Rekommenderat företag 2016 - HRB Service

HRB Service

ULVSUNDAVÄGEN 44, 167 33 Bromma — Visa karta

Vi på HRB Service är en bygg- och servicefirma som ständigt strävar efter att du ska bli hundra procent nöjd! Vi har många år av gedigen erfarenhet vilket bidragit till stor kompetens som gör att vi kan se till att varje jobb vi utför blir av absolut högsta kvalitet samt till förmånliga priser för dig som kund. Vi utför tjänster såsom totalentreprenad, reparationer och nybyggnationer. Vi jobbar hela tiden för att uppnå dina förväntningar. Med en mycket stor variation av tjänster, är vi säkra på att du kommer att bli nöjd. Vi riktar oss till både privatkunder och företag och är flexibla och mycket måna om att hitta den mest passande lösningen för just era behov. Vi innehar även certifikat för att genomföra våtrumsarbeten, med över 30 års erfarenhet av byggbranschen arbetar vi strikt efter de säkerhetsföreskrifter som gäller. Vi är väldigt stolta över att alltid satsa på att du som kund ska bli 100% nöjd.

Läs vad 17 kunder tycker om HRB Service

• Kim N
    Kim N skrev om HRB Service
    Riktigt bra kompetens och kundkontakt från början till slut. Väldigt trevliga projektledare och hantverkare som verkligen sätter kundens önskan i fokus och gör allt för att man ska vara nöjd med deras arbete och utförande.
  • Timo K
    Timo K skrev om HRB Service
    Yrkeskunniga och utför arbeten snyggt och snabbt. Kan rekommendera fler att anlita Hrb service.
  • Elisabet F
    Elisabet F skrev om HRB Service
    Bemötandet från företaget har varit bra från början vid inbokning av arbete till slutförandet. Företaget lade in nya golv i kök, hall och vardagsrum. Vänliga och trevliga hantverkare som utförde ett utmärkt arbete. Jag skulle rekommendera HRB Service till andra.
  • Asta B
    Asta B skrev om HRB Service
    Fick hjälp med nytt golv efter en vattenskada. I samarbete med Bröderna Näslund installerades mitt nya golv dagen efter min kontakt kl.800. En mycket ung man som var otroligt noggrann och gjorde ett fantastiskt fint jobb och som dessutom var intellektuell. Vi diskuterade Edison, Tesla och elektromagnetism o.s.v. Den unge mannen sa" Det finns faktiskt unga som är nyfikna och vill lära sig mycket." Så underbart härligt att höra sådant.
    Vänligen Asta Björkstrand
  • Inger Ö
    Inger Ö skrev om HRB Service
    Fantastiskt bemötande pålitliga och duktiga inom sitt yrke. Stort TACK!
  • Samira R
    Samira R skrev om HRB Service
    Mycket nöjd med servicen och snabba arbetet som utfördes.
  • Per-Erik S
    Per-Erik S skrev om HRB Service
    Duktiga hantverkare som lyssnar på mig som kund och ser till att jag blir nöjd.
    Ibland har vi fått agera projektledare och påminna för att saker ska bli gjorda, men det har aldrig varit några problem att få gehör från HRB Service.

Kan tänka mig att anlita dem igen!
  • Alexander N
    Alexander N skrev om HRB Service
    Jag har använt HRB till allt från små mindre service jobb till större entreprenader inom bygg relaterade försäkringsskador, de har hög service och har utfört mycket bra jobb åt oss på Axela.
  • Oskar H
    Oskar H skrev om HRB Service
    I motsats till många andra liknande företag svarade HRB snabbt på offert, kom med kloka förslag, hanterade kontakterna med försäkringsbolaget osv. Dessutom levererade de själva arbetet med hög kvalitet. Rekommenderas varmt.
  • August K
    August K skrev om HRB Service
    Nomor AB har vid flertalet tillfällen anlitat HRB Service för bygg och snickerijobb.
    Vi kan verkligen rekommendera HRB, då de är mycket serviceinriktade och tillmötesgående!
    De har hanterat samtliga ärenden på ett mycket proffsigt sätt vilket genererat i nöjda kunder!
  • Solan G
    Solan G skrev om HRB Service
    Jätte nöjd med HRB Service arbete, mycket bra bemötande och proffsiga personal. De total renovera min lägenhet och det vart fantastiskt bra. Kanske inte billigaste offerten jag fick men jag fick ett bra intryck från Harre och valde de ändå vilket visade sig vara rätt val. Rekommenderar företaget varmt!
  • David R
    David R skrev om HRB Service
    Duktiga, trevliga och lätta att göra med från dag ett till den sista.
    Resultatet vart bra.
    Jätte nöjd helt enkelt och kan starkt rekommendera de vidare.
  • Emma O
    Emma O skrev om HRB Service
    Vi är väldigt nöjda med HRB. Skickliga, pålitliga, noggranna och lätta att samarbeta med. Båda gångerna vi anlitat HRB har vi haft en kontaktperson som koordinerat arbetet och säkerställt att allt blev bra och att tidsplanen kunde följas
  • Peter S
    Peter S skrev om HRB Service
    Fantastiskt proffiga och god yrkes kännedom!
    Rekomenderas varmt.
  • Anna-lena S
    Anna-lena S skrev om HRB Service
    Jag är supernöjd med HRB Service. De har allt man kan önska som kund. De är proffsiga med trevligt bemötande och bra pris. Snabbt svar på offert, ingen väntetid på jobbet och klara i tid. Man kan diskutera lösningar på ombyggningar och renoveringar med Harre. Jag kan verkligen rekommendera dem!
  • Shero R
    Shero R skrev om HRB Service
    Dom gjorde ett utmärkt jobb på den överenskomna tiden.
  • Hami R
    Hami R skrev om HRB Service
    Mycket kunnig stilig personal!

ULVSUNDAVÄGEN 44, 167 33 Bromma