Victor Pers Gesteby

Victor Pers Gesteby

Victor Pers Gesteby är mäklare på HusmanHagberg Borlänge Säter

Victor Pers Gesteby har varit registrerad mäklare sedan 2012-04. Victor Pers Gesteby har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-04 och har fått 21 omdömen med ett betyg på 4.8. Victor Pers Gesteby har haft 11 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 91% av sina kunder efter omdömen.

21 omdömen om Victor Pers Gesteby

Sedan starten hos Reco 2021
Nils Mikael F
Sålde sitt hus med hjälp av Victor Pers Gesteby en del av HusmanHagberg Borlänge Säter

Ett trevligt bemötande, engagerad och positiv. Snabba uppdateringar och information om vad som har hänt och kommer att hända. Kunnig, hjälpsam och tillmötesgående.

Lena B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Victor Pers Gesteby en del av HusmanHagberg Borlänge Säter
Forssa

Trevlig, proffsig hantering av allt.

Marianne L

Han var mycket tillmötesgående.

Toril H

Det var en rätt neutral upplevelse.

Lars L
Sålde sin stuga med hjälp av Victor Pers Gesteby en del av HusmanHagberg Borlänge Säter

Klart positivt. Höll oss ständigt informerade om dagsläget och bidrog även till goda råd om fortsättningen. Kan varmt rekommenderas som mäklare för nya försäljningar såväl från oss som vänner och bekanta.

Jonathan E
Sålde sin lägenhet med hjälp av Victor Pers Gesteby en del av HusmanHagberg Borlänge Säter
Forssa

Trevlig och duktigt mäklare som är väldigt enkel att ha och göra med. Han uppfyllde alla mina krav och lite till, jätte nöjd😃

Simon Erik Johannes A
Tallmon

Victor var väldigt trygg att ha med sig under försäljningen av min villa. Proffsig och trevlig från början till slutet ! Återkopplar och förklarar grundligt under hela uppdraget. Kan starkt Rekommendera Victor om man vill ha en mäklare som bry sig under hela affären!!

Tomas R
Köpte en tomt med hjälp av Victor Pers Gesteby en del av HusmanHagberg Borlänge Säter

Victor är kunnig och svarade på alla våra frågor, han är också lyssnande och ger bra service och fungerade utmärkt i sin dialog med säljaren

Josef P
Köpte sitt hus med hjälp av Victor Pers Gesteby en del av HusmanHagberg Borlänge Säter

Vänligt, glatt och serviceinriktat bemötande. Snabb att svara på frågor och när han är upptagen hör han snabbt av sig igen. Enkel att ha att göra med.

Karl Oskar N
Islingby

Viktor är en otroligt trevlig och proffsig mäklare. Vi är mer än nöjda med hans engagemang vid denna försäljning. Rekommenderas starkt!