Mathia Hagelqvist

Mathia Hagelqvist

Mathia Hagelqvist är mäklare på HusmanHagberg Ängelholm

Mathia Hagelqvist har varit registrerad mäklare sedan 2011-07. Mathia Hagelqvist har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-12 och har fått 73 omdömen med ett betyg på 4.9. Mathia Hagelqvist har haft 36 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 73 Läs vad Mathia Hagelqvist

• köpte sitt hus med hjälp av Mathia Hagelqvist en del av HusmanHagberg Ängelholm
    • Förslöv
    2022-06-22 Verifierad kund
    Fantastiskt trevlig, väldigt kunnig, oerhört hjälpsam! Mathia är den perfekta mäklaren!
  • 2022-06-17 Spontant omdöme
    Mathia sålde vårt hus nu i våras. Kan varmt rekommendera henne som mäklare. Vänlig, kunnig och med en servicenivå långt utöver det vanliga. Kommer aldrig att anlita någon annan.
    • Epadalen
    2022-06-10 Verifierad kund
    Ett superproffsigt och trevligt bemötande, tydlig info och bra uppföljning. Bra påläst med info och det som behövdes tas reda på fixade hon snabbt. Så än så länge så är Mathia på högsta betyg :)
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Mathia Hagelqvist en del av HusmanHagberg Ängelholm
    • Skörpabäcken
    2022-06-10 Verifierad kund
    Mathia levde upp till våra förväntningar och fick vår bostad såld snabbt!
    • Nya Kungsgården
    2022-05-09 Verifierad kund
    Mathia är en oerhört skicklig och kunnig mäklare. Mycket proffesionellt bemötande, kunden i fokus hela vägen! Mathia har nyligen sålt min lägenhet och uppnått alla mina förväntningar när det gäller affären. Kommer definitivt bli fler samarbeten framöver. Rekommenderar starkt!!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Mathia Hagelqvist en del av HusmanHagberg Ängelholm
    • Centrum
    2022-05-09 Verifierad kund
    Mathia var otroligt respektfull och hade ett fantastiskt bemötande. Jag var ändå köparen, men vet att jag kommer antagligen vilja anställa Mathia som mäklare den dagen jag säljer. Det märktes att hon verkligen gjorde allt för att säljare och köpare skulle känna sig sedda och hörda. Otroligt imponerad.
  • sålde sitt hus med hjälp av Mathia Hagelqvist en del av HusmanHagberg Ängelholm
    • Nyhem
    2022-04-20 Verifierad kund
    Har alltid blivit proffsigt bemött av Mathia.
    Skulle rekommendera henna alla dagar i veckan till mina vänner.
    Hade inte några förväntningar. Visste redan från början att hon är en bra mäklare.
    Tack för det fina omdömet Joel! Glad att kunna hjälpa er med försäljningen av huset :) / Mathia Mathia Hagelqvist
    • Nyhem
    2022-04-20 Verifierad kund
    Hon var proffsig och jobbade effektivt och bra. Förtroendeingivande
    Tack Karin för ditt fina omdöme! Så glad att få hjälpa er med försäljningen :) / Mathia Mathia Hagelqvist
    • Össjö
    2022-03-30 Verifierad kund
    Jag tyckte att Mathia var professionell och oerhört hjälpsam. Vad gäller försäljningen kunde det inte ha gått bättre. Högt rekommenderad
    Tack så mycket Keith för dina fina ord! Så glad att få hjälpa dig med försäljningen av ditt fina hus :) /Mathia Mathia Hagelqvist
    • Nya Kungsgården
    2022-03-28 Verifierad kund
    Fantastisk, så engagerad och givmild, sålde vår bostad på rekord tid!

Hon levde upp till förväntningarna, hon hade höga förhoppningar och gav oss möjligheten att vara engagerad, delaktiga.
    Tack så mycket för ditt fina omdöme! Det gör mig väldigt glad! Roligt att få hjälpa er att både hitta nytt hem och även sälja ert nuvarande :) /Mathia Mathia Hagelqvist