Alla kategorier Hudvård Stockholms län Stockholm Norrmalm Hudsalongen

Hudsalongen

Regeringsgatan 80, 111 39 Stockholm — Visa karta

Välkommen till vår härliga hudvårdssalong på Regeringsgatan i Stockholm. Här kan du njuta av många olika behandlingar och köpa högkvalitativa hudvårdsprodukter.

Vi är alla diplomerade hudterapeuter och erbjuder dig att välja bland olika ansiktsbehandlingar inkl. hudanalys, radiovågsbehandling med NBE 500 och andra skönhetsbehandlingar. Hårborttagning med vax eller epilering, pedikyr och AHA-behandling erbjuder vi också, bland mycket annat.

De produkter vi använder vid behandling kan du även köpa i vår butik. I vårt sortiment finns märken som Exuviance, Artdeco och Evy m.fl. och du samlar poäng på alla köp.

Boka en tid och låt oss hjälpa dig till ditt vackraste jag!
Lör: 10:00-15:00
Sön: Stängt

Läs vad 142 kunder tycker om Hudsalongen

• Emily H skrev om Hudsalongen
    Tyckte bemötandet var kanon. Och plus i kanten att det fanns lediga tider utanför jobbtider. Jag gjorde en ansiktsbehandling som jag var väldigt nöjd med. Tjejen som gjorde behandlingen var jätte trevlig och pushade inte på mig massa produkter utan gav rekommendationer när jag själv tog initiativ till det. Läs mer
  • Sonja A skrev om Hudsalongen
    En underbart skön ansiktsbehandling och mycket snyggt nyplockade ögonbryn. Fantastiskt proffsigt utfört av Frida Fagerlund, kommer definitivt tillbaka. Läs mer
  • Carl L skrev om Hudsalongen
    Trevlig personal och kunnande. Läs mer
  • Kristina E
    Kristina E skrev om Hudsalongen
    Fantastiskt trevligt bemötande, kunnig och duktig personal.Hudsalong i fräscha lokaler med fantastiskt trevlig och kunnig och personal.Man blir verkligen ompysslad med värme och behandlingar med fint resultat.Rekomenderar varmt. Läs mer
  • Märta R skrev om Hudsalongen
    Trevligt och engagerande möte, nöjd medmin behandling! Bra produkter! Läs mer
  • Linda N skrev om Hudsalongen
    Både behandlingar och produkter är av högsta kvalitet! Läs mer
  • Christer B skrev om Hudsalongen
    Glad och trevlig personal som gör ryggvaxning till en trots allt härlig och glad tillställning. Läs mer
  • Eva C skrev om Hudsalongen
    Skickliga terapeuter och vänligt bemötande. Läs mer
  • Viktoria R skrev om Hudsalongen
    Jätteduktiga och kompetenta terapeuter. Fantastiskt resultat! Läs mer
  • Maria V skrev om Hudsalongen
    Trevligt bemötande av all personal Läs mer
  • Pernilla I skrev om Hudsalongen
    Hittills har jag aldrig blivit besviken eller dåligt bemött när jag varit hos Hudsalongen. Vilket är anledningen att jag kommit tillbaka år efter år. Finns ingen anledning att leta upp en ny salong. Personalen är både proffsig och trevlig. Läs mer
  • Rose-marie B skrev om Hudsalongen
    Jag är stamkund här när det gäller fotvård och blir alltid väl omhändertagen på ett proffsigt sätt.
    Jag trivs helt enkelt på Hudsalongen. Läs mer
  • Ragnhild F skrev om Hudsalongen
    Ända sedan första gången jag besökte Hudsalongen för att få en guldmask har jag blivit väl omhändertagen. Brukar göra ansiktsbehandling och pedikyr. De produkter jag köpt är från Exuviance. Hälsningar Ragnhild Läs mer
  • Eva H skrev om Hudsalongen
    Varmt mottagande! Proffsiga, kunniga och de gör superbra behandlingar. I like👌 Läs mer
  • Penellepy F skrev om Hudsalongen
    Jättebra service, bra produkter och extremt kompetent personal. Jag har aldrig fått så bra resultat som på Hudsalongen. Läs mer
  • Per S skrev om Hudsalongen
    Mycket professionell och trevlig personal. Bra och avkopplande ansiktsbehandling i behaglig miljö. Läs mer
  • Ylva S skrev om Hudsalongen
    Har gått i många år på Hudsalongen . Ett ställe jag gärna rekommenderar .
    Fantastisk personal . Duktiga , servicen är alltid på topp, vänliga .
    Jag är mycket förtjust i Hudsalongen Läs mer
  • Yllevi E skrev om Hudsalongen
    Trevligt och lungt. Behandlingen var bra och avslappnat. Produkter är jag nöjd med. Läs mer
  • Matilda A skrev om Hudsalongen
    Går på hudbehandlingar och köper mina produkter här. Supertrevlig personal, kan varmt rekommendera! Läs mer
  • Katarina B skrev om Hudsalongen
    Behandlingen fick avbrytas flera gånger pga att behandlaren måste ta hand om kunder som kom till butiken. Det kändes inte bra så jag går inte tillbaka och rekomenderar inte hudsalongen till någon. Läs mer
  • Isabel L skrev om Hudsalongen
    Rörigt bemötande, en mycket osäker hudterapeut som helst bara ville ge ansiktsmassage och annars knappt vågade ta på mitt ansikte. Tömde typ en por fast jag bett om extra portömning. I slutet ville hon sälja på mig produkter för tusentalskronor. Kändes oseriöst och art jag betalade dyra pengar för en behandling som gjorde noll. Rekommenderas ej. Läs mer
  • Marie L skrev om Hudsalongen
    Alltid ett vänligt och proffsigt bemötande. Har inte gjort speciellt mycket mer än att färga fransar och bryn på senare tid.
    Provade på att träna på hudsalongen när det fanns en "skakplatta" och det var spännande och givande. Läs mer
  • Viktoria Ö skrev om Hudsalongen
    Alltid trevlig och snabb service! Läs mer
  • Annica A skrev om Hudsalongen
    Jättebra salong! Rent, proffsigt och trevligt! Läs mer
  • Viviana F skrev om Hudsalongen
    Jätte fin bemötande och blev jätte nöjd med min ansiktsbehandling. Läs mer
  • Lena R skrev om Hudsalongen
    Rent, fräsch, professionellt - smidigt att boka tid via Internet! Läs mer
  • Karin G skrev om Hudsalongen
    Jättebra och Anna är så trevlig
    Fin och mysig salong mitt i stan
    Återkommer gärna
    Sammanfattning
    SUPER Läs mer
  • Amanda E skrev om Hudsalongen
    Bra service - professionellt bemötande och en avslappnad upplevelse! Läs mer
  • Johanna B skrev om Hudsalongen
    Jag är supernöjd med Hudsalongen. Alltid trevligt bemötande från dom som jobbar där och bra utförda behandlingar. Kan varmt rekommenderas! Läs mer
  • Ewa S skrev om Hudsalongen
    Allt var bra, dock inget WOW.Bemötandet: jätte bra,
    själva tjänsten helt ok men är van med mycket bättre. Läs mer
  • Per S skrev om Hudsalongen
    Jag är mycket nöjd med mitt besök på Hudsalongen. Professionell behandling och vänligt bemötande. Läs mer
  • Lotta T skrev om Hudsalongen
    Jag har alltid fått ett lugnt, professionellt och ändå personligt bemötande på Hudsalongen genom åren. Jag har gjort ansiktsbehandlingar och alltid varit jättenöjd. Brukar varmt rekommendera Hudsalongen till vänner och bekanta. Läs mer
  • Sofia S skrev om Hudsalongen
    Toppensalong, rekommenderas varmt!! Läs mer
  • Anette A skrev om Hudsalongen
    Klassisk ansiktsbehandling med färgning av ögonbryn. Mycket bra bemötande och toppennöjd med min behandling. Läs mer
  • Caroline S skrev om Hudsalongen
    Mycket duktig och kunnig personal Läs mer
  • Emma W skrev om Hudsalongen
    Jag är väldigt nöjd med min AHA behandling. Julia som jag går till är väldigt proffsig och kunnig. Rekommenderar salongen! Läs mer
  • Niklas A skrev om Hudsalongen
    Trevligt och proffessionellt bemötande! Jag har fått hjälp med hårborttagning, ögonbrynfärg och form, samt köpt hudvårdsprodukter. Läs mer
  • Petra L skrev om Hudsalongen
    Proffsig hudterapeut och mysig salong. Rekommenderar verkligen! Läs mer
  • Soroush H skrev om Hudsalongen
    Superbra! Frida Strömberg som jag hade var otroligt kunnig och hjälpte mig få jättefin hy. Läs mer
    Hudsalongen gillar detta
  • Tina G skrev om Hudsalongen
    Fantastiskt! Jenny är fantastisk :-) Läs mer
  • Britt-marie L skrev om Hudsalongen
    Bra service, trevligt bemötande, bra behandling Läs mer
  • 2017-05-16

Omdömet har granskats och är verifierat

Anna J skrev om Hudsalongen
    Jag tycker att personalen hade lite dåligt kundfokus när jag kom in. Stod bakom kassan och snicksnackade medan jag väntade på att få sätt igång med min behandling. När vi väl började så var det mycket fokus på att sälja produkter och väldigt lite fokus på hur jag själv upplever min hud etc. Dvs kändes inte som att hon utgick från mig och mina behov så mycket, tyvärr. Läs mer
  • Marie N skrev om Hudsalongen
    Bra behandlingar och proffsigt bemötande. Alltid trevlig hjälpsam och serviceminded inställning från personalen. Läs mer
  • Sirkka K skrev om Hudsalongen
    Jag är jättenöjd med servicen Läs mer
  • Ida K skrev om Hudsalongen
    Väl omhändertagen. Jätte härlig salong Läs mer
  • Karolina N skrev om Hudsalongen
    Hjälpsam, vänlig och kunnig personal som har gjort underverk för min hy! Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Helén L
    Helén L skrev om Hudsalongen
    Proffsigt o fräscht, bra bemötande.
    Negativt att inte ha specialerbjudanden o extrapriser på behandlingar mm Läs mer
  • Marie N skrev om Hudsalongen
    Mkt trevligt och hjälpsamt bemötande, bra bokningsmöjligheter både över webben och telefon. Bra hudbehandlingar och bra produkter med Excuviance. Läs mer
  • Charlotte B skrev om Hudsalongen
    Lite undanskymt läge vilket skapar en lugnare atmosfär än i de intilliggande kvarteren. Bra och trevlig service till rimliga priser. Detta är ett ställe att återkommma till. Läs mer
  • Christina S skrev om Hudsalongen
    Jag har regelbundet gått hos Hudsalongen för ansiktsbehandling och vaxning av halva ben. Läs mer

Regeringsgatan 80, 111 39 Stockholm