Läs vad 233 Läs vad Emil Cronholm Baumer

Owe S
    • 3:a
    • 80.5 m²
    • Gamla Enskede
    sålde sin lägenhet med hjälp av Emil Cronholm Baumer en del av HusmanHagberg Enskede
  • 2021-01-13
    Vi har köpt en lägenhet där Emil var mäklare. Emil var både proffessionell och trevlig. Hag var väldigt tydlig under visningen och vi kändes mycket trygga. Den största styrkan av Emil är att han lyckades att hålla en väldigt professionell nivå men samtidigt att lugna oss vid köpet som är en stressig process med hans trevligt personalitet. Vi skulle rekommendera Emil väldigt varmt.
    Michalis T
    • 53.0 m²
    • Enskededalen
    köpte sin lägenhet med hjälp av Emil Cronholm Baumer en del av HusmanHagberg Enskede
  • 2020-12-14
    Trevligt bemötande. Snabb och tydlig kommunikation.
    Caroline L
    • 4:a
    • 92.0 m²
  • 2020-12-13
    Vi sålde vårt hus som vi tillbringat 30 år i. Emil är väldigt pedagogisk och tydlig i sin kommunikation, han gjorde så att vi kände oss väldigt trygga och välinformerade.
    Tack för en väl genomförd försäljning!
    Lena T
    • 115.0 m²
    • Enskededalen
    sålde sitt hus med hjälp av Emil Cronholm Baumer en del av HusmanHagberg Enskede
  • 2020-12-10
    Både köpt och sålt bostad av / med Emil och han är i mitt tyckte Enskedes bästa mäklare. Tillmötesgående, hjälpsam och flexibel. Rekommenderas starkt.
    Stevan P
    • 4:a
    • 92.0 m²
  • 2020-12-02
    Sålde vår lägenhet i Enskede och Emil var otroligt proffsig med bra rådgivning och snabba svar. Tack för det!
    Andreas S
    Andreas S
    • 6:a
    • 88.0 m²
    • Enskededalen
    Tack Andreas! Ni hade gjort ett fantastiskt förarbete med er lägenhet och det lönade verkligen sig. Önskar er all lycka till i nya bostaden och i nya staden :)

• 2020-12-02
    Snabb, lätt att kommunicera med
    Niklas M
    • 53.0 m²
    • Enskededalen
    Tack Niklas! Roligt att ni fick köpa. Nu sätter vi full fart med er försäljning :)

• 2020-12-02
    Emil är den bästa mäklare vi någonsin jobbat med, så proffsig, trevlig och duktig! Rekommenderar starkt!
    Sofia W
    • 6:a
    • 88.0 m²
    • Enskededalen
    Wow tack Sofia! Uppskattar dina ord. Tack för ett fint samarbete och lycka till i nya bostaden.

• 2020-11-29
    Både Leo Wessman och Emil Cronholm var trevliga, tydliga, tillmötesgående och trygga. Hela affären var enkel och väl omhändertagen.
    Matilda B
    • 51.0 m²
    • Hammarbyhöjden/Björkhagen
    Tack Matilda! Ni kändes som solklara köpare för just denna bostad. Det ska bli spännande att få se resultatet när ni renoverat upp den. Hör av er när ni är klara så kommer vi över på en kaffe :)

• 2020-11-23
    Emil hjälpte mig med försäljning av min 3:a. Jag anlitade Husman Hagberg igen då dom sålde min förra 2:a.
    Bad specifikt Emil om hjälp för hans kunskap om området och positiva attityd. Tack Emil för all hjälp!
    Anna S
    • 3:a
    • 67.0 m²
    • Stureby
    Hej Anna! Tack för din reco. Roligt att du uppskattar min erfarenhet om området.