Jenny Gabrielsson

Jenny Gabrielsson

Jenny Gabrielsson är mäklare på HusmanHagberg Bohuslän

Jenny Gabrielsson har varit registrerad mäklare sedan 2020-08. Jenny Gabrielsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-05 och har fått 2 omdömen med ett betyg på 5.0. Jenny Gabrielsson har haft 6 försäljningar sen 2021-02 och har tillfrågat 92% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-02 - 2021-07

Läs vad 2 Läs vad Jenny Gabrielsson

• köpte sitt hus med hjälp av Jenny Gabrielsson en del av HusmanHagberg Bohuslän
    • Munkedal
    2021-07-20
    Trevligt och proffsigt bemötande av Jenny både via telefon och på visning. Snabba svar på frågor som vi hade om huset.
    Jenny har den perfekta mixen av försäljning och service vilket ger ett engagerat intryck!
  • sålde sitt hus med hjälp av Jenny Gabrielsson en del av HusmanHagberg Bohuslän
    • Dingle
    2021-05-23
    Vi sålde ett litet hus. Jenny var fruktansvärt hjälpsam, mjuk och inkännande. Alltid kontaktbar både via Mail, sms och telefonsamtal. Skulle jag sälja något igen skulle jag använda henne igen. Och jag rekommenderar henne till alla jag känner.
    Tack för de fina orden, Anne! Tack för förtroendet att få hjälpa till med er husförsäljning. Jenny Gabrielsson