Carina Röjland-Lindberg

Carina Röjland-Lindberg

Carina Röjland-Lindberg är mäklare på HusmanHagberg Borås

Carina Röjland-Lindberg har varit registrerad mäklare sedan 2009-10. Carina Röjland-Lindberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-01 och har fått 10 omdömen med ett betyg på 5.0. Carina Röjland-Lindberg har haft 21 försäljningar sen 2020-12 och har tillfrågat 83% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-12 - 2021-02

Läs vad 10 Läs vad Carina Röjland-Lindberg

• sålde sin lägenhet med hjälp av Carina Röjland-Lindberg en del av HusmanHagberg Borås
    • 79.0 m²
    2021-03-03
    Lägenhet på tullen i borås

Lättsam och trevlig. har vart en smidig och snabb affär där hon är väldigt mån om att alla parter känner sig nöjda innan nästa steg tas.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Carina Röjland-Lindberg en del av HusmanHagberg Borås
    • 79.0 m²
    2021-02-15
    Carina är världens bästa mäklare och lyckas alltid med bästa möjliga försäljning!
    • 63.2 m²
    • Trandared
    2021-02-10
    Sålde vår lägenhet på guldbrandsgatan, väldigt proffsigt snabbt och smidigt!
    • 66.0 m²
    2021-02-10
    Vi har både köpt och nu senast sålt lägenhet med Carina som mäklare och varit lika nöjda varje gång. Finns ingen mäklare i Borås som är så engagerad och genuint trevlig som Carina! Tydlig, lösningsorienterad och alltid med ett leende.

Hela teamet på Husman Hagberg har varit otroligt trevliga, professionella och gett mycket bra och snabb service.
    • 63.2 m²
    • Trandared
    2021-02-10
    Vi har fått väldigt bra hjälp med att sälja vår lägenhet. Carina har alltid funnits tillgänglig och kunnat svara på våra frågor. Även hjälpt oss och givit tips inför framtiden.
  • Christer B
    • 91.0 m²
    • Hestra
    2021-02-09
    Carina sålde min lägenhet på ett mycket enkelt, smugit och engagerat sätt.

Hon är kunnig, engagerad och energisk. Hon är verkligen rätt kvinna på rätt plats och utstrålar så mycket positiv energi och glädje.

Jag är helnöjd!
    • 73.0 m²
    2021-02-05
    Sålt lägenhet och vart en fantastiskt fin process med Carina och hennes gäng hela vägen från start till mål. Alltid lösningsorienterad, snabb och på glatt humör.

Infriade högt ställda förväntningar och vi var mycket nöjda med hur allt sköttes.
    • 53.0 m²
    • Norrmalm
    2021-02-04
    Carina har i samband med försäljningen av min lägenhet varit väldigt professionell rakt igenom och även visat att hon tillsammans med sina kollegor brinner för sitt arbete och har koll på samtliga bitar. Helhetskonceptet var på topp!
    • 57.0 m²
    2021-01-27
    Jag har köpt en lägenhet. Jag blev bemött väldigt bra. Jag skulle säga att det var över mina förväntningar, Carina var super trevlig och jag fick bra med information angående lägenheten. Kände mig omhändertagen och är mycket nöjd
    • 1.5:a
    • 37.0 m²
    • Norrmalm
    2021-01-25
    Jag har både köpt och nu senast sålt bostadsrätt av Carina och fått fantastisk service.
    Förväntningarna var höga på försäljningen och överträffades precis som servicen.
    Jag kan varmt rekommendera Husman Hagberg och Carina!