Alla kategorier Mäklare Stockholms län Botkyrka HusmanHagberg HusmanHagberg Botkyrka/Salem

HusmanHagberg Botkyrka/Salem

Tumba Torg 112, 147 01 Tumba — Visa karta

Välkommen till HusmanHagberg Botkyrka/Salem!

Här i Botkyrka och Salem finns fantastiska områden att bo i. Det vet vi på HusmanHagberg eftersom vi jobbat här länge och känner till alla fördelar. Vare sig det är ett radhus, en lägenhet eller en villa du är ute efter kan vi definitivt hjälpa dig.

Vi mäklare här på kontoret tillhör en av Sveriges största mäklarkedjor. Vi har stor passion för bostadsaffärer och älskar att hjälpa våra kunder till det allra bästa boendet. Kontakta oss så ger vi dig en fri värdering och diskuterar dina planer!

Läs vad 137 kunder tycker om HusmanHagberg Botkyrka/Salem

• Angelica W
    Angelica W skrev om HusmanHagberg Botkyrka/Salem
    Bra och väldigt engagerad i början av försäljningen men negativt på grund avmånga semester tillfällen som påverkar försäljningen och senare under avtalsperioden känndes bemötandet inte lika bra med många otrevliga sms som blev alldeles för privata från Martins håll. Kommer inte rekommendera andra att anlita Martin Läs mer
  • Kerstin W
    Kerstin W skrev om HusmanHagberg Botkyrka/Salem
    Jag fick ett väldigt fint bemötande och mycket hjälp av min mäklare. Hon levde absolut upp till mina förväntningar. Läs mer
  • Daniel M
    Daniel M skrev om HusmanHagberg Botkyrka/Salem
    Martin är trevlig och mycket effektiv. Läs mer
  • Tomas C
    Tomas C skrev om HusmanHagberg Botkyrka/Salem
    Trevlig och tydlig. Hjälpsam och man får känslan att han bryr sig om sina kunder. Läs mer
  • George Ö
    George Ö skrev om HusmanHagberg Botkyrka/Salem
    Martin får toppbetyg av mig på alla punkter. Läs mer
  • Hans T
    Hans T skrev om HusmanHagberg Botkyrka/Salem
    Som kund är du nöjd och har fått allt du önskar plus. Lite till! Läs mer
  • Fred L
    Fred L skrev om HusmanHagberg Botkyrka/Salem
    Trevlig, korrekt, fokuserad, lyhörd, forcerad. Läs mer
    2016-05-17 Martin E svarar Fred L
    Tack Fred för omdömmet. Det har varit väldigt kul och hjälpa er hela vägen. Jag hjälper er nästa år med deklarationen. /Martin
    2016-05-17 Fred L svarar Martin E
    Hoppas vi även får lite hjälp första september som nästa delmål.
    2016-05-17 Martin E svarar Fred L
    självklart :-). har inte glömt bort er !
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Kenneth E
    Kenneth E skrev om HusmanHagberg Botkyrka/Salem
    Han var väldigt hjälpsam tog kontakt med banken så att allt löste sig smidigt och bra Läs mer
    2016-05-17 Martin E svarar Kenneth E
    Tack Kenneth. Hoppas du kommer trivas bra i din nya fina bostad. Hör gärna av dig om jag kan hjälpa dig på ngt sätt. trevlig sommar :-)/martin
  • Anders C
    Anders C skrev om HusmanHagberg Botkyrka/Salem
    Väldigt trevlig och mån om att man ska känna sig säker med sitt köp Läs mer
  • Ann-kristin J
    Ann-kristin J skrev om HusmanHagberg Botkyrka/Salem
    Noggrann mäklare som är tydlig och trevlig. Har skött hela bostadsaffären mkt smidigt. Är lätt att få kontakt med om man har några frågetecken. Rekommenderas varmt . Läs mer
  • Björn D
    Björn D skrev om HusmanHagberg Botkyrka/Salem
    Martin har varit mycket bra, pålitlig, tillgänglig och alltid snabbt svarat på frågor under hela köp processen, om jag skulle behöva mäklare igen så tvekar jag inte att anlita Martin igen. Läs mer
  • Therese H
    Therese H skrev om HusmanHagberg Botkyrka/Salem
    Inte tillräckligt intresserad av att sälja vårt objekt till ett bra pris. Vi fick känslan av att han bara ville bli av med det snabbt för att kunna gå vidare. Vi kommer inte rekommendera Martin och Husman & Hagberg till bekanta. Läs mer
  • Maria S
    Maria S skrev om HusmanHagberg Botkyrka/Salem
    Martin var en bra mäklare. Efter mitt husköp valde jag honom som säljare till min lägenhet. Den gick mycket snabbt och jag fick ett bra pris! Läs mer
  • Maria H
    Maria H skrev om HusmanHagberg Botkyrka/Salem
    Något stressad, annars personlig och bra. Läs mer
  • Daniel S
    Daniel S skrev om HusmanHagberg Botkyrka/Salem
    Proffigt bemötande, konkurrenskrftiga villkor och upplevelsen var att skapa en bra affär för både sälja och köpar. På det stora nöjd och jg absolut en mäklare jag km rekomendera Läs mer
  • Sara S
    Sara S skrev om HusmanHagberg Botkyrka/Salem
    Hej! Martin var tjänstvillig, trevlig, tillmötesgående, kunnig, bemötte alla på ett positivt sätt och mycket lätt att samarbeta med. Läs mer
  • Madeleine M
    Madeleine M skrev om HusmanHagberg Botkyrka/Salem
    Ett otroligt glatt och trevligt bemötande. Det kändes pålitligt och väldigt tryggt att köpa min bostad genom Martin. Han visade att han verkligen ville göra oss alla nöjda och glada. Läs mer
  • Peter S
    Peter S skrev om HusmanHagberg Botkyrka/Salem
    Bra bemötande genom hela säljprocessen. Väldigt kommunikativ. Snabba, raka svar. Läs mer
  • Hasan S
    Hasan S skrev om HusmanHagberg Botkyrka/Salem
    Mycket trevligt bemötande ock känns bra hela vägen.
    Vi kommer själv klart till rekommenderar Martin till våran vänner.
    Tack Martin/ Familjen Sertcanli// Läs mer
  • Inger E
    Inger E skrev om HusmanHagberg Botkyrka/Salem
    Vi är mycket nöjda. Martin såg möjligheter istället för hinder. Han har ända från vårt första möte gett råd o information på ett utmärkt sätt. Han har varit lätt att få kontakt med under resans gång o också hört av sig spontant. Vi har rekommenderat hon till vänner. Läs mer
    2015-12-15 Martin E svarar Inger E
    Kul och höra inger. Roligt också att vi fick bra publicitet i expressens bilaga om huset :-)
    Stort lycka till med ert nya boende/Martin
  • Dalibor S
    Dalibor S skrev om HusmanHagberg Botkyrka/Salem
    Dåliga tips kring försäljning av bostad Läs mer
    2015-12-15 Martin E svarar Dalibor S
    Hej Dalibor. Jag ringer inom kort så får vi reda ut om det uppstått ngt missförstånd kring planeringen. /Martin
  • Rolf R
    Rolf R skrev om HusmanHagberg Botkyrka/Salem
    En utmärk affär p g à den hjälp jag fick. Läs mer
    2015-12-15 Martin E svarar Rolf R
    Tack Rolf. Allt gick verkligen smidigt. Köparna kommer ta väl hand om "ditt" hus. Lycka till med resorna/Martin
  • Anders M
    Anders M skrev om HusmanHagberg Botkyrka/Salem
    Bra bemötande helt enligt mina förväntningar. Läs mer
    2015-12-15 Martin E svarar Anders M
    Tack Anders! Ja allt gick verkligen smidigt från start till mål i affären. Hör gärna av er längre fram så bjuder jag er på en värdering av villan också / Martin
  • Emelie P
    Emelie P skrev om HusmanHagberg Botkyrka/Salem
    Trevlig. Lite synd att han var på semester o inte så kontaktbar under den tiden plus att han inte var med på överlämningen då det också var semester, men annars har det gått smidigt o jag är nöjd. Läs mer
    2015-12-15 Martin E svarar Emelie P
    Hej Emelie. Jag uppskattar att jag fick möjligheten att hjälpa dig genom denna försäljning. Du är alltid välkommen i till oss på HusmanHagberg och jag hjälper dig med deklarationen senare /Martin
  • Lena D
    Lena D skrev om HusmanHagberg Botkyrka/Salem
    Mycket professionell, hjälpsam, kunnig. Läs mer
    2015-12-15 Martin E svarar Lena D
    tack Lena för de fina orden. Det var kul att få hjälpa er under hela resan. Hör gärna av er längre fram om jag kan vara behjälplig /Martin
  • Jenny
    Jenny skrev om HusmanHagberg Botkyrka/Salem
    Försäljning av villa. Väl utfört uppdrag från diskussion inför fotografering till skrivande av kontrakt! Läs mer
  • Serkan E
    Serkan E skrev om HusmanHagberg Botkyrka/Salem
    Trevlig mäklare som har varit till hjälp under gela köpprosessen Läs mer
  • Gunvor B
    Gunvor B skrev om HusmanHagberg Botkyrka/Salem
    Först vill jag säga att jag inte heter Gunvor. Gunvor är min mamma vars dödsbo (=jag) sålde lägenheten. Det är inte så trevligt att bli tilltalad med min döda mammas namn i en sådan här undersökning.

Martin däremot är mycket trevlig och skötte sig bara bra! Läs mer
  • Ingegärd O
    Ingegärd O skrev om HusmanHagberg Botkyrka/Salem
    Vi fick snabb respons från Martin.
    Martin var kunnig snabb effektiv trevlig. Vi har positiv erfarenhet av Martin och
    kan rekomendera att anlita Martin Eriksson som mäklare. Läs mer
  • Prabhu D
    Prabhu D skrev om HusmanHagberg Botkyrka/Salem
    Martin was good in explaining things more clear and took time himself for me. Läs mer
  • Therese S
    Therese S skrev om HusmanHagberg Botkyrka/Salem
    Mycket bra bemötande. Gav inte, på något sätt, mig som köpare anledning att känna oro eller misstro någon gång under affärens gång. Skulle inte tveka att återigen göra någon typ av affär med Martin. Läs mer
  • Anna-maria S
    Anna-maria S skrev om HusmanHagberg Botkyrka/Salem
    De på Husmanhagberg i Tumba är mycket tillmötesgående och trevliga! Martin var väldigt kunnig och gjorde det där lilla extra för att göra oss nöjda! Jag rekommenderar helt klart Martin och alla de andra på Husmanhagberg Botkyrka/Salem! Läs mer
  • Andreas S
    Andreas S skrev om HusmanHagberg Botkyrka/Salem
    Plussidan:engagerad, bra publicerat.
    Minus:lite högt arvode mot andra mäklare Läs mer
  • Eva H
    Eva H skrev om HusmanHagberg Botkyrka/Salem
    Trevlig ,korrekt, kunnig, lättsam. Haft en bra kommunikation under en längre tid. Läs mer
  • Mikael T
    Mikael T skrev om HusmanHagberg Botkyrka/Salem
    Inget att anmärka. Smidigt, bra bemötande och snabbt avslut. Läs mer
  • Taleb K
    Taleb K skrev om HusmanHagberg Botkyrka/Salem
    Kändes bra från första kontakten Läs mer
  • Fadi K
    Fadi K skrev om HusmanHagberg Botkyrka/Salem
    Dyrt arvode. Dålig arbetsinsats. Läs mer
  • Hassan J
    Hassan J skrev om HusmanHagberg Botkyrka/Salem
    Bra, hjälpsam och ärlig mäklare...!! Läs mer
  • Anne Kirsten J
    Anne Kirsten J skrev om HusmanHagberg Botkyrka/Salem
    Jag upplever Marin som en mycket trevlig person och duktig i sin roll som mäklare.Bra bemötande och lätt att prata med.Känner mig nöjd med den hjälp jag fått vid försäljningen av min lägenhet Läs mer
  • Kristoffer R
    Kristoffer R skrev om HusmanHagberg Botkyrka/Salem
    Gick snabbt & smidigt och mycket trevlig 5/5 Läs mer
  • Gabriel K
    Gabriel K skrev om HusmanHagberg Botkyrka/Salem
    Öppen och bra mäklare. Gott intryck genom hela försäljningsptocessen. Läs mer
  • Eva V
    Eva V skrev om HusmanHagberg Botkyrka/Salem
    Jag är mycket nöjd med hur försäljningen sköttes. Läs mer
  • Leif W
    Leif W skrev om HusmanHagberg Botkyrka/Salem
    Jag har haft väldigt bra kontakt med Martin. Lätt att ha att göra med, stor förståelse för kundens behov. Alltid på gott humör. Klar och tydlig runt regler, avtal, ekonomi mm. Läs mer
  • Seyed F
    Seyed F skrev om HusmanHagberg Botkyrka/Salem
    Martin var till stor hjälp under hela processen för att köpa lägenheten. Han är mycket noggrann och pålitlig. Läs mer
  • Markus C
    Markus C skrev om HusmanHagberg Botkyrka/Salem
    Som person en av den ödmjukaste människan jag träffat och som mäklare väldigt professionell och kolla på sitt jobb, inga konstigheter och kommer varmt rekommendera honom till min bekantskapskrets Läs mer
  • Sandra S
    Sandra S skrev om HusmanHagberg Botkyrka/Salem
    Hej. Martin Eriksson är en mycket bra mäklare, som verkar älska sitt jobb! Har hjälpt till väldigt mycket och jag fick till ett bra köp! Läs mer
  • Mazen A
    Mazen A skrev om HusmanHagberg Botkyrka/Salem
    trevlig och informativ person, hjälpsam i alla avseenden. tummen upp Läs mer
  • Kristina O
    Kristina O skrev om HusmanHagberg Botkyrka/Salem
    Väldigt duktig, tillmötesgående å hjälpsam. Jag kan varmt rekommendera denna mäklare. Läs mer
  • Wafa K
    Wafa K skrev om HusmanHagberg Botkyrka/Salem
    Jag är väldigt nöjd med Linda Genberg. Jag fick otroligt bra med information och detaljer inför mitt första lägenhets köp. Jag är mycket nöjd. Läs mer
  • Sven Åke J
    Sven Åke J skrev om HusmanHagberg Botkyrka/Salem
    Hon ändrade inflyttningsdatum från den sista till den 29 maj utan att fråga oss. Det var inte bra men annars har hon varit väldigt brs Läs mer

Tumba Torg 112, 147 01 Tumba