Läs vad 39 Läs vad Mathia Hagelqvist

• 2020-12-07
    När jag funderade på att sälja min bostadsrätt tog jag kontakt med HusmanHagberg för att få lägenheten värderad inför eventuell försäljning.
    Mathia Hagelqvist var mäklaren som värderade min bostad.
    Hon ger ett tryggt och proffesionellt intryck och när jag tog beslut att sälja var det ett enkelt val.
    Processen från fotografering till att skriva avtal med köparen har gått snabbt och utan något krångel. Mathia har kunskap och en elegans i sitt sätt att bemöta sina kunder som skapar ett förtroende.
    Jag kan varmt rekommendera Mathia Hagelqvist och kommer att anlita henne igen om jag ska sälja någon bostad i framtiden.
    /Elle Olsson
    Elle O
    Elle O
    • 61.5 m²
    • Bäckadal
    sålde sin lägenhet med hjälp av Mathia Hagelqvist en del av HusmanHagberg Ängelholm
  • 2020-12-07
    En oehört lugn och professionell mäklare. Kan starkt rekommenderas för framtida bostadsaffärer.
    Oscar W
    • 59.0 m²
    • Centrum Ängelholm
    köpte sin lägenhet med hjälp av Mathia Hagelqvist en del av HusmanHagberg Ängelholm
  • 2020-11-30
    Jag har sålt en bostadsrätt. Mathia är professionell och skapar goda relationer. Trevlig, lättsam och arbetsam. Jag rekommenderar gärna henne till mina vänner och ska jag sälja väljer jag gärna Mathia igen.
    Ann H
    • 3:a
    • 83.5 m²
    • Centrum
    Tack för dina fina ord Ann! Det glädjer mig och det har varit så trevligt att få hjälpa dig med försäljningen av din bostadsrätt! /Mathia
    Mathia Hagelqvist

Mathia Hagelqvist

Visa svar
  • 2020-10-11
    Jag sålde min BR på Beckasinvägen i Jonstorp. Min mäklare Mathia bemötte mig positivt och proffesionellt. Trevlig och lugn i sitt sätt som gjorde att jag kunde lämna över helt utan oro. Jag hade egentligen inga förväntningar men det kändes ändå som att det skulle gå bra. Och det gick över förväntan så jag är jättenöjd och köparen med.
    Magnus P
    • 70.0 m²
    • Jonstorp
  • 2020-10-08
    Jag har köpt en bostadsrätt.
    Jag har blivit trevligt och seriöst bemött. Tillmötesgående och hjälpsam.
    Mina förväntningar var att få vägledning eftersom jag aldrig tidigare har köpt någon bostad. Detta har jag fått med råge.
    Skulle gärna anlita henne vid framtida bostadsförsäljning.
    Lena S
    Lena S
    • 70.0 m²
    • Jonstorp
  • 2020-10-01
    Lätt att få tag på. Positiv och trevlig mäklare!
    Peter R
    • 3:a
    • 77.0 m²
    • Centrum
  • 2020-07-29
    Väl genomförd affär och bra återkoppling hela tiden. Mathia är lätt att kommunicera med och ser både till köpare och säljares önskemål.
    • 4:a
    • 108.0 m²
    • Vejbystrand
  • 2020-07-02
    Upplevelsen var över all förväntan, från dag ett. Det finns ingen bättre för uppdraget. Blir glad bara jag ser henne, vilket hjälpt mig i steget att sälja huset o flytta
    Gullan Kerstin Margareta I
    • 110.0 m²
    • Tånga/Rögle
    sålde sitt hus med hjälp av Mathia Hagelqvist en del av HusmanHagberg Ängelholm
  • 2020-07-01
    Köpte en gård i Skåne, fantastiskt bemötande och väl påläst. Riktigt välorganiserad och responsiv.
    • 110.0 m²
    • Tånga/Rögle
    köpte sitt hus med hjälp av Mathia Hagelqvist en del av HusmanHagberg Ängelholm
  • 2020-05-25
    Vi har sålt en villa med hjälp av Mathia & är väldigt nöjda! Underbart bemötande från start till slut!
    Redan från första mötet så kände vi stort förtroende för Mathia (vi träffade flera olika för att jämföra med men Mathia stod verkligen ut😍).
    Våra förväntningar på en mäklare är att hon/han ska kunna sin sak, ha svar på våra frågor, ha god lokalkännedom, ha en bra strategi för försäljningen och naturligtvis även ha ett konkurrenskraftigt arvode. Och Mathia hade allt detta och mycket mer där till. Definitivt den bästa mäklare vi någonsin stött på (och vi har sålt några bostäder på flera ställen i landet).
    Mathia har verkligen varit engagerad från start till slut och dessutom varit närvarande vid t.ex. fotografering och besiktning, vilket jag inte varit med om att själva mäklaren varit tidigare.
    Hon har på så sätt har stenkoll på varje moment igenom försäljningen och fått oss att känna oss väldigt trygga. Ett ytterst personligt och helt underbart bemötande! Önskar att alla som arbetar med service skulle vara lika engagerade som Mathia🥰
    Kort och gott kan jag inte uttrycka nog med beröm för denna underbara mäklare! Vi har ingenting att klaga på och fick, utöver en väldigt bra försäljningsupplevelse, ett finfint försäljningspris!
    Vi kan varmt rekommendera Mathia till andra kunder, hon har flera som pratar gott om henne när vi hörde oss för (t.ex. genom vår bank) och nu efter att ha anlitat henne själva kan vi inte säga mer än att hon är en riktig ⭐️ !!
    //Josefine med familj
    Josefine Ida Susanne B
    • 192.0 m²
    • Strövelstorp
    sålde sitt hus med hjälp av Mathia Hagelqvist en del av HusmanHagberg Ängelholm

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte