Alla kategorier Mäklare Dalarna Borlänge HusmanHagberg HusmanHagberg Borlänge

HusmanHagberg Borlänge

Borganäsvägen 20D, 784 33 Borlänge — Visa karta

Välkommen till HusmanHagberg i Borlänge, din fastighetsmäklare i Dalarna. Du är inte ensam om att gilla dalarna, det är en helt underbar plats som allt fler människor väljer att flytta till. Med ett stort engagemang och passion vill vi hjälpa dig till en riktigt lyckad fastighetsaffär. Vi är en del av en av Sveriges största mäklarkedjor och är fristående från försäkringsbolag och banker. På så sätt kan vi alltid ge dig oberoende råd och tips för att din affär ska bli så lyckad som möjligt. Vi är specialiserade på Borlänge och tror på att bättre bostadsaffärer ger nöjdare kunder, vi ser fram emot att hjälpa dig i ett av ditt livs största affärer.

Läs vad 10 kunder tycker om HusmanHagberg Borlänge

• Linus F
    Linus F skrev om HusmanHagberg Borlänge
    Vi har haft mycket otur vid försäljning av en bostadsrätt och vid varenda steg så har vi fått mer hjälp än vad vi förväntat oss. Elin var supertrevlig hela tiden, var hjälpsam med alla funderingar och var väldigt frammåt gällande visningar och återkopplingar.

Hade det inte varit för hennes envishet så hade vi nog inte fått lägenheten såld i tid och bättre omdöme än så kan man nog inte ge en mäklare. Läs mer
  • Anna K
    Anna K skrev om HusmanHagberg Borlänge
    Vi köpte ett stort hus byggt 1927 med stor tomt och uthus. Mäklaren var väldigt professionell och hjälpsam. Han har varit bra att svara på de frågor som vi haft efter vägen och varit både snabb med återkoppling och tillgänglig under husköps processen.
    Mäklaren levde absolut upp till våra förväntningar och var väldigt informativ samt talade ett språk som var enkelt att förstå. Som husköpare är inte inte så lätt att hänga med i alla nya uttryck och fackspråket, men Rainer var duktig på att förklara hela processen. Kan absolut rekommendera honom som mäklare! Läs mer
  • Maria J skrev om HusmanHagberg Borlänge
    Vi köpte en villa och var 5 budgivare från början. Mäklaren var trevlig, men skötte inte alls budgivningen på ett bra sätt. Den drog ut på tiden, vi höll på i tre dygn och på tredje dagen när vi endast är två spekulanter kvar så la vi ett bud på morgonen. Efter ett par timmar hör mäklaren av sig till oss och säger att den andra spekulanten endast har lånelöfte upp till vårt bud och därför har vi förtur. Han ber oss ringa banken och göra klart med allt så att vi kan skriva kontrakt dagen därpå.
    Men får en mäklare ens tala om vad en spekulant har för lånelöfte under pågående budgivning?
    Sedan när vi har gjort klart allt med vår bank och vi tror att allt är klart, så kommer ett nytt bud från den andra spekulanten. 9 timmar efter vårt senaste bud! Mäklaren informerar oss om att de har fått utökat utrymme hos sin bank och att det är upp till säljarna om de vill gå vidare med budgivningen eller sälja till oss som de har sagt. Som tur var så stod säljarna vid sitt ord och ville sälja till oss, trots att det kommit en högre bud.
    Men vi kände oss inte alls nöjda med hanteringen av detta från mäklarens sida. Läs mer
    2018-06-28 HusmanHagberg B svarar Maria J
    Jag får verkligen beklaga era upplevelser. Budgivningen är en känslig del av en förmedling och även då jag känner att allt sköts korrekt så har ni ändå upplevt en otrygghet och det är något jag tar med mig. Hoppas ni kommer att trivas med ert nya boende.
  • Annika G skrev om HusmanHagberg Borlänge
    Sålde min bostadrätt. Trevlig, drivande mycket noggrann mäklare. Tillgänlig. Mäklaren levde upp till mina förväntningar, inga konstigheter klara tydlig besked. Jag är mycket nöjd. Läs mer
  • Agneta L skrev om HusmanHagberg Borlänge
    Såld bostad.
    Bra på alla sätt kan varmt rekommendera Läs mer
  • Bernt Arne S skrev om HusmanHagberg Borlänge
    Mäklaren har gjort ett arbete och erhållit en prisnivå som vi ger överbetyg till. Läs mer
  • Esko Viljami U skrev om HusmanHagberg Borlänge
    Vänligt bemötade allt har funkat bra. Läs mer
  • Yvonne O skrev om HusmanHagberg Borlänge
    Kunnig Förtroendeingivande Trevlig Läs mer
  • Anna H skrev om HusmanHagberg Borlänge
    Schyssta och enkla att ha och göra med. Lugna och proffsiga. Läs mer
  • Emma H
    Emma H skrev om HusmanHagberg Borlänge
    Mäklaren skötte sig superbra, proffessionellt, bra kommunikation, bra information. Riktigt bra bemötande från dag 1 till sista dag! Läs mer

Borganäsvägen 20D, 784 33 Borlänge