HusmanHagberg Bjuv/Åstorp

HusmanHagberg Bjuv/Åstorp

• BadgeSixYears

Välkommen till HusmanHagberg i Bjuv/Åstorp, med ett stort engagemang och passion hjälper vi dig till en lyckad bostadsaffär här i Bjuv och Åstorp. Vi är en del av en av Sveriges ledande mäklarkedjor och vi gör allt för att du ska bli nöjd före, under och efter din bostadsaffär. Vi är helt fristående från försäkringsbolag och...

187 omdömen om HusmanHagberg Bjuv/Åstorp

Sedan starten hos Reco 2017

Joel T
Bjuv

Duktig och engagerad! Du får sälja huset igen om något år

Isabelle D
Åstorp

Super duktig mäklare! Lyssnade på våra tankar och idéer och gav fina råd till vår första bostad. Lättillgänglig och snabb affär! All eloge till Daniel! Tack!

Vasile R
Sålde sitt hus med hjälp av Marc Albrecht en del av HusmanHagberg Bjuv/Åstorp

Trevlig kille väldigt professionell och mycket noggrann. Han gav oss bra info inför visning samt höll oss uppdaterade med allt. Allt gick väldigt snabbt vilket uppskattades. Kan starkt rekommendera Marc/Husmanhagberg

Aferdita B
Köpte sitt hus med hjälp av Marc Albrecht en del av HusmanHagberg Bjuv/Åstorp

Proffesionellt kundbemötande och tydlig. Toppen mäklare som varmt rekommenderas.

Edi H
Köpte sitt hus med hjälp av Marc Albrecht en del av HusmanHagberg Bjuv/Åstorp

Toppen bemötande, hade vanliga förväntningar men Marc hade ett toppen kundbemötande, tydlig och professionell i sin roll som mäklare.

Jan-Erik A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Marc Albrecht en del av HusmanHagberg Bjuv/Åstorp

Marc har levt upp till våra förväntningar . Affären har genomförts snabbt och proffsigt

Kerstin Inger Elisabeth P
Billesholm

Vi både köpte och sålde via Daniel på HusmanHagberg i Bjuv. Han och hans kollega Marc var mycket professionella och tillmötesgående. Enkelt att både köpa och sälja och kan varmt rekommendera Daniel och hans Kollega.

Madeleine B
Sålde sitt hus med hjälp av Marc Albrecht en del av HusmanHagberg Bjuv/Åstorp

Bra service, alltid tillgänglig och mycket trevlig Snabb när det gäller att ta fram material och det blir alltid bra Marc är en mycket positiv och lätt person att ha att göra med och fixar allt

Gunilla Monica B
Sålde sitt hus med hjälp av Marc Albrecht en del av HusmanHagberg Bjuv/Åstorp

Jag blev bemött av en proffsig och trevlig mäklare. Jag hade ganska höga förväntningar och han levde upp till dom med råge. Marc gjorde allt för att det skulle gå så smidigt som möjligt. Han hade också svar på alla mina frågo som ibland var lite konstiga. Jag ger Marc 10 poäng av 10 Mvh Gunilla Borgström

Svar från Marc Albrecht

Stort tack för dem fina orden Gunilla, det glädjer mig verkligen att du är så nöjd med vår tjänst. Det har varit ett sant nöje att samarbeta med dig och du vet alltid var du har oss om du behöver hjälp.

Tiina Saara Louise L
Kvidinge

Marc har från första stund haft ett väldigt proffesionellt bemötande . Han har lyssnat in och lagt upp hela processen utifrån hur vi önskat och gett bra råd längs vägen. Han har gjort så att vi känt oss trygga genom hela försäljningen. Vi är väldigt nöjda med vårt val av mäklare och den snabba försäljningen av vårt hus .

Svar från Marc Albrecht

Jag får väll som mäklare säga att jag är väldigt nöjd med er som kunder med, tack så mycket för de fina orden och tack för ett fantastiskt bra samarbete vid förmedlingen av ert fina hus.

Sarah Margaretha G
Billesholm

Så trevlig och glad och extremt kompetent. Känner oss väldigt trygga som köpare! Han förklarar så att man förstår. Rekommenderar 100%.

Svar från Marc Albrecht

Tack snälla för dessa fina ord! Det har varit fint att hjälpa er på vägen till ert hus, trevliga kunder förgyller alltid mina dagar.

Maragareta W
Köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Fridolf en del av HusmanHagberg Bjuv/Åstorp
Bjuv

Proffsigt bemötande. Jordnära kille.

Kerstin G
Bjuv

Upplevelsen har varit super bra och fått en mycket god kontakt och hjälp med det jag behövt. Han levde upp till det jag har förväntat mig och mer därtill. Har bara goda saker att säga om Daniel.

Lena Birgitta Z
Sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Fridolf en del av HusmanHagberg Bjuv/Åstorp
Bjuv

Ett mkt trevligt bemötande från D FRIDOLF Han levde upp till alla förväntade o icke förväntade förväntningar. Strålande service o utförsnde av försäljningen. Rekommenderar honom till 100 procent.

Jeanette N
Skrev om Marc Albrecht en del av HusmanHagberg Bjuv/Åstorp

Vi har bara gott att säga om Marc. Han lyssnade på våra önskemål och sålde vårt hus väldigt fort. Svarar snabbt när vi haft frågor och funderingar, känns väldigt tryggt. Vi ger Marc högsta betyg!

Marc A gillar detta
Svar från Marc Albrecht

Tack för dessa fina orden till er båda, vi jobbar hårt med att våra kunder ska känna precis såhär så det betyder alltid mycket för oss att få in era åsikter.

Max Björn B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Marc Albrecht en del av HusmanHagberg Bjuv/Åstorp

Snäll & trevlig men samtidigt väldigt professionell, helt klart 10/10

Svar från Marc Albrecht

Tack för de fina orden!! Det är viktigt för oss att både köpare och säljare ska känna sig 100% nöjda med sina bostadsaffärer.

Madhu H
Bjuv

Väldigt bra mäklare, svarar alltid på frågor tydligt och ordentligt. Han såg till att lösa alla hinder som möjligt till exempel gällande inträdedatum.

Shantha F
Bjuv

Han var alltid tillgänglig för frågor och svara alltid så snabbt han kunde. Han är väldigt tydlig och förklara ordentligt om man inte förstår något.

Nellie S
Ekeby

Professionell, trevlig & effektiv! Fick ett mycket gott bemötande av Marc.

Svar från Marc Albrecht

Tackar ödmjukast för de fina orden Nellie! Det är viktigt för mig att även du som köpare känner dig trygg och nöjd med din affär.

Christine (titti) N
Bjuv

Daniel tog kontakt med oss i ett skede då vi rätt länge funderat på att skaffa mindre boende. Vi fick bra kontakt från början och han jobbade energiskt för att för att matcha vårt hus med intresserade köpare och gav oss samtidigt olika objekt som kunde vara av intresse för oss. Vi hittade dock ett objekt att köpa via en annan mäklare. Men under hela säljproceduren fanns David tillhands och jämkade samman köparens och våra intressen. Affären slöts till slut till vår belåtenhet och vi är mycket nöjda med Daniels sätt att agera och bemöta oss.

Sandra P
Klippan

Fullt fokus när vi behövde sälja snabbt! Engagerad, pålitlig och koll på alla detaljer. Marc har mitt fulla förtroende, både vid denna försäljning men även för kommande!

Svar från Marc Albrecht

Tackar för dessa fina orden och det glädjer mig att ni är nöjda med vår tjänst Sandra! :)

Anna Lisa N
Åstorp

Marc är en fantastisk mäklare och det märktes redan från första kontakten. Han lyssnar på ens önskemål och möter dig i dom på bästa tänkbara sätt. Han sålde min bostad snabbare än kvickt och med ett väldigt belåtet slutpris. Funderar ni över att anställa Marc som er mäklare så sluta fundera. Ring honom direkt!

Svar från Marc Albrecht

Stort tack för detta fina omdömet, det glädjer mig att ni är nöjda med försäljningen av lägenheten.

Mariajohanna P
Klippan

Jag och min sambo tyckte att Marc bemötte oss jätte bra, väldigt trevlig och glad mäklare. Marc bemötte oss över våra förväntningar, han var väldigt hjälpsam och förklarade på ett sätt så att vi verkligen förstod allt, svarade på alla våra frågor och tankar. Man märkte att han var väldigt engagerad i sitt arbete. Vi är väldigt nöjda.

Svar från Marc Albrecht

Att överträffa förväntningar hos mina kunder är en ära. Att köpa bostad är stort och att få er att känna er nöjda och trygga i processen är för mig det viktigaste.

Sanela M
Bjuv

Marc, helt underbar mäklare. Mycket trevlig som person och mäklare. Han är så professionell och engagerad, gick verkligen in i uppgiften med hela sitt hjärta med försäljningen och att det skulle bli bra för oss som säljare och vi uppskattade honom väldigt mycket. Rekommenderas vidare till andra säljare och alla som söker en grym mäklare! En guldstjärna till honom och HusmanHagberg Bjuv/Åstorp! ⭐️

Sanela M
Hedvallska

Daneil var alltid tillgänglig och mycket engagerad. Han får bästa betyg gällande allt. Jag rekommenderar honom verkligen. Bästa mäklaren i Bjuvs/Åstorops kommun! ⭐️

Daniel D
Bjuv

Upplevde Daniel som en kunnig och engagerad mäklare där vi som kunder alltid var i fokus. Kände mig trygg hela vägen och blev väl informerad i de olika stegen. Väldigt smidig affär för alla inblandade. Kan varmt rekommendera Daniel Fridolf !

Kerstin Inger Elisabeth P
Bjuv

Vi är otroligt nöjda med Daniel och hans kollega Marc på HusmanHagberg i Bjuv. Ett professionellt bemötande med kunden i fokus. Inledningsvis anlitade vi Daniel för att sälja vårt hus vilket han gjorde på 6 dagar. Han lyssnade in våra önskemål om hur försäljningen skulle gå till och vi kunde inte vara mer nöjda med utgången. Ett stort plus var även att han lyssnade in vad vi önskade som nästa boende och bara några dagar senare så hade vi även hittat vår nya bostad med en lika smidig affär där. Vi har alltså både sålt och...

Minh N
Billesholm

Bra kommunikationer och smidigt bostadsköp

Kosay J
Billesholm

Han snäll superman kan hantera duktig. Jag skulle rekommendera honom av alla mäklarna i Sverige inte bara i Skåne

Branko Aleksandar N
Åstorp

Mycket bra bemötande och återkoppling.

Mohammad Amad K
Sålde en tomt med hjälp av Marc Albrecht en del av HusmanHagberg Bjuv/Åstorp
Ekeby

Otroligt duktig mäklare med gott bemötande och är professionell i alla lägen, som dessutom arbetar in i det sista. Vi är otroligt nöjda med hela säljprocessen.

Mohamed Y
Ekeby

Daniel är mycket bra på sitt jobb, trevlig, gör allt lätt och smidigt, och upprättar bra kommunikation mellan köpare och säljare. En mycket bra mäklare, helt enkelt!

Sophia B
Björnås

Mycket trevlig och tillgänglig mäklare!

Vlasta M
Gunnarstorp

Smidig affär, vänlig bemötande och behjälplig mäklare.

Britt Carina E
Bjuv

Det känns väldigt bra med en stabil mäklare, det är Marc. Att göra en livsomvändande handling, som att köpa eller sälja hus kräver många beslut och då finns Marc där. Känner mig trygg med honom som samarbetspartner

Alexander M
Hedvallska

Riktigt bra mäklare. Verkligen koll på Sitt jobb och gör det utförligt. Alltid hjälpsam och svarar på telefon. Finns ingen mäklarfirma som husmanhagberg eller som Daniel Fridolf!

Johan Christer S
Hedvallska

Gjorde ett bra jobb. Väldigt nöjd.

Alexander M
Bjuv

Underbar mäklare. Hjälpsam och kvick. Kan sitt jobb och gör det utförligt för bästa möjliga service. Starkt rekommenderar jag Marc.

Anna Josefin S
Hedvallska

Väldigt trevlig och duktig mäklare som har ett fint bemötande där man känner sig trygg och bekväm igenom hela processen. Daniel är väldigt lättillgänglig och otroligt serviceminded! Vi kommer rekommendera Daniel till alla vi känner som ska sälja sin bostad.

Margit Annika Charlotta H
Skrev om Marc Albrecht en del av HusmanHagberg Bjuv/Åstorp

En fantastiskt trevlig, informativ och tillmötesgående mäklare. Hade kunskap om fastigheten och tog även snabbt reda på svar på våra frågor. Allt plus.

Ingrid Emma Mikaela H
Billesholm

Supertrevlig, enkel att ha göra med och proffsig :)

Vivien L
Billesholm

Han är en mycket professionell mäklaren. Han presenterade huset för mig i detalj. Han gav effektiv kommunikation mellan köpare och säljare. När jag hade problem löste han dem åt mig i tid. Jättebra service, verkligen trevlig köpupplevelse!

Ted S
Bjuv

Från en första säljare av lägenhet så blev jag verkligen bemött utav Mark på ett helt oerhört bra sätt. Rak på sak, inget att vänta på vi lägger upp den direkt som kommande. Var en av grejerna som Mark sa direkt. Snabb & smidig affär som verkligen inte är lätt i dessa tider! Rekommenderas starkt.

Martin Jonas L
Gunnarstorp

Bra bemötande och en mycket duktig mäklare.

Lennart W
Selleberga

Daniel är en mycket trevlig och engagerad person som bemötte oss på ett mycket bra sätt. Vi förväntade oss en mäklare som var engagerad och på hugget och det var Daniel verkligen, dessutom höll han oss informerade om vad som hände hela tiden. Mycket proffesionellt och korrekt uppträdande och snabb i alla händelser, verkligen engagerad i sitt arbete.

Sofie D
Hyllinge

Jag fick förtroende för Marc från första stund, kändes oerhört tryggt att ha honom som mäklare. Han är kompetent, professionell, pålitlig och har hjärtat på rätta stället. Husförsäljningen gick snabbt och smidigt och han var alltid tillgänglig att svara på mina frågor och funderingar. Jag kan varmt rekommendera Marc, bästa mäklaren jag träffat på!

Svar från Marc Albrecht

Tack för dessa oerhört fina orden Sofie! Det var ett nöje att hjälpa dig med din bostadsförsäljning och önskar dig lycka till med din nya bostad! 😊

Rickard B
Bjuv

Vi blev väl bemötta av Marc, som framstod som kunnig och kompetent. Vilket var vad vi behövde, då vi aldrig sålt hus tidigare. Vi förväntade oss att få vår fastighet såld och Marc levde upp till de förväntningarna. Han vägledde oss genom hela processen och vi upplevde det som att han alltid var tillgänglig. Vi är väldigt nöjda med vår kontakt med Marc och HusmanHagberg i Bjuv.

Svar från Marc Albrecht

Stort tack för det fina omdömet Rickard och stort lycka till framöver. 😊

Carl G

Birgitta Ingegärd L
Bjuv

Marc var i kontakt med oss hela tiden med information. Han var vänlig , kunnig och tillmötes gående. Vi är väldigt nöjda.

Svar från Marc Albrecht

Tack ska ni ha, det har varit fantastiskt att jobba med er. Önskar er all lycka i framtiden. 😊

Kim B
Påarp

Trevlig, hjälpsam, kunnig. Köpet gick snabbt och smidigt.