Alla kategorier Tandläkare Skåne Malmö Husie Tandvård

Husie Tandvård

Krokusgatan 1, 212 32 Malmö — Visa karta

Att tandvård är det roligaste som finns är något som vi i personalen delar. Ingen dag är den andra lik och man ställs alltid inför nya utmaningar som bidrar till yrkets mångfald. När du kommer som patient till oss kan du vara säker på att du bemöts av människor med hjärtat på rätt ställe och som sätter dig och dina behov först. Vår målriktning är att bygga upp en långvarig och personlig relation med våra patienter. Hos oss är det alltid du som patient som är vårt fokus.

Läs vad 4 kunder tycker om Husie Tandvård

• Bengt N
    Bengt N skrev om Husie Tandvård
    Bemötandet jag fick var alldeles perfekt och vänligt. De tog ut en tandrot och lagade hål i en tand, samt putsade tandsten med mera. Det var en av de "behagligaste" hanteringar jag någonsin upplevt hos en tandläkare och är bglad att jag kontaktade dem för behandling.
  • Marie R
    Marie R skrev om Husie Tandvård
    fantastiskt goa omtänksamma och duktiga tandläkare o tandsköterska min tandläkarrädsla har halverats.
  • Ingbritt A
    Ingbritt A skrev om Husie Tandvård
    Jag fick ett trevligt bemötande och förtroende,vi gick igenom min status och kom fram till att jag behöver en ny protes. Kristin är lätt på handen,jag rekommenderar henne varmt
  • Rose Marie L
    Rose Marie L skrev om Husie Tandvård
    Jättebra förklarar och tar hand om en när man är på undersökning

Krokusgatan 1, 212 32 Malmö