Kristian Svensson
Registrerad mäklare sedan 2008
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-04 - 2020-03
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att möte människor i deras hem, i en av de största affärerna i deras liv!

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
För mig är mäkleriet en livsstil. Telefonen är igång mer eller mindre alltid och gör mig tillgänglig för kunden i en högre grad.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Engagerad, målmedveten, kreativ

Vad gör du helst på fritiden?
Spelar väldigt mycket padel

Hur ser din drömbostad ut?
Minimalistisk, modern funkisvilla med slipat betonggolv och stora fönster, med fin utsikt Läs mer

Läs vad 25 Läs vad Kristian Svensson

• Lise-lotte Annette P sålde sitt hus med hjälp av Kristian Svensson en del av HusmanHagberg Bjuv/Åstorp

2020-03-20

Sålt bostad på Åbrovägen i Billesholm..Kristian har ett gott bemötande. Känner att han förstod mitt budskap och han har levt upp till 100% på det. Väldigt nöjd med allt så tack för ett gott samarbete//Annette Läs mer
  • Ann Lena Louise J sålde sitt hus med hjälp av Kristian Svensson en del av HusmanHagberg Bjuv/Åstorp

2020-03-20

Kristian hjälpte oss att sälja en enplans villa med källare. Vi blev väldigt väl bemötta och han levde definitivt upp till de krav vi hade. Det kändes tryggt att ha honom att ringa till när man kände oro inför visning, fotografering och själva försäljningen. Läs mer
  • Agneta B köpte sitt hus med hjälp av Kristian Svensson en del av HusmanHagberg Bjuv/Åstorp

2020-03-18

Vi har köpt ett hus. Kristian är en mycket bra mäklare. Trevlig, kompetent, ödmjuk, tillmötesgående och personlig.
    Vi är mycket nöjda med både husköpet och Kristian.

Vänliga hälsningar Agneta Böcker Läs mer
  • KARL-ANTON K sålde sitt hus med hjälp av Kristian Svensson en del av HusmanHagberg Bjuv/Åstorp

2020-02-10

Sålde mitt hus med hjälp av Kristian.
    En mycket strukturerad mäklare som anpassade sig och hjälpte mig efter min vilja och mina behov utifrån sin långa erfarenhet.
    Jag har både sålt och köpt av Kristian och båda affärerna har gått väldigt smidigt. Läs mer
  • Bibbi P köpte sitt hus med hjälp av Kristian Svensson en del av HusmanHagberg Bjuv/Åstorp

2020-02-10

Köpt hus av Kristian. Han är duktig och pedagogisk. Han är väldigt hjälpsam och lätt att få tag på och svarar snabbt. Läs mer
  • Fredde G
    Fredde G sålde sitt hus med hjälp av Kristian Svensson en del av HusmanHagberg Bjuv/Åstorp

2019-12-26

Vi sålde vårt hus via Kristian Svensson på Husman Hagberg Bjuv/Åstorp!
    Kristian var flexibel, snabb och oerhört proffsig!
    Hans sätt var väldigt serviceminded och man kände sig trygg med Kristian under hela processen! Läs mer
  • Jan Tomas A sålde sitt hus med hjälp av Kristian Svensson en del av HusmanHagberg Bjuv/Åstorp

2019-12-12

sålt hus på Kvarngatan i Bjuv, de tog knappt en vecka o sälja , bra bemötande o han o vi hade typ samma pris som den skulle säljas för , som sagt väldigt nöjd än så länge , hela affären e ej klar än dock Läs mer
  • Magnus H köpte sitt hus med hjälp av Kristian Svensson en del av HusmanHagberg Bjuv/Åstorp

2019-12-12

En mäklare som tar sig tid att lyssna, svara och är jäkligt trevlig. Så som man vill att en mäklare ska vara!! Läs mer
  • Marie S sålde sitt hus med hjälp av Kristian Svensson en del av HusmanHagberg Bjuv/Åstorp

2019-12-07

Platsen
    Kristian har sålt vår villa på ett sätt som vi förväntade oss, med engagemang och inlevelse. Vi blev bra bemötta av Kristian och han hade samma värderingar som oss, så det känns som vi träffat helt rätt i valet av mäklare just för vårt hus. Vi är bara nöjda helt enkelt :) Läs mer
  • Nour A
    Nour A köpte sitt hus med hjälp av Kristian Svensson en del av HusmanHagberg Bjuv/Åstorp

2019-11-17

Platsen
    Jag köpte ett hus, och Kristian var säljaren. I början tyckte jag han var väldigt bra, väldigt personlig och helt enkelt bra. Men när jag väl köpt huset och hade lite funderingar fick jag aldrig tag i honom, inte sådär tillgänglig. Fick mig att känna mig klängig trots att jag egentligen ska få höra av mig om jag har frågor, speciellt när de var något viktigt. Fick ringa flera gånger och skriva flera sms innan ja kunde få ett kort sms. En annan viktig punkt som Kristian inte levde upp till är punkten mellan honom och både mig som köpare och mannen som sålde sitt hus. Jag fick några problem i huset som jag faktiskt behövde hjälp med. Angående rejäl fukt som uppstod i efterhand. Hörde av mig till honom och han var inte ett dugg intresserad av att försöka hjälpa mig med vart jag skulle ta vägen. Utan sa han skulle höra av sig igen och gjorde inte det förens jag ringde och skrev ”ursäkta har du glömt mig”. Vilket känns väldigt tradigt att behöva göra. Kristian var hela tiden på säljarens sida vilket jag kände av väldigt tydligt. När jag kollade med andra mäklare som jag känner, sa dem att det ska han egentligen inte få göra. Han ska inte vara på säljarens sida utan faktiskt imellan, helt enkelt ett band mellan oss. Jag har lika stor rätt som säljaren har. Fick tillslut ta hjälp av andra mäklare som var till hur stor hjälp som helst, ifrån bland annat skandiamäklarna, för mig räckte det att dem lyssnade och försökte lösa mitt problem. Ett annat problem var att vi i kontraktet skrev att får jag ingen energideklaration från säljaren inom 6 månader, så har jag all rätt att själv hitta en som fixar de, på säljarens bekostnad. I flera månader fick jag påminna och skriva att jag ville ha den, men ingen energideklaration, när 6 månaderna gått, tänkte jag hämta in en men helt plötsligt fick han tid med en som skulle göra de, just för att spara pengar till säljaren . Väldigt besviken som sagt. Rekommenderar ej. En mäklare ska vara ett band. Inte emot köparen. Läs mer

Senaste försäljningarna

Snödroppsgatan