Hampus Berglund
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-03 - 2020-02

Läs vad 77 Läs vad Hampus Berglund

• Barbro Elisabeth E sålde sitt hus med hjälp av Hampus Berglund en del av HusmanHagberg Bohuslän

2020-03-21

Spekeröd
    Jag sålde ett fritidshus tillsammans.med dödsbodelägare i en svår livssituation. Hampus var empatisk och noggrann och försökte verkligen att hjälpa till med en försäljning som tidigare misslyckats. Pga omständigheterna hade jag nästan givit upp, när vi fick rekommendationer att anlita Hampus, och jag blev verkligen inte besviken på hans insatser Läs mer
  • Linus A
    Linus A sålde sin lägenhet med hjälp av Hampus Berglund en del av HusmanHagberg Bohuslän

2020-03-13

Johanneberg
    Jag sålde en 1.5a i Johanneberg. Träffade Hampus 3 år innan jag bestämde mig för att sälja min lägenheten. Träffade många andra mäklare under dessa 3 år men nu när jag sålde den så var det fortfarande Hampus som hade gjort bäst intryck. Tack och lov så jobbade han fortfarande som mäklare och vilket extremt bra jobb han gjorde när han sålde min lägenhet. Professionell, punktligt och väldigt trevlig.

Rekommenderar Hampus starkt! Läs mer
    2020-03-13 Hampus B svarar Linus A
    Tack för förtroendet och det fina omdömet! En tydlig plan och planering lade grund för en fin affär. Hoppas du kommer trivas i ditt nya boende!
    Hampus B gillar detta
  • Kelly G köpte sin lägenhet med hjälp av Hampus Berglund en del av HusmanHagberg Bohuslän

2020-03-06

Lunden
    Köpte en lägenhet.

Hampus är en grym mäklare. Han gjorde ett väldigt bra jobb, gav all sin tid och är väldigt trevlig. Jag är super nöjd, speciellt hur allt sköttes och Hampus ser till att alla frågor besvaras på direkten.

Har varit på många visningar och pratat med olika mäklare. Men Hampus har varit bäst.

Super nöjd!! Läs mer
    2020-03-06 Hampus B svarar Kelly G
    Tack så hemskt mycket för de fina orden! Jag är glad över att kunna hjälpa dig och tacksam för att du uppskattar min tjänst. Du kommer stormtrivas i din nya bostad!
    Hampus B gillar detta
  • Jens Å köpte sin lägenhet med hjälp av Hampus Berglund en del av HusmanHagberg Bohuslän

2020-01-26

Johanneberg
    Vaken, pedagogisk, kunnig och duktig på att lyssna. Läs mer
    Hampus B gillar detta
  • Helena A sålde sin lägenhet med hjälp av Hampus Berglund en del av HusmanHagberg Bohuslän

2020-01-24

Johanneberg
    Hampus har en fantastisk återkoppling och vi är supernöjda att vi anlitade honom för att sälja vår lägenhet! Läs mer
    Hampus B gillar detta
  • Romaric D köpte sin lägenhet med hjälp av Hampus Berglund en del av HusmanHagberg Bohuslän

2020-01-23

Johanneberg
    Jag har köpt en lägenhet hos mäklaren och hela processen gick smidigt. Trevliga, artiga och professionella kontakter, rekommenderas! Läs mer
    Hampus B gillar detta
  • Alexandra S köpte sin lägenhet med hjälp av Hampus Berglund en del av HusmanHagberg Bohuslän

2020-01-20

Lorensberg
    Otroligt nöjda med Hampus, han höll oss ständigt uppdaterade och fick oss känna oss trygga genom hela köpet. Vi upplevde honom som stabil och väldigt kompetent. Vi kommer definitivt använde Hampus nästa gång vi köper eller säljer! Läs mer
    Hampus B gillar detta
  • Matilda F köpte sin lägenhet med hjälp av Hampus Berglund en del av HusmanHagberg Bohuslän

2020-01-16

Johanneberg
    Köpte en tvåa i Johanneberg.

Hampus är den bästa mäklaren vi har träffat, och då har vi träffat MÅNGA mäklare.
    Han gav oss ett proffessionellt och vänligt intryck när vi var på visningen samt var väldigt hjälpsam och objektiv under budgivningen.
    Det märktes att han var där för att hjälpa oss alla med en bra affär, både oss som köpare och de andra som säljare.

Han går above and beyond för att få en att känna sig trygg i affären, samt är alltid tillgänglig för eventuella frågor.

Rekommenderas starkt. Läs mer
    2020-01-16 Hampus B svarar Matilda F
    Tack så hemskt mycket! Kul att få hjälpa er i processen mot er nya bostad och det är väldigt roligt att höra att ni uppskattar min mäklartjänst!
    Hampus B gillar detta
  • Mikael K sålde sin lägenhet med hjälp av Hampus Berglund en del av HusmanHagberg Bohuslän

2020-01-15

Johanneberg/Almedal
    När vi skulle sälja vår 3a i central Göteborg så vände vi oss till HusmanHagberg i allmänhet och Hampus Berglund i synnerhet.

Mitt intryck av Hampus är att han är professionell, kompetent och har ett starkt kundfokus. Där vår tidigare mäklare misslyckades (lockade få spekulanter och fick låga bud) lyckades Hampus (lockade många spekulanter och fick höga bud), vilket är det man vill som säljare. Under hela försäljningsprocessen var Hampus även oerhört transparent och han kämpade in i det sista för att vi skulle få ett så bra slutpris som möjligt.

Letar Ni efter en skicklig och kompetent mäklare som kan sälja Er bostad så kan jag varmt rekommendera Hampus; Ni kommer inte att bli besvikna. Läs mer
    2020-01-15 Hampus B svarar Mikael K
    Tack så hemskt mycket för de fina orden!

Era höga krav ihop med min plan, envishet och engangemang gjorde att vi tillsammans gjorde en fin försäljning med nöjda köpare.
    Hampus B gillar detta
  • Nina S köpte sin lägenhet med hjälp av Hampus Berglund en del av HusmanHagberg Bohuslän

2020-01-13

Johanneberg
    Hittills har det gått jättebra med Hampus.
    Köper är inte helt klart ännu men den hjälp och uppföljning jag fått har varit toppen.

Hampus är jättetrevlig, engagerad och hjälpsam i sitt arbete. Läs mer

Senaste försäljningarna

Södra vägen