Emil Cronholm
Registrerad mäklare sedan 2010
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2017-12 - 2018-11

Läs vad 172 kunder tycker om Emil Cronholm

• Peter K sålde sin lägenhet med hjälp av Emil Cronholm en del av HusmanHagberg Enskede
    Gamla Enskede
    Vi är mycket nöjda, engagerade. Vi fick svar direkt när vi hörde av oss. Kan varmt rekommendera Emil Cronholm som mäklare. Läs mer
  • Johanna Tosi S köpte sitt hus med hjälp av Emil Cronholm en del av HusmanHagberg Enskede
    Stureby
    Glad, enkel, driven och trygg. Läs mer
  • Malin S sålde sin lägenhet med hjälp av Emil Cronholm en del av HusmanHagberg Enskede
    Stureby
    Kompetent, trevlig, snabb uppstart då vi fick bråttom att sälja.
    Emil får våra bästa rekommendationer! Läs mer
  • Jim H
    Jim H skrev om Emil Cronholm en del av HusmanHagberg Enskede
    Vi har sålt vårt hus i Tallkrogen och kan med bravur rekomendera Emil Cronholm som mäklare till andra familjer som ska sälja. Emil är en väldigt duktig, lyhörd och kompetent mäklare som vill göra det lilla extra för sina kunder. Emil leverade den produkt och pris som vi diskuterat utan bekymmer på en knepig bostadsmarknad. Bilder och prospekt som var väldigt proffsiga. En husaffär är så mycket mera än att bara köpa och sälja detta har Emil gjort på bästa sätt för samtliga parter i denna affär. Bästa hälsningar Jim Hjälte Läs mer
  • Dag S köpte sin lägenhet med hjälp av Emil Cronholm en del av HusmanHagberg Enskede
    Köpte en 2a söder om city. Jättebra
    Han tog kontakt efter min mailförfrågan
    serverade några intressanta objekt och
    vi valde 1. Gick på visning och vips var det affär
    Perfekt ! Läs mer
  • Thérèse S köpte sin lägenhet med hjälp av Emil Cronholm en del av HusmanHagberg Enskede
    Björkhagen
    Köpt lägenhet 2rok. Snabb återkoppling vid frågor. Snabb handläggning. Bra kundbemötande. Bra kunskap om området. Super! Läs mer
  • Julia S köpte sin lägenhet med hjälp av Emil Cronholm en del av HusmanHagberg Enskede
    Björkhagen
    Mötet med Emil kändes avslappnat men mycket seriöst. Han ger ett lugnt och tryggt intryck. Är påläst och kan besvara frågor väldigt bra. Läs mer
  • Ylva Edmundsson N köpte sitt hus med hjälp av Emil Cronholm en del av HusmanHagberg Enskede
    Genomgående professionellt bemötande. Rekommenderar gärna Emil. Läs mer
  • Mats Arne M sålde sin lägenhet med hjälp av Emil Cronholm en del av HusmanHagberg Enskede
    Stureby
    Villaförsäljning. Bra bemötande. Mycket tillgänglig. Påläst och kunnig. Aktiv. Läs mer
  • Jan C sålde sin lägenhet med hjälp av Emil Cronholm en del av HusmanHagberg Enskede
    Hammarbyhöjden
    Emil gav oss en 100% service hela vägen när vi sålde vår lägenhet. Emil lyckades även med att sälja vår lägenhet för ett pris som vi är mycket nöjda med.

Tack Emil för att du alltid tog dig tid att svara på frågor samt för ditt professionella bemötande, svårt att hitta en mäklare som är så seriös som Emil på Husman Hagberg Enskede! Läs mer

Senaste försäljningarna

Nynäsvägen