HusmanHagberg Älvsjö Bandhagen, sid 2

Elsa Brändströms Gata 219, 129 52 Hägersten — Visa karta

På HusmanHagberg vet vi att en bostadsaffär kan innebära mycket känslor, och framförallt är det en stor och komplicerad affär för de flesta. Genom att visa respekt för dina önskemål och ge råd hoppas vi att du i slutändan trivs i din nya bostad!

Vi har den rätta kunskapen och erfarenheten för att värdera din fastighet, vet vad som fungerar bäst vid visning och kan de objekt vi har till försäljning. Det gör att du, oavsett om du ska köpa eller sälja en bostad, kan du vända dig till oss med förtroende.

Välkommen till en fastighetsmäklare med ditt bästa för ögonen och full koll på Hägersten, Bandhagen och Älvsjö!

Läs vad 76 kunder tycker om HusmanHagberg Älvsjö Bandhagen

• 2015-07-20

Bennet R skrev om Henrik Nyberg en del av HusmanHagberg Älvsjö Bandhagen
    Henrik var både förtroendegivande och proffisionell. Hög tillgänglighet och hjälpte till med allt som behövdes göras. Det är skönt då man själv hade ingen erfarenhet av detta. Hela affären löpte på utmärkt och jag fick information om läget regelbundet under hela perioden på ett utmärkt sätt och även med råd. Jag/vi är mycket nöjda med Henrik. Mvh Bennet Läs mer
  • 2015-05-09

Emil J skrev om Henrik Nyberg en del av HusmanHagberg Älvsjö Bandhagen
    Väldigt tillmötesgående och snabb på att svara på de frågor som vi hade! Läs mer
  • Marcus A

2015-05-07

Marcus A skrev om Henrik Nyberg en del av HusmanHagberg Älvsjö Bandhagen
    Efter att ha träffat 4 andra mäklare inför min lägenhetsförsäljning föll valet på Henrik Nyberg & HusmanHagberg. Henrik lyssnade in min situation och gav förslag på ett konkret upplägg baserat på hur min situation såg ut och visade en otrolig motivation och entusiasm genom hela affären.

Eftersom det var första gången jag sålde en lägenhet kändes det tryggt att Henrik kunde besvara mina frågor på ett väldigt kompetent och utförligt sätt.

Försäljningen gick otroligt bra, långt över min egen förväntan, och jag är mycket nöjd. Jag kommer att anlita Henrik nästa gång jag ska sälja.
    Tack för ett mycket bra jobb! Läs mer
  • 2015-05-07

Zelal B skrev om Henrik Nyberg en del av HusmanHagberg Älvsjö Bandhagen
    En otroligt sympatisk och hjälpsam mäklare som jag har fått ett stort förtroende för. Läs mer
  • Eric B

2015-03-22

Eric B skrev om HusmanHagberg Älvsjö Bandhagen
    Om man önskar en mäklare som har noll engagemang för att vara anträffbar och tillmötesgående är det här mäklaren för dig. Hon svarar inte på mail, telefonsamtal och om man har tur på sms. Om man ställer 2 frågor svara hon på en. Hon sålde dock vår bostad till ett bra pris men det var mer bostaden som sålde sig självt än något annat. Hon var dock ganska billig så min gissning är att hon har för många kunder på en gång, man får vad man betalar för! Läs mer
  • 2015-03-08

Erica L skrev om Henrik Nyberg en del av HusmanHagberg Älvsjö Bandhagen
    Jag är jätte nöjd med att ha haft Henrik Nyberg som mäklare. Han är alltid trevlig och lätt att få tag på samt behjälplig med att svara på frågor. Jag kan varmt rekommendera att välja honom som mäklare! Läs mer
  • 2015-03-08

Stephen W skrev om Henrik Nyberg en del av HusmanHagberg Älvsjö Bandhagen
    Jag skulle varmt rekommendera Henrik till alla jag känner. Mycket vänlig och väldigt bra kontaktmässigt! Husmanhagberg får alla tummar upp Läs mer
  • 2015-02-15

Stig J skrev om Rasmus Löfgren en del av HusmanHagberg Älvsjö Bandhagen
    Mäklartjänst. Allt fungerade toppen under hela processen. Vi är mycket nöjda med allt! Läs mer
  • 2015-01-29

Tomas H skrev om Henrik Nyberg en del av HusmanHagberg Älvsjö Bandhagen
    Bra bemötande. Försäljning av lgh. Henrik är kunning, ödmjuk, engagerad mm

Mycket nöjd med hela försäljningen Läs mer
  • 2015-01-14

Åsa Å skrev om Henrik Nyberg en del av HusmanHagberg Älvsjö Bandhagen
    Mitt bemötande av Henrik och Husmanhagberg är väldigt possitivt och jag kommer att antlita Husmanhagberg om jag kommer sälja mitt boende igen. Henrik är väldigt trevlig,uppmärksam på vad kunden vill ha, proffisionel,ansvarsfull,kunnig och hjälpsam på alla sätt. Läs mer
  • 2015-01-13

Kirti P skrev om Henrik Nyberg en del av HusmanHagberg Älvsjö Bandhagen
    Jag tycker att allt från visning till köp av min lägenhet har gått smidigt. Henrik har varit bemötande på ett professionellt sätt och företaget har sett till att allt har gått smidigt gällade alla steg inför tillträdet till mitt köp. Läs mer
  • 2014-05-07

Carlos M skrev om Jennie Göthlin en del av HusmanHagberg Älvsjö Bandhagen
    Jag kan i korthet säga att kontakten med Jenny fungerade utmärkt från dag ett. Min uppfattning är att hon är mycket professionell mäklare med goda personliga egenskaper vilket gjorde vår försäljning till en lyckad affär. Läs mer
  • 2014-04-22

Karolina E skrev om Rasmus Löfgren en del av HusmanHagberg Älvsjö Bandhagen
    Jättebra, kunnig och professionell mäklare Rasmus Löfgren som sålde lägenhet över en helg i lågsäsong.
    Fick professionell hjälp med allt kring försäljning som annons, finans och praktiska spörsmål. Läs mer
  • 2014-04-22

Erick L skrev om Rasmus Löfgren en del av HusmanHagberg Älvsjö Bandhagen
    Kanon att arbeta med.
    Rasmus skötte hela affären och tog hand om allting.
    Jag är jättenöjd!
    Rekommenderas! Läs mer
  • 2014-04-16

Linda N skrev om Rasmus Löfgren en del av HusmanHagberg Älvsjö Bandhagen
    Jag fick ett jättebra bemötande av Rasmus Löfgren! Han stod till tjänst med ett leende och kunde svara på alla mina frågor. Ibland var han lite svår att få tag på och han stavade fel i annonsen även fast jag påpekade det men annars var allt bra! Läs mer

Johan W skrev om Jennie Göthlin en del av HusmanHagberg Älvsjö Bandhagen
    Jennie hade ett mycket trevligt bemötande. Mycket kunnig om objekt och område samt regler vad som gäller vid köp/försäljning av bostadsrätt. Jag kan varmt rekommendera Jennie Göthlin på HusmanHagberg. Läs mer

Ulf I skrev om Jennie Göthlin en del av HusmanHagberg Älvsjö Bandhagen
    Jennie arbetade mycket noggrant och målmedvetet med förberdelse vid fotografering och med fakta och dokumentation om lägenheten lade ner mycket energi att finna de mest intresersde spekulanter Vi är mycket nöjda med handläggningen vid försäljningen / Ulf Isaksson Läs mer

Malin D skrev om Jennie Göthlin en del av HusmanHagberg Älvsjö Bandhagen
    Proffesionell mäklare som utfört ett gott förarbete och som fick oss att känna trygghet genom hela försäljningsprocessen. Läs mer
  • 2014-04-05

Alex W skrev om Jennie Göthlin en del av HusmanHagberg Älvsjö Bandhagen
    Kanonmäklare! Tillmötesgående, hjälpsam och oerhört målmedveten. Läs mer

Sofia W skrev om HusmanHagberg Älvsjö Bandhagen
    Blev själv rekommenderad och är supernöjd med min försäljning. När man lägger en sådan stor affär i händerna på någon annan känns ett tryggt och bra bemötande av en proffsig person skönt. Och resultatet blev strålande. Läs mer

Aksel O skrev om Jennie Göthlin en del av HusmanHagberg Älvsjö Bandhagen
    Mycket bra och trevligt bemötande. Köpte en lägenhet genom dem och är mycket nöjd.
    Jennie såg till att hela köpet gick bra till och så att allt känndes bra.
    Rekomenderas starkt! Läs mer
  • Vera

2014-04-04

Vera skrev om Jennie Göthlin en del av HusmanHagberg Älvsjö Bandhagen
    Jag är 100% nöjd med Jennie som hjälpte mig vid försäljningen av min bostadsrätt. Hon är pålitlig, kunnig och väldigt trevlig att ha att göra med. Hon ställer högsta möjliga krav på hela genomförandet, från fotografering och objektsbeskrivning till visning och kontakt med köpare. Jag kan varmt rekommendera Jennie! Läs mer
  • Emmy B

2014-04-04

Emmy B skrev om Jennie Göthlin en del av HusmanHagberg Älvsjö Bandhagen
    Husman Hagberg har hjälpt mig med två försäljningar och ett köp och de har alltid gjort ett strålande jobb. Ni som gillar en trevlig mäklare utan glättig yta men med genuint intresse för branschen kan lugnt anlita Husman Hagberg. Vår mäklare gjorde allt hon kunde för att alla skulle bli nöjda. Hon var aktiv i alla skeden av försäljningen och gav t.ex. tips vid fotograferingen men såg också till att barnen hade det bra vid kontraktsskrivandet. Läs mer

Kenneth S skrev om Jennie Göthlin en del av HusmanHagberg Älvsjö Bandhagen
    Vi tycker att vår Mäklare Jennie Göthlin på Husman Hagberg som sålde vår Lägenhet skötte sig på ett utmärkt och proffsigt sätt snabbt och utan problem .Snygg presentation och trevligt bemötande av oss som sålde och av dom som köpte vår lägenhet .Hon är mycket mån om sina kunder . Läs mer
  • 2014-04-03

Claes H skrev om Jennie Göthlin en del av HusmanHagberg Älvsjö Bandhagen
    Jennie har med stort engagemang och ett professionellt bemötande hjälpt oss med vår försäljning. J är väl inläst på aktuellt område och anpassar sig efter kundens önskemål. Jag uppfattade att J var aktiv och målmedveten vid försäljningen och slut priset blev över förväntan. Jag har och kommer rekommendera J vid förfrågan. J tar även hand om kund efter avslutad försäljning och kontrollerar att kund är nöjd. Läs mer
  • 2012-01-21

T och t skrev om HusmanHagberg Älvsjö Bandhagen
    Bra bemötabde men dåligt engagemang. Gick mkt minus på min försäljning av lgh. Läs mer

Elsa Brändströms Gata 219, 129 52 Hägersten