Alla kategorier Mäklare Stockholms län Lidingö Hultberg & Almquist

Hultberg & Almquist

Sturevägen 32, 181 32 Lidingö — Visa karta

Hultberg & Almquist är ett familjeföretag i två generationer som funnits och verkat på Lidingö och Hjorthagen i över 40 år. Ingen bostad är för stor eller för liten, alla uppdrag är unika och lika välkomna. Enkelt uttryckt brinner vi för det vi gör. Våra kunder ska känna sig trygga i våra händer, de vet att de kan lita på oss och är välkomna att ställa vilka frågor som helst, när som helst.

Läs vad 29 kunder tycker om Hultberg & Almquist

• Robin T
    Robin T skrev om Hultberg & Almquist
  • Patrick
    Patrick skrev om Hultberg & Almquist
    Seriös, duktig och påläst och alltid tillgänglig. Läs mer
  • Pierre H
    Pierre H skrev om Hultberg & Almquist
    Jag & min syster valde Göran i konkurrens med andra lokala mäklare på Lidingö, valet kändes naturligt då vi kände ett starkt förtroende här. Görans tillgänglighet har varit enastånde samt tålamodet och hjälpsamheten (..tänk alla samtal man ringt......) Jag kommer rekommendera Göran till mina bekanta. Läs mer
    2012-08-30 Representant för Hultberg & Almq svarar Pierre H
    Tack för det Pierre. Det var trevligt att samarbeta med er, ni var väldigt förstående för att det tog sin tid. Mvh Göran Jansson
  • Johan N
    Johan N skrev om Hultberg & Almquist
    Mycket duktig mäklare!!! Läs mer
  • john b
    john b skrev om Hultberg & Almquist
    Vi är mycket nöjda med Görans insats och har honom gärna som mäklare igen. Har också rekommederat honom för andra. Läs mer
  • Dasha G
    Dasha G skrev om Hultberg & Almquist
    Jag tycker Göran var väldigt hjälpsam. Och han var alltid tillgänglig och jag fick svar på alla mina frågor. Det var helt enkelt ett nöje att arbeta med honom. Läs mer
    2012-06-12 Representant för Hultberg & Almq svarar Dasha G
    Det var ett sant nöje att hjälpa en sån positiv och glad person som dig. Mvh Göran
  • Lollo
    Lollo skrev om Hultberg & Almquist
    Jag och min sambo, Tor har genom hela försäljningen av vår lägenhet i Torsvik känt oss trygga och mycket väl bemötta. Malin har varit proffsig, engagerad och oerhört hjälpsam. Hon hjälpte oss också med tips inför vårt köp. Så nu lämnar vi ön för ett tag men vi vet var vi ska vända oss när vi letar oss tillbaka till Lidingö. STORT TACK Malin och alla ni andra som har varit inblandade (Lillemor och Marie). Läs mer
  • Linda N
    Linda N skrev om Hultberg & Almquist
  • Linda N
    Linda N skrev om Hultberg & Almquist
    Malin är en professionell och duktig mäklare med mycket engagemang. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2012-03-08 Representant för Malin Hansson svarar Linda N
    Tack så mycket Linda! Och tack själv för ett otroligt givande och trevligt samarbete. Lycka till nu med ert bostadsletande i Tyskland! Sen ses vi på tillträdet! Må så gott! /Malin Hansson
  • Marcus
    Marcus skrev om Hultberg & Almquist
    Hatten av för Malin's insats. Hon visar stort tålamod mot sina potentiella köpare och jobbar fokuserat mot att affären ska gå så smidigt som möjligt. Känns tryggt! Läs mer
    2012-03-08 Representant för Malin Hansson svarar Marcus
    Tack Marcus! Jag hoppas att du kommer att trivas i din nya fina lägenhet! / Malin Hansson
  • Katarina L
    Katarina L skrev om Hultberg & Almquist
  • Katarina L
    Katarina L skrev om Hultberg & Almquist
  • Margaretha & Nils Ö
    Margaretha & Nils Ö skrev om Hultberg & Almquist
    Göran Jansson är varm och omtänksam och utför sitt jobb på bästa tänkbara sätt. Läs mer
    2012-06-12 Representant för Hultberg & Almq svarar Margaretha & Nils Ö
    Hej Margareta och Nils och tack för rekommendationen, hoppas ni har det bra! Mvh Göran Jansson
  • Christina H
    Christina H skrev om Hultberg & Almquist
  • Christina H
    Christina H skrev om Hultberg & Almquist
    Marie Almquist tog sig tid att lyssna på mina önskemål och kom med förslag och idéer när jag bad om råd.
    Jag fick bra förtoende för henne och det kändes tryggt att ha henne som mäklare. Läs mer
    2012-01-17 Marie A svarar Christina H
    Hej Christina! Roligt att höra att du känner dig nöjd. Det var modigt av dig att köpa ett renoveringsobjekt och samtidigt sälja din fina lägenhet. Men jag är övertygad att du stormtrivs nu när renoveringen är klar och du sitter på en av guld-lägenheterna på Lidingö. Vackrare utsikt går inte att få och den förtjänar du!
  • Inger J
    Inger J skrev om Hultberg & Almquist
  • Inger J
    Inger J skrev om Hultberg & Almquist
    Marie gjorde ett strålande jobb,kunde inte ha varit bättre. Läs mer
    2011-12-19 Marie A svarar Inger J
    Hej Inger!
    Roligt att du är nöjd med vår tjänst och tusen tack för ditt ovanliga sätt att visa din uppskattning. Jag blev verkligen glad! Hoppas du får lugna sköna helger och är du ute på Lidingö - titta gärna förbi på Sturevägen 32 så vi får bjuda på fika och höra hur du har det.
  • Håkan A
    Håkan A skrev om Hultberg & Almquist
    Trevligt bemötande
    Duktiga på att förutsäga försäljningspris Läs mer
    2011-12-19 Marie A svarar Håkan A
    Tack Håkan! Hör av dig om du är nyfiken på prisnivån även i Rudboda.
    Är du i krokarna välkommen att titta in och ta en kaffe med oss!
  • Åsa G
    Åsa G skrev om Hultberg & Almquist
    Malin på Hultberg o Almqvist gav mej jättebra hjälp och service när jag sålde min lägenhet på Lidingö. Rekommenderar henne starkt. Läs mer
    2011-12-19 Representant för Malin Hansson svarar Åsa G
    Tack Åsa! Hoppas att ni trivs i huset och att allt går bra med nya tillskottet! =)
  • Mini K
    Mini K skrev om Hultberg & Almquist
    Bara bra, allt har gått bra & smidigt när sålde min lägenhet. Är jätte nöjd med mäklaren som lyssnade på mina önskningar & gjorde ett perfekt jobb hela vägen!!!! Läs mer
  • Joakim R
    Joakim R skrev om Hultberg & Almquist
    Glad, energisk, hungrig och väldigt down to earth i jämförelse med väldigt många andra mäklare som här i Sthlm kan kännas aningen snobbiga. Så jag kan varmt rekommendera Malin, då jag tyckte hon gjorde ett riktigt bra jobb med försäljningen av min lägenhet. Läs mer
    2011-12-19 Representant för Malin Hansson svarar Joakim R
    Va roligt att höra Joakim! Alltid roligt att gå emot strömmen lite. Det är bara att ringa om ni vill hitta någonting större sen!
  • Linda S
    Linda S skrev om Hultberg & Almquist
    Malin har ett fantastiskt bemötande mot mig som säljare. Hon hjälpte mig med alla mina tankar kring försäljningen och svarade alltid på mina frågor. Hon svarade nästan alltid när jag ringde och var hon upptagen ringde hon tillbaka direkt så fort hon kunde. Fantastisk mäklare som gör ett toppenjobb! Läs mer
    2011-12-19 Representant för Malin Hansson svarar Linda S
    Tack så mycket Linda! Var riktigt roligt att få jobba tillsammans med dig! Lycka till med nya jobbet så hörs vi! Mvh Malin
  • Karin B
    Karin B skrev om Hultberg & Almquist
    Mycket bra och professionell mäklare. Jag fick mycket bra hjälp i samband med försäljningen av min bostadsrätt. Läs mer
    2011-12-19 Marie A svarar Karin B
    Hej Karin! Hoppas ni har kommit tillrätta och trivs i Östersund. Längtar ni tillbaka till ön så hör av er - annars hoppas jag ni mår gott och njuter av den friska fjälluften.
  • Malin L
    Malin L skrev om Hultberg & Almquist
    2011-12-19 Marie A svarar Malin L
    Hej Malin! Gissar att det inte blir lika frekventa flyttar för er nu när ni hittat drömhuset. Hoppas det är bra med familjen och att det blir kallt nog att spola isen på gården mellan husen åt barnen. Det var alltid fullt med ungar i er park när jag var barn. Hälsa Henrik och mamma och pappa!
  • Magnus R
    Magnus R skrev om Hultberg & Almquist
    Mycket trevlig och tillmötesgående. Lyssnade på mina önskemål som kund vilket ledde till att jag kände mig delaktig i försäljningen av min bostad. Läs mer
  • Mini K
    Mini K skrev om Hultberg & Almquist
    JÄTTE NÖJD, ALLT GICK BRA & SMIDIGT Läs mer
  • David F
    David F skrev om Hultberg & Almquist
    Otroligt professionell och duktig mäklare. Gör ett gediget grundarbete och ett jätte fint prospect med många bra bilder. skall man sälja lägenhet så skall man sälja via Malin Läs mer
    2011-10-25 Representant för Malin Hansson svarar David F
    Tack så mycket David! Lycka till med renoveringen i nya lägenheten och hälsa Pamela. MVH Malin Hansson
  • Eva-Helen O
    Eva-Helen O skrev om Hultberg & Almquist
    Har jobbat på bank i 23 år och haft mäklarsamarbete i ca 20, har aldrig varit med om en mer engagerad mäklare!!!!! Läs mer
    2011-12-19 Marie A svarar Eva-Helen O
    Eva-Helen hoppas ni har en underbar resa och att ni njuter av Thailand och dykningen. Längtar tills du kommer tillbaka och kan hjälpa våra kunder med kloka tips och råd.
  • Gregor N
    Gregor N skrev om Hultberg & Almquist
    Proffsigt och snabbt Läs mer
    2011-12-19 Marie A svarar Gregor N
    Tack Gregor! Alltid roligt att få beröm av någon med din erfarenhet.

Bästa mäklarna i Lidingö:

Helena O Helena O tycker: