Emil Cronholm
Registrerad mäklare sedan 2010
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-06 - 2019-05

Läs vad 187 Läs vad Emil Cronholm

• Anna J köpte sin lägenhet med hjälp av Emil Cronholm en del av HusmanHagberg Enskede

2019-06-20

Årsta
    Trevligt och tryggt bemötande. Svarar på frågor och följer upp. Det uppskattas av mig som köpare som dessutom köper bostad för första gången. Läs mer
  • Emma W sålde sin lägenhet med hjälp av Emil Cronholm en del av HusmanHagberg Enskede

2019-06-19

Gamla Enskede
    Otroligt bra, trevlig, ärlig, smidig mäklare som uppfyllde alla våra önskemål och gjorde att vår försäljningsupplevelse blev fantastisk! Läs mer
    Emil C gillar detta
  • Niclas G köpte sin lägenhet med hjälp av Emil Cronholm en del av HusmanHagberg Enskede

2019-05-20

Enskededalen
    Enkel att ha att göra med. Uppfattade som transparent för både köpare och säljare. Läs mer
    Emil C gillar detta
  • Marcus A sålde sin lägenhet med hjälp av Emil Cronholm en del av HusmanHagberg Enskede

2019-05-17

Enskededalen
    Proffsigt bemötande, alltid tillgänglig, upplevs kunnig och erfaren. Läs mer
    Emil C gillar detta
  • Jonas Deutsch S sålde sin lägenhet med hjälp av Emil Cronholm en del av HusmanHagberg Enskede

2019-05-09

Stureby - Enskede
    Sålt radhus i Enskede. Emil var proffsig, påläst och engagerad. Återkopplade alltid snabbt på våra frågor och gjorde det lilla extra för att vi skulle känna oss nöjda. Levde fullt upp till våra förväntningar! Läs mer
    Emil C gillar detta
  • Rebecca Studeny D sålde sin lägenhet med hjälp av Emil Cronholm en del av HusmanHagberg Enskede

2019-05-07

Stureby - Enskede
    Radhus, enskede. Emil är mycket kunnig och kompetent. Han får våra varmaste rekommendationer! Läs mer
  • Anders K
    Anders K köpte sin lägenhet med hjälp av Emil Cronholm en del av HusmanHagberg Enskede

2019-05-03

Stureby - Enskede
    Köpt radhus av Emil. Trevligt och personligt bemötande. Snabb och tydlig information. Proffsig och trevlig! Läs mer
  • Hanna W köpte sin lägenhet med hjälp av Emil Cronholm en del av HusmanHagberg Enskede

2019-05-03

jättebra på alla sätt: Kan rekommendera Emil! Läs mer
  • Rebecca Eriksson R köpte sin lägenhet med hjälp av Emil Cronholm en del av HusmanHagberg Enskede

2019-05-02

Gamla Enskede
    Köpt lägenhet av Emil i Enskede och bemöttes både proffsigt, avslappnat och tryggt. Han fick hela affären att kännas genuin och viktigt. Snabb i återkoppling och alltid glad och trevlig. Rekommenderar varmt Emil vidare. Läs mer
  • Claudia H sålde sin lägenhet med hjälp av Emil Cronholm en del av HusmanHagberg Enskede

2019-04-26

Gamla Enskede
    The one and only! Jag har både köpt och sålt min bostadsrätt av Emil och känt mig lika nöjd och trygg under (och uppenbarligen även efter) båda processerna!

Emil är väldigt professionell, lyhörd och tydlig. Han är snabb i samtliga del-processer och noggrann (två motsägelsefulla drag men i Emils fall stämmer båda:) Kontroll och närvaro under hela processen, aldrig har ett sånt stort ekonomiskt beslut känns så rätt och bra. Han ingjuter förtroende och trygghet vilket varit ovärdeligt under både köp- och säljprocess! Läs mer

Senaste försäljningarna

Nynäsvägen