Mathia Hagelqvist
Aktiv på Reco.se sedan 2018-12-09
2019-08 - 2020-07

Läs vad 33 Läs vad Mathia Hagelqvist

• Mattias N
    Mattias N sålde sin lägenhet med hjälp av Mathia Hagelqvist en del av HusmanHagberg Ängelholm

2020-07-29

4:a
    Väl genomförd affär och bra återkoppling hela tiden. Mathia är lätt att kommunicera med och ser både till köpare och säljares önskemål. Läs mer
  • Gullan Kerstin Margareta I sålde sitt hus med hjälp av Mathia Hagelqvist en del av HusmanHagberg Ängelholm

2020-07-02

Tånga/Rögle
    Upplevelsen var över all förväntan, från dag ett. Det finns ingen bättre för uppdraget. Blir glad bara jag ser henne, vilket hjälpt mig i steget att sälja huset o flytta Läs mer
  • Mattias N köpte sitt hus med hjälp av Mathia Hagelqvist en del av HusmanHagberg Ängelholm

2020-07-01

Tånga/Rögle
    Köpte en gård i Skåne, fantastiskt bemötande och väl påläst. Riktigt välorganiserad och responsiv. Läs mer
  • Josefine Ida Susanne B sålde sitt hus med hjälp av Mathia Hagelqvist en del av HusmanHagberg Ängelholm

2020-05-25

Strövelstorp
    Vi har sålt en villa med hjälp av Mathia & är väldigt nöjda! Underbart bemötande från start till slut!
    Redan från första mötet så kände vi stort förtroende för Mathia (vi träffade flera olika för att jämföra med men Mathia stod verkligen ut😍).
    Våra förväntningar på en mäklare är att hon/han ska kunna sin sak, ha svar på våra frågor, ha god lokalkännedom, ha en bra strategi för försäljningen och naturligtvis även ha ett konkurrenskraftigt arvode. Och Mathia hade allt detta och mycket mer där till. Definitivt den bästa mäklare vi någonsin stött på (och vi har sålt några bostäder på flera ställen i landet).
    Mathia har verkligen varit engagerad från start till slut och dessutom varit närvarande vid t.ex. fotografering och besiktning, vilket jag inte varit med om att själva mäklaren varit tidigare.
    Hon har på så sätt har stenkoll på varje moment igenom försäljningen och fått oss att känna oss väldigt trygga. Ett ytterst personligt och helt underbart bemötande! Önskar att alla som arbetar med service skulle vara lika engagerade som Mathia🥰
    Kort och gott kan jag inte uttrycka nog med beröm för denna underbara mäklare! Vi har ingenting att klaga på och fick, utöver en väldigt bra försäljningsupplevelse, ett finfint försäljningspris!
    Vi kan varmt rekommendera Mathia till andra kunder, hon har flera som pratar gott om henne när vi hörde oss för (t.ex. genom vår bank) och nu efter att ha anlitat henne själva kan vi inte säga mer än att hon är en riktig ⭐️ !!
    //Josefine med familj Läs mer
  • Bille M köpte sin lägenhet med hjälp av Mathia Hagelqvist en del av HusmanHagberg Ängelholm

2020-05-19

3:a
    Centrum
    Köpt bostadesrätt 3 rok. Bemötandet har varit bra och det har gått smidigt. Mathia Hagelqvist har skött det man förväntar sig att en mäklare ska sköta om samt haft en god kommunikation med oss genom varje steg. Har fått bra och smidig hjälp med de frågor vi har haft. Läs mer
  • Gustav S köpte sitt hus med hjälp av Mathia Hagelqvist en del av HusmanHagberg Ängelholm

2020-05-16

Magnarp
    Köpet av vår nya bostad gick smidigt, enkelt och proffsigt. Inga konstigheter under resans gång och Mathia har varit behjälplig med allt och lite till. 5/5 🏠 Läs mer
  • Britt S sålde sin lägenhet med hjälp av Mathia Hagelqvist en del av HusmanHagberg Ängelholm

2020-05-06

2:a
    Bäckadal
    Mathia har sålt min lägenhet till stor belåtenhet. Mathia har ett mycket trevligt sätt. Försäljningen gick över förväntan.Jag kan verkligen rekommendera henne, . Läs mer
  • Anna-klara C köpte sitt hus med hjälp av Mathia Hagelqvist en del av HusmanHagberg Ängelholm

2020-04-05

Södra Utmarken
    Mathia har mött om på ett personligt och proffsigt sätt. Läs mer
  • Ann Marlene M sålde sitt hus med hjälp av Mathia Hagelqvist en del av HusmanHagberg Ängelholm

2020-02-10

Ausås
    Jag sålde min villa och hade 5 olika mäklare på besök, valde Mathia. Hon gav ett proffesionellt intryck och gav bra svar på mina frågor.
    Vet att man inte ska välja utefter utseende men jag väljer hellre Mathia som kom i svarta byxor, vit skjorta och kavaj än en av de andra som kom i jeans och t-shirt. Kanske inte alltid man som mäklare tänker på hur viktig klädseln är när man åker ut för att värdera en villa, men några av ”mina” mäklare förlorade redan där.
    Efter första kontakten har Mathia fortsatt vara proffesionell. Hon har hållt mig ständigt uppdaterad och jag är helnöjd! Så nöjd att jag kommer använda mig av hennes kunskaper vid nästa husköp.
    Kan inte vara mer nöjd och det finns inget att förbättra! :) Läs mer
    2020-02-28 Mathia H svarar Ann Marlene M
    Supertack för ditt fina omdöme Marlene! Vad glad jag blir! :) Jag väntar med spänning över ditt framtida husköp :) /Mathia
  • Emma L köpte sitt hus med hjälp av Mathia Hagelqvist en del av HusmanHagberg Ängelholm

2020-02-03

Pomona
    Vi har köpt vår första bostad med Mathia som mäklare. Supertrevlig människa. Förklarar på ett sätt som gör det lätt att förstå och begripa vissa processer som kan vara svårt vid första köpet av bostad. Rekommenderar verkligen! Man känner sig trygg med henne, och det tycker jag är det viktigaste! Läs mer
    2020-02-28 Mathia H svarar Emma L
    Tack Emma för ditt fina omdöme. Det värmer i hjärtat! Det har varit trevligt att träffa er. Nu kan jag tänka mig att ni längtar till tillträdet :) /Mathia

Senaste försäljningarna

Bruksgatan