en del av HusmanHagberg Botkyrka/Salem

Tumba Torg 112, 147 01 Tumba — Visa karta

4.8 / 5 i betyg — 40 rekommendationer
HusmanHagberg är en av landets ledande fastighetsmäklarkedjor med 70 kontor och 260 medarbetare. Vi är privatägda och fristående från banker och försäkringsbolag. Många av våra medarbetare bor i området där de arbetar. Med ett äkta engagemang och en passion för sitt yrke vinner de kundernas hjärtan. Det är därför vi är fastighetsmäklaren med nöjdare kunder.

Läs vad 40 användare tycker om Linda Genberg

• Mazen A
    Mazen A skrev om Linda Genberg en del av HusmanHagberg Botkyrka/Salem
    trevlig och informativ person, hjälpsam i alla avseenden. tummen upp
  • Kristina O
    Kristina O skrev om Linda Genberg en del av HusmanHagberg Botkyrka/Salem
    Väldigt duktig, tillmötesgående å hjälpsam. Jag kan varmt rekommendera denna mäklare.
  • Wafa K
    Wafa K skrev om Linda Genberg en del av HusmanHagberg Botkyrka/Salem
    Jag är väldigt nöjd med Linda Genberg. Jag fick otroligt bra med information och detaljer inför mitt första lägenhets köp. Jag är mycket nöjd.
  • Sven Åke J
    Sven Åke J skrev om Linda Genberg en del av HusmanHagberg Botkyrka/Salem
    Hon ändrade inflyttningsdatum från den sista till den 29 maj utan att fråga oss. Det var inte bra men annars har hon varit väldigt brs
  • Lena J
    Lena J skrev om Linda Genberg en del av HusmanHagberg Botkyrka/Salem
    Linda känns proffsig, kunnig och lugn. Jag kände stort förtroende för henne och kunde med tillförsikt lämna över försäljningen av mitt hus till henne.
  • Stefan K
    Stefan K skrev om Linda Genberg en del av HusmanHagberg Botkyrka/Salem
    Ett bra bemötande. Inget att klaga på.
  • Virpi K
    Virpi K skrev om Linda Genberg en del av HusmanHagberg Botkyrka/Salem
    Linda är väldigt kunnig som mäklare. Lätt att få kontakt med. Hon presenterade sig själv o Husman Hagberg på proffsigt sätt o gjorde utmärkt arbete för att sälja mitt hus. Jag har bara gott att säga om henne. Hon var alltid trevlig o positiv. Jag rekommenderar henne o Husman Hagberg gärna till andra hussäljare.
    2015-05-22 Linda G svarar Virpi K
    Tack Virpi för de fina orden! Jag önskar dig all lycka till med flytten och den nya lägenheten och att du ska trivas bra där //Linda
  • Hannah S
    Hannah S skrev om Linda Genberg en del av HusmanHagberg Botkyrka/Salem
    Superproffsig utan att jag kände att mina behov inte togs hänsyn till. Engagerad och hade bra koll på allt genom hela affären!
    2015-05-22 Linda G svarar Hannah S
    Tack Hannah! Lycka till med ert nya projekt :)
  • Åsa O
    Åsa O skrev om Linda Genberg en del av HusmanHagberg Botkyrka/Salem
    Högsta betyg till Linda Genberg på husmanhsgberg! Fick ett proffsigt bemötande, en bra försäljning och god kontakt. Snabb att svara på frågor och kunnig i försäljningen. Jag känner mig mycket nöjd med vårt mäklarval.
    2015-05-22 Linda G svarar Åsa O
    Tack Åsa! Roligt att höra att ni känner er nöjda. Hoppas ni har kommit i ordning i ert nya boende. Ha en skön sommar!
  • Victoria G
    Victoria G skrev om Linda Genberg en del av HusmanHagberg Botkyrka/Salem
    Mycket bra Mäklare!
    Trevlig och vänlig
    2015-05-22 Linda G svarar Victoria G
    Tack Victoria! Vi ses om en vecka :)
  • Joachim L
    Joachim L skrev om Linda Genberg en del av HusmanHagberg Botkyrka/Salem
    Vänligt och positivt bemötande i alla frågor. Professionell.
    2015-05-22 Linda G svarar Joachim L
    Tack så mycket! Hoppas ni trivs bra i nya huset. Ni är alltid välkomna tillbaka till oss på HusmanHagberg i framtiden!
  • Jessica M
    Jessica M skrev om Linda Genberg en del av HusmanHagberg Botkyrka/Salem
    Bästa mäklaren! Rekommenderar varmt!
    2015-05-22 Linda G svarar Jessica M
    Tack Jessica! Jag hoppas allt har gått bra för er och att ni trivs bra i det nya!
  • Ingegerd H
    Ingegerd H skrev om Linda Genberg en del av HusmanHagberg Botkyrka/Salem
    Köpte bostadsrätt, mycket bra bemötande, snabb återkoppling, tydlig information, lugn och sansad och trevlig. Kände mig trygg och respekterad genom hela affären. Toppbetyg till Linda!
    2014-12-16 Linda G svarar Ingegerd H
    Tack Ingegerd för de fina orden! Jag hoppas du kommer trivas mycket bra i ditt nya boende. Du är alltid välkommen att höra av dig till oss på HusmanHagberg i framtiden för stora eller små frågor. God jul och Gott nytt år! // Linda
  • Nashwan T
    Nashwan T skrev om Linda Genberg en del av HusmanHagberg Botkyrka/Salem
    Hej!
    Jag fick väldigt trevligt bemötande av Linda.
    Jag köpte hus och hon ställde upp med att hjälpa mig.
    2014-12-15 Linda G svarar Nashwan T
    Tack så mycket! Jag hoppas ni kommer att trivas bra i nya huset. Ni är alltid välkomna att höra av er till mig om det är några frågor eller funderingar. // Linda
  • Victoria L
    Victoria L skrev om Linda Genberg en del av HusmanHagberg Botkyrka/Salem
    Jag kan varmt rekommendera Linda Genberg. Hon arbetar snabbt, bra och utförligt och är snabb i kontakten.
    2014-12-15 Linda G svarar Victoria L
    Tack Victoria för de fina orden och för ett bra samarbete! Hör av dig om ni behöver någon hjälp med deklarationen när det blir dags för det. // Linda
  • Inger L
    Inger L skrev om Linda Genberg en del av HusmanHagberg Botkyrka/Salem
    Jag kan varmt rekommendera Husman Hagberg bra service och det har känts tryggt hela vägen.
    Trevlig personal.
    2014-12-15 Linda G svarar Inger L
    Tack Inger! Hoppas du kommer trivas bra i nya lägenheten och att sonen trivs i huset :) // Linda
  • Ivana P
    Ivana P skrev om Linda Genberg en del av HusmanHagberg Botkyrka/Salem
    Mycket nöjda är jag och min blivande sambo tack vare ett gott samarbete med er och Linda!
    2014-12-15 Linda G svarar Ivana P
    Tack själv Ivana! Jag hoppas ni kommer trivas bra i nya lägenheten. Bara hör av er om jag kan hjälpa er med någon värdering i framtiden :) // Linda
  • Mårten S
    Mårten S skrev om Linda Genberg en del av HusmanHagberg Botkyrka/Salem
    köpt lägenhet där säljaren anlitat HusmanHagberg. känns som proffsiga och väl förberedda.
    2014-12-15 Linda G svarar Mårten S
    Tack så mycket! Hoppas ni kommer att trivas bra i lägenheten. // Linda
  • Sarah A
    Sarah A skrev om Linda Genberg en del av HusmanHagberg Botkyrka/Salem
    Trevlig mäklare som gav ett profetionellt intryck och ett väldigt trevligt bemötande. Bara bra
    2014-12-15 Linda G svarar Sarah A
    Tack Sarah! Lycka till med nya huset så ses vi fram till sommaren :) // Linda
  • Leif Ö
    Leif Ö skrev om Linda Genberg en del av HusmanHagberg Botkyrka/Salem
    Linda sålde min pappas radhus. Linda var mycket kunnig och hjälpsam. Allt gick väldigt smidigt. Kan mycket varmt rekommendera hennes och företagets tjänster.
    2014-12-15 Linda G svarar Leif Ö
    Tack Leif för fint samarbete! Ni är alltid välkomna till oss på HusmanHagberg i framtiden :) // Linda
  • Ana P
    Ana P skrev om Linda Genberg en del av HusmanHagberg Botkyrka/Salem
    Hej!
    Jag är väldigt nöjd om affären och med Lindas bemötande!!!
    2014-10-16 Linda G svarar Ana P
    Tack Ana! Du är alltid välkommen att höra av dig till oss om vi kan hjälpa till med någon värdering i framtiden :) // Linda
  • Monica R
    Monica R skrev om Linda Genberg en del av HusmanHagberg Botkyrka/Salem
    Professionellt och personligt bemötande när hon som bostadsmäklare skapade kontakt mellan mig och köparen av min bostadsrätt.
    2014-10-14 Linda G svarar Monica R
    Tack själv Monica för trevligt samarbete! Du är välkommen att höra av dig om du vill ha hjälp längre fram med deklarationen. //Linda
  • Rami J
    Rami J skrev om Linda Genberg en del av HusmanHagberg Botkyrka/Salem
    Linda är en trevlig person och hjälpsam och kunnig i sitt område samt företaget är en professionell och kände jag mig bekväm med mitt köp av vilan via dem
    2014-10-14 Linda G svarar Rami J
    Tack för de fina orden Rami! Jag hoppas ni kommer att trivas bra i villan och ni är alltid välkomna till oss på HusmanHagberg. // Linda
  • Enkido P
    Enkido P skrev om Linda Genberg en del av HusmanHagberg Botkyrka/Salem
    Linda gjorde ett bra jobb och hela affären gick väldigt smidigt till.
    2014-10-09 Linda G svarar Enkido P
    Tack så mycket, roligt att ni är nöjda så här långt! // Linda
  • Mikael S
    Mikael S skrev om Linda Genberg en del av HusmanHagberg Botkyrka/Salem
    Mycket nöjd med Lindas hjälp genom hela köpprocessen.
    2014-10-09 Linda G svarar Mikael S
    Tack så mycket! Lycka till i nya villan och ni är alltid välkomna att höra av er till oss på HusmanHagberg. // Linda
  • Håkan O
    Håkan O skrev om Linda Genberg en del av HusmanHagberg Botkyrka/Salem
    Hej, jag fick ett mycket bra och professionellt bemötande av Linda. Hon är väldigt kunnig och en god lyssnare. Jag kände mig lugn genom hela affären med bra feedback hela tiden.
    Husman och Hagberg lever upp till en bra och trygg mäklare.
    2014-10-09 Linda G svarar Håkan O
    Tack Håkan! Det var trevligt att samarbeta med dig och jag önskar er all lycka i nya boendet tillsammans. // Linda
  • Torbjörn S
    Torbjörn S skrev om Linda Genberg en del av HusmanHagberg Botkyrka/Salem
    Linda gav oss ett gott förtroende redan från början, då hon bistod att sälja en villa till oss. Hon har agerat på ett lugnt och sakligt sätt, och har aldrig stressat på processen. Vi har kunnat genomföra affären på ett sätt som känts väldigt bra för oss. Vi har haft att göra med en del mäklare genom åren, och ger högsta betyg - toppklass!
    2014-10-09 Linda G svarar Torbjörn S
    Tack för de fina orden! Jag önskar er all lycka till i ert nya boende och ni vet var jag finns om jag kan hjälpa er i framtiden :) // Linda
  • Peter K
    Peter K skrev om Linda Genberg en del av HusmanHagberg Botkyrka/Salem
    Jättebra mäklare. Har en bra känsla för kunden och är inte för på. Serviceminded och vi fick ett bra förtroende redan på visningen byrsta kvarn 5.
    2014-10-09 Linda G svarar Peter K
    Tack så mycket Peter! Jag hoppas ni kommer att trivas bra i nya huset // Linda
  • Elvy G
    Elvy G skrev om Linda Genberg en del av HusmanHagberg Botkyrka/Salem
    Mitt intryck av HusmanHagberg och mäklaren Linda Genberg är bara positiva. Linda gav ett proffsigt och ärligt intryck på oss från början. Hade flera mäklare att välja på men övriga gav inte det ärliga intrycket.
    Hon har informerat och upplyst oss mer än förväntat. Hon har ett fantastiskt gott minne för smådetaljer och glömmer inget :-).
    Jag är verkligen imponerad.
    Linda är verkligen en mäklare att rekommendera på alla sätt.
    Tacksam kund Elvy Gustafsson
    2014-06-11 Linda G svarar Elvy G
    Tack så jättemycket för de fina orden Elvy! Det värmer :-) Jag hoppas ni kommer att trivas i ert nya boende och ni är alltid välkomna till oss på HusmanHagberg i framtiden. Med vänlig hälsning, Linda
  • Peter H
    Peter H skrev om Linda Genberg en del av HusmanHagberg Botkyrka/Salem
    Mycket proffsigt o gediget intryck, allt gick smidigt o snabbt.

Tycker Peter Hammar som fick hjälp med försäljningen av en lägenhet av Linda Genberg...
    2014-06-11 Linda G svarar Peter H
    Tack så mycket Peter. Ja vi hade ett väldigt snabbt och smidigt samarbete. Ni får gärna höra av er om jag kan vara behjälplig med värdering eller liknande framöver på nya boendet. Hälsa familjen! Med vänlig hälsning, Linda
  • Veronica A
    Veronica A skrev om Linda Genberg en del av HusmanHagberg Botkyrka/Salem
    Mäklare, mycket positiv upplevelse. Bra bemötande, ordning och reda på allt. Serviceinriktad mäklare.
    2014-06-11 Linda G svarar Veronica A
    Tack för fina ord Veronica! Jag önskar er all lycka i nya huset och en trevlig sommar :-) Med vänlig hälsning, Linda
  • Sofie M
    Sofie M skrev om Linda Genberg en del av HusmanHagberg Botkyrka/Salem
    Vi ger Linds högsta betyg! Engagerad, seriös och mycket kunnig! Vi är toppennöjda med att vi valde Linda som vår mäklare!
    2014-06-11 Linda G svarar Sofie M
    Tackar tackar Sofie! Ha nu en riktigt skön sommar och lycka till med ert nya boende, så hörs vi när det blir deklarationsdags så hjälper jag er med det :-) Med vänlig hälsning, Linda
  • Harri T
    Harri T skrev om Linda Genberg en del av HusmanHagberg Botkyrka/Salem
    Vi sålde ett fritidshus med Linda som förmedlare.Allt gick snabbt och smidigt.Tack Linda för allt.Harri T
    2014-02-14 Linda G svarar Harri T
    Tack Harri! Roligt att höra och jag hoppas er mamma känner sig nöjd också. Ni är alltid välkomna till oss på HusmanHagberg i framtiden. Med vänlig hälsning, Linda
  • Pirko B
    Pirko B skrev om Linda Genberg en del av HusmanHagberg Botkyrka/Salem
    lugnt och trevligt

mycket bra

stämingen var bra, service-nivån också

vi fick bra värde för pengarna
    trevlig upplevelse, allt gick som planerat
    2014-01-23 Linda G svarar Pirko B
    Tack Pirko! Jag hoppas ni kommer bli nöjda med nya huset och ni är alltid välkomna till oss på HusmanHagberg :-) Med vänlig hälsning Linda
  • Pedro P
    Pedro P skrev om Linda Genberg en del av HusmanHagberg Botkyrka/Salem
    Den var bra och lätt att förstå. Hon var trevlig och presentationen var mycket bra!
    2014-01-23 Linda G svarar Pedro P
    Tack Pedro. Lycka till med nya huset och bara hör av dig så ska jag hjälpa dig med deklarationen :-) Med vänlig hälsning Linda
  • Philip B
    Philip B skrev om Linda Genberg en del av HusmanHagberg Botkyrka/Salem
    Vänligt och lugnt bemötande och lyssnade på våra synpunkter.
    Blev mer proffsigt än vi förväntade oss. Både annonsering och visningar.
    Mycket bra stämning och bra service både på mail och telefon.
    Klart prisvärt.
    Vi är mycket nöjda.
    2014-01-23 Linda G svarar Philip B
    Tack för de fina orden. Hoppas att ni har fått en bra start i det nya boendet och ni är alltid välkomna till oss på Husmanhagberg i framtiden :-) Med vänlig hälsning Linda
  • Anette B
    Anette B skrev om Linda Genberg en del av HusmanHagberg Botkyrka/Salem
    Det blev en snabb affär, och jag fick hjälp med det jag behövde.
    2014-01-23 Linda G svarar Anette B
    Tack Anette. Jag hoppas att du kommer trivas bra i ditt nya boende och du är alltid välkommen att höra av dig, så bjuder jag på en värdering :-) Med vänlig hälsning Linda
  • Kjell E
    Kjell E skrev om Linda Genberg en del av HusmanHagberg Botkyrka/Salem
    Bra och professionellt.
    Mycket bra.

Mycket bra/bra/Hög.

Acceptabelt.
    Mycket bra och professionellt.
    2014-01-23 Linda G svarar Kjell E
    Tack Kjell, alltid lika trevligt att komma hem till er. Jag hoppas flytten går bra och önskar er lycka till i ert nya boende. Ni är alltid välkomna att hör av er i framtiden :-) Med vänlig hälsning Linda
  • Gunnar N
    Gunnar N skrev om Linda Genberg en del av HusmanHagberg Botkyrka/Salem
    Seriöst och effektivt företag med stort fokus på kundkontakt. Trevligt bemötande.
    2014-01-23 Linda G svarar Gunnar N
    Tack Gunnar för de fina omdömena. Lycka till med ert nya hus och ni är alltid välkomna att höra av er så bjuder jag på en värdering :-) Med vänlig hälsning Linda
  • Britt-Marie C
    Britt-Marie C skrev om Linda Genberg en del av HusmanHagberg Botkyrka/Salem
    Jag var helt nöjd med bemötande. Även företaget levde upp till förväntan. Stämningen/miljö/service nivån var förväntande.
    Värdet vi betalade var överenskommet och förväntat.
    Den totala sammanfattningen var av god kvalitet.
    2014-01-23 Linda G svarar Britt-Marie C
    Tack Britt-Marie för de fina orden. Jag hoppas vi får förtroende att hjälpa er även i framtiden // Linda
Martin Eriksson
Emil Kroll