Hörbart Stockholm AB

Hörbart Stockholm AB

Ring 08-720 14 00 horbart.se

Att Hörbart är auktoriserad av Stockholms läns landsting innebär en trygghet för dig som kund, att vi arbetar enligt landstingets regler och direktiv. Det innebär även att du som kund kan ta del av de subventioner och möjligheter till finansiering som landstinget erbjuder dig som bosatt i Stockholm. Vårt mål är att förbättra...

136 omdömen om Hörbart Stockholm AB

ROBERT BERTHOLD S
Skrev om Hörbart Stockholm AB

Jag fick idag professionell hjälp hos Hörbart. Kom på jourtid blev väl bemött och hörapparaten inställdes på bästa hörsel funktion. Vill varm rekommendera Hörbart. Finns i Stockholm, Norrtälje, Södertälje och Nynäshamn.

Hör Stockholm
4.9/5 i betyg av 92 omdömen 4.9 av 92 omdömen

Är kanonnöjd Detta var detta som.höjde min livskvaliteten Är helnöjd och med den service som.hon gav hon kan sitt yrke Zara Varm hälsning

Börje G
Skrev om Hörbart Stockholm AB

Phonak Audeo M70 R Har fått ett jättetrevlig bemötande här i Nynäshamn och Emma beskrivit olika apparater och deras funktioner. Vi har tillsammans valt de här apparaterna. De fungerar bra med smarttelefon och TV. Jag är så här långt nöjd. Önskar fler funktioner på appen. Mvh Börje Gutesten

Karin F
Skrev om Hörbart Stockholm AB

Jag har fått mycket bra hjälp av Emil med att få väl fungerande hörapparater. Kände mig före besöket på Hörbart tveksam till om det skulle gå att hitta en lösning som jag var nöjd med. Men det gick! Tack för det och tack för mycket trevligt bemötande!

Christoffer H
Skrev om Hörbart Stockholm AB

Blev rekommenderad av hörcentralen att kontakta er. Blivit bemött på ett fantastiskt sätt och inte haft några bekymmer. Mycket tacksam och rekommenderar er mer än gärna.

Kjell D
Skrev om Hörbart Stockholm AB

En duktig och kompetent hörselkonsult Som visade intresse och engangemang för sin patient Resultatet blev 100 % givande för den behövande hörselskadade

Åke M
Skrev om Hörbart Stockholm AB

Proffsigt bemötande och bra resultat.

Peter S
Skrev om Hörbart Stockholm AB

Hörapparater med sändning av ljudet från den ena till den andra. Förväntningarna var att det skulle bli jobbigt att höra ljud från ena sidan av huvudet i det motsatta örat men det fungerar alldeles utmärkt och utan problem. Mycket positiv upplevelse både av utrustningen och av Elisabeth som hjälpte mig med allt.

Lennart B
Skrev om Hörbart Stockholm AB

Hörbart bistod med utredning och ansökan när jag behövde hörhjälpmedel för att klara jobbet. Detta var andra gången de hjälpte mig (första var 2010) och jag har varit lika nöjd båda gångerna.

Hans K
Skrev om Hörbart Stockholm AB

Nya hörapparater som jag använder varje dag. Allt tack vare er väldigt kunniga, entusiasmerande och lösningsinriktade audionom Emma i Nynäs. Har haft hörapparat sedan 2013 som knappt använts men nu kan jag tom gå och lägga mig med hörapparaterna på. Dom märks först när kudden prasslar väl mycket. Blåtands lösningen från tv gör att jag nu hör allt som sägs i svenska program. Tack Emma och God Jul. /Hans

Peter S
Skrev om Hörbart Stockholm AB

Proffsigt agerade!! Kände verligen att jag fick den hjälp och servic jag villa ha.

Lena L
Skrev om Hörbart Stockholm AB

Det var dags för nya hörapparater, som blir de fjärde i ordningen, och vände mig den här gången till Hörbart. Min audionom Emil har varit mycket tillmötesgående och lyhörd för mina önskemål och svarat proffsigt på alla mina frågor. Jag har fått testa olika hörapparater, Landstingets först men bad att få testa de dyrare varianterna. Upplevde en skillnad i kvalitet och har nu köpt de senaste på marknaden, Resound LiNX Quattro (som ger ett mer naturligt ljud). Kostar en del, men en bra livskvalitet betyder ju allt. De är...

Marianne F
Skrev om Hörbart Stockholm AB

Jag blev bemött på ett mycket positivt sätt av kunnig, trevlig, engagerad personal, som dessuton följde upp genom att ringa och höra om allt fungerade. Mina förväntningar var positiva från början eftersom jag blivit rekommenderad Hörbart av hörcentralen i Nyköping. (De har för långa vårdköer). Förväntningarna infriades med råge.

Lars H
Skrev om Hörbart Stockholm AB

Efter åtskilliga besök hos det" stora" företagets audionomer i Södertälje utan att fått advekat utprovning och hjälp med mina problem vände jag mig på rekommendationer till Hörbart i Nynäshamn. Det bemötande jag fick av Emma Hermansson överträffade med råge mina förväntningar. Lyssnande, sakligt och proffesionellt lotsade Emma mig genom undersökning och inte minst viktigt i mitt sammanhang, utprovning av olika alternativa lösningar anpassade för mig. Nu har jag äntligen efter mycket lång tid hittat rätt hörselmottagning. Tack för hjälpen och för att ni dessutom finns i Nynäshamn Lars Häll

Åke Z
Skrev om Hörbart Stockholm AB

Hörselprov samt därefter utprovning av hörapparat. Fantastiskt bra och proffsigt bemötande av Jessica Kihlsved, som tog hand om mig. Hade hört positivt om Hörbart av en granne som är hörsel- och dövlärare. Bokade tid för provet på nätet. Jag har rekommenderat två vänner att gå dit.

Sven-Inge A
Skrev om Hörbart Stockholm AB

Ersättning av äldre hörapparater. Mycket bra bemötande och goda förslag att överväga. Jag är helt nöjd med utfallet!

Annette F
Skrev om Hörbart Stockholm AB

Provade ut nya hörapparater och arbetshjälpmedel. Jag har fått ett väldigt proffsigt bemötande och ovärderlig hjälp. Allt är fantastiskt bra!

Roger K
Skrev om Hörbart Stockholm AB

Otroligt support med hörhjälpmedlen, allt ifrån tester utprovning och sist men inte minst den personliga kontakten.

Mårten J
Skrev om Hörbart Stockholm AB

Jag fick hjälp med en utredning om hörseltekniska hjälpmedel. Jag fick ett mycket trevligt bemötande och god hjälp att hitta rätt utrustning.

Sven-Olof N
Skrev om Hörbart Stockholm AB

Lättfattlig och bra pedagogiska instruktioner av hörapparaterna. Lite undanskymd plats för verksamheten. Helt nöjd med kontakten med er Audionom.

Alexandra E
Skrev om Hörbart Stockholm AB

Har byt till ny hörapparat. Super bra service och toppen personal👍😀

Krister A
Skrev om Hörbart Stockholm AB

Eftersom ni inte anger vilken betygsskala ni vill att jag ska använda är det givetvis omöjligt för mig att ge ett betyg! Låt mig dock sammanfattningsvis säga att kag är utomordentligt nöjd med den hjälo jag fått från Hörbart.

Jan L
Skrev om Hörbart Stockholm AB

Köpte hörapparater. Testade olika modeller och blev mycket nöjd. Trevligt och personligt bemötande. Företaget levde upp till, eller överträffade mina förväntningar

Eva N
Skrev om Hörbart Stockholm AB

Nya hörapparater, vilka jag delvis bekostat själv. Väl anpassade efter mina behov med hjälp av lugn och inlyssnanfe audinom. Möjligheten till telefon- och radiolyssnande, direkt i apparaten, är ett lyft , höjd livskvalitet, då jag nu hör i telefon , behöver inte vara ängslig eller missförstå. Njuter av att åter lyssna på utländsk radio, musik etc.Jag känner mig inte som patient på Hörbart, dvs inte sjuk. Hälsning Eva

Kjell G
Skrev om Hörbart Stockholm AB

Rakt igenom proffsigt be- mötande, kunnig personal och bra information om de olika alternativ som fanns att välja vad gäller hörapparater. Klart nöjd !

Per L
Skrev om Hörbart Stockholm AB

Johan Nordqvist bemödade verkligen för att uppnå bästa möjliga resultat. Tack Johan.

Mona O
Skrev om Hörbart Stockholm AB

Jag har fått världens bästa audionom och också ett bra företag. Hon tyckte att jag skulle testa några som var lite starkare än dom jag hade. Emma har verkligen lyckats få till bra ljud i de nya happarna och dom känns bekväma. Det känns inte att jag har något i örat. Behövde bara göra några få återbesök för justering av ljudet. Hon lyssnade och kunde "tyda" vad jag hade för problem. Kommer aldrig att lämna det stället!

Berit G
Skrev om Hörbart Stockholm AB

Jag var skeptisk till hörutrustningen, eftersom jag tidigare haft ont av .likadana snäckor. Beställde extra förstärkning till båda hörsnäckorna, som blev över förväntan. Servicen på Hörbart i Nynäshamn är suverän, kändes att dom gjorde allt för mitt bästa välmående. Nu hör jag verkligen bra igen, skyndar långsamt steg för steg och med daglig kontinuitet blir var dag bättre och bättre!

Johan E
Skrev om Hörbart Stockholm AB

Jag har fått ett helt fantastiskt bemötande av företaget från första början. Alla var vänliga, allt fungerade, kort väntetid osv. Johan som tog hand om mig är en väldigt duktig och professionell person som dessutom är personlig och inger ett stort förtroende. Jag har sagt till bekannta att jag aldrig känt mig så väl bemött och bra behandlad i något sammanhang tidigare. Det är bara att gratulera! (Mig själv också...)

Erik E
Skrev om Hörbart Stockholm AB

Utmärkt saklig information Stor lyhördhet och man tog sig mycket god tid att informerade sig om det individuella behovet och förmedlade bra tekniska lösningar Intresserat och vänligt bemötande Återkoppling med besök och väl tilltagen tid Fonac apparater med streamer

Johan Lennart Christofer E
Skrev om Hörbart Stockholm AB

Jag fick utprovat nya hörapparater (har haft hörapparater sedan tidigare). Bemötandet har helt igenom varit vänligt och tillmötesgående och de förväntningar jag hade på service och kunskap infriades. På det hela taget är jag mycket nöjd!

Fredrik V
Skrev om Hörbart Stockholm AB

Gick till dem för utprovning av hörapparater. Jag fick proffsigt bemötande med bra service. Jag fick också upplevelsen att det viktigaste var min hörsel, inte att de skulle tjäna pengar. Jag kommer att fortsätta att anlita dem när det behövs. Jag kommer att rekommendera dem till andra.

Carina R
Skrev om Hörbart Stockholm AB

Jag ger mina bästa rekommendationer till Hörbart och speciellt till audionom Johan. Alltid ett trevligt, glatt bemötande med ett stort engagemang och ett stort tålamod. Ett stort tack att ni finns!

Bo M
Skrev om Hörbart Stockholm AB

Mycket gott bemötande. Hörselundersökning och utprovning av hörapparater. Överträffade mina kundförväntningar. Hörhjälpmedlen fungerar utmärkt.

Kjell L
Skrev om Hörbart Stockholm AB

Vid snart 62 års ålder har jag de senaste åren fått större problem att uppfatta tal speciellt i offentliga miljöer. Jag fick det bekräftat vid besök på Hörbart att jag hade nedsatt hörsel vid högre frekvenser. Tillsammans med Hörbart valdes en hörapparat som jag efter en dryg månads daglig användning är klart nöjd med. Jag upplever talet krispigare och tydligare än jag gjort på länge. Även ett TV tillbehör är jag nöjd med där man med hjälp av en TV streamer får hörapparaten att bete sig som ett trådlöst headset, där jag...

Roger A
Skrev om Hörbart Stockholm AB

Hej ! Var på ett annat företag först då jag till slut tänkte ta tag i detta med hörapparat. Där kändes det bra till en början men fick bara reda på att jag skulle köpa den dyraste. Fick dock ingen info om skillnaden mellan de olika modellerna. Kom sen till ohörbart och fick hjälp av Jessica Kihlsten som var både ödmjuk och proffsig. Är supernöjd. / Roger Andersson

Ulf L
Skrev om Hörbart Stockholm AB

Mycket proffsigt och trevligt bemötande. J kunde sin sak man kände sig väl omhändertagen utan några överdrifter.

Gudrun H
Skrev om Hörbart Stockholm AB

Jag har fått proffsigt bemötande och all hjälp jag önskade och behövde , dvs hör småbarnen, klarar trafiken och har inga problem med party nivåerna . Mycket nöjd med appen ReSound som jag fick installerad till mon iPhone . Gott kaffe och mycket trevligt bemötande.

Eva H
Skrev om Hörbart Stockholm AB

Jag har haft hörapparater i ca 25 år de sista 10 åren med tillbehör och varje gång jag behöver nya hjälpmedel har man organiserat om hörselvården i Stockholm. Hörselhjälpen har varit av mycket varierande kvalitet och ibland har jag bytt audionom eller klinik. Denna gång letade i över en månad på nätet, utan framgång, för att hitta någon slags jämförande kvalitetsmätning. Genom privata kontakter hittade jag så småningom HÖRBART. På er hemsida beställde jag tid hos Johan och är oerhört nöjd med; • det tekniska kunnandet...

Anders A
Skrev om Hörbart Stockholm AB

Bra bemötande. Kunnig audionom. Jag har köpt hörapparat utanför landstingets sortiment. Den fungerar bra. Jag har fått hjälp med felsökning, anpassning av programvara och ljudprofiler. Det uppfyllde mina förväntningar.

Torbjörn D
Skrev om Hörbart Stockholm AB

Utmärkt, Johan är både kunnig, professionell, engagerad

Håkan B
Skrev om Hörbart Stockholm AB

Strålande bemötande. Kunnig information av mycket omtänksam anställd. Bra uppföljning och inkoppling. Allt fungerar upp till förväntningarna och vänjer mig sakta med att höra vad folk säger. Tack Håkan Bille

Birgitte H
Skrev om Hörbart Stockholm AB

Mycket trevligt bemötande och bra rådgivning vid val av hörapparat och instruktion i medföljande TelefonClip.

Tage J
Skrev om Hörbart Stockholm AB

. jag har provat in en ny hörapparat i Nynäshamn .jag blev tipsad om hörbart i nynäs ,det bemötande jag fick överträffade mina .förväntningar

Gun-Britt C
Skrev om Hörbart Stockholm AB

Jag är mycket nöjd med bemötandet vid mina besök på hörbart. Jag fick lugn och sakligt information om min hörselnedsättning, vilka olika alternativ av hörapparat det fanns för anskaffandet av apparat. Jag köpte min hörapparat med förlängd garanti samt batterier och skydd. Jag till ett flertal personer info att de undersöka om de har behov av apparat och att man inte ska vänta för länge med detta. Jag har rekommenderat Hörsam i Nynäshamn då det är lika lätt att åka dit som till Sthlm.

Ronni L
Skrev om Hörbart Stockholm AB

Hörsellundersökning/hörapparater H-V/Intoduktion/information. Kannon på alla punkter.

Sven-Olof R
Skrev om Hörbart Stockholm AB

Bra och proffsigt bemötande. Fick en utmärkt hörapparat utprovad som jag använder varje dag från morgon till kväll. Min audionom Jamie är saklig och försöker inte sälja på mig något som jag inte behöver. Vilken skilnad mot min tidigare hörselmottagning som alltid tyckte jag skulle lägga till 10000 - 15000 kr för att få ett bra resultat. Nu räckte det med Landstingets 600 kr

Oskar A
Skrev om Hörbart Stockholm AB

Bemötandet var jättebra! Jag fick hjälp med att införskaffa en ny hörapparat enligt mina behov och därefter alltid kunna foa hjälp med att justera inställningarna för att göra min upplevelse bättre! Min upplevelse som kund hos Hörbart Stockholm AB är positiv!

TORKEL D
Skrev om Hörbart Stockholm AB

Professionella utan att bli opersonliga, inger trygghet i sina bedömningar och råd. Lyssnande(!) och snabba. Bäst av de audionomcentraler jag stött på hittills.

Wivi N
Skrev om Hörbart Stockholm AB

Rekommenderas å det varmaste. Så kunnig personal. I mitt fall Jamie som visade stor empati och inte försökte sälja in någon dyr apparat. livet har förändrats totalt. Och inte syns apparaten heller, fåfäng som man är. Om ni behöver hörapparat så vänd er med förtroende till Hörbart när det gäller Stockholm. Är så tacksam mot den som rekommenderade detta företag. Wivi

Börje L
Skrev om Hörbart Stockholm AB

Rekommenderas å det varmaste. Mycket sympatiskt gäng, professionell service. Försöker inte pracka på dig de dyraste apparaterna i onödan.