Linda Glimmenvall
Registrerad mäklare sedan 2005
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2019-04 - 2020-03

Läs vad 63 Läs vad Linda Glimmenvall

• Beatrix Hedvig A sålde sitt hus med hjälp av Linda Glimmenvall en del av HusmanHagberg Ängelholm

2020-03-21

Centrum
    Linda är oerhört engagerad, sitter med stora kunskaper. Hon har varit en fantastisk stöd, visat stort hänsyn till mitt privatliv. Huset gick till försäljning pga min mans bortgång. Linda förstod hur jobbigt jag har, bearbeta sorgen, tömma ett hus, jobba, hantera visningarna. Jag blev verkligen överraskad över Lindas tekniska kunskaper, hon kunde mer om huset än jag. Linda har även förmedlat en mycket kunnig och mycket vänlig besiktningsman. Läs mer
  • Oscar P sålde sin lägenhet med hjälp av Linda Glimmenvall en del av HusmanHagberg Ängelholm

2020-03-09

Ängavången
    Linda tog sig tiden att skriva kontrakt mitt i veckan 21:30. Mycket uppskattat! Läs mer
  • Marie Helén Kristina K sålde sitt hus med hjälp av Linda Glimmenvall en del av HusmanHagberg Ängelholm

2020-03-01

Epadalen
    Vi har haft Linda Glimmenvall, HusmanHagberg Ängelholm som mäklare vid två försäljningar. Hon är oerhört engagerad och professionell. Lyssnar in och möter på den nivå där kunden befinner sig.

Vi har bara positivt att säga och skulle gärna använda Linda igen vid behov. Läs mer
  • Mia Anna Maria Jeanette S sålde sitt hus med hjälp av Linda Glimmenvall en del av HusmanHagberg Ängelholm

2020-02-09

Hjärnarp
    Linda har sålt vårt hus. Linda har under hela processen varit tillgängligt. Vi har hela tiden blivit bemötta proffsigt, seriöst och pålitligt. Vi har fullt förtroende för Linda och hennes kunskaper. Jag skulle vilja säga att hela kontoret varit tillmötesgående och service-minded under hela försäljningsprocessen.
    Vi är nöjda och rekommenderar gärna HusmanHagberg Ängelholm till andra. Läs mer
  • Eva Monica F sålde sitt hus med hjälp av Linda Glimmenvall en del av HusmanHagberg Ängelholm

2020-02-04

Åstorp
    Jag har sålt en villa byggd -39. Charmigt renoverad med ett uterum som stack ut. Vi tyckte att Linda engagerade sig i försäljningen för att hitta rätt köpare till huset vi lagt ner vår själ i. Hon höll oss underrättade hela tiden. Vi är mycket nöjda med hennes arbete. Läs mer
  • Lena Bernadette Mary J sålde sitt hus med hjälp av Linda Glimmenvall en del av HusmanHagberg Ängelholm

Skälderviken
    Bra och korrekt i det arbetet hon utför. Saklig och kunnig! Läs mer
  • Marianne R köpte sitt hus med hjälp av Linda Glimmenvall en del av HusmanHagberg Ängelholm

Ängelholm
    Köpt villa.
    Linda var kunnig och effektiv. Hela affären gick mycket smidigt. Linda har ett trevligt sätt. Hon höll regelbunden kontakt och det var lätt att få kontakt med henne när man behövde. Läs mer
  • Marius J köpte sitt hus med hjälp av Linda Glimmenvall en del av HusmanHagberg Ängelholm

Munka Ljungby
    Bra och professionell mäklare. Läs mer
  • Steven W sålde sin lägenhet med hjälp av Linda Glimmenvall en del av HusmanHagberg Ängelholm

2020-02-02

Centrum Ängelholm
    Linda sold my apartment in Angelholm. She was fantastic to work with and got me a great result in a very short time. She was exceptionally patient with a non-Swedish speaker and organised everything to make the whole experience pain-free. I'd work with her again without hesitation.

Steven Wade. Läs mer
  • Henning K köpte sitt hus med hjälp av Linda Glimmenvall en del av HusmanHagberg Ängelholm

2020-02-02

Ängelholm
    Rak kommunikation, positivt bemötande i allmänhet. Läs mer

Senaste försäljningarna

Tranarpsvägen