Läs vad 101 Läs vad Linda Glimmenvall

• 2021-01-21
    Mycket kompetent mäklare. Har både köpt och sålt hus i Vejbystrand med hjälp av Linda.
    Karl Niklas H
    • 110.0 m²
    • Vejbystrand
  • 2021-01-21
    Linda kan beskrivas som professionell ut i fingerspetsarna, ödmjuk, inlyssnande och med ett personligt bemötande i absoluta toppklass. Vi har letat hus och gått på visningar under lång tid och slås av att så många mäklare gärna pratar om sig själva som slipade affärsmän/affärskvinnor med skryt om mångmiljonaffärer. Linda pratar inte på det sättet utan delar istället med sig av sin långa erfarenhet och kunskap på ett väldigt ödmjukt sätt. Dessutom, och viktigast av allt, var att hon sade till oss som förstagångsköpare att hon är lika mycket på köparens sida som säljarens, och att det är viktigt att affären blir bra för alla. Linda verkar ha en ovanligt hög kapacitet att hålla många bollar i luften, hon har varit tillgänglig, pedagogisk och hjälpsam. Kan inte nog säga hur nöjda och glada vi är för att Linda hjälpte oss genom en snårig budgivning till att äntligen hitta hus i vårt drömläge!
    Christian D
    • 110.0 m²
    • Vejbystrand
  • 2021-01-15
    Linda har hjälp oss sälja vår villa i Ängelholm. Hon har ett stort engagemang genom hela affären, i allt från val av bilder, visningarna och vid kontraktsskrivningen. Hon känns som en mäklare som sällan väljer den enklaste vägen, utan den för kunden bästa!
    Boel E
    Boel E
    • 176.0 m²
    • Kroneslätt
  • 2021-01-15
    Sålt villa, mycket proffsigt bemötande och våra förväntningar uppfylldes väl.
    Pär Johan Mattias O
    • 176.0 m²
    • Kroneslätt
  • 2020-11-21
    Kompetent, lyhörd, varm och trevlig.
    Susanna G
  • 2020-11-11
    Vi har köpt nyproduktion nere på havsbaden och är jättenöjda med den kontakt och det bemötande vi har fått av Linda. Rak och tydlig, professionell och tillmötesgående.
    Evelina S
  • 2020-11-10
    Kedjehus
    Bra och snabb service!
    Pernilla G
  • 2020-11-04
    Köpt mörtgränd 18. Trevligt bemötande och känns ärlig o rak.
    Margareta J
  • 2020-11-02
    Linda har hjälpt oss med både försäljning och köp. Hon är engagerad, tillgänglig och stöttande längs hela vägen och är dessutom en väldigt proffsig och trevlig mäklare. Vi är supernöjda!
    Åsa Karoline R
  • 2020-10-29
    Vi har både köpt och sålt fastighet av Linda.
    Proffsigt intryck och bra återkoppling.
    Dan Thomas C