Alla kategorier Skönhetssalong Västra Götaland Göteborg Hübners Skönhetsinstitut

Hübners Skönhetsinstitut

Östra Hamngatan 46, 411 09 Göteborg — Visa karta

Här erbjuds hudvård o medicinsk fotvård med 100% vegetabiliska o ekologiska produkter från Lakshmi, utan mineraloljor, med vegetabiliska konserveringsmedel. Ayurvedabehandlingar, ayurvediska analyser, zonterapi, vaxningar, manikyr m.m.

Läs vad 26 kunder tycker om Hübners Skönhetsinstitut

• Vilma F
    Vilma F skrev om Hübners Skönhetsinstitut
    Jag har varit en trogen och mycket nöjd kund sedan 1997.

Anna-Karin är proffesionell, kunnig och hängiven sitt yrke. Hon månar om sina kunder, gamla som nya.

Med en kombination av sin varma personlighet och omtanke för sina kunder blir varje besök en avkopplande och behaglig upplevelse, och man går ut med som i mitt fall en strålande mjuk och rosig hud och är avslappnad i kropp och sinne.

Att Anna-Karin använer produkter som är 100% vegetabiliska och ekologiska samt att produkterna inte är testade på våra fyrbenta vänner gör inte saken sämre.

Jag har å det varmaste rekommenderat Anna-Karin till mina vänner och kollegor och kan så göra till alla som läser detta inlägg.
  • Ingrid L
    Ingrid L skrev om Hübners Skönhetsinstitut
    Ingrid L.Har gått hos Anna-karin i 10 år.En otroligt duktig kvinna ,hjälpt mig med både fötter o ansikte,vaxning av ben. Känner sig alltid välkommen o mycket trevlig.En sådan kvinna som Anna-karin,som verkligen kan sina saker om sitt yrke träffar man nästan i dagens läge aldrig på.Jag rekomenderar verkligen andra att gå dit.Man känner sig som en ny människa när man går därifrån .
  • Robert K
    Robert K skrev om Hübners Skönhetsinstitut
    Skönt och avslappnande,proffsigt bemött av Anna-Karin som kan sitt yrke till minsta detalj! Härligt att komma till ett ställe som behandlar sina kunder proffsigt och förtroendeingivande. Rekommenderas varmt!
  • Helena S
    Helena S skrev om Hübners Skönhetsinstitut
    Jag har varit trogen kund hos Anna-Karin i många år. Finns ingen behandling eller metod som fungerat lika bra! Ett underbart varmt och stort TACK till Anna-Karin för den först klassiga behandlingen som jag alltid fått. Går från salongen som en ny människa, varje gång!

Hälsningar
    Helena
  • eva p
    eva p skrev om Hübners Skönhetsinstitut
    Anna-Karin är kunnig trevlig och en jättegullig person.Tusen tack!
  • Helena S
    Helena S skrev om Hübners Skönhetsinstitut
    Hemskt :(((

Ville köpa ett presentkort men blev utskälld för både det ena och det andra. Sprang där ifrån så snabbt benen bar. Har aldrig blivit så illa bemött i hela mitt liv :(.
    Inte värt 1 stjärna ens.
  • Linnéa J
    Linnéa J skrev om Hübners Skönhetsinstitut
    Hon vet vad hon gör denna kvinnan! jättenöjd med min behandling!!
  • petra s
    petra s skrev om Hübners Skönhetsinstitut
    Tack för att du finns vi behöver människor som du.
    Petra S
    ==== Äntligen en människa som vet vad hon sysslar med. Min hud har aldrig varit så bra som efter ett besök hos Annakarin. Trevligt bemötande och super proffsig. Man mår som en ny människa efter detta besök och jag kommer tillbaka så ofta jag har råd. Har rekommenderat henne till alla mina vänner.
    Tack för att du finns vi behöver människor som du.
    Petra S
  • Maria H
    Maria H skrev om Hübners Skönhetsinstitut
    Har varit kund hos Anna-Karin i många, många år. Bättre blir det inte, hon är verkligen en specialist! Här trillar man in lite stressig & trött och vinglar ut som drogad :-) & snygg i fejan dessutom. Det inte Anna-Karin vet om huden & kroppens inre är inte värt att veta, här får man helheten en ansiktsbehnadlig som heter duga, härlig avkoppling & underbart bemötande! Att hon dessutom använder produkter helt utan en "massa skit" blir man inte heller ledsen av. Ingen annan än Anna-Karin får fixa mitt ansikte.
  • Mireille S
    Mireille S skrev om Hübners Skönhetsinstitut
    I would like to recommend AnnaKarin as a fantastic beautician. Not only she takes care of my skin with the best products (all vegetable) but she also takes car of my inner well-being! After a few years we even became friends and that is important for the relation client/beautician. You need to trust each other to experience total relaxation. Thanks for all the treatments. I'll keep coming back, every six weeks :-) /Mireille
  • Jenny L
    Jenny L skrev om Hübners Skönhetsinstitut
    Hej på er!
    Jag har varit kund hos Anna-Karin i många år och vill dela med mig av en rolig episod som utspelade sig för någon månad sedan:
    Jag kom direkt från ansiktsbehandling på Hubners och kände mig fräsch, dock osminkad så var egentligen inte så sugen att gå på stan. MEN var tvungen att gå in på systemet och köpa ett par flaskor vin till en middag på helgen. Står i kassan och lassar upp mina varor och får för första gången på flera år visa LEG ;-). Sedan var min dag gjord, studsade hem med lätta steg!

Kan till alla som vill ha en fräsch, ungdomlig hud och dessutom en förstklassig service, varmt rekommendera Hubners! Produkterna är inte testade på djur och har bara naturliga råvaror, vilket också är superviktigt för mig!
    //Jenny, född 1973
  • Susanne G
    Susanne G skrev om Hübners Skönhetsinstitut
    Jag har varit kund hos Anna-Karin i 10 år. Hon har hjälpt mig att få bort min vuxenacne som jag hade jätteproblem med. Idag har jag en jättefin hy. Hon är både kunnig och har en härlig personlighet! Rekommenderas varmt!
    Susanne Gudmundhs
  • maria m
    maria m skrev om Hübners Skönhetsinstitut
    Var på Hubners Skönhetsinstitute för ansiktsbehandling och medicinsk fotvård. Behandlingarna var både härliga och professionella. De ekologiska produkterna gjorde susen på ansikte och fötter. Dit går jag igen och rekomenderar gärna andra att göra detsamma.
  • Louise E
    Louise E skrev om Hübners Skönhetsinstitut
    Toppenställe och AnnaKarin är både kunnig och erfaren. Varit kund länge medan min hy känns alldeles ny!
  • ivar f
    ivar f skrev om Hübners Skönhetsinstitut
    superbra!!!! , varit kund sedan 1996.
    det säger allt.
  • Ellina J
    Ellina J skrev om Hübners Skönhetsinstitut
    Det är fantastiskt bra hudvård! om du har problemhud som jag så fixar hon det med råd, produkter och anpassad behandling. Jag har varit kund i över 10 år och kommer alltid att fortsätta att gå dit för jag vet att hon vet vad hon gör och pratar om.
  • Ola S
    Ola S skrev om Hübners Skönhetsinstitut
    Jag började gå hos Anna-Karin för mina eksem. Jag hade som så många andra hamnat i kortisonfällan. Anna-Karin har hjälpt mig mycket med ayurveda, behandlingar och goda råd. Hon besitter ovärderliga kunskaper inom hudvård. Hennes engagemang är stort, hon brinner för det hon gör och för sina patienter.
  • Elin
    Elin skrev om Hübners Skönhetsinstitut
    Anna-Karin och Hübners är toppen! Hon har hjälp mig med mina tuffa fötter och även med ansiktsvård. Allt har varit mer än bra vilket resultatet också visat. Rekommenderas starkt :)
  • Emil R
    Emil R skrev om Hübners Skönhetsinstitut
    Världens bästa.

Underbara ärliga råd som jag inte fått vare sig på Sahlgrenska eller Carlanderska. Det inte Anna-Karin vet om huden behöver ingen veta. Rekommenderar henne och hennes personlighet starkt.
  • Robert K
    Robert K skrev om Hübners Skönhetsinstitut
    Trevlig personal och bra bemötande. Otroligt bra behandlingar, kommer gärna igen!
  • Annelie
    Annelie skrev om Hübners Skönhetsinstitut
    Jag har gått hos Anna-Karin, som är väldigt duktig och proffsig, i några år nu och är hur nöjd som helst! Jag känner mig välkommen och får alltid en mycket bra och välgjord behandling. Jag rekommenderar alla att göra ett besök hos Anna-Karin!
  • Daniel R
    Daniel R skrev om Hübners Skönhetsinstitut
    Jag har gått till många så kallade "hudvårdsspecialister". Men det är bara Anna-Karin som lever upp till namnet:) Har gått till henne sedan 2003.
    Vill ni ha RIKTIG HJÄLP, slå henne en signal eller besök henne. REKOMMENDERAS
    Annelie gillar detta
  • Lena
    Lena skrev om Hübners Skönhetsinstitut
  • kristina g
    kristina g skrev om Hübners Skönhetsinstitut
    jag är mycket nöjd med både hudvårdsbehandlingen och fotvårdsbehandlingen.
    Det var en angenäm tid som jag spenderade där öch det gör jag gärna om.
  • kristina b
    kristina b skrev om Hübners Skönhetsinstitut
    Nr.1 tycker jag! Jag har gått där i många år och har även rekommenderat flera vänner som är helnöjda! Man får en härlig och välgjord behandling med underbara produkter. Det är en mycket proffsig och kunnig kvinna, som jag varmt vill rekommenderar alla!
  • Göran D
    Göran D skrev om Hübners Skönhetsinstitut
    Först fick jag en välbehövlig fotvård, verligen att rekommendera. Sedan en underbar ansiktsbehandling med ansiktsmassage och allt vad det innebar. Jag somnade ;). Kan verkligen rekommenderas!!!
    kristina g gillar detta

Östra Hamngatan 46, 411 09 Göteborg