Emil Cronholm
Registrerad mäklare sedan 2010
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-09 - 2019-08

Läs vad 192 Läs vad Emil Cronholm

• Robin E sålde sin lägenhet med hjälp av Emil Cronholm en del av HusmanHagberg Enskede

2019-09-17

Stureby
    Sålt 2 bostäder via Emil och båda gångerna har det gått snabbt och smidigt. Mycket nöjd. Läs mer
  • Peter E köpte sin lägenhet med hjälp av Emil Cronholm en del av HusmanHagberg Enskede

2019-09-17

Stureby
    Smidigt o tydligt, kändes tryggt Läs mer
  • Tobias B
    Tobias B sålde sin lägenhet med hjälp av Emil Cronholm en del av HusmanHagberg Enskede

2019-09-03

Blåsut
    Emil och hans kollega Leo hjälpte mig med försäljningen av min lägenhet. Supertrevliga och professionella rakt igenom. Hjälpte mig igenom hela försäljningsfasen hjäpte också till med att ordna både målare och stylister. Är fantastiskt nöjd med jobbet dom gjorde för mig, rekommenderas starkt! Åter igen stort tack för ert strålande jobb. Läs mer
  • Catherine W sålde sin lägenhet med hjälp av Emil Cronholm en del av HusmanHagberg Enskede

2019-09-03

Hammarbyhöjden
    kan bara ge full pott till Emil och Leo och deras sätt att sköta vår försäljning Läs mer
  • Mike J sålde sin lägenhet med hjälp av Emil Cronholm en del av HusmanHagberg Enskede

2019-06-24

Gamla Enskede
    Emil hjälpte oss sälja vår lägenhet och var fantastisk!
    Otroligt proffesionell, erfaren och vi kunde inte vara mer nöjda. Förmodligen, den främsta mäklaren vi jobbat med. Läs mer
  • Anna J köpte sin lägenhet med hjälp av Emil Cronholm en del av HusmanHagberg Enskede

2019-06-20

Årsta
    Trevligt och tryggt bemötande. Svarar på frågor och följer upp. Det uppskattas av mig som köpare som dessutom köper bostad för första gången. Läs mer
  • Emma W sålde sin lägenhet med hjälp av Emil Cronholm en del av HusmanHagberg Enskede

2019-06-19

Gamla Enskede
    Otroligt bra, trevlig, ärlig, smidig mäklare som uppfyllde alla våra önskemål och gjorde att vår försäljningsupplevelse blev fantastisk! Läs mer
    Emil C gillar detta
  • Niclas G köpte sin lägenhet med hjälp av Emil Cronholm en del av HusmanHagberg Enskede

2019-05-20

Enskededalen
    Enkel att ha att göra med. Uppfattade som transparent för både köpare och säljare. Läs mer
    Emil C gillar detta
  • Marcus A sålde sin lägenhet med hjälp av Emil Cronholm en del av HusmanHagberg Enskede

2019-05-17

Enskededalen
    Proffsigt bemötande, alltid tillgänglig, upplevs kunnig och erfaren. Läs mer
    Emil C gillar detta
  • Jonas Deutsch S sålde sin lägenhet med hjälp av Emil Cronholm en del av HusmanHagberg Enskede

2019-05-09

Stureby - Enskede
    Sålt radhus i Enskede. Emil var proffsig, påläst och engagerad. Återkopplade alltid snabbt på våra frågor och gjorde det lilla extra för att vi skulle känna oss nöjda. Levde fullt upp till våra förväntningar! Läs mer

Senaste försäljningarna

Skönviksvägen