HusmanHagberg Älvsjö Bandhagen

Elsa Brändströms Gata 219, 129 52 Hägersten — Visa karta

På HusmanHagberg vet vi att en bostadsaffär kan innebära mycket känslor, och framförallt är det en stor och komplicerad affär för de flesta. Genom att visa respekt för dina önskemål och ge råd hoppas vi att du i slutändan trivs i din nya bostad!

Vi har den rätta kunskapen och erfarenheten för att värdera din fastighet, vet vad som fungerar bäst vid visning och kan de objekt vi har till försäljning. Det gör att du, oavsett om du ska köpa eller sälja en bostad, kan du vända dig till oss med förtroende.

Välkommen till en fastighetsmäklare med ditt bästa för ögonen och full koll på Hägersten, Bandhagen och Älvsjö!

Läs vad 62 kunder tycker om HusmanHagberg Älvsjö Bandhagen

• 2019-10-04

Alex F skrev om HusmanHagberg Älvsjö Bandhagen
    kunnig mäklare med god kännedom, upplevde att man hela tiden var delaktig i processen

kan absolut rekommenderas Läs mer
  • 2019-10-02

Sonja Ingegerd E skrev om HusmanHagberg Älvsjö Bandhagen
    Sålde en villa och hade en trevlig och bra mäklare som gjorde jobbet som vi förväntat oss. Rekommenderar Husman Hagberg i Älvsjö/ Hägersten Läs mer
  • 2019-09-16

Linda T skrev om HusmanHagberg Älvsjö Bandhagen
    Bra hjälp och trevliga mäklare som vi fick förtroende för. Läs mer
  • 2019-08-31

Gabriel A skrev om HusmanHagberg Älvsjö Bandhagen
    Nöjd med mäklaren som är med på alla steg och väldigt kommunikativ. Läs mer
  • 2019-06-29

Johan S skrev om HusmanHagberg Älvsjö Bandhagen
    Bra mäklare med koll på marknaden vid min försäljning av min villa i Älvsjö!! +21% så jag riktigt nöjd Läs mer
  • 2019-06-27

Sofia H skrev om HusmanHagberg Älvsjö Bandhagen
    Vi har sålt en tvåa i Älvsjö efter en långvarig process pga seg bostadsmarknad. Patric har varit med oss hela tiden och stöttat och varit positiv. Vi kan varmt rekommendera Patric och HusmanHagberg. Läs mer
  • 2019-06-27

Rickard A skrev om HusmanHagberg Älvsjö Bandhagen
    Sålt en trea i Bandhagen.
    Mycket bra mäklare.
    Rasmus var snabb, ringde, skickade sms, beskrev tydligt vilka olika steg som skulle följa, fick snabbt dit en fotograf, var med under fotograferingen, tydliga kontrakt, bra att bolla tankar med under försäljningen och tydlig och bra avslutning tillsammans med köparen.
    Vi fick också vara delaktiga i utformningen av den färdiga texten om lägenheten.
    Vi har varit väldigt nöjda med affärens alla steg. Läs mer
  • 2019-06-26

Ana Quispe O skrev om HusmanHagberg Älvsjö Bandhagen
    Sålt bostadsrätt.
    Vänligt.
    Toppen. Läs mer
  • 2019-06-25

Hanna K skrev om HusmanHagberg Älvsjö Bandhagen
    Jag köpte min första etta och jag kände mig väl informerad och bra bemött. Läs mer
  • 2019-06-25

Jonas L skrev om HusmanHagberg Älvsjö Bandhagen
    Seriös och duktig på att stänga en affär Läs mer
  • 2017-01-25

Caroline E skrev om Henrik Nyberg en del av HusmanHagberg Älvsjö Bandhagen
    Från början till slut har vi varit supernöjda med Henrik. Av de mäklare vi träffat framstod han som den mest intresserade. Han ledde oss genom en mycket lyckad försäljning på ett proffsigt och säkert sätt och vi kan varmt rekommendera honom! Läs mer
  • 2016-12-03

Anna G skrev om Henrik Nyberg en del av HusmanHagberg Älvsjö Bandhagen
    Klockrent och flexibelt samarbete genom hela processen! Läs mer
  • 2016-11-08

Douglas W skrev om Henrik Nyberg en del av HusmanHagberg Älvsjö Bandhagen
    Vi fick snabbt ett utmärkt bemötande och Henrik Nyberg levde helt upp till vår förväntan. Han var väl insatt i fastighetens historia och skick. Informationen under budgivningen var direkt och effektiv. Mötet under kontraktsskrivningen var väl förberett och sköttes effektivt. Läs mer
  • Hassan N

2016-11-07

Hassan N skrev om Henrik Nyberg en del av HusmanHagberg Älvsjö Bandhagen
    Henrik har varit väldigt bra rakt igenom hela processen, ifrån första träffen där Henrik hade en realistisk bild över lägenhetspotentialen tills vi sålde den till ett rekord pris. Henrik har varit väldigt tydlig, väldigt bra bemötande, lätt tillgänglig och en bra mäklare att bolla idéer med. Jag kan varmt rekommendera Henrik! Läs mer
  • Johan Franke L

2016-08-13

Johan Franke L skrev om Henrik Nyberg en del av HusmanHagberg Älvsjö Bandhagen
    Är mycket nöjd med Henriks insats. Han har skött allt ytterst professionellt. En rak & ärlig kommunikation från början till slut. Det har varit mycket lätt att komma i kontakt med Henrik när jag behövde få svar på mina frågor & utifall han inte kunde svara direkt så var han snabb på att ringa eller sms:a tillbaka så fort han fick möjlighet. Jag kan starkt rekommendera Henrik till den som planerar att sälja sin bostad! Läs mer
  • 2016-07-09

Kristoffer S skrev om Henrik Nyberg en del av HusmanHagberg Älvsjö Bandhagen
    Mån om kunderna. Trevlig. Lätt att ha att göra med. Lyssnade på våra önskemål och arbetade utifrån det. Vi fick sålt snabbt och ett bra pris! Läs mer
  • 2016-05-25

Anders M skrev om HusmanHagberg Älvsjö Bandhagen
    Mäklarens bemötande var oengagerat.
    Jag var köpare, och direkt efter kontraktsskrivning uppstod diverse problem med nycklar och kontakten med säljaren. Detta kan jag inte beskylla mäklaren för, men däremot beklagar jag att de verkade vara rätt ointresserade av att hjälpa till (enligt dem själva p.g.a. stress, som rimligen berodde på att de hade för många affärer samtidigt). De bröt säkert inte mot några regler, men "det lilla extra" lyste med sin frånvaro fullständigt.
    Mäklaren missade också att peka ut diverse positiva saker med lägenheten vid visningen, t.ex. att det fanns fiber och att föreningens ekonomi förbättrats väsentligt sen senaste årsredovisningen. Detta höll såklart ner priset, vilket knappast kan ses som ett tecken på gott mäklarjobb, även om jag personligen såklart gynnades av det eftersom jag var köpare. Läs mer
  • 2016-05-11

Bärbel N skrev om Henrik Nyberg en del av HusmanHagberg Älvsjö Bandhagen
    Lagom trevlig, saklig, lättsam Läs mer
  • 2016-05-02

Karin B skrev om Henrik Nyberg en del av HusmanHagberg Älvsjö Bandhagen
    Sakligt och adekvat information vid rätt tillfälle så att jag som kund alltid var säker på vad som skulle ske och vad som förväntades av mig.
    Jag behövde inte oroa mig för att ngn skulle missas eller bli fel, alla dok och formalia korrekt etc.
    Henrik är lugn, trevlig och enkel att ha att göra med vilket förenklar samarbete. Läs mer
  • 2016-04-12

Daniel K skrev om Henrik Nyberg en del av HusmanHagberg Älvsjö Bandhagen
    Driftig, noggrann, trevlig, tålmodig och målmedveten!
    Full pott!! Läs mer
  • 2016-04-11

Niclas P skrev om Henrik Nyberg en del av HusmanHagberg Älvsjö Bandhagen
    Jag kan varmt rekomendera Henrik Nyberg som mäklare. Han gjorde ett fantastiskt jobb med att sälja min lägenhet. Läs mer
  • 2016-04-09

Helene R skrev om Henrik Nyberg en del av HusmanHagberg Älvsjö Bandhagen
    kontakten med Henrik Nyberg har varit tydlig och klar från början till slut .
    Man har mycket frågor och funderingar när man ska sälja/ köpa och Han har varit behjälplig hela tiden . Snabb på att ringa tillbaka om jag hade ringt likaså mailkontakt , vilket jag uppskattar .
    Duktig mäklare som man kände stort förtroende för, det är min uppfattning .
    Med vänlig hälsning, Helene Ragnehag Läs mer
  • 2016-03-18

Camelia-silvia K skrev om Henrik Nyberg en del av HusmanHagberg Älvsjö Bandhagen
    Vi kontaktade Henrik angående köp av bostadsrätt via mail och han var mycket informativ. Vi upplevde att vi fick ett mycket bra och professionellt bemötande samt snabba svar. Henrik var även mycket tillmötesgående och tålmodig med våra funderingar och frågor.
    Sammanfattningsvis fick vi ett mycket bra bemötande överlag. Läs mer
  • 2016-03-14

Petar J skrev om Henrik Nyberg en del av HusmanHagberg Älvsjö Bandhagen
    Trevlig mäklare som alltid är tillgänglig med bra bemötande.
    Rekommenderas starkt !! Läs mer
  • 2016-03-13

Mariana K skrev om Henrik Nyberg en del av HusmanHagberg Älvsjö Bandhagen
    Henrik är en mycket kunnig mäklare som jag med glädje rekommenderar! Som säljare är det viktigt att känna sig trygg med att mäklaren är professionell både kunskapsmässigt och i bemötandet med kunder. Det är enkelt för mig att ge honom betyget 5 av 5! Läs mer
  • 2016-02-19

Gabriela S skrev om Henrik Nyberg en del av HusmanHagberg Älvsjö Bandhagen
    Henrik har gjort ett utmärkt jobb från allra först början med att snabbt boka in en bra fotograf till att fixa objektbeskrivning och hålla i visningar. Han är ett bra stöd genom hela försäljningsprocessen och det känns tryggt att ha vid sin sina under hela försäljningsprocessen! Läs mer
  • Matilda B

2016-02-01

Matilda B skrev om Henrik Nyberg en del av HusmanHagberg Älvsjö Bandhagen
    Henrik visste sen tidigare att jag var intresserad av att köpa en 1a i Hagsätra. Han kontaktade angående en lgh som säljaren inte ville lägga ut för visning och frågade om jag var intresserad. Jag tittade på lägenheten några dagar därefter och bestämde mig för att jag ville köpa den. Henrik tillhandahöll all info som jag önskade och var väldigt proffesionell i sitt bemötande och verkade insatt i både objektet och förening. Info som han saknade vid förfrågan tog han reda på och återkom med snabbt. Jag är väldigt nöjd! Läs mer
  • 2016-01-30

Dato P skrev om Henrik Nyberg en del av HusmanHagberg Älvsjö Bandhagen
    Trevlig och proffesionell mäklare! Allt gick smidigt, snabbt och jag är riktigt nöjd! Läs mer
  • 2015-12-04

Robin Y skrev om Henrik Nyberg en del av HusmanHagberg Älvsjö Bandhagen
    Vi är väldigt nöjda med Henriks insats i samband med vår lägenhetsförsäljning! Han har dessutom varit väldigt hjälpsam med diverse frågor vi haft under tiden vi sökte hus och alla frågor som kan uppstå osv. Läs mer
  • 2015-12-04

Ylva E skrev om Henrik Nyberg en del av HusmanHagberg Älvsjö Bandhagen
    Bra bemötande av Henrik vid försäljningen av min lägenhet i Älvsjö! Läs mer
  • 2015-12-03

Robin L skrev om Henrik Nyberg en del av HusmanHagberg Älvsjö Bandhagen
    Fick ett väldigt bra intryck av Henrik Nyberg direkt från början och han skötte sitt arbete jättebra från början till slut! När jag hade frågor ang lägenheten så svarade han direkt och var väldigt tydlig Läs mer
  • 2015-11-20

Sara F skrev om Henrik Nyberg en del av HusmanHagberg Älvsjö Bandhagen
    Jag har varit jättenöjd med Henrik som mäklare. Han har alltid svarat snabbt på mina frågor, varit väldigt trevlig och hjälpsam. Henrik är en mycket duktig och skicklig mäklare!
    Jag kan varmt rekommendera honom och skulle jag i framtiden behöva mäklare igen så skulle jag inte tveka på att ta Henrik! Läs mer
  • 2015-10-22

Eva K skrev om Henrik Nyberg en del av HusmanHagberg Älvsjö Bandhagen
    Trevligt bemötande! Effektiv och tydlig Läs mer
  • 2015-08-03

Jan H skrev om Henrik Nyberg en del av HusmanHagberg Älvsjö Bandhagen
    Professionell, kunnig och bra att ha att göra med...
    Kan gärna rekommendera honom! Läs mer
  • 2015-08-02

Asmerom B skrev om Henrik Nyberg en del av HusmanHagberg Älvsjö Bandhagen
    Grym mäklare som har koll och hjälper en genom hela processen Läs mer
  • Pablo C

2015-07-29

Pablo C skrev om Henrik Nyberg en del av HusmanHagberg Älvsjö Bandhagen
    Henrik Nyberg har skött sitt arbete exemplariskt. Mycket duktig mäklare. Jätte bra kundkontakt. Vi är super nöjda. /Pablo & Camilla. Läs mer
  • 2015-07-20

Bennet R skrev om Henrik Nyberg en del av HusmanHagberg Älvsjö Bandhagen
    Henrik var både förtroendegivande och proffisionell. Hög tillgänglighet och hjälpte till med allt som behövdes göras. Det är skönt då man själv hade ingen erfarenhet av detta. Hela affären löpte på utmärkt och jag fick information om läget regelbundet under hela perioden på ett utmärkt sätt och även med råd. Jag/vi är mycket nöjda med Henrik. Mvh Bennet Läs mer
  • 2015-05-09

Emil J skrev om Henrik Nyberg en del av HusmanHagberg Älvsjö Bandhagen
    Väldigt tillmötesgående och snabb på att svara på de frågor som vi hade! Läs mer
  • Marcus A

2015-05-07

Marcus A skrev om Henrik Nyberg en del av HusmanHagberg Älvsjö Bandhagen
    Efter att ha träffat 4 andra mäklare inför min lägenhetsförsäljning föll valet på Henrik Nyberg & HusmanHagberg. Henrik lyssnade in min situation och gav förslag på ett konkret upplägg baserat på hur min situation såg ut och visade en otrolig motivation och entusiasm genom hela affären.

Eftersom det var första gången jag sålde en lägenhet kändes det tryggt att Henrik kunde besvara mina frågor på ett väldigt kompetent och utförligt sätt.

Försäljningen gick otroligt bra, långt över min egen förväntan, och jag är mycket nöjd. Jag kommer att anlita Henrik nästa gång jag ska sälja.
    Tack för ett mycket bra jobb! Läs mer
  • 2015-05-07

Zelal B skrev om Henrik Nyberg en del av HusmanHagberg Älvsjö Bandhagen
    En otroligt sympatisk och hjälpsam mäklare som jag har fått ett stort förtroende för. Läs mer
  • Eric B

2015-03-22

Eric B skrev om HusmanHagberg Älvsjö Bandhagen
    Om man önskar en mäklare som har noll engagemang för att vara anträffbar och tillmötesgående är det här mäklaren för dig. Hon svarar inte på mail, telefonsamtal och om man har tur på sms. Om man ställer 2 frågor svara hon på en. Hon sålde dock vår bostad till ett bra pris men det var mer bostaden som sålde sig självt än något annat. Hon var dock ganska billig så min gissning är att hon har för många kunder på en gång, man får vad man betalar för! Läs mer
  • 2015-03-08

Erica L skrev om Henrik Nyberg en del av HusmanHagberg Älvsjö Bandhagen
    Jag är jätte nöjd med att ha haft Henrik Nyberg som mäklare. Han är alltid trevlig och lätt att få tag på samt behjälplig med att svara på frågor. Jag kan varmt rekommendera att välja honom som mäklare! Läs mer
  • 2015-03-08

Stephen W skrev om Henrik Nyberg en del av HusmanHagberg Älvsjö Bandhagen
    Jag skulle varmt rekommendera Henrik till alla jag känner. Mycket vänlig och väldigt bra kontaktmässigt! Husmanhagberg får alla tummar upp Läs mer
  • 2015-02-15

Stig J skrev om Rasmus Löfgren en del av HusmanHagberg Älvsjö Bandhagen
    Mäklartjänst. Allt fungerade toppen under hela processen. Vi är mycket nöjda med allt! Läs mer
  • 2015-01-29

Tomas H skrev om Henrik Nyberg en del av HusmanHagberg Älvsjö Bandhagen
    Bra bemötande. Försäljning av lgh. Henrik är kunning, ödmjuk, engagerad mm

Mycket nöjd med hela försäljningen Läs mer
  • 2015-01-14

Åsa Å skrev om Henrik Nyberg en del av HusmanHagberg Älvsjö Bandhagen
    Mitt bemötande av Henrik och Husmanhagberg är väldigt possitivt och jag kommer att antlita Husmanhagberg om jag kommer sälja mitt boende igen. Henrik är väldigt trevlig,uppmärksam på vad kunden vill ha, proffisionel,ansvarsfull,kunnig och hjälpsam på alla sätt. Läs mer
  • 2015-01-13

Kirti P skrev om Henrik Nyberg en del av HusmanHagberg Älvsjö Bandhagen
    Jag tycker att allt från visning till köp av min lägenhet har gått smidigt. Henrik har varit bemötande på ett professionellt sätt och företaget har sett till att allt har gått smidigt gällade alla steg inför tillträdet till mitt köp. Läs mer
  • 2014-05-07

Carlos M skrev om Jennie Göthlin en del av HusmanHagberg Älvsjö Bandhagen
    Jag kan i korthet säga att kontakten med Jenny fungerade utmärkt från dag ett. Min uppfattning är att hon är mycket professionell mäklare med goda personliga egenskaper vilket gjorde vår försäljning till en lyckad affär. Läs mer
  • 2014-04-22

Karolina E skrev om Rasmus Löfgren en del av HusmanHagberg Älvsjö Bandhagen
    Jättebra, kunnig och professionell mäklare Rasmus Löfgren som sålde lägenhet över en helg i lågsäsong.
    Fick professionell hjälp med allt kring försäljning som annons, finans och praktiska spörsmål. Läs mer
  • 2014-04-22

Erick L skrev om Rasmus Löfgren en del av HusmanHagberg Älvsjö Bandhagen
    Kanon att arbeta med.
    Rasmus skötte hela affären och tog hand om allting.
    Jag är jättenöjd!
    Rekommenderas! Läs mer