Elin Bornesäter är mäklare på HusmanHagberg Borlänge

Elin Bornesäter har varit registrerad mäklare sedan 2014-07. Elin Bornesäter har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-02 och har fått 32 omdömen med ett betyg på 4.8. Elin Bornesäter har haft 34 försäljningar sen 2019-12 och har tillfrågat 88% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-12 - 2020-11

Läs vad 32 Läs vad Elin Bornesäter

• 2020-10-27
    I have bought a piece of land. Elin was very active and fast in all communication and response to negotiations. Paper administration was done in a solid and speedy way.
    Holger C
    • Lisselbo
    köpte en tomt med hjälp av Elin Bornesäter en del av HusmanHagberg Borlänge
  • 2020-10-05
    Helt fantastisk. Hjälpte oss som var riktiga nybörjare med att hitta och köpa vårat drömboende.
    Jeanette A
    • 5:a
    • 99.5 m²
    • Gustafs
    köpte sin lägenhet med hjälp av Elin Bornesäter en del av HusmanHagberg Borlänge
  • 2020-09-26
    Fritidshus med viss mån av renovering. Helårsbonat. Kanonbemötande, påläst, konkret och tillförlitlig. Trotts stressad situation kände jag mig väldigt trygg i försäljningen. Från kontrakt med mäklare till kontrakt med köpare gick allt enormt smidigt. Jag är mycket tacksam för snabbt och proffsigt hanterande. Stabilt agerande. Kommer rekommendera vidare 🤘
    Christoffer N
    • 70.0 m²
    • Bröttjärna
    sålde sitt hus med hjälp av Elin Bornesäter en del av HusmanHagberg Borlänge
  • 2020-09-25
    Som köpare fick jag all hjälp jag behövde och Elin var oerhört kunnig.
    Niklas V
    • 70.0 m²
    • Bröttjärna
  • 2020-09-24
    Köpt villa. Gott bemötande. Har genomfört försäljning som jag förväntade mig så här långt.
    Kjell B
    • 91.0 m²
    • Burhagen
  • 2020-08-22
    Mycket bra och trevligt bemötande. Elin gav säljare och köpare tid och vägledning för att hinna diskutera det som behövdes för att vi som köpare skulle få så mycket information som möjligt om fastigheten. Svarade alltid snabbt och var kunnig.
    Anna A
    • 52.0 m²
    • Nyberget
    köpte sin stuga med hjälp av Elin Bornesäter en del av HusmanHagberg Borlänge
  • 2020-08-21
    En jordnära säljare som lyssnar på kunden
    Eva Carina J
    • 105.0 m²
    • Gustafs
    sålde sitt hus med hjälp av Elin Bornesäter en del av HusmanHagberg Borlänge
  • 2020-08-21
    Har sålt en lägenhet. Väldigt bra bemötande samt ett väldigt väl utfört arbete som utan tvekan levde upp till förväntningarna.
    Simon R
    • 1:a
    • 29.0 m²
    • Hagalund
    sålde sin lägenhet med hjälp av Elin Bornesäter en del av HusmanHagberg Borlänge
  • 2020-08-20
    Vi sålde sommarstuga och blev bra bemötta affären gick snabbare än förväntat, det ända man skulle kunna påpeka var att vi skulle ha velat haft en mer ingående hjälp med skatte delen som ex vad kan jag dra av vilken ålder på renoveringen kan gynna oss best vid reducering av vinstskatt detta framgick tyvärr inte genom mäklaren det känns nästan det viktigaste vi fick ta lite hjälp av lokala mäklare vilket jag inte tyckte var ok. Men förövrigt helt ok kan klart rekommendera henne
    Uwe T
    Uwe T
    • 50.0 m²
    sålde sin stuga med hjälp av Elin Bornesäter en del av HusmanHagberg Borlänge
    Beklagar din upplevelse angående deklarationshjälpen med tackar samtidigt för din uppriktighet så jag får veta på vilka områden jag kan förbättra mig. Roligt att läsa att ni var nöjda med allt det övriga. MVH Elin

Visa svar
  • 2020-08-19
    Köpt en villa. Blev bemött på bästa sätt och alla förväntningar blev som tänkt.
    Hans Fredrik B
    • 135.0 m²
    köpte sitt hus med hjälp av Elin Bornesäter en del av HusmanHagberg Borlänge

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte