Hsb Stockholm

2.2

5 omdömen om Hsb Stockholm

Stig Börje S
Skrev om Hsb Stockholm

Det är nu nästan två veckor sedan jag kontaktade HSB Kundservice via mail. Jag påpekade fel och oklarheter i mina hyresavier. Det enda svar jag fått är ett automatsvar med ett ärendenummer. Jag provade att ringa. Nr 7 kön och 47 minuters väntetid. HSB Stockholm verkar vara lika dåliga som HSB Norra Storstockholm. (Det kanske är samma personal som flyttat till HSB Stockholm?) Man skriver i sin logga: "HSB-där möjligheterna bor". Med det beteende som kundservice visar är loggan rena skämtet.

Sjöströms Entreprenad AB
4.9/5 i betyg av 61 omdömen 4.9 av 61 omdömen

Veronica O Veronica O
Samil SG
Skrev om Hsb Stockholm

Håller fullständigt med Carol Lom hur uruselt service HSB har. Reklamationer/garantier skiter de fullständigt i. Som nämnt tidigare köper lägenhet för flera miljoner men de pissar på en efter köpet, om man får utrycka sig så. Fifan vad arrogant och dålig service, bemötande och hantering. Är något fel, glöm att de kommer att åtgärda det. Jag är inte ensam av denna erfarenhet, mina grannar har samma erfarenhet tyvärr! Ps. Kolla deras omdöme på https://se.trustpilot.com större databas.

Carol L
Skrev om Hsb Stockholm

Jag kommer aldrig mer köpa en HSB lägenhet. De lämnade över en lägenhet var fullt med byggdam dagen före nyårsafton.Vi kunde inte flytta in. Senare genomförde de inte 2-års besiktning enligt avtal och vägrar att genomföra bitar av den. De ringer och hotar sina medlemmar och beter sig som aggressiva mobbare, speciellt mot kvinnor. Flertalet gånger har jag sett och erfarit att de tilltalar kvinnor på ett aggressivt, nedlåtande och kränkande sätt.. Nu sist sa de t mig att omedelbart tömma ett förråd som jag hyrt mitt under...

Samil SG och Carol L gillar detta
DENIZ T
Skrev om Hsb Stockholm

Man får vara på lite om ärenden men till slut får man hjälp. Ordinarie personalen är grymma på sitt jobb.

Elina E
Skrev om Hsb Stockholm

HSB skickar varje månad ut hyresavier till bostadsrättsföreningar i Sverige och jag är jättenöjd. Har aldrig varit några problem och när jag ringde in för att kolla om avierna nör jag precis flyttat till en HSB-lägenhet var de väldigt tillmötesgående och trevliga. Som styrelsemedlem i en bostadsrättsförening har jag ofta kontakt med dem på HSB.