Mathia Hagelqvist
Registrerad mäklare sedan 2011
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-04 - 2020-03

Läs vad 25 Läs vad Mathia Hagelqvist

• Ann Marlene M sålde sitt hus med hjälp av Mathia Hagelqvist en del av HusmanHagberg Ängelholm

2020-02-10

Ausås
    Jag sålde min villa och hade 5 olika mäklare på besök, valde Mathia. Hon gav ett proffesionellt intryck och gav bra svar på mina frågor.
    Vet att man inte ska välja utefter utseende men jag väljer hellre Mathia som kom i svarta byxor, vit skjorta och kavaj än en av de andra som kom i jeans och t-shirt. Kanske inte alltid man som mäklare tänker på hur viktig klädseln är när man åker ut för att värdera en villa, men några av ”mina” mäklare förlorade redan där.
    Efter första kontakten har Mathia fortsatt vara proffesionell. Hon har hållt mig ständigt uppdaterad och jag är helnöjd! Så nöjd att jag kommer använda mig av hennes kunskaper vid nästa husköp.
    Kan inte vara mer nöjd och det finns inget att förbättra! :) Läs mer
    2020-02-28 Mathia H svarar Ann Marlene M
    Supertack för ditt fina omdöme Marlene! Vad glad jag blir! :) Jag väntar med spänning över ditt framtida husköp :) /Mathia
  • Emma L köpte sitt hus med hjälp av Mathia Hagelqvist en del av HusmanHagberg Ängelholm

2020-02-03

Pomona
    Vi har köpt vår första bostad med Mathia som mäklare. Supertrevlig människa. Förklarar på ett sätt som gör det lätt att förstå och begripa vissa processer som kan vara svårt vid första köpet av bostad. Rekommenderar verkligen! Man känner sig trygg med henne, och det tycker jag är det viktigaste! Läs mer
    2020-02-28 Mathia H svarar Emma L
    Tack Emma för ditt fina omdöme. Det värmer i hjärtat! Det har varit trevligt att träffa er. Nu kan jag tänka mig att ni längtar till tillträdet :) /Mathia
  • Jonatan B
    Jonatan B sålde sin lägenhet med hjälp av Mathia Hagelqvist en del av HusmanHagberg Ängelholm

Ängelholm
    Sålde min etta in Ängelholm. Mathia var trevlig, saklig, tydlig , professionell och hjälpsam i processen. Läs mer
    2020-02-28 Mathia H svarar Jonatan B
    Tack Jonatan för ditt fina omdöme! /Mathia
  • Carl F köpte sitt hus med hjälp av Mathia Hagelqvist en del av HusmanHagberg Ängelholm

Vejbystrand
    Sigrids väg 19 Vejbystrand
    Väldigt trevligt och korrekt bemötande. Läs mer
    2020-02-28 Mathia H svarar Carl F
    Tack så mycket för omdömet Calle! Hoppas att ni trivs i ert fina hus :) /Mathia
  • Nils J köpte sin lägenhet med hjälp av Mathia Hagelqvist en del av HusmanHagberg Ängelholm

Ängelholm
    Mycket bra, professionell, trevlig från start till mål! Läs mer
    2020-02-28 Mathia H svarar Nils J
    Tack så mycket Nils! Trevligt att höra :) /Mathia
  • Bo A köpte sitt hus med hjälp av Mathia Hagelqvist en del av HusmanHagberg Ängelholm

2020-02-01

Vejbystrand
    Jag har köpt hus för första gången i mitt liv och har svårt att tänka mig en bättre guide i köpet än Mathia H. Läs mer
    2020-02-28 Mathia H svarar Bo A
    Tack så mycket Bosse! Det var väldigt trevligt att få träffa dig. Hoppas du kommer trivas i huset :) /Mathia

Nya Kungsgården
    Köpte bostadsrätt radhus
    Väldigt trevligt och proffsigt

Att får hjälp med allt pappersarbete och juridiska frågor. Samt sköta samtal med bankerna.
    Allt detta fungerade väldigt bra

Proffsigt och personligt Läs mer
    2020-02-28 Mathia H svarar Nils J
    Tack så mycket Nils :) /Mathia
  • Tord Peter S sålde sitt hus med hjälp av Mathia Hagelqvist en del av HusmanHagberg Ängelholm

Pomona
    Vi sålde ett radhus och hade lite förväntningar om värdet idag,priset blev nästan vad vi nänkt oss, så är det ju , de flesta vill ju ha lite till. Vad jag verkligen vill, lyfta fram det är Mathias proffsiga bemötande.vi hade nyligen skilt oss och våran relation är långtifrån bra. Där balanserade hon riktigt bra, lyssnade av och framförde sina synpunkter på ett positivt sätt trots en tryckt stämning. Mathia kan jag verkligen rekommendera!
    Mvh. Peter Läs mer
    2020-02-28 Mathia H svarar Tord Peter S
    Tack Peter för ditt fina omdöme! :) /Mathia
  • Anne N köpte sin lägenhet med hjälp av Mathia Hagelqvist en del av HusmanHagberg Ängelholm

2020-01-31

Lite tidigt att svara på detta eftersom vi precis inlett husaffären Läs mer
  • Lasse P
    Lasse P sålde sin lägenhet med hjälp av Mathia Hagelqvist en del av HusmanHagberg Ängelholm

Nya Kungsgården
    Sålt bostadsrätt, trevligt och kunnig,
    Bästa mäklaren vi har haft under alla år. Läs mer
    2020-02-28 Mathia H svarar Lasse P
    Tack så mycket Lasse! Det har varit så trevligt att arbeta med er :) /Mathia