HusmanHagberg Älvsjö Bandhagen

HusmanHagberg Älvsjö Bandhagen

En del av HusmanHagberg www.husmanhagberg.se
  • Badge2022
4.5

På HusmanHagberg vet vi att en bostadsaffär kan innebära mycket känslor, och framförallt är det en stor och komplicerad affär för de flesta. Genom att visa respekt för dina önskemål och ge råd hoppas vi att du i slutändan trivs i din nya bostad! Vi har den rätta kunskapen och erfarenheten för att värdera din fastighet, vet...

112 omdömen om HusmanHagberg Älvsjö Bandhagen

Sedan starten hos Reco 2017

ROBERTO A
Skrev om HusmanHagberg Älvsjö Bandhagen

Vi är oerhört missnöjda med mäklaren Johan Lundberg och Husmanhagberg, Johan gav ett gott första intryck men där resten av resan vart katastrofal. Noll genererade bud, dålig kontakt, Johan svarar inte på frågor över sms eller email på flera veckor. När man begär att avsluta uppdraget i förtid så vill Johan fakturera trots att de misslyckats att generera ett enda bud. Vi lät då avtalet löpa ut då de inte kan fakturera då, men det betyder att HusmanHagberg håller oss som gisslan fram till avtalets slut trots att lägenheten...

Eva Birgitta E
Högdalen

Trevlig mäklare Han var tillmötesgående och serviceminded.

Anki H
Segeltorp

Vänligt och professionellt bemötande. Hjälpsam och tydlig.

Lars-olof Ingemar J
Älvsjö - Långsjö

Trevlig i första mötet, värderingen blev fel. Dålig fortlöpande kommunikationen .

Sven Erik H
Älvsjö

Professionellt, även i dessa tider av lågkonjunktur, hög inflation och höga räntor. Vi förlitade oss helt på mäklarens kompetens och erfarenhet och det gjorde vi rätt i.

Anneli H
Älvsjö

Lyhörd , proffsig, Hade verkligen koll på köparna kände av och återkom alltid och diskuterade och la fram hur han uppfattade köparna.

JONAS I
Skrev om HusmanHagberg Älvsjö Bandhagen

Som köpare var mäklaren inte opartisk utan stod på säljarens sida och försökte bara ta tillvara på säljarens intressen.

Rebecka M
Älvsjö Solberga

Johan har under hela processen haft ett professionellt och trevligt samt effektift arbetssätt och bemötande. Jag hade höga förväntningar och dessa blev uppfyllda med råge.

Hua Mei J
Örby Slott - Älvsjö

- Vi hade Johan Lundberg som vår mäklare, han är mycket trevlig och proffsigt, vi är nöjda och kan tänkta oss att rekommendera honom.

Federico M
Högdalen

Väldigt tydliga i sin kommunikation och alltid nära till hands. Mäklaren Jessica känns genuin och ärlig, och har gjort ett strålande jobb!

Azim A
Älvsjö / Örby

Hej! Det var okej allt och jag har inte mer att berätta . med vänliga hälsningar. Azim

Viktor G
Bandhagen

Vi är mycket nöjda med vårt val av mäklare från start till kontraktskrivningen.

Robin C
Östbergahöjden

Väl bemött och ett stort engagemang av Yousif som levde upp till förväntningarna.

Ida H
Östbergahöjden

Fantastiskt engagemang av Yousif för att få vår bostad såld

Narantsetseg S
Hagsätra - Ormkärr

Bästa Jessica Holapa. Vi har aldrig träffats fysiskt men jag kände att hon är proffs på sitt jobb👌

Ulla J
Älvsjö - Långbro Park

Trevligt bemötande, snabba svar från mäklaren

Selim H
Bandhagen

Superproffsig och trevlig mäklare! Snabba bra svar på frågor, inget krångel och trygg. 👍

Blenda Holmér H
Bandhagen

Jag är mycket nöjd med både mäklaren som förmedlade lägenheten och med bostaden i sig. Jag sökte en bostad i Bandhagen och mäklaren hjälpte mig att hitta en, redan innan den lades ut till försäljning. Serviceinriktat, snabbt och proffsigt!

Courtney Lynn S
Högdalen

Johan Nilsson helped me with purchasing my home. He has consistently been kind, helpful, and quick with communication. Throughout the process of looking for a new apartment, he has been the most personable broker I have met--he consistently treated me like a person instead of a "number" and his interactions with me felt genuine instead of like a sales pitch. I met other brokers who interacting with me in a way which felt condescending, pushy, and dishonest, especially when it came to my budget and questions I had as...

Görel Marita G
Örby Slott - Älvsjö

Tycker att det som var väldigt bra var återkopplingen som jag fick nästan varje dag

Deklath C
Sålde sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Älvsjö Bandhagen

Trevligt och proffsigt bemötande. Vi kände oss väldigt trygga med mäklaren.

Josefin R
Högdalen Centrum

Jessica är struktuerad, tillgänglig och en duktig mäklare. Lätt att samarbeta med och försäljning samt köp av lägenhet gick smidigt. Det kändes bra att snabbt få svar på frågor och stöd genom hela processen.

Tim C
Högdalen

Väldigt nöjd! Väldigt kunnig mäklare som har koll på sina områden och marknaden!

Adam S
Vårby Gård / Vårberg

Mäklaren levde upp till alla förväntningar, jättenöjd!

Annelie H
Högdalen/Bandhagen

Mäklaren har ställt upp på ett väldigt bra sätt. Affären slutförs i november.

Thomas H
Fruängen

Mycket gott intryck av Mäklare Jessica Holappa Kändes juste och pålitlig och var smidig att kommunicera med mvh Thomas Holm

Sara F
Telefonplan/Hökmossen

Jag blev tipsad att anlita Jessica Haloppa som mäklare för försäljning av min lägenhet. Jag är otrolig nöjd med hennes insats. Jag hade anlitat en annan byrå tidigare som inte alls levde upp till Husman Hagberg. Kan starkt rekommendera Jessica och Husman Hagberg som visade sig vara otroligt professionell, lyhörd med bra kännedom av marknaden. Tvekar inte en sekund att välja Husman Hagberg och Jessica som mäklare vid nästa tillfälle som fås.

Ylva O
Älvsjö - Herrängen

Vi har sålt en lägenhet via Patric Olsson. Periodvis bra, men ändå övervägande dålig kommunikation med oss som säljare.

Sven-olof H
Älvsjö/Östberga

Har sålt en bostadsrätt, marknaden var lite slö när vi började men blev bättre till slut. Väldigt bra bemötande från mäklaren. Förväntningarna uppfylldes till 95% pga marknaden. Helheten blev trots allt mycket god.

DANIEL S
Tullinge Römossen

Vi har precis sålt vårat hus och anlitade Johan på Husman Hagberg. Vi upplevde Johan som en professionell mäklare. Johan är lugn men rak och tydlig vilket vi gillar. Vi rekommenderar Johan starkt! /Daniel

Ann-kristin A
Hagsätra - Ormkärr

Bra och proffsigt bemötande. Sålt Esplundagränd Ormkärr. Det har flytit på bra och försäljningen gick snabbt o smidigt. Lite svåra att få tag i o prata med, då man kan ha många frågor.

Birgitta T
Älvsjö - Herrängen

Johan som sålt min villa i Älvsjö. Han är engagerad, noggrann och kompetent. Jag kan varmt rekommendera Johan Birgitta

Jonathan G
Rågsved Högdalen Hagsätra

Sålde en mini 2a nyligen. Fick ett väldigt bra bemötande av min mäklare Yousif, driven och engagerad och sålde bostaden både snabbt och till ett högre pris än vad jag trodde jag skulle kunna få för den!

Husam H
Svedmyra

Jag köpte en lägenhet, mäklaran var mycket kunnig och hjälpsam vilket gjorde lätt för mig att bestämma och köpa den.

Michel P
Högdalen Bandhagen

Köpt en bostadsrätt i högdalen. Mäklaren hjälpte mig med bra info kring lägenheten och var alltid tillgänglig när man ringde och hade frågor samt funderingar. Rekommenderas!

Anna-maria F
Älvsjö - Långsjö

Vi köpte ett kedjehus och blev väl bemötta. Mäklaren tog sig tid och var tydlig.

Tommas D
Sålde sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Älvsjö Bandhagen

Rasmus är bra, han gör det han kan, och han ser möjligheter.

Sofie R
Köpte sin lägenhet med hjälp av HusmanHagberg Älvsjö Bandhagen

Mäkaren tydligt bara intresserad av att sälja och därefter släppa allt ansvar. Har inga svar på frågor eller vilja att hjälpa till att ta reda på dem.

Priscilla C
Hagsätra

We had a nice time buying the apartment with the broker, he was very accessible and friendly the whole time, answering very clearly All our questions about the property and made us feel at ease.

Robert R
Högdalen

Vi har sålt en lägenhet. Mäklaren var trevlig och hjälpsam med bra råd. Alla våra förväntningar blev jättebra bemötta och allt gick smidigt. Upplevelsen av att sälja lägenheten var bra och snabb.

Bashar D
Älvsjö - Långbro Park

Philip var vår mäklare för att sälja vår lägenhet i långbro park februari 2020. Philip var mycket tydlig informativ genom hela processen. Trevligt bemötande vid träff inför visning. Ambitiös för att fixa till den sista lilla mysfaktorn för att visningen skulle bli så bra som möjligt. Och Noggrann med att berätta om vad spekulanter framfört och mån om att ta reda på allt som spekulanter var intresserade av att veta om bostaden. Även efter försäljningen, han är tillgänglig och hjälper med resten. Vi är nöjda med Philip och rekommenderar absolut honom som mäklar.

Karl Sven Stefan G
Skrev om HusmanHagberg Älvsjö Bandhagen

Philip i Fruängen har hjälpt mig att köpa lägenhet i Långbro Park. Philip har varit mycket engagerad och jag som köpare har känt mig hela tiden uppdaterad om processen. Philip är bra på att kommunicera, förklara och noggrann vid bland annat kontraktsskrivningen. Så det blir ett högt betyg och kan rekommenderas.

Peter Milan W
Bandhagen

Sålt en trea i Bandhagen. Bra bemötande, bra engagemang, bra på att kommunicera. Jag förväntade mig att mäklaren skulle kunna ta hand om hela försäljningsprocessen så jag kunde lita mig tillbaka och känna mig trygg, så var också fallet.

Andreas A
Örby Slott - Älvsjö

Sålde en 25kvm i Älvsjö. Min mäklare Philip var väldigt professionell och informativ kände att jag var delaktig i hela försäljningen. Försäljningen gick väldigt fort och jag blev väldigt nöjd med resultatet. Mycket bra jobbat!

Pernilla S
Högdalen

En mäklare som tog sig tid och gav ett tryggt handhavande av vår försäljning av ettan i Högdalen. Han överträffade mina förväntningar och jag rekommenderar honom varmt om ni vill ha en proffsig, kunnig och målfokuserad mäklare med hjärtat på rätt ställe.

Ylva S
Bandhagen

Jag är oerhört nöjd med Philip Johansson Krajacic som mäklare! Han är väldigt lyhörd och noggrann, mån om att göra sitt allra bästa och levde väl upp till mina högt ställda förväntningar. Annonsen blev väldigt bra, med fantastiska bilder. Mycket lätt att ha kontakt med och var väldigt tillgänglig och snabb med att svara så fort jag hörde av mig. Höll mig väl uppdaterad under hela processen och ansträngde sig extra för att få till en bra försäljning. Dessutom är han väldigt trevlig, vilket är ett plus när man ska ha mycket...

Jessica R
Sålde sin lägenhet med hjälp av HusmanHagberg Älvsjö Bandhagen

Vi valde en erfaren mäklare som även varit med vid tidigare försäljning av samma bostad

Melisa B

Allt var utmärkt har köpt en lägenhet som är en 3a väldigt trevlig mäklare

Marina S
Hagsätra Bandhagen

Sålt min 3:a. Otroligt professionellt bemötande av min mäklare. Kände verkligen att jag hade hamnat i rätta händer och att han lyssnade och gav svar på alla mina frågor och funderingar. Allt gick smidigt och utan problem och jag fick de rätta råden. En mäklare med otrolig erfarenhet och kunskap och som kan varmt rekommenderas.

Maria C
Bandhagen

Hög kvalité och lätt att samarbeta med. Tillgänglig, delade information direkt och alltid redo att svara upp på frågor och funderingar från oss säljare. Kan varmt rekommenderas.