HusmanHagberg Borlänge Säter

HusmanHagberg Borlänge Säter

En del av HusmanHagberg www.husmanhagberg.se
  • BadgeFourYears

Välkommen till HusmanHabgerg Borlänge/Säter! Letar du bostad i Borlänge, Säter, Stora skedvi, Enbacka, Solvarbo, Ugglebo, Skräddarbacken, Tyllsnäs, Duvnäs eller Sellnäs med omnejd? En lyckad bostadsförsäljning är inte tur. Det krävs kunskap, passion och skräddarsydda lösningar. Undrar du vad din bostad är värd? Då kan du...

228 omdömen om HusmanHagberg Borlänge Säter

Sedan starten hos Reco 2021

Rolf Bengt-Åke L
Stora Skedvi

Vi hade haft med Maja att göra vid en tidigare försäljning, och det var ingen tvekan om att vi ville lämna vårt hud i hennes händer igen. Hon motsvarad våra högt ställda förväntningar. Engagerad, och kunnig, lätt att ha att göra med, listan kan göras ännu längre…… Vi rekommenderar verkligen henne om du ska sälja ditt hus.

André Erik C
Stora Skedvi

Har haft Maja som köpare & säljare och har tyckt att det fungerat mycket bra, kan varmt rekommendera.

Tatyana Y
Köpte sin lägenhet med hjälp av Joakim Sultan en del av HusmanHagberg Borlänge Säter

Vår familj är tacksamma för hans mycket snabba och kompetenta arbete.

Matts Anders S
Sålde sitt hus med hjälp av Joakim Sultan en del av HusmanHagberg Borlänge Säter
Romme

Joakim var från 1:a mötet till avslutad affär, mycket engagerad och serviceinriktad!😊 Vi kunde ringa och fråga om en massa saker som vi funderade på, han svarade alltid med kunnighet och vänlighet! Vi kände oss lugna o trygga genom hela affären tillsammans med Joakim. ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Ayman K

Joakim är det bästa mäklare. Han hjälpa oss att gå vidare med säljaren . Tack

Henrik E
Sålde sin lägenhet med hjälp av Joakim Sultan en del av HusmanHagberg Borlänge Säter

Jättebra och engagerad till 100 procent !!! Bara massa.++++

Rasmus H
Lergärdet

Supernöjd! Joakim var engagerad, kunnig och rutinerad. Var lätt att samarbeta med och sålde huset snabbt. Rekommenderas starkt!

Svar från Joakim Sultan

Tack för ett fint omdöme. Hoppas ni blir att trivas i Stockholm!

Ahmad S
Vikmanshyttan

Trevlig Och Kunnig människa, tydlig med allt , hon tar hänsyn på både säljaren och köpparen . Alltid glad och positiv . För mig hon var den bästa mäklaren jag har träffat .

Kalle F
Sålde sin lägenhet med hjälp av Astrid Gesteby en del av HusmanHagberg Borlänge Säter

Hjälpsam och lätt att samarbeta med, fick snabbt & enkelt svar på alla frågor jag kunde tänkas ha. Löste alla frågetecken och eventuella problem som dök upp längs vägen på ett snabbt och effektivt sätt. Glad och trevlig och fick hela försäljningsprocessen att kännas lättare.

Mohammad M
Centrum

Astrid är en kompetent och vänlig mäklare.

Albin I
Köpte sin lägenhet med hjälp av Astrid Gesteby en del av HusmanHagberg Borlänge Säter

Astrid gav ett fint bemötande på visningen, var tillgänglig och svarade alltid snabbt på frågor via meddelanden.

Linda E
Köpte sitt hus med hjälp av Astrid Gesteby en del av HusmanHagberg Borlänge Säter

Så himla bra! Enkel att ha och göra med, positiv och väldigt professionell och snäll. Svarade på tusen frågor och möjliggjorde ett köp som annars inte blivit av kanske :)

Linda E
Gylletäppan

Verkligen trevligt och positivt bemötande! Snabb och flexibel i kontakten. Man kände sig aldrig ”ensam” och fick alltid snabba svar och tydliga svar. Tålmodig med tusen frågor. Snabb i processen och fick till en snabb och bra försäljning!

Angelica L

Bra bemötande, snabb återkoppling och uppdatering angående eventuella köpare.

Lars Mikael A
Sålde sitt hus med hjälp av Astrid Gesteby en del av HusmanHagberg Borlänge Säter

Mycket pålitlig, saklig, professionell och flexibel med ett trevligt bemötande. Lätt att få tag i och återkopplar snabbt. Lätt att diskutera med. Vi är mycket nöjda med Astrid.

Izabella V
Romme

Lätt tillgänglig och trevlig. Vi är super nöjda.

Svar från Astrid Gesteby

Tack för fina ord och lycka till i nya huset.

Ann-sofie W
Romme

Trevligt och lättsamt bemötande. Trygg affär pga engagemang och kunnig. Bevakar både säljares och köpares bästa. Rekommenderas!

Stig-Thomas A
Yttre Heden

Bra och proffsig mäklare ska absolut rekomendera henne för mina vänner

Jason N

Trevlig, hjälpsam och smidig. Lätt att ha kontakt med och hittar lösningar där det behövdes i samband med köpet.

Svar från Astrid Gesteby

Tack Jason, och hoppas att du kommer trivas i huset.

Nils Mikael F

Mycket tillmötesgående och hjälpsam, Vi vart alltid uppdaterade och informerade. Snabb försäljning trots tuffa tider. Trevlig, kunnig och hjälpsam.

Svar från Astrid Gesteby

Tack för fina ord, och stort lycka till i erat nya boende.

Nils Mikael F
Sålde sitt hus med hjälp av Victor Pers Gesteby en del av HusmanHagberg Borlänge Säter

Ett trevligt bemötande, engagerad och positiv. Snabba uppdateringar och information om vad som har hänt och kommer att hända. Kunnig, hjälpsam och tillmötesgående.

Lotte F
Centrum

Joakim är trevlig, kommunikativ och engagerad som mäklare. Under hela processens gång har vi känt oss informerade och trygga. Vi kan varmt rekommendera Joakim.

Tommy J
Centrum

Gör allt som kan förväntas och lite till. 😊

Ulla Alice Mariana E
Burhagen

Jag är jättenöjd med Maja Sultan. Allt har gått som planerat och det blev en snabb affär. Vi har bara positiva upplevelser. MVH Mariana o Janne Elofsson.

Jan E
Burhagen

Vi har blivit väl bemötta av Maja Sultan. Hjälp med husförsäljning vilket mäklaren uppnådde. Allt har gått smidigt och varit positivt. Med vänlig hälsning, Janne o Mariana

Therese J
Centrum

Rekommenderar varmt , bästa mäklaren träffat under alla gånger sålt bostad Ärlig , lojal, hittar lösning på allt och mycket kontakter . Bara positivt att säga 👍

Anna Birgit Carina B
Sålde sitt hus med hjälp av Maja Sultan en del av HusmanHagberg Borlänge Säter

Engagerad och mycket kunnig. En proffsig mäklare i toppklass Rekommenderas verkligen

Padmini B
Rasfallet

Astrid was very supportive throughout the process.she was very patient enough to listen and explain our questions,she is more responsible and helping us with other process after signing the contract.we got a quick response from her and i strongly recommend her .

Svar från Astrid Gesteby

Thank you, Padmini and good luck in your new house!

Sylvia N
Sålde sin lägenhet med hjälp av
Centrum

Rätt man på rätt plats. Han är bra på alla sätt och vis, lyhörd.

Natalia M
Köpte sin lägenhet med hjälp av
Centrum

Patrik var snäll och välkomande när man fick träffa honom. Han angagerade sig direkt om man visade intresse för nägot. Det gick bra att få svar och information på allt man hade funderingar över. Kontraktsignering var tydlig. Kommunikation genom telefon gick alltid mycket bra och snabbt!

Torbjörn J
Rasfallet

Bra bemötande, saklig och kunnig. Lyckades sälja vårat hus trots hård tidspress och med en bra vinst. Rekommenderas!

Svar från Astrid Gesteby

Tack Torbjörn, ja det var snabba ryck och en lyckad försäljning. Hoppas ni kommer trivas i erat nya fina hem!

Bharath A
Rasfallet

Astrid was extremely good in handling the buyer and she helped us to get all the required information. She was patient enough to listen and answer our questions. She was coordinating the purchase process in very good way without any problem. I am extremely happy with the experience which I had during my purchase.

Svar från Astrid Gesteby

Thank you, Bharath! It's been a pleasure helping you find your dream home.Best of luck in your new house!

Aleksander F
Köpte sin stuga med hjälp av
Dalkarlsnäs

Med Patrik gick allt som på räls när vi hittade och köpte fritidshus i Säter! Han är väldigt nåbar och svarar gärna på frågor. Dessutom är han oerhört trevlig!

Svar från Patrik Nylén

Stort tack och välkomna till Säter, här kommer ni att trivas fint!

Emelie E
Rasfallet

Mycket trevlig, tillmötesgående och hjälpsam vid försäljningen av våran bostad.

Svar från Astrid Gesteby

Tack för fina ord Emelie och stort lycka till i erat nya fina hus!

Karin Marita S
Hönsarvet

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Karin Margareta F
Sålde sin stuga med hjälp av
Dalkarlsnäs

Duktig kunnig och hjälpsam högsta betyg

Svar från Patrik Nylén

Tack för förtroendet och trevliga och bra köpare.

Johan Karl Gustav M
Nyberget

Patrik ser till att försäljningen går smidigt. Processen förklaras på ett tydligt sätt. Jag uppskattade noggrannheten, han hade kollat upp området och fotat en del av omgivningen redan innan första mötet.

Svar från Patrik Nylén

Stort tack för förtroendet att få sälja er fina fastighet.

Lena B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Victor Pers Gesteby en del av HusmanHagberg Borlänge Säter
Forssa

Trevlig, proffsig hantering av allt.

Katarina E

Väldigt bra bemötande, kunnig på sitt område och har ansträngt sig för att fastigheten ska bli såld. Fin styling som gjorde stor skillnad. Överlag väldigt nöjd!

Pasi J

Proffsigt trots svår marknad. Saklig och konkret vid kontraktsskrivande.

Peter G
Sålde sin bostad med hjälp av

Patrik var otroligt taggad inför uppgiften att sälja vår fastighet. Vi trodde att försäljningen skulle vara lite enklare och gå snabbare. Men med räntehöjningar och mycket skrämselpropaganda i media som startade i samband med vår försäljning drog försäljningen ut på tiden. Det var svårt att få lån i dessa tider. Patrik hade mycket visningstider för att få intressenter och otroligt taggad inför varje visning. Patrik är en entusiastisk och intresserad av sitt försäljnings objekt. Patrik svarade alltid när man hade någon...

Svar från Patrik Nylén

Stort tack ;) En fantastisk fastighet och en förmån att få vara med på Er resa. Stort lycka till framöver med ert nästa steg.

Torbjörn J
Köpte sin bostad med hjälp av

Bra och trevligt bemötande. Patrik levde upp till förväntningarna man har på en mäklare. Gav oss svar på de frågor och funderingar vi hade samt kunnig i ämnet. Affären flöt på smidigt och utan krångel. Rekommenderas!

Svar från Patrik Nylén

Tack Torbjörn och lycka till med Ert nästa steg i boendet.

Ulrika E
Yttre Heden

Snabb och smidig husförsäljningen där han var mån om att hitta rätt köpare som kunde möta våra önskemål

Svar från Patrik Nylén

Stort tack Ulrika och lycka till med flytten till våren.

Mats P
Forssa

Joakim har varit mycket professionell och stöttas oss på alla sätt!

Dennis R
Köpte sitt hus med hjälp av
Yttre Heden

Bra och professionell hantering genom hela affären, alltid tillmötesgående och mån om säljare och köpare. Kan inte annat än att starkt rekommendera Patrik till andra som söker efter en bra mäklare. Levde upp till alla mina förväntingar plus därtill.

Svar från Patrik Nylén

Tack Dennis, vi hörs längre fram mm. Lycka till!

Monica Elisabet G
Södersätra

Glad, trevlig, folklig, lätt att prata med. Duktig

Margareta A
Köpte sin lägenhet med hjälp av
Centrum

Jag är jättetacksam för all hjälp jag får av Patrik han är en klippa . Med vänliga hälsning Margareta Anåker

Andreas S
Sålde sin lägenhet med hjälp av
Centrum

Jag tycker Patrik gjorde ett jätte bra jobb, och jag är jätte nöjd 👍

Maria Christina Jacquette H
Sunnanö

Gav en tydlig bild av hur han ville utföra uppdraget, visar hög kunskap och erfarenhet inom sitt yrke. Dessutom lyhörd mot oss som kund.

Erik Jonas F
Solvarbo

Mycket trevlig och bra bemötande. Tydlig, engagerad och snabb! +++ Uppskattar att Joakim tog sig tid att närvara vid fotografering och besiktning, stor trygghet! Professionell!!!