Götmars Sala f.d.Hultcrantz

Götmars Sala f.d.Hultcrantz

En del av Götmars www.gotmars.se
  • BadgeTwoYears
Ring 0224-305 00 Dela

1 november 2022 bytte Hultcrantz namn till Götmars. Vi är samma personal, i samma lokaler, som ger dig samma personliga service. Välkommen till Götmars Sala! Vi är ett familjeföretag som värnar om det personliga mötet. Vi tar hand om juridiska frågor såväl som frågar angående begravningar. När någon du älskar går bort kan...

54 omdömen om Götmars Sala f.d.Hultcrantz

Sedan starten hos Reco 2021

Lars S
Skrev om Götmars Sala f.d.Hultcrantz

Jag är jättenöjd över den hjälp jag fick av Götmars Sala. Super service! Tack till Carina som tog väl hand om oss under dessa tuffa tider. / Lars

Svar från Götmars Sala f.d.Hultcrantz

Hej Lars. Tack för dina fina ord om oss, och vår Carina. Vi är tacksamma över att vi fick förtroendet att hjälpa till med avskedet. Varma hälsningar.

Eva-Karin J
Skrev om Götmars Sala f.d.Hultcrantz

Bra! Fint och vänlighet värdighet.. hade inga förväntningar vet bara att det var ok.. vet andra som har haft dom och är nöjda.. när man har sorg då måste man ha proffs som leder än och så var det.

Svar från Götmars Sala f.d.Hultcrantz

Hej Eva-Karin. Tack för din fina feedback till oss. Det känns fint att vi har kunnat möta era förväntningar på service och omtanke. Varma hälsningar.

Jakob J
Skrev om Götmars Sala f.d.Hultcrantz

Proffesionellt, otroligt fint bemötande samt personligt! Tack för allt.

Svar från Götmars Sala f.d.Hultcrantz

Hej Jakob. Tack för dina mycket värmande ord om oss. Vi känner oss tacksamma för att vi fick ert förtroende att ordna med planering och genomförande av avskedet. Bästa hälsningar.

Pär A
Skrev om Götmars Sala f.d.Hultcrantz

Stort tack till Carina Dalfjord som ordnade en mycket fin och personlig begravning. Vi blev bemötta med värme och respekt i vår svåra stund, och både jag och min familj är tacksamma för den hjälp vi fick.

Svar från Götmars Sala f.d.Hultcrantz

Hej Pär. Tack för dina fina ord om vår Carina. Det känns fint att vi kunnat vara en trygg part i en svår tid. Varma hälsningar.

Anna E
Skrev om Götmars Sala f.d.Hultcrantz

Vi fick ett mycket bra bemötande mitt i våran sorg.

Svar från Götmars Sala f.d.Hultcrantz

Hej Anna. Så skönt att höra att vi hjälpt till på ett sätt som känts bra mitt i er sorg. Varmt tack för ditt omdöme och för att vi fick förtroendet att hjälpa till. Allt gott

Ariya S
Skrev om Götmars Sala f.d.Hultcrantz

Hej, jag gillar verkligen Gätmars Salas service, inklusive att vara uppmärksam på vad kunderna vill ha. Vilken sort vill du ha? Jag har själv använt tjänsterna här och blev mest imponerad. Jag är tacksam över att Gätmars Sala finns i den här världen, jag är tacksam för min mamma som gick bort i cancer. Jag blev imponerad av varje steg av min mammas begravning. Vid detta tillfälle vill jag tacka alla inblandade i företaget Gätmars Sala. Må du vara lycklig och fri från sjukdom. Mvh Ariya Sawaengphan

Svar från Götmars Sala f.d.Hultcrantz

Hej Ariya. Stort tack för dina värmande ord om oss och särskilt om Götmars i Sala. Det känns fint att vi kunnat hjälpa till på ett sätt som gjort att din mammas begravning kan bli till ett fint minne för dig. Vi strävar alltid efter att ge allt vi kan till dem vi möter. Tack för att vi fick förtroendet att stötta och hjälpa. Varma hälsningar

Lilian D
Skrev om Götmars Sala f.d.Hultcrantz

Från första mötet med begravningsbyrån blev vi så väl bemötta med vänlig och professionell personal. De var en riktig klippa för oss genom allt och jag rekommenderar dem varmt!

Svar från Götmars Sala f.d.Hultcrantz

Hej Lilian. Tack för de väldigt värmande orden om oss, det betyder mycket att få bekräftelse på att vi har gjort ett tillfredsställande arbete med ert avsked. Bästa hälsningar,

Ann-Christin G
Skrev om Götmars Sala f.d.Hultcrantz

Väldigt bra bemött rakt av. Kändes avslappnat och bra. Har absolut inget att klaga på.

Svar från Götmars Sala f.d.Hultcrantz

Hej Ann-Christin. Tack för ditt fina omdöme och att du tog dig tid att skriva. Det känns bra att vi har kunnat skapa en trygghet i en svår stund. Varma hälsningar.

Staffan D
Skrev om Götmars Sala f.d.Hultcrantz

Perfekt och kundanpassad service i en svår stund!

Svar från Götmars Sala f.d.Hultcrantz

Hej Staffan. Tack för dina fina ord om oss, det betyder mycket. Vi tackar för att vi fick förtroendet att hjälpa er med planering och genomförande av ert avsked. Varma hälsningar.

Anneli K
Skrev om Götmars Sala f.d.Hultcrantz

Otroligt varmt och medkännande bemötande. Från första kontakten via telefon vid bokning av besöket till det avslutande telefonsamtalet efter begravningen. Känslan av att vara "sedd och hörd", vi fick fram vad vi ville och allt utföll till största belåtenhet. Vi kan med stor värme rekommendera Götmars till någon som hamnar i samma situation som oss. Så som helhet absolut ingenting att klaga på. Vi känner oss oerhört väl bemötta.

Svar från Götmars Sala f.d.Hultcrantz

Hej Anneli. Det känns gott att höra att vi bemött er på ett tillfredsställande sätt. Vårt mål är att ge bästa tänkbara hjälp i en svår period i livet. Tack för dina ord och för att du tagit dig tiden att skriva. Vi vill även tacka för att vi gavs förtroendet att hjälpa er. Varma hälsningar

Ylva S
Skrev om Götmars Sala f.d.Hultcrantz

Mycket varmt, fint och trevligt bemötande!

Svar från Götmars Sala f.d.Hultcrantz

Hej Ylva. Tack för dina ord och för att du tagit dig tiden att skriva. Vi vill också passa på att tacka för att vi gavs förtroendet att hjälpa till. Allt gott

Stefan E
Skrev om Götmars Sala f.d.Hultcrantz

Bra bemötande, trevlig och kunnig personal. Allt fungerade som avtalat . Vi köpte en begravning samt minnesstund med servering. Allt fungerade klanderfritt

Svar från Götmars Sala f.d.Hultcrantz

Hej Stefan. Tack för ditt fina omdöme om oss, det värmer. Vi tackar så mycket för att vi fick förtroendet att hjälpa er med begravningen. Bästa hälsningar.

Anders S
Skrev om Götmars Sala f.d.Hultcrantz

Ett varmt och bra tillmötesgående. Ett stöd när det är som svårast. Tack!

Svar från Götmars Sala f.d.Hultcrantz

Hej Anders. Tack för dina vänliga ord och för att du tagit dig tiden att skriva. Det känns bra att höra att vi hjälpt till på ett bra sätt. Allt gott

Håkan W
Skrev om Götmars Sala f.d.Hultcrantz

De ordnade en fint avslut för vår far!

Svar från Götmars Sala f.d.Hultcrantz

Hej Håkan. Tack för ditt omdöme och för att du tog dig tiden att skriva till oss. Vi vill också tacka för förtroendet att ordna din fars begravning. Varma hälsningar

Jeanette L
Skrev om Götmars Sala f.d.Hultcrantz

Jag blev mycket vänligt och empatiskt bemött av företaget. Jag förväntade mig (förutom ett empatiskt bemötande) en värdig begravning till humana priser, vilket företaget till 100 % levde upp till. Kontakten med förtaget var mycket bra och med en fin och deltagande känsla för kundens behov. Allt sköttes på ett smidigt sätt och allt praktiskt fungerade ypperligt väl. Tjänsten jag köpte var begravning av min mor och med allt som hör därtill. Personal från företaget kontaktade mig ca en månad efter begravningen för...

Svar från Götmars Sala f.d.Hultcrantz

Hej Jeanette. Tack för dina mycket värmande ord, och att du tog dig tid att skriva om oss. Vi tackar så mycket för att vi fick förtroendet att hjälpa till med planering och genomförande av din mors begravning. Bästa hälsningar

Sonia H
Skrev om Götmars Sala f.d.Hultcrantz

* vi fick tid fort vilket var mycket positivt. * vi blev mycket bra och trevligt bemötta . * vi fick all hjälp vi ville ha. * lugnt och trevligt. * bra att vi fick ta med hunden. * rekommenderas.

Svar från Götmars Sala f.d.Hultcrantz

Hej Sonia. Tack för ditt fina omdöme om oss. Vi är tacksamma för att vi fick förtroendet att hjälpa er. Varma hälsningar

Daniel H
Skrev om Götmars Sala f.d.Hultcrantz

Professionellt arbete hela vägen, vi uppskattar verkligen alla goda råd. Carina Dalfjord ger ett personligt och varmt bemötande.

Svar från Götmars Sala f.d.Hultcrantz

Hej Daniel. Tack för dina fina ord och att du tog dig tid att skriva. Vi tackar så mycket för att vi fick förtroendet att hjälpa till i samband med begravningen. Varma hälsningar

Mayvor W
Skrev om Götmars Sala f.d.Hultcrantz

Blev bemött på ett väldigt fint , lugnt och proffsigt sätt. . Mina förväntningar var att få svar på alla frågor man har vid ett sådant tillfälle. Företaget levde verkligen upp till mina förväntningar.. Vi var så nöjda när vi gick därifrån. Vi upplevde att vi fick den hjälp vi behövde.

Svar från Götmars Sala f.d.Hultcrantz

Hej Mayvor. Tack för dina fina ord om oss, det betyder mycket för oss. Vi är tacksamma för att vi fick förtroendet att hjälpa till i samband med begravningen. Varma hälsningar

Felicia J
Skrev om Götmars Sala f.d.Hultcrantz

Bra, förstående och mycket professionell begravningsbyrå.

Svar från Götmars Sala f.d.Hultcrantz

Hej Felicia. Tack för ditt fina omdöme och att du tog dig tid att skriva. Vi tackar så mycket för att vi fick förtroendet att hjälpa till med begravningen. Varma hälsningar

Helén L
Skrev om Götmars Sala f.d.Hultcrantz

Blev mycket bra bemött proffsig personal och alltid tillmötesgående.vi köpte ett helt koncept med präst kyrka o catering. Mina förväntningar har och är att företaget lever upp till mina förväntningar. Kommer att rekommendera Götmars till vänner och bekanta.

Svar från Götmars Sala f.d.Hultcrantz

Hej Helén. Tack för dina fina ord om oss. Vi är tacksamma för att vi fick ert förtroende att hjälpa till med planering och genomförande av begravningen. Varma hälsningar

Leif C
Skrev om Götmars Sala f.d.Hultcrantz

Utmärkt och motsvarade förväntningarna på alla sätt.

Svar från Götmars Sala f.d.Hultcrantz

Hej Leif. Tack för ditt fina omdöme. Vi tackar så mycket för att vi fick förtroendet att hjälpa till med begravningen. Varma hälsningar

Rosie J
Skrev om Götmars Sala f.d.Hultcrantz

Fantastiskt bemötande. Trevligt samtal med bra erfarenhet.

Svar från Götmars Sala f.d.Hultcrantz

Hej Rosie. Tack för dina fina ord, och att du tog dig tid att skriva om oss. Vi är tacksamma över att vi fick förtroendet att hjälpa till med planering och genomförande av begravningen. Varma hälsningar

Tobias H

Varmt, tryggt och mycket kompetent bemötande! Mvh Tobias

Svar från Götmars Sala f.d.Hultcrantz

Hej Tobias, tack för dina fina ord och att du valde att skriva om oss. Vi tackar så mycket för att vi fick förtroendet att hjälpa till med planering och genomförande av begravningen. Varma hälsningar

Peg V
Skrev om Götmars Sala f.d.Hultcrantz

Jag bokade tid eftersom min bror hade dött. Jag kände mig sedd och bekräftad. Begravningsrådgivaren var lugn och informerade om allt. Hon hjälpte mig att ordna allt inför begravningen på ett naturligt sätt. Jag fick ett stort förtroende för personalen på Götmars. De var mycket hjälpsamma och tog hand om allt.

Svar från Götmars Sala f.d.Hultcrantz

Hej Peg. Tack för ditt fina omdöme, och att du tog dig tid att skriva om oss. Vi är tacksamma över att vi fick förtroendet att hjälpa er i samband med begravningen. Varma hälsningar

Marie-Charlotte S
Skrev om Götmars Sala f.d.Hultcrantz

Genom hela proceduren blev vi väldigt fint och professionellt bemötta. Vi fick goda råd och vägledning. Götmars personal var hjälpsamma och gjorde allt de kunde för att bistå oss med det vi behövde, både med allt praktiskt kring planeringen och det som behövdes efteråt, samt under själva begravningen. I en så svår situation i livet, som förlusten av en anhörig är, är det särskilt viktigt att allt sånt här fungerar. Inte bara att det flyter på som det ska, utan också med deltagande, värme och omsorg. Det kunde inte ha skötts bättre. Vi är så tacksamma!

Svar från Götmars Sala f.d.Hultcrantz

Hej Marie-Charlotte, tack för dina mycket värmande ord, det betyder mycket för oss. Vi tackar för att vi fick förtroendet att hjälpa er med planering och genomförande av begravningen. Varma hälsningar

Margareta T
Skrev om Götmars Sala f.d.Hultcrantz

Väldigt bra och trevlig personal allt som vi önskade ordnade dom jättebra. Vi är alla jätte nöjda 👍

Svar från Götmars Sala f.d.Hultcrantz

Hej Margareta. Tack för dina fina ord, och att du tog dig tid att skriva om oss. Vi är tacksamma för att vi fick förtroendet att hjälpa dig i samband med begravningen. Varma hälsningar

Cathrine R
Skrev om Götmars Sala f.d.Hultcrantz

Väldig nöjd med allt begravning och allt runtomkring

Svar från Götmars Sala f.d.Hultcrantz

Hej Cathrine. Tack för dina vänliga ord och att du tog dig tid att skriva om oss. Vi tackar så mycket för att vi fick förtroendet att hjälpa till med planering och genomförande av begravningen. Varma hälsningar

Karin Gunilla M
Skrev om Götmars Sala f.d.Hultcrantz

Korrekt bemötande. Allt var inom förväntan. Begravning som jag hoppas att jag inte behöver köpa igen på många år.

Svar från Götmars Sala f.d.Hultcrantz

Hej Karin. Tack för din feedback, det betyder mycket för oss. Vi är tacksamma över att vi fick förtroendet att hjälpa till i samband med begravningen. Varma hälsningar

Einar B
Skrev om Götmars Sala f.d.Hultcrantz

Jag och min dotter blev mycket väl mottagna av Begravningsbyrån Götmars rådgivare, från första telefonkontakten, förberedande genomgång den 6 februari och själva avskedsceremonin den 16 februari. Vi fick goda råd och bra vägledning hur vi skulle få en värdig ceremoni och ett sista farväl av en hustru och mor. Det blev en mycket stämningsfull och högtidlig förrättning, tyckte vi alla. Samtliga formaliteter, annons, osv, sköttes på ett smidigt och ”omärkligt” sätt från rådgivarens sida. Sammanfattningsvis nu när vi har...

Svar från Götmars Sala f.d.Hultcrantz

Hej Einar. Tack för din fina recension. Vi tackar så mycket för att vi fick förtroendet att hjälpa er med planering och genomförande av begravningen. Varma hälsningar

Johan B
Skrev om Götmars Sala f.d.Hultcrantz

Mycket bra bemötande av carina när jag och min pappa bokade med eran byrå, ingen stress och ett väldigt bra bemötande. Vid bodelningen som vi även hade anlitat er så var det en bra genomgång av Adam som jag tror hans namn var!!

Svar från Götmars Sala f.d.Hultcrantz

Hej Johan. Tack för dina värmande ord och att du tog dig tid att skriva om oss. Vi är tacksamma över att vi fick förtroendet att hjälpa er. Varma hälsningar

Johanna S
Skrev om Götmars Sala f.d.Hultcrantz

Vi fick hjälp från början till slut med allt från kontakt med präst, florist och bouppteckning. Väldigt professionell personal och bra stöd i sorgen.

Svar från Götmars Sala f.d.Hultcrantz

Hej Johanna. Tack för ditt fina omdöme. Tack för att vi fick förtroendet att hjälpa er med planering och genomförande av begravning. Varma hälsningar

Helen G
Skrev om Götmars Sala f.d.Hultcrantz

Blev mycket bra bemött och fick hjälp med allt som jag behövde.

Svar från Götmars Sala f.d.Hultcrantz

Hej Helen, tack för dina fina ord och att du tog dig tid att skriva. Vi är tacksamma över att vi fick förtroendet att hjälpa er med begravningen. Varma hälsningar

Karin A
Skrev om Götmars Sala f.d.Hultcrantz

Kan verkligen rekommendera Carina Dalfjord . Hon har ett fantastiskt bemötande. Man känner sig lugn och trygg med henne. Hon levde verkligen upp till mina förväntningar. Tycker däremot att det är alldeles för dyrt .

Svar från Götmars Sala f.d.Hultcrantz

Hej Karin. Tack för din feedback och dina fina ord. Vi är tacksamma för att vi fick förtroendet att hjälpa till i samband med begravningen. Varma hälsningar

Sören A
Skrev om Götmars Sala f.d.Hultcrantz

Bara goda erfarenheter av Götmars Sala. Både när det gäller begravning och bouppteckning.

Svar från Götmars Sala f.d.Hultcrantz

Hej Sören. Tack för dina fina ord och att du valde att rekommendera oss. Vi är tacksamma för att vi fick förtroendet att hjälpa er med begravning och efterföljande juridik. Varma hälsningar

Ingbritt A
Skrev om Götmars Sala f.d.Hultcrantz

Upplevde första mötet mycket vänligt och proffesionellt. Kvinnan har varit mycket lyhörd och lyssnat och svarat på våra frågor och infriat våra önskemål. Jag vill att den slutsumma som vi fick då vi planerade alla deras åtagande ska ha varit fast. Inte fyllas på efteråt. Samma om den inte var så stor. Kändes inte så seriöst, snarare girigt. Annars mkt nöjd.

Svar från Götmars Sala f.d.Hultcrantz

Hej Ingbritt. Tack för din recension! Vi är mycket tacksamma över att du ger oss feedback på vårt arbete. Vår målsättning är att alltid vara transparenta och leverera bästa service till våra kunder. Vi är glada att vi fick möjligheten att talas vid i telefon, och tar med oss att bli ännu tydligare i vår kommunikation, både i tal och skrift. Med varma hälsningar från oss på

Siv Ö
Skrev om Götmars Sala f.d.Hultcrantz

Vi vart otroligt bra bemötta av en tjej som heter Carina Dalfjord, hon är mycket trevlig och proffsig. Vi är supernöjda med henne. Vi visste inte mycket när vi klev in genom dörren till begravningsbyrån, men allt var fixat när vi gick ut genom dörren igen.

Svar från Götmars Sala f.d.Hultcrantz

Hej Siv. Tack för dina fina ord och för att du valt att lämna ett omdöme. Vi är tacksamma för att vi fick ert förtroende att hjälpa till med planering och genomförande av begravningen. Varma hälsningar från oss på

Anita F
Skrev om Götmars Sala f.d.Hultcrantz

Utmärkt är helt rätt hur vi blev bemötta vid vår i samband vid vårs mors begravning. Carina på byrån vägledde med konstruktiv samtidigt med ett stort medmänsklig sätt. Snabbt till första möte och återkoppling under hela processen vid olika frågor. Stilfullt med blommorna och bra programblad i kyrkan.Även dödsannonsen och hjälp med tackkorten. Rekommenderade cateringfirman som gjorde ett utmärkt arbete vid minnesstunden där alla deltagarna var väldigt nöjda. Begravningen blev en fin,lugn och vacker, vid den känslosamma stunden. Tack.

Svar från Götmars Sala f.d.Hultcrantz

Hej Anita. Tack för dina mycket värmande ord och att du valt att skriva om oss. Vi tackar så mycket för att vi fick förtroendet att hjälpa till i samband med begravningen. Varma hälsningar

Ingalill E
Skrev om Götmars Sala f.d.Hultcrantz

Bemötandet var varmt och välkomnande. Carina var inlyssnande och professionell i sitt uppdrag med oss sörjande. Hon kompletterade våra önskemål om texter som vi ville ha med i annonsen. Vi som kunder är nöjda och rekommenderar gärna henne.

Svar från Götmars Sala f.d.Hultcrantz

Hej Ingalill. Tack för dina fina ord och för att du valt att lämna ett omdöme. Vi är tacksamma för att vi fick ert förtroende att hjälpa till med planering och genomförande av begravningen. Varma hälsningar

Maria N
Skrev om Götmars Sala f.d.Hultcrantz

Trevligt och hjälpsamt bemötande.

Svar från Götmars Sala f.d.Hultcrantz

Hej Maria. Tack för dina fina ord, och att du tog dig tid att skriva till oss. Vi tackar för att vi fick förtroendet att hjälpa till i samband med begravningen. Varma hälsningar

Magnus N
Skrev om Götmars Sala f.d.Hultcrantz

Semestertider som gjorde att överlämningen mellan Hultcrantz representanter inte blev fullständig. Jag fick gå in och styra upp det som blev glömt. Tack vare det så blev det tillslut en mycket fin begravning och minnesstund.

Svar från Götmars Sala f.d.Hultcrantz

Hej Magnus. Tack för din recension! Vi är mycket tacksamma över att du ger oss feedback på vårt arbete. Vår målsättning är att alltid leverera bästa service till våra kunder. Vi har uppenbarligen inte nått hela vägen fram i detta fall, och vi tar med oss dina erfarenheter i vårt arbete framöver! Bästa hälsningar från oss på Hultcrantz.

Lena A
Skrev om Götmars Sala f.d.Hultcrantz

Fint bemötande, bra stöd i olika val, bra förslag på vad vi kunde välja mellan. Allt fungerade smidigt. Snabba svar på frågor. Pappas begravning blev väldigt fin.

Svar från Götmars Sala f.d.Hultcrantz

Hej Lena. Tack för dina värmande ord och att du valt att skriva till oss. Vi tackar för förtroendet att ha fått hjälpa till i samband med begravningen. Med varma hälsningar från oss på Hultcrantz

Ljiljana M
Skrev om Götmars Sala f.d.Hultcrantz

Ett trevligt och professionelt bemötande! Önskemål om begravningen uppfylldes till fullo . Ett personligt bemötande som vi uppskattade mycket. Stort tack till er! mvh Ljiljana och Patricia

Svar från Götmars Sala f.d.Hultcrantz

Hej Ljiljana. Tack för dina mycket värmande ord. Vi är tacksamma för att vi fick förtroendet att hjälpa till med begravningen. Varma hälsningar från oss på Hultcrantz.

Annica H
Skrev om Götmars Sala f.d.Hultcrantz

Trevligt bemötande av Carina hos Hultcrantz begravningsbyrå Sala i vår svåra tid. Vi förlorade vår mamma för 9 månaders sen och så nu så förlorade vi även vår pappa. Vi träffade Carina båda gångerna och hon hjälpte oss med allt praktiskt runt detta.

Svar från Götmars Sala f.d.Hultcrantz

Hej Annica. Tack för fina ord och att du tog dig tid att skriva. Vi tackar för förtroendet att ha fått hjälpa till i samband med begravningen. Varma hälsningar från oss på Hultcrantz.

Anna B
Skrev om Götmars Sala f.d.Hultcrantz

Bra bemötande, de förväntningar jag hade på begravningsbyrån införlivades mer än vad jag trodde. Vi köpte alla tjänster, har inte riktigt kommit igång med bouppteckningen ännu.

Svar från Götmars Sala f.d.Hultcrantz

Hej Anna. Tack för dina vänliga ord. Vi är tacksamma att vi fick förtroendet att hjälpa till med begravningen. Varma hälsningar från oss på Hultcrantz.

Karin Margareta H
Skrev om Götmars Sala f.d.Hultcrantz

Nöjd med allt Rekommenderar gärna till andra

Svar från Götmars Sala f.d.Hultcrantz

Hej Karin. Tack för dina fina ord och att du tog dig tid att skriva till oss. Vi tackar för att vi fick förtroendet att hjälpa till med begravningen. Med varma hälsningar från oss på Hultcrantz.

Mona B
Skrev om Götmars Sala f.d.Hultcrantz

Jag är mycket nöjd med bemötande, handhavande kring begravningsakten och allt övrigt med koppling till Hultcrantz begravningsbyrå i samband med min mors död. Min begravningsrådgivare, Jacob Berglind, fyllde helt de förväntningar jag hade i samband med detta. Jag valde att lämna över, dvs köpa, hela tjänsten kring de arrangemang som krävs vid en anhörigs död, inklusive begravning. Jag är mycket nöjd och rekommenderar varmt Hultcrantz begravningsbyrå.

Svar från Götmars Sala f.d.Hultcrantz

Mona, tack för dina mycket värmande ord, och att du tog dig tid att skriva. Vi är tacksamma för att vi fick förtroendet att hjälpa till med begravningen. Varmaste hälsningar från oss på Hultcrantz.

Owe H
Skrev om Götmars Sala f.d.Hultcrantz

Allt gick bra vi är så nöjda. Owe/Jan

Svar från Götmars Sala f.d.Hultcrantz

Hej Owe och Jan. Tack för att ni tog er tid att lämna ett omdöme. Vi är tacksamma för att vi fick förtroendet att hjälpa till med begravningen. Med varma hälsningar från oss på Hultcrantz.

Sara N
Skrev om Götmars Sala f.d.Hultcrantz

Jättefint bemötande och jag fick fantastiskt stöd att under kort tid planera vad som blev en mycket fin och uppskattad begravning. Rekommenderar varmt!

Svar från Götmars Sala f.d.Hultcrantz

Sara, tack för dina fina ord. Tack för att vi fick förtroendet att hjälpa till med begravningen. Varma hälsningar från oss på Hultcrantz.

Linda P
Skrev om Götmars Sala f.d.Hultcrantz

Fick trevligt och proffsigt bemötandet och goda råd i planeringen av begravning, mycket nöjda!

Svar från Götmars Sala f.d.Hultcrantz

Hej Linda. Tack för dina fina ord. Vi är tacksamma för att vi fick förtroendet att hjälpa till kring begravningen. Varma hälsningar från oss på Hultcrantz.

Sofia Å
Skrev om Götmars Sala f.d.Hultcrantz

De ställde upp på allt! Lyssnade och brydde sig. Bäst!

Svar från Götmars Sala f.d.Hultcrantz

Tack för ditt fina omdöme Sofia. Tack för att vi fick förtroendet att hjälpa till kring begravningen. Varma hälsningar från oss på Hultcrantz.