HRB Service

HRB Service

www.hrbservice.se
  • BadgeNineYears
4.5

Vi på HRB Service är en bygg- och servicefirma som ständigt strävar efter att du ska bli hundra procent nöjd! Vi har många år av gedigen erfarenhet vilket bidragit till stor kompetens som gör att vi kan se till att varje jobb vi utför blir av absolut högsta kvalitet samt till förmånliga priser för dig som kund. Vi utför tjänster...

253 omdömen om HRB Service

Robert H
Skrev om HRB Service

Vattenskada är inte roligt! Mitt försäkringsbolag använde HRB Service och det fungerade väldigt bra! Skadorna åtgärdades på ett professionellt sätt. De hantverkare som la in delvis nytt golv, slipade resten av golvet, snickeri och rörmokare var dessutom mycket service minded och trevliga!

Svar från HRB Service

Stort tack Robert för att du tog dig tid att lämna ett omdöme om oss. Vi håller med dig om att en vattenskada är aldrig roligt och vi gör vårt yttersta för att underlätta den redan olyckligt vis tråkiga händelsen, det glädjer oss att du är nöjd med våra medarbetare samt vårt arbete. Ha en fortsatt bra vecka! Mvh HRB

Gustav christian mikael N

Mycket trevlig personal och bemötande och jobbet blev mycket bra samt att vi är supernöjda. Det gick smidigt och fort. 👍 Proffsigt bolag!

Svar från HRB Service

Stort tack för ditt fina omdöme om oss, det glädjer oss att höra. Ha en toppen vecka! Mvh HRB

Bo stefan H
Skrev om HRB Service

HRB hjälpte oss med golvbyte i kök efter vattenskada och vi är mycket nöjda med slutresultatet. Alla inblandade var väldigt tillmötesgående och kommunikationen var snabb och effektiv genom hela processen.

Svar från HRB Service

Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme om oss. Det gör oss stolta och glada att höra! Ha en fortsatt bra vecka. Mvh HRB

Nils magnus oscar V

Kunnig och mkt trevlig personal. En ansvarig för processen utmärkt. Alla inblandade hörde av sig dagen innan enligt överenskommelse. Man var lyssnande och förstående.

Svar från HRB Service

Stort tack för ditt fina omdöme om oss, det glädjer oss att höra! Ha en fortsatt bra vecka :) Mvh HBR

Lars T
Skrev om HRB Service

Mycket bra support från projektledaren från dag1 vid totalrenovering efter vattenskada. - Stöd i var vi skulle vända oss i val av material - Snabb och effektiv hantering av utmaningar som uppstod under renoveringen - Bra hantering och samarbete med underleverantör som utförde arbetet Tack för ett väl genomfört arbete och en bra kommunikation under processen. Allt från tidsuppskattning, de olika stegen i processen och inte minst engagemang och bra bemötande från alla inblandade!

Svar från HRB Service

Stort tack Lars för att du tog dig tid att lämna ett så fint omdöme om oss. Riktigt roligt att få höra alla positiva ord från dig och jag kommer meddela samtliga berörda. Trevlig helg! Mvh HRB

Karl-Johan J
Skrev om HRB Service

Duktiga hantverkare som gjorde ett arbete med kvalite. Trevliga var de också.

Svar från HRB Service

Tack för att du tog dig tid att lämna ett så fint omdöme om oss, vad roligt att höra! Mvh HRB

Britta Sofie B
Skrev om HRB Service

Jag är en nöjd kund som skulle anlita dem igen

Svar från HRB Service

Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme om oss, trevlig helg! Mvh HRB

Sebastian E
Skrev om HRB Service

Fantastisk service med byte av bänkskiva i köket. Smidiga att ha och göra med . De hanterade allt från mått, beställning, montering och uppföljning på ett mycket proffsigt sätt. Vi är mycket nöjda!!

Svar från HRB Service

Tack Sebastian för ditt fina omdöme om oss, det glädjer oss att du är nöjd och att allting har gått bra! Trevlig helg :) Mvh HRB

Nils Erik B
Skrev om HRB Service

Ett läckande rör på inkommande vatten inbyggt i vägg mellan garage och huskropp. När röret skulle friläggas upptäcktes asbest i kakelfix och fog i garageväggen. Asbestsanering lokalt och lagning av vattenledning. Därefter hel asbestsanering, torkning och återställning. Arbeten har varit väl organiserade och följt tidsplan. Proffsiga och trevliga hantverkare. De eller deras förmän kontaktade oss en till tre dagar innan respektive jobb. Bra kontakt med projektledare och förmän. Väl utförda arbeten. De städade och höll rent på ett bra sätt. Vi är nöjda.

Svar från HRB Service

Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme om oss, mycket fina ord som tas emot med tacksamhet! Vi önskar dig en fortsatt bra vecka! Mvh HRB

Kari K
Skrev om HRB Service

Renovering av kök efter vattenskada utfördes effektivt och med hög kvalité. Kommunikationen har varit bra. HRB Service har skött kontakterna med försäkringsbolaget vilket besparat oss tid.

Svar från HRB Service

Stort tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme om oss, du är alltid välkommen åter. Ha en fortsatt bra vecka! Mvh HRB

Tomas R
Skrev om HRB Service

HRB har hjälpt oss med en vattenskada i ett toalett och duschrum. Arbetet utfördes på bästa sätt och ett mycket fint slutresultat. Samordningen mellan de olika yrkesgrupperna fungerade perfekt och alla inblandade var trevliga och mycket kunniga.

Svar från HRB Service

Tack Tomas för att du tog dig tid att lämna ett så fint omdöme om oss, det glädjer oss att höra! Ha en toppen vecka :) Mvh HRB

Martin S
Skrev om HRB Service

HRB åtgärdade mitt badrum efter försäkringsskada. Arbetet utfördes professionellt och enligt tidplan. Jag fick snabbt svar på de frågor jag hade och blev väldigt väl bemött av Teddie. Jag skulle inte tveka att anlita HRB igen och kan varmt rekommendera dem.

Svar från HRB Service

Tack Martin för att du tog dig tid att lämna ett omdöme om oss, vi är tacksamma över dina fina ord och det glädjer oss att du är nöjd med oss på HRB och vårt arbete. Ha en fortsatt bra vecka! Mvh HRB

Eva Sofia P
Skrev om HRB Service

HRB har renoverat mitt kök och lagt nytt golv. De erbjuder snabb service, väl genomfört arbete och bra kommunikation. Jag har snabbt fått svar på frågor via mail eller telefon. Skönt att ha en kontaktperson som kan koordinera allt.

Svar från HRB Service

Stort tack för ditt fina omdöme om oss, det glädjer oss att höra att du är nöjd med oss och vårat arbete. Trevlig helg! Mvh HRB

MATHIAS L
Skrev om HRB Service

HRB hanterade vår vattenskada på ett proffesionellt sätt och kommunikationen med projektledaren var mycket god. Arbetet utfördes när vi önskade få det utfört och vi stöttades genom hela processen med snabba svar på våra frågor.

Svar från HRB Service

Tack Mathias för att du lämnat ett omdöme om oss, ha en fortsatt bra vecka! Mvh HRB

Maria P
Skrev om HRB Service

Vi är nöjda med hanteringen av vår vattenskada och tacksamma både för proffsig hjälp och bemötande.

Svar från HRB Service

Tack Maria för att du tog dig tid att lämna ett omdöme om oss, vad roligt att höra dina fina ord! Ha en fortsatt bra vecka! Mvh HRB

Hans Christian M
Skrev om HRB Service

Jag har haft HRB Service hjälp i samband med två vattenskador. Arbetet har varit både "akuta åtgärder" och återställning/renovering. Jag tycker de genomgående varit duktiga, seriösa och pålitliga. De dyker upp i tid (tänk att man ens behöver skriva det :-), tar egna initiativ och gör ett genomgående bra resultat.

Svar från HRB Service

Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme om oss, vad skönt att höra att allt har gått bra. Du är alltid välkommen åter för vidare hjälp, allt gott! Mvh HRB

Malin Elisabeth R

Mycket bra utförande! Håller tider, informativa och proffsiga. Uppskattade en ärlig dialog och tydlig bild av resultatet, samt chans till stöttning vid senare leverantörsuppföljning.

Svar från HRB Service

Stort tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme om oss, det glädjer oss att höra. Allt gott! Mvh HRB

Yasin T
Skrev om HRB Service

Toppen jobb utfärdat, Håller tiderna som dem bokar, och gör ett kanon jobb.

Svar från HRB Service

Tack Yasin för att du tog dig tid att lämna ett omdöme om oss, det glädjer oss att höra. Ha en toppen vecka! Mvh HRB

Jens Eric L
Skrev om HRB Service

HRB Rekommendation: Vi har fått hjälp av HRB i två försäkringsärenden gällande vattenläckor. HRB har lagt om golv, lagat avloppsledning samt totalrenoverat ett badrum. Vi är oerhört nöjda med resultatet av båda renoveringarna men även med HRBs insats under själva arbetet. Huset är 100 år gammalt och det var en komplex renovering med en del branschändringar som skulle uppfyllas. HRB erbjöd tydlig och transparent kommunikation, proffsigt uppträdande och visade förståelse för vår situation. Det var flexibla och lösningsorienterade...

Svar från HRB Service

Stort tack för ditt fina omdöme om oss. Vad roligt att höra att du är nöjd med oss och vårt arbete vi har utfört hos dig. De berörda kommer bli otroligt glada av att få läsa ditt omdöme. Du är alltid välkommen tillbaka till oss för vidare hjälp, allt gott! Mvh HRB

Anna Karin R
Skrev om HRB Service

HRB hjälpte oss med väldigt snabb och smidig reparation av vår vattenskada i källaren med rivning av innertak, väggar och skrapning av puts på yttervägg. Samtliga medarbetare var väldigt kunniga och proffsiga och projektledare Teddie Tillman höll ihop all planering och kommunikation så att projektet löpte på smidigt och var alltid tillgänglig för både stora och små frågor från vår sida - stort tack från oss.

Svar från HRB Service

Stort tack för att du tog dig tid att lämna ett så fint omdöme om oss, vad roligt att höra att du är nöjd med vårt arbete och våra medarbetare. Tack för att vi fick hjälpa dig, ha en fortsatt bra vecka! Mvh HRB

Alexander H
Skrev om HRB Service

Jag kan inte vara annat än nöjd med HRB. Teddie var projektledaren och han skötte allting otroligt bra. Han hjälpte till att driva på när försäkringsbolaget dröjde, återkopplade löpande och var lätt att få tag på. Blev supernöjd med arbetet också.

Svar från HRB Service

Stort tack Alexander för ditt fina omdöme om oss, jag meddelar Teddie samt berörd personal om dina ord. Du är alltid välkommen åter till oss, ha en fortsatt bra vecka! Mvh HRB

Anders Joachim L
Skrev om HRB Service

Försäkringsjobb vattenskada. Hög kvalitet på arbetet och väldigt snyggt slutresultat. Tyvärr tog det väldigt lång tid vilket drar ned från en 5:a till en 4:a.

Svar från HRB Service

Tack för att du tog dig tid och lämnade ett omdöme om oss. Vad bra att du överlag är nöjd trots att det drogs ut lite på tiden. Ha en trevlig helg! Mvh HRB

Barbro M
Skrev om HRB Service

Jag är mycket nöjd med arbetet från HRB, från ledningen till rörmokare, elektriker och snickare. Alla mycket skickliga, artiga och trevliga. Jag vill gärna anlita HRB igen. Ärendet gällde en vattenskada i källaren, försäkringsärende.

Svar från HRB Service

Tack Barbro för att du lämnat ett så fint omdöme om oss, du är alltid välkommen att vända dig till oss om något skulle dyka upp. Ha det bra! Mvh HRB

Gilberto Alejandro M

Riktigt nöjd med stöttningen. Grymt bemötande och eloge till Sebastian som alltid varit tillgängliga för mina frågor. Slutresultatet blev imponerande bra, de har ett öga för det detalj! Det enda jag skulle kunna ge feedback på är för de dagar där lägenheten stod tom och inväntade nästa bokning av hantverkare. Bör dock påpeka att det har varit många röda dagar också.

Svar från HRB Service

Stort tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme om oss, vad roligt att höra allt det har gått bra och att du är nöjd med oss och vårt arbete! Ha en fortsatt bra vecka. Mvh HRB

Ingrid M
Skrev om HRB Service

Mkt bra service och bemötande. Endast en informationsmiss som dock inte påverkade tid och slutresultat förutom en del möblerande för oss.Mkt bra tidspassning hos alla inblandade otroligt för hantverkaryrken brukar vara urusla på detta. Stor heder.

Svar från HRB Service

Stort tack Ingrid för ditt fina omdöme om oss, vad roligt att höra. Jag informerar alla berörda om ditt omdöme! Allt gott. Mvh HRB

Kerstin A
Skrev om HRB Service

HRB gjorde återställandet efter en vattenskada (försäkringsärende) i källaren. Samarbetet, planeringen och utförandet funkade utmärkt, även när det var många olika yrkesgrupper och hantverkare inblandade. Jag är väldigt nöjd med slutresultatet.

Svar från HRB Service

Tack Kerstin för ditt fina omdöme om oss, vad roligt att höra. Du är alltid välkommen åter! Mvh HRB

Per Jonas T
Skrev om HRB Service

HRB hjälpte oss med en fuktskada via ett försäkringsärende. Vi är väldigt nöjda med resultatet och hur Pål på HRB har hanterat ärendet åt oss. De har varit proaktiva och flexibla, tagit tag i problem som har uppstått på ett bra sätt, och sett till att vi ska bli nöjda. Snabb och tydlig kommunikation, vilket uppskattas.

Svar från HRB Service

Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme om oss, det glädjer oss att höra. Jag meddelar samtliga berörda om dina fina ord. Ha en trevlig helg! Mvh HRB

Dan I
Skrev om HRB Service

HRB hjälpte oss med en fuktskada, och vi är mer än nöjda med arbetet. Dessutom snabb och tydlig kommunikation.

Svar från HRB Service

Tack för ditt fina omdöme om oss, det glädjer oss att höra. Du är alltid välkommen åter! Ha en fortsatt bra vecka. Mvh HRB

Jenny Caroline R
Skrev om HRB Service

Snabba i kontakter och smidiga att ha att göra med :-)

Svar från HRB Service

Tack Jenny för att du tog dig tid att lämna ett omdöme om oss, det glädjer oss att höra! Mvh HRB

Bonnie Joacim L
Skrev om HRB Service

Perfekt arbete och planering, väldigt trevlig personal alla kontakter från beställning, utförande till betalning. Väggen blev som ny!

Svar från HRB Service

Tack för ditt fina omdöme om oss, vad roligt att höra! Ha en härlig vecka, Mvh HRB

Åsa Marianne S
Skrev om HRB Service

Jag är jättenöjd med jobbet. Bänkskivan blev som ny

Svar från HRB Service

Tack Åsa för du tog dig tid att lämna ett omdöme om oss, vad roligt att höra! Ha en fortsatt bra vecka, Mvh HRB

Simon J
Skrev om HRB Service

Var jätte nöjd. Jobbet utfördes utomordentligt bra (tom bättre en innan skade skedde). Och det gick fortare än jag hade förväntat mig.

Tack Simon för ditt fina omdöme om oss, ha en fortsatt bra vecka! Mvh HRB

Anders Mikael C
Skrev om HRB Service

De rev och fixade fuktskada i tvättstugan samt återställde efteråt. (Försäkringsärende) Arbetet startade i augusti och var klart i januari. Plus: Vi hade, genom temporära lösningar, tillgång till tvättmaskinen i stort hela tiden. Trevliga hantverkare som var intresserade av att vi skulle få ett bra resultat. Vi fick hjälp med råd om vilka saker som kunde åtgärdas samtidigt för att följa ny standard för våtrum. Minus: Återställningsarbetet kom igång lite sent, vilket gjorde att arbetet inte blev klart innan jul, som var den ursprungliga planen.

Svar från HRB Service

Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme om oss, vi kommer att ta till oss av din feedback! Du är alltid välkommen till oss igen för vidare hjälp om det skulle behövas. Allt gott! Mvh HRB

Leon-Kenneth K
Skrev om HRB Service

Hejsan jobbet gick över förväntan, de blev klara tidigare än tidsplanen. Har haft en bra dialog med Teddie allt flöt på som det skulle är jätte nöjd även styrelsen. Mvh Kenneth

Svar från HRB Service

Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme om oss, jag kommer meddela Teddie samt berörda dina fina ord. Ha en fortsatt bra vecka! Mvh HRB

Kurt H
Skrev om HRB Service

HRB tog hand om fixandet efter en vattenskada i köket (försäkringsärende). Dom skötte planering och genomförande på ett mycket bra sätt med bra planering och framförhållning. Även bra dialog och bemötande avseende några frågor som dök upp samt uppföljning efter arbetets slutförande.

Svar från HRB Service

Tack Kurt för att du tog dig tid att lämna ett så fint omdöme om oss på HRB, det glädjer oss att höra. Ha en fortsatt bra vecka! Mvh HRB

Johan W
Skrev om HRB Service

Trevliga och duktiga hantverkare. Vissa delar mer komplexa kommunikationsmässigt än andra men vi är en ovana vid vattenskador - slutresultat blev jättebra och låg i linje med tidplan

Svar från HRB Service

Tack Johan för ditt fina omdöme om oss, vad roligt att höra. Du är alltid välkommen åter, ha en fortsatt bra vecka! Mvh HRB

Simona A
Skrev om HRB Service

God kommunikation. Snabb återkoppling.

Svar från HRB Service

Tack Simona för att du tog dig tid att lämna ett omdöme om oss. Ha en härlig vecka! Mvh HRB

Björn Erik L
Skrev om HRB Service

HRB har skött totalentreprenaden av hanteringen av vår vattenskada på ett väldigt snabbt och proffsigt sätt. De var snabbt på plats och och hade svar på våra frågor och en handlingsplan med åtgärder. Mycket nöjda med deras arbete och bemötande.

Svar från HRB Service

Tack för att du tog dig tid att lämna ett så fint omdöme om oss, det glädjer oss att höra. Trevlig helg! Mvh HRB

Stefan S
Skrev om HRB Service

Mycket smidig upplevelse att arbeta med HRB i vårt försäkringsärende, rekommenderar den varmt //Stefan Soreby

Tack Stefan för ditt fina omdöme om oss, det glädjer oss att höra. :) Mvh HRB

Carl Gabriel L
Skrev om HRB Service

Vin fick jättefin hjälp med rivning och återställning efter en vattenskada. HRB Service var snabbt på plats och tog tag i det som skulle åtgärdas. Arbetet är mycket väl genomfört och med stor noggrannhet. Mycket trevligt bemötande från hantverkare och ledning. Vi är mycket nöjda!

Svar från HRB Service

Tack för att du tog dig tid att lämna ett så fint omdöme om oss, vad roligt att höra att allt har fungerat bra och att du är nöjd med oss på HRB. Ha en fortsatt bra vecka. Mvh HRB

Johan T
Skrev om HRB Service

De rev och fixade fuktskada i tvättstugan samt återställde efteråt. Nöjd med resultat och när det blev lite strul så hanterade de detta väldigt proffsigt och hittade vägar framåt. Aldrig skylla ifrån sig utan tar ansvar. Kanske kunde gått lite snabbare men det var ett stort jobb och då blir det ibland svårt att få ihop alla hantverkare.

Svar från HRB Service

Tack Johan för att du lämnat ett så fint omdöme om oss. Jag kommer att meddela alla berörda som kommer bli otroligt glada. Ha en fortsatt bra vecka. Mvh HRB

Rolf Erik H
Skrev om HRB Service

Arbete med rivning, sanering och återställande av badrum efter läcka. Långt och komplext projekt där HRB varit flexibla och lösningsorienterade hela vägen. Tack för bra jobb.

Svar från HRB Service

Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme om oss, ibland är vattenskador långdragna och komplexa som du skriver och då gör vi vårt yttersta för att få en så bra upplevelse som möjligt. Ha en fortsatt bra vecka! Mvh HRB

Annika L
Skrev om HRB Service

Vi är mycket nöjda med hanteringen, tidplanen hölls och projektledaren var alltid tillgänglig när frågor dök upp.

Svar från HRB Service

Tack Annika för att du tog dig tid att lämna ett så fint omdöme om oss, ha en fortsatt bra vecka! Mvh HRB

Ulrika E
Skrev om HRB Service

Reko och bra killar som hanterade vårt försäkringsärende. Vissa saker tog lite längre tid än förväntat, men blev bra slutresultat och tydlig tidplan som låg i linje med utfallet.

Svar från HRB Service

Tack Ulrika för att du tog dig tid att lämna ett omdöme om oss, vad roligt att höra. Du är alltid välkommen åter :) Mvh HRB

Maria Elisabeth P L

Efter att projektledare Harem tog över hände det saker direkt. Mycket nöjda med vårt försäkringsärende. Noggrant återställt av duktiga hantverkare som höll rent och snyggt under byggtiden.

Svar från HRB Service

Tack för ditt fina omdöme om oss, det glädjer oss att höra att allting har gått bra. Ha en fortsatt bra vecka! Mvh HRB

Vikrant Rickard Kumar M

Trevligt, snabbt och proffesionellt bemötande från alla vi varit i kontakt med. Levererade före utsatt tidsplan och var väldigt flexibla och tillmötesgående i planering och utförande. Jag kan starkt rekommendera HRB Service!

Svar från HRB Service

Tack för att du tog dig tid att lämna ett så fint omdöme om oss, vad roligt att höra! Ha en fortsatt bra vecka, Mvh HRB

Jenny B
Skrev om HRB Service

Mycket nöjd med den hjälp jag fått i mitt försäkringsärende. Trevligt bemött hela vägen och nöjd med resultatet.

Svar från HRB Service

Tack Jenny för ditt fina omdöme om oss, vad roligt att höra. Trevlig helg! Mvh HRB

Karl Erik Martin H

Väldigt trevliga alla som hanterade vårt försäkringsärende, även om vissa saker tog lite längre tid än förväntat, men blev bra slutresultat.

Svar från HRB Service

Tack för att du lämnat ett omdöme om oss, härligt att det bra i slutändan. Du är välkommen åter om det skulle dyka upp något vi kan vara behjälpliga med. Trevlig helg! Mvh HRB

Milan M
Skrev om HRB Service

Efter att projektledaren Johannes tog över så hände det saker direkt. Mycket bra hanterat av honom.

Svar från HRB Service

Tack Milan för att du tog dig tid att lämna ett så fint omdöme, vad skönt att höra. Jag kommer att meddela Johannes detta som självklart kommer att uppskatta berömmen. Ha en fortsatt bra vecka! Mvh HRB

Jennifer G
Skrev om HRB Service

Fick svar på alla våra frågor och de löste snabbt vårt ärende med en underleverantör när de var fullbokade.

Svar från HRB Service

Tack Jennifer för att du tog dig tid att lämna ett omdöme om oss, ha en fortsatt bra vecka! Mvh HRB