Kristian Svensson

Kristian Svensson

Kristian Svensson är mäklare på HusmanHagberg Bjuv/Åstorp

Kristian Svensson har varit registrerad mäklare sedan 2008-02. Kristian Svensson har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-05 och har fått 33 omdömen med ett betyg på 4.6. Kristian Svensson har haft 22 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 75% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att möte människor i deras hem, i en av de största affärerna i deras liv!

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
För mig är mäkleriet en livsstil. Telefonen är igång mer eller mindre alltid och gör mig tillgänglig för kunden i en högre grad.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Engagerad, målmedveten, kreativ

Vad gör du helst på fritiden?
Spelar väldigt mycket padel

Hur ser din drömbostad ut?
Minimalistisk, modern funkisvilla med slipat betonggolv och stora fönster, med fin utsikt

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 33 Läs vad Kristian Svensson

• köpte sitt hus med hjälp av Kristian Svensson en del av HusmanHagberg Bjuv/Åstorp
    2021-07-23
    Riktigt trevlig mäklare som är rak på sak med mycket insikt i de krångligare bitar runt husköp. Allt gick snabbt och smidigt, han hade all dokumentation klar när man skulle skriva under så det var inga extra väntetider som gällde. Rekommenderas starkt!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Kristian Svensson en del av HusmanHagberg Bjuv/Åstorp
    2021-02-21
    Mycket bra på det hela taget. Xxxxxx
    • Selleberga
    2021-02-07
    Har köpt ett hus och Kristian fick det att kännas så lätt och rätt. Vi kände oss bekväma med honom direkt. Varm och trevlig man som får en att känna sig avslappnad.
    Tack för dom fina orden Jonas. Ni ör alltid välkomna :) Kristian Svensson
    2020-08-11
    Jag köpte en 1a på Vallgatan 4c i Bjuv. Mäklaren bemötte oss på ett jätte proffsigt sätt och var kunnig och superärlig. Allting är 1000 gånger bättre än vad vi har upplevt av andra mäklare. Kan varmt rekommendera er till andra.
  • 2020-08-08
    Kristian Svensson är snabb och smidig, tack för hjälpen med försäljning av vår bostad. Rekommenderas starkt, bra kommunikation :)
    Tack Olena för fint omdöme. Det glädjer mig att höra :) Kristian Svensson
  • sålde sitt hus med hjälp av Kristian Svensson en del av HusmanHagberg Bjuv/Åstorp
    • Ekeby/Truedstorp
    2020-07-15
    Vi har sålt en 70-tals vill i Ekeby.
    Kristian har varit en fantastisk mäklare som funnits tillhands hela tiden , han har hjälpt oss med frågor som även rör vårat egna köpa de av ny bostad och han ger hela tiden goda råd och tips. Jag rekommenderar Kristian till alla jag träffar och vi kommer att använda oss utav hans tjänster i många år framöver.
    Fantastiskt kul att höra.. tack så mycket :) Kristian Svensson
    • Bårslöv
    2020-06-08
    Vi har köpt ett hus, vi är tacksamma för att vi fick snabba svar från mäklaren. Han var hjälpsam och gjorde allt han kunde för att underlätta försäljning. Stort tack till Kristian Svensson.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Kristian Svensson en del av HusmanHagberg Bjuv/Åstorp
    2020-06-05
    Mycket trevligt o snäll mäklare.
    Tack :) Är glad att få möjligheten att hjälpa er med er försäljning Kristian Svensson
    2020-03-20
    Sålt bostad på Åbrovägen i Billesholm..Kristian har ett gott bemötande. Känner att han förstod mitt budskap och han har levt upp till 100% på det. Väldigt nöjd med allt så tack för ett gott samarbete//Annette
    2020-03-20
    Kristian hjälpte oss att sälja en enplans villa med källare. Vi blev väldigt väl bemötta och han levde definitivt upp till de krav vi hade. Det kändes tryggt att ha honom att ringa till när man kände oro inför visning, fotografering och själva försäljningen.