Kristian Svensson är mäklare på HusmanHagberg Bjuv/Åstorp

Kristian Svensson har varit registrerad mäklare sedan 2008-02. Kristian Svensson har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-05 och har fått 30 omdömen med ett betyg på 4.6. Kristian Svensson har haft 38 försäljningar sen 2019-12 och har tillfrågat 72% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att möte människor i deras hem, i en av de största affärerna i deras liv!

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
För mig är mäkleriet en livsstil. Telefonen är igång mer eller mindre alltid och gör mig tillgänglig för kunden i en högre grad.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Engagerad, målmedveten, kreativ

Vad gör du helst på fritiden?
Spelar väldigt mycket padel

Hur ser din drömbostad ut?
Minimalistisk, modern funkisvilla med slipat betonggolv och stora fönster, med fin utsikt

Försäljningar 2019-12 - 2020-11

Läs vad 30 Läs vad Kristian Svensson

• 2020-08-11
    Jag köpte en 1a på Vallgatan 4c i Bjuv. Mäklaren bemötte oss på ett jätte proffsigt sätt och var kunnig och superärlig. Allting är 1000 gånger bättre än vad vi har upplevt av andra mäklare. Kan varmt rekommendera er till andra.
    Emmelie N
    • 1:a
    • 44.0 m²
    köpte sin lägenhet med hjälp av Kristian Svensson en del av HusmanHagberg Bjuv/Åstorp
  • 2020-08-08
    Kristian Svensson är snabb och smidig, tack för hjälpen med försäljning av vår bostad. Rekommenderas starkt, bra kommunikation :)
    Tack Olena för fint omdöme. Det glädjer mig att höra :)

• 2020-07-15
    Vi har sålt en 70-tals vill i Ekeby. Kristian har varit en fantastisk mäklare som funnits tillhands hela tiden , han har hjälpt oss med frågor som även rör vårat egna köpa de av ny bostad och han ger hela tiden goda råd och tips. Jag rekommenderar Kristian till alla jag träffar och vi kommer att använda oss utav hans tjänster i många år framöver.
    Emma Susanne Ö
    • 172.0 m²
    • Ekeby/Truedstorp
    sålde sitt hus med hjälp av Kristian Svensson en del av HusmanHagberg Bjuv/Åstorp
    Fantastiskt kul att höra.. tack så mycket :)

• 2020-06-08
    Vi har köpt ett hus, vi är tacksamma för att vi fick snabba svar från mäklaren. Han var hjälpsam och gjorde allt han kunde för att underlätta försäljning. Stort tack till Kristian Svensson.
    Haidar S
    • 174.0 m²
    • Bårslöv
    köpte sitt hus med hjälp av Kristian Svensson en del av HusmanHagberg Bjuv/Åstorp
  • 2020-06-05
    Mycket trevligt o snäll mäklare.
    Rahimi Q
    • 4:a
    • 90.0 m²
    sålde sin lägenhet med hjälp av Kristian Svensson en del av HusmanHagberg Bjuv/Åstorp
    Tack :) Är glad att få möjligheten att hjälpa er med er försäljning

• 2020-03-20
    Sålt bostad på Åbrovägen i Billesholm..Kristian har ett gott bemötande. Känner att han förstod mitt budskap och han har levt upp till 100% på det. Väldigt nöjd med allt så tack för ett gott samarbete//Annette
  • 2020-03-20
    Kristian hjälpte oss att sälja en enplans villa med källare. Vi blev väldigt väl bemötta och han levde definitivt upp till de krav vi hade. Det kändes tryggt att ha honom att ringa till när man kände oro inför visning, fotografering och själva försäljningen.
    Ann Lena Louise J
    • 105.0 m²
  • 2020-03-18
    Vi har köpt ett hus. Kristian är en mycket bra mäklare. Trevlig, kompetent, ödmjuk, tillmötesgående och personlig. Vi är mycket nöjda med både husköpet och Kristian. Vänliga hälsningar Agneta Böcker
    Agneta B
    • 125.0 m²
  • 2020-02-10
    Sålde mitt hus med hjälp av Kristian. En mycket strukturerad mäklare som anpassade sig och hjälpte mig efter min vilja och mina behov utifrån sin långa erfarenhet. Jag har både sålt och köpt av Kristian och båda affärerna har gått väldigt smidigt.
    KARL-ANTON K
    • 94.0 m²
  • 2020-02-10
    Köpt hus av Kristian. Han är duktig och pedagogisk. Han är väldigt hjälpsam och lätt att få tag på och svarar snabbt.
    Bibbi P
    • 94.0 m²

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte