktig, lyhörd och proffsig frisör som gav mig det jag var ute efter. Tummen upp!

Connie Lee C

Väldig trevlig bemötelse bra kunskap fina produkter .och jag älskade massage stolen. Jag absolut kommer tillbaks

Sten V

Besökte Hope för klippning. Väldigt trevliga, bra bemötande. Proffsiga och kunniga. Toppbetyg

Isabella L

Lena är lyhörd över kundens önskningar men ser alltid även till det bästa för håret. Gedigen kunskap och man känner sig alltid trygg i hennes händer . Plus detta är det också var 8:e veckas totala relax i en harmonisk salong!

Charlotte H

Bästa frisören någonsin, Lena 💫💫💫

Martin R

Fantastiskt resultat varje gång trots det tunna materialet! Proffsigt social och lugn stämning i salongen, en riktig oas!

Mia A

Lena är magiskt bra! Rekommenderar henne varmt. //Mia

Malin S

Klippte och färgade mitt slitna hår. Fick bra hjälp att välja färg. Resultatet blev fantastiskt. Plus för att det är fokus på miljö. Är mycket nöjd!

Marie P

Alltid trevligt bemötande. Alltid bra resultat. Jag har gått hos Lena i flera år - alltid nöjd och glad när jag gått därifrån.

Karin B

Utmärkt och personlig service. Blev jättenöjd med klippningen.

Pernilla I

Mycket kunnig, vänlig och personlig.

Johanna D

Bra service och grymt resultat. Jättenöjd med klippning och slingor.

Ellinor C

Trevligt bemötande och Nimni förstod vad jag ville ha.

Karin E

Klippning och färgning. Ninni har en känsla för färgtoningar och detaljer och varje gång blir det toppen. Kan varmt rekommendera henne som frisör. Kram Karin Eklund ❤️

Sara C

Ninni är proffsig och så kunnig inom färg!

Malin E

Min fantastiska frisör Lena som jag gått till i över tio år. För ett par år sedan öppnade hon egen salong och till sommaren flyttar hon och hennes proffsiga frisörkollegor till nya större lokaler på Kungsholmen. Lena är lyhörd, kunnig och alltid ajour med de senaste inom frisörvärlden. Salongen har ett starkt miljöfokus med ekologiska produkter och hållbarhetstänk. Att Lena dessutom är utbildad makeup arstist gör att man kan få bli helfixad för speciella tillfällen, något jag ska nyttja när hon ska styla mig till mitt bröllop i augusti! Kan varmt rekommendera Hope by Lena! /Malin Ehn

Christina T

Min erfarenhet av Ninni sträcker sig 8 år tillbaka i tiden-vilket iof sig talar sitt tydliga språk! Ninni är kompetent och duktig, lyhörd, trevlig och tillmötesgående frisör. Jag är mer än nöjd och jag känner mig alltid sedd och väl bemött av övriga kollegor till Ninni.

Christina L

Alltid nöjd efter varje besök!

Kaisa K

Ninni är grym, lyssnar och kommer med bra idéer, närvarande och kan sin sak

Signe O

Lämnar alltid Lenas salong nöjd! Professionellt bemötande, de lyssnar på vad du vill ha & rådgör med dig under hela tiden.

Sofia B

Lena är en fantastisk frisör! Hon är lyhörd, proffsig och framförallt trevlig. Kan rekommendera henne starkt!

Hanna B

Absolut bästa frisören! Varit kund i 10 år, och aldrig varit missnöjd. Rekommenderar alla att besöka Lena!

Sara E

Duktiga och proffsiga tjejer. Fantasifulla och grymma på färg. Alla mina förväntningar blev uppfyllda. Jag rekommenderar denna salong till alla.