Mathia Hagelqvist

Mathia Hagelqvist

Mathia Hagelqvist är mäklare på HusmanHagberg Ängelholm

Mathia Hagelqvist har varit registrerad mäklare sedan 2011-07. Mathia Hagelqvist har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-12 och har fått 48 omdömen med ett betyg på 4.9. Mathia Hagelqvist har haft 31 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 48 Läs vad Mathia Hagelqvist

• sålde sitt hus med hjälp av Mathia Hagelqvist en del av HusmanHagberg Ängelholm
    • Centrum Ängelholm
    2021-07-22
    Mathia har ett behagligt och proffesionellt bemötande. Vi är mycket nöjda med henne och hur försäljningen av vår ville fortlöpte. Vi kan starkt rekommendera Mathia!
    • Munka Ljungby
    2021-07-10
    Mycket bra bemötande, snabb och effektiv även när det blev problem med en köpare.
    • Munka Ljungby
    2021-07-07
    Mathia kändes seriös i det hon gjorde och är själv från orten där huset ligger. Detta tror vi var en ytterligare positiv detalj.
    Mathia har bemött oss med stor respekt o känsla.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Mathia Hagelqvist en del av HusmanHagberg Ängelholm
    • Villan
    2021-06-19
    Mathia hjälpte mig med min lägenhetsförsäljning. Det var första gången för mig och Mathia var super att ha med sig genom detta! Med sitt lugn och sin stora kunskap gjorde det att jag kände mig trygg genom hela affären.
    Tack för dina fina ord Amanda! Det värmer <3 Så roligt att få hjälpa er med försäljningen! /Mathia Mathia Hagelqvist
    • Villan
    2021-05-28
    En mäklare som ger en ett lugn och trygghet över stora beslut som tas. Rekommenderas varmt!
    Tack Josefine för dina fina ord! Så roligt att få hjälpa dig att både köpa och sälja bostad. /Mathia Mathia Hagelqvist
    • Haradal
    2021-05-19
    Har just sålt en villa på Haradal iÄngelholm. Mäklaren har hjälpt oss med allt från att vi skrev kontrakt med henne ända tills huset blev sålt och köpekontrakt upprättat.Vi kan verkligen rekomendera denna mäklaren till andra.
    Tack Bosse och Anneli för era ord! Det har varit jättetrevligt att få hjälpa er med huset och hoppas ni kommer trivas i er nya lägenhet. /Mathia Mathia Hagelqvist
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Mathia Hagelqvist en del av HusmanHagberg Ängelholm
    • Nya Kungsgården
    2021-05-12
    Supersnäll och förstående mäklare som är väldigt hjälpsam med alla frågor jag har haft.
    • Centrum
    2021-03-01
    Jag har köpt en bostadsrätt av Mathia och är nu i fullgång med försäljning av min nuvarande bostadsrätt. Mathia är snabb och professionell utan att tumma på noggrannheten. Hon svarar på frågor snabbt och är tillmötesgående för en såväl som köpare och som säljare. Likväl som hon följer lagtext och praxis till punkt och pricka Framförallt bidrar hon med en trygghet och professionalism som få mäklare i Ängelholm kan. Rekommenderar starkt samtliga att anlita henne!
    Tack Isabelle för dina fina ord! Det glädjer mig verkligen. Hoppas ni trivs i nya lägenheten och att vi ses snart igen! /Mathia Mathia Hagelqvist
    • Nya Kungsgården
    2021-02-01
    Köpte en Brf av Mathia.
    På visningen blev jag väl mött av henne, hon lät mig titta ifred och sen gick vi lite tillsammans då jag ställde lite frågor som hon elegant svarade på och kom även med lite idéer på lägenheten.
    Hon var mycket väl insatt i objektet.
    På kontraktsskrivningen var hon mycket tydlig och klar med hur allt gicks igenom i detalj.
    Skulle mycket väl i framtiden kunna sälja eller köpa genom henne igen.
  • Elle O
    • Bäckadal
    2020-12-07
    När jag funderade på att sälja min bostadsrätt tog jag kontakt med HusmanHagberg för att få lägenheten värderad inför eventuell försäljning.
    Mathia Hagelqvist var mäklaren som värderade min bostad.
    Hon ger ett tryggt och proffesionellt intryck och när jag tog beslut att sälja var det ett enkelt val.
    Processen från fotografering till att skriva avtal med köparen har gått snabbt och utan något krångel. Mathia har kunskap och en elegans i sitt sätt att bemöta sina kunder som skapar ett förtroende.
    Jag kan varmt rekommendera Mathia Hagelqvist och kommer att anlita henne igen om jag ska sälja någon bostad i framtiden.
    /Elle Olsson