Hampus Berglund
Registrerad mäklare sedan 2017-04-21
Aktiv på Reco.se sedan 2018-01-12
2019-07 - 2020-06

Läs vad 85 Läs vad Hampus Berglund

• Kay J köpte sitt hus med hjälp av Hampus Berglund en del av HusmanHagberg Bohuslän

2020-07-10

Hampus är grundlig,noggrann,korrekt och genuint engagerad i sin funktion som mäklare! Samtidigt visar han medmänsklighet och intresse för hur man känner i förbindelse med affären. Vi känner oss trygga med honom! Läs mer
    2020-07-10 Hampus B svarar Kay J
    Stort tack! Jag önskar er all lycka med er nya fastighet!
    Hampus B gillar detta
  • Elisabeth J köpte sitt hus med hjälp av Hampus Berglund en del av HusmanHagberg Bohuslän

2020-07-07

Väjern
    Lugn och sansad som tog sig tid att visa huset. Vid kontraktsskrivningen säkerställde han alla förstod vad som stod i kontraktet. Han vill göra ett bra jobb så både säljare och köpare är nöjda. Kan varmt rekommendera Hampus. Läs mer
    Hampus B gillar detta
  • Daniel Martin F sålde sin stuga med hjälp av Hampus Berglund en del av HusmanHagberg Bohuslän

2020-07-06

Hamburgö
    Nöjd, bra kommunikation, smidigt och bra. Läs mer
    Hampus B gillar detta
  • Jan Krister O sålde sitt hus med hjälp av Hampus Berglund en del av HusmanHagberg Bohuslän

Väjern
    Sålt ett radhus. Mycket trevligt och professionellt bemötande av Hampus från början, och effektivitet med stor ambition tills affären var i hamn.
    Feedback och tillgänglighet under hela processen. Mycket positiv erfarenhet. Läs mer
    Hampus B gillar detta
  • Göran S köpte sin stuga med hjälp av Hampus Berglund en del av HusmanHagberg Bohuslän

Köpt fritidshus
    Mäklaren gav ett mycket seriöst första intryck som stått sig genom hela processen. Mycket hjälpsam och kunnig. Höll vad han lovade och kom tillbaka med utlovade svar!
    Köper/säljer gärna ett hus med hans hjälp igen! Läs mer
    Hampus B gillar detta
  • Eva Karin F köpte sin stuga med hjälp av Hampus Berglund en del av HusmanHagberg Bohuslän

Fritidshus.
    Bra bemött av mäklaren.
    Återkom snabbt med svar på frågor som ställts. Läs mer
    Hampus B gillar detta
  • Oscar Henrik M köpte sin lägenhet med hjälp av Hampus Berglund en del av HusmanHagberg Bohuslän

2020-04-04

2:a
    Johanneberg
    Hampus är en utomordentlig mäklare som var väldigt engagerad och bemötter alla på ett bra och positivt sätt. Läs mer
    2020-04-04 Hampus B svarar Oscar Henrik M
    Tack för omdömet och kul att du uppskattar min mäklartjänst! Du kommer stormtrivas i din nya bostad!
    Hampus B gillar detta
  • Niclas Ö sålde sin lägenhet med hjälp av Hampus Berglund en del av HusmanHagberg Bohuslän

2020-04-02

2:a
    Johanneberg
    Vi sålde en tvåa i Johanneberg. Hampus var proffsig, engagerad och uppriktig. Vi är väldigt nöjda och kändes oss trygga med hans kompetens och erfarenhet. Läs mer
    Hampus B gillar detta
  • Barbro Elisabeth E sålde sitt hus med hjälp av Hampus Berglund en del av HusmanHagberg Bohuslän

2020-03-21

Spekeröd
    Jag sålde ett fritidshus tillsammans.med dödsbodelägare i en svår livssituation. Hampus var empatisk och noggrann och försökte verkligen att hjälpa till med en försäljning som tidigare misslyckats. Pga omständigheterna hade jag nästan givit upp, när vi fick rekommendationer att anlita Hampus, och jag blev verkligen inte besviken på hans insatser Läs mer
  • Linus A
    Linus A sålde sin lägenhet med hjälp av Hampus Berglund en del av HusmanHagberg Bohuslän

2020-03-13

1.5:a
    Johanneberg
    Jag sålde en 1.5a i Johanneberg. Träffade Hampus 3 år innan jag bestämde mig för att sälja min lägenheten. Träffade många andra mäklare under dessa 3 år men nu när jag sålde den så var det fortfarande Hampus som hade gjort bäst intryck. Tack och lov så jobbade han fortfarande som mäklare och vilket extremt bra jobb han gjorde när han sålde min lägenhet. Professionell, punktligt och väldigt trevlig.

Rekommenderar Hampus starkt! Läs mer
    2020-03-13 Hampus B svarar Linus A
    Tack för förtroendet och det fina omdömet! En tydlig plan och planering lade grund för en fin affär. Hoppas du kommer trivas i ditt nya boende!

Senaste försäljningarna

Evenskärsgatan