Linda Glimmenvall

Linda Glimmenvall

Linda Glimmenvall är mäklare på HusmanHagberg Ängelholm

Linda Glimmenvall har varit registrerad mäklare sedan 2005-03. Linda Glimmenvall har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-11 och har fått 113 omdömen med ett betyg på 4.9. Linda Glimmenvall har haft 42 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 113 Läs vad Linda Glimmenvall

2021-09-14
    Har både köpt och sålt med lägenhet med hjälp av Linda. Fantastiskt bemötande och en mäklare av toppklass 🤩
    2021-08-04
    Jag kände mig mindre bekväm som köpare. Min känsla var att vi alla (köpare och säljare) var mest till besvär och lite i vägen.
    Överlåtelsen skedde med en annan mäklarassistent och det var betydligt mycket mer väl skött och trevligare än vid kontraktsskrivningen.
    Jag kommer inte använda mig av Linda igen vid ev försäljning eller köp.
    2021-07-05
    Snabbt, enkelt, proffsigt o smidigt. Jag är supernöjd!
    2021-05-25
    Linda är en ytterst professionell mäklare som verkligen levererar på det hon lovar. Vi har haft Linda som säljare av en fastighet i det dyrare segmentet, men också mött henne som representant för säljare vid flera tillfällen, alltid med ett mycket bra resultat. Förutom hög kompetens och kundfokus så har hon verkligen med sig hjärtat i sitt arbete, något som borgar för högt förtroende hos både säljare och köpare. Vi ger henne våra allra bästa rekommendationer!
    2021-05-25
    Linda är en mycket professionell mäklare som på ett korrekt sätt bemöter såväl köpare som säljare på ett sakligt sätt.
    Linda skapar ett förtroende och hanterar hela affären personligt men med integritet och skapar ett förtroende för både sig själv och företaget hon företräder.
    2021-05-20
    Jag har köpt en bostadsrätt i Ängelholm. Min upplevelse av mäklaren har varit jättebra, dem har tagit emot mig på ett jättebra sätt och jag har alltid känt att jag kan vända mig till dem.
    Vad roligt att du känner så Sara! Du har helt rätt, bara höra av dig när du har frågor och funderingar, vi kommer alltid ta hand om dig. :) Hälsningar från Linda och Frida Linda Glimmenvall
    2021-05-07
    Mycket bra bemötande och en seriös mäklare.
    Håller en ständigt uppdaterad under resans gång.
    Tack för fina och värmande ord! Hälsningar från er mäklare! :) Linda Glimmenvall
    2021-04-12
    Vi har sålt vårt hus och köpt nytt.
    Utan Lindas hjälp och enorma driv hade vi inte lyckats med detta.
    Tack för värmande ord Maria! Så glad att jag har kunnat hjälpa till. <3 Linda Glimmenvall
    2021-04-09
    Vi fick en bra kontakt med Linda med vår bostadsköp.
    2021-04-06
    Sålt villa i Ängelholms kommun.
    Linda har varit exemplarisk i bemötande och hanteringen under hela försäljningsförloppet. Linda överträffade våra förväntningar.