Household i Uppsala AB

3.0

5 omdömen om Household i Uppsala AB

Anders B
Skrev om Household i Uppsala AB

Gick för att ha handla här. Tomt i lokalen så lämnade när jag skulle betala. Då kom helt plötsligt ”chefen” vid namn Kaj, tydligen, springandes från närliggande bar på andra sidan gatan, Happy Duck bar som ligger ett par meter från denna affär, där han suttit och ”fikat”. Stank sprit om människan samt så var han helflummig o tramsig. Detta var riktigt oprofessionellt.

Folkhemmet
4.2/5 i betyg av 371 omdömen 4.2 av 371 omdömen

Fick bra service av personalen i butik! Leveransen kom fortare än tänkt.

Madeleine N
Skrev om Household i Uppsala AB

Ett riktigt prylställe! Här hittar man alltid något man vill ha, det finns hur mycke saker som helst. Priserna varierar ganska bra, lite beroende på märke och storlek. MEn det är oftast prisvärt. Speciellt nöjd är jag med min fina drinkkortlek och mitt salt och pepparkvarnset i grisform.

Charlotte G
Skrev om Household i Uppsala AB

Otroligt bra sortiment med många olika stilar, här finns minsann något för alla! personalen är trevlig och hjälpsam samt att lokalen är rymlig. De byter ofta ut sitt soriment och man kan hitta nya design produkter där som man kanske inte finner i andra butiker i uppsala.

Trolligt
Skrev om Household i Uppsala AB

Bara ett stenkast från Designtorget ligger den ganska spännande alltiallobutiken Household. Efter att ha gått ned i den anonyma ingången öppnar sig ett landskap av prylar. Allt från fåtöljer till disktrasor med kändisar på finns här. Priserna är lägre än hos konkurrenten Designtorget, men man förstår direkt att butikerna har olika syften. Bra presentbutik, här finns mycket att välja mellan.

Alexandra L
Skrev om Household i Uppsala AB

En affär med en hel del roliga saker, ganska billigt är det också. Köpt en del bra saker, men det är lite för stort och fullsmocket för att man ska trivas i butiken på riktigt. Bra presenaffär är det i alla fall.