Hushållstjänst i Gävle

Ändra min profil

Läs vad 1 kund tycker om Hushållstjänst i Gävle

• Miriam
    Miriam skrev om Hushållstjänst i Gävle
    Stor varning för detta företag!! Har anlitat dem både för hemstädning och fönsterputs, och har fått klaga på städningen flera gånger. De påstår att de t.ex. har torkat golven men det är mycket fläckar kvar. De har även klivit in hos oss med nyckel när vi inte hade någon bokad tid, och där stod man nyvaken och oklädd - riktigt oproffsigt när man får förtroendet att ha kundens nyckel! Försvaret var att "jag har inte kollat schemat för dagen"..

Men värst av allt: Vid den senaste fönsterputsen skadade de flera fönster, vi fick flera djupa (kännbara) repor på fönsterrutorna men Hushållstjänst totalvägrar att ens komma hem till oss för att titta på skadorna! Otroligt dåligt kundbemötande, de säger att de inte tar ansvar för den sortens skador och att de kan bevisa att de inte har skadat våra rutor??!! Säger ägaren Suzana som själv befann sig i Spanien när hennes personal utförde fönsterputs hos oss... Vi har inte ens ställt något ekonomiskt krav (ännu) mot företaget, vi vill till att börja med att de ska titta på skadorna, men nu snart 3 veckor senare har de fortfarande inte satt sin fot hos oss. När jag berättade att vi tänkte sprida detta, samt gå till lokaltidningarna och anmäla till ARN blev de "hotade och kränkta". Ok.

Lokalvårdare nära Hushållstjänst i Gävle:

Klart Rent i Malmö AB

Amiralsgatan 96 a, MALMÖ
Klart Rent i Malmö AB
Eva K:
Bra! Trevligt bemötande och bra resultat!

E-städ i Norden

Docentgatan 20A, Malmö
E-städ i Norden
Solange D:
Mycket proffsiga! är mycket glad och nöjd och kommer absolut att beställa eran tjänst igen.

Waldemars Städservice AB

RAMSJÖVÄGEN 138, Björklinge
Waldemars Städservice AB
Anna G:
Lätta att komma i kontakt med, snabba i respons, smidiga och enkla att ha att göra med Städning Dock varierad kvalitet på städning och ibl...

Rut och Rot Hemservice

Stjärnplan 3, Limhamn
Rut och Rot Hemservice
Anna B:
De är proffsiga, kommer alltid i tid och det blir snyggt och fräscht.

TR Miljöservice AB

Dillgränd 10, MALMÖ
TR Miljöservice AB
Ylli H:
Bra service och mycket duktig personal. Rekommenderas starkt