Alla kategorier Fastighetsbolag Skåne Malmö Hotell Mäster Johan i Malmö AB

Hotell Mäster Johan i Malmö AB

Mäster Johansgatan 13, 211 21 Malmö — Visa karta

Ett första klassens hotell idealiskt beläget på gamla väster mitt i hjärtat av Malmös shopping/affärsdistrikt. Våra 69 prisbelönta rymliga rum och sviter möblerade och utrustade enligt klassisk design med högsta standard. 3 konferansrum med en

Läs vad 3 kunder tycker om Hotell Mäster Johan i Malmö AB

• Frippe
    Frippe skrev om Hotell Mäster Johan i Malmö AB
    Ett första klassens hotell?? Nja inte alls faktiskt, bokade ett enkelrum och fick äldreboende feeling med handikappstänger på toaletten, sliten inredning och inget fönster ut, utan mot inneträdgården. Har bott på väldigt många fina hotell så vet vilka referenser jag skall plotta av.
    Trevlig personal och hyfsad frukost. Medelmåttigt samlat betyg.
    Återkommer jag?? Nej det finns betydligt bättre hotell för den summan jag betalade.
  • Anna K
    Anna K skrev om Hotell Mäster Johan i Malmö AB
    Vi har hittat vårt favorithotell i Malmö!
    Rummet var väldigt fint och lugnt trots hotellets centrala läge nära lilla torg. Frukostbuffén var stor och saknade inget. Väldigt bra personal som tog väl hand om oss, vi längtar redan tillbaka...

A&J
  • Amanda E
    Amanda E skrev om Hotell Mäster Johan i Malmö AB
    Detta är mitt favorithotell i Mamlö! Brukar bo här om jag ska neråt Skåne. Varför är det då en favorit? Jo, rummen är väldigt trevligt inredda i en ljus skandinavisk stil, men sköna Dux-sängar och Bang Olufsen-tv. Frukostbuffén är jättegod och det mesta lagas på plats ute i restaurangen och man serveras direkt av kocken. Trevligt personal av bra läge mitt i city nära både tåget och shopping!
    Johan J, Johan C gillar detta

Mäster Johansgatan 13, 211 21 Malmö