Hotel Rival AB

3.8

10 omdömen om Hotel Rival AB

Anncharlott K
Skrev om Hotel Rival AB

Rivals brunch var en besvikelse!! Framförallt så var personalen nonchalant och snudd på otrevlig. Vår servitör var extremt ointresserad och bjöd inte på någon service. Han informerade inte om vad som ingick, han såg sur ut när man frågade. Maten var sådär. Inga skyltar så man visste inte vad man åt. Efterrätterna stod i mörkret och att te och kaffe ingick och vart det fanns att hämta, var det ingen som berättade. Sen kunde jag inte få grädde på pannkakorna, som inte någon berättade var amerikanska och dessutom sega... Den enda som var trevlig var hovmästaren som gav oss bord efter önskemål.

Jakob D
Skrev om Hotel Rival AB

Atmosfären på Hotel Rivals brunch är avslappnad och känslan man får är den samma som man får när man bor på ett lite bättre Hotel. Är det soligt så kan jag verkligen rekommendera att sitta ute på terassen. Själva maten är rätt bra med en välfylld efterrättsbuffe, men enligt mig inte värd 300 kronor. Därför blir det inte mer än godkänt.

Karin A
Skrev om Hotel Rival AB

Rival har en utsökt brunch på söndagar! Lika trevligt att gå dit en kväll med god mat och bra en drinklista. Gå dit!

Hedvig T
Skrev om Hotel Rival AB

Mycket trevligt hotell med serviceinriktad personal! Här kan man avnjuta en avslappnad vistelse i trevligt designade rum. Nära till Slussen, Gamla stan och Gondolen.

Edit T
Skrev om Hotel Rival AB

Otroligt bra hotellfrukost och ett urmysigt café med mycket stor och varierande meny! De mindre hotellrummen är lika lyxiga som sviterna med härliga sängar och fina badrum. Ett perfekt storstadshotell!

Tove
Skrev om Hotel Rival AB

Jättebra brunch på söndagar! Mycket kall mat och inte bara det klassiska som bacon mm. Många olika desserter och sötsaker! Priset ligger lite högre än på andra ställen och dryck ingår ej i priset. Men det är det värt!

Samuel G
Skrev om Hotel Rival AB

Efter en lång dags julshopping, trött i benen, grinig och förbannad så var det som mumma för själen att kliva in på Rival. Sköna soffor, passande musik och jättegoda varma romdrinkar.

Amanda E
Skrev om Hotel Rival AB

Rival är ett sånt där ställe som är trevligt oavsett när eller med vem man besöker det. Det funkar lika bra om man vill ta ett par drinkar med tjejgänget, äta lunch med jobbarkompisen eller äta middag med pojkvännen. God och vällagad mat, goda drinkar, skön atmosfär och trevlig personal. Rekomenderas!

David H
Skrev om Hotel Rival AB

Jag har varit här på konsert samt i baren. Det är en mycket trevlig miljö. Dock kan man undra över räknekunskaperna när tre kräftor kostar mer än 2+1.

Daniel F gillar detta
Jonas F
Skrev om Hotel Rival AB

Cocktailbaren på Rival är riktigt fräsch och trevlig om man ska ut för och ta sej ett par drinkar innan utgång eller bara för en trevlig kväll på stan. Här finner man kunnig och trevlig personal som verkligen gillar sitt jobb! Rekommenderar varmt ett besök!