en del av HusmanHagberg Enskede

4.8 / 5 i betyg — 25 rekommendationer

Läs vad 25 användare tycker om Erik Sandh

• Tanja P
    Tanja P skrev om Erik Sandh en del av HusmanHagberg Enskede
    Mycket trevligt bemötande och verkade mycket kunnig
  • Charlotte H
    Charlotte H skrev om Erik Sandh en del av HusmanHagberg Enskede
    Jag är mycket nöjd med Eriks bemötande, servicegrad och löpande återkoppling som vi haft under affärens gång.
  • Angelica D
    Angelica D skrev om Erik Sandh en del av HusmanHagberg Enskede
    Vi fick Erik rekommenderad till oss inför försäljningen av vår lägenhet. En professionell mäklare med tydlig kommunikation och vi blev mäkta imponerade av den effektiva återkopplingen under budgivningen. Även en duktig säljare som skötte införsäljningen av lägenheten hos intressenterna riktigt bra. Vi kände oss trygga med Erik och rekommenderar honom definitivt som mäklare.
    2016-09-13 Erik S svarar Angelica D
    Hej Angeliga! Stort tack för fina ord! Jag önskar er lycka till med nästa bostad. Tveka inte att kontakta mig om ni eller någon bekant behöver hjälp av en mäklare i framtiden. Mvh Erik
  • Simone Ö
    Simone Ö skrev om Erik Sandh en del av HusmanHagberg Enskede
    Effektivt, smidigt, noggrant och ett väldigt trevligt bemötande! Är supernöjd med Erik Sandh och mitt lägenhetsköp!
    2016-09-13 Erik S svarar Simone Ö
    Tack Simone! Grattis till en jättefin lägenhet där jag är övertygad om att du kommer att trivas. Hör gärna av dig om du eller någon du känner behöver hjälp framöver. Mvh Erik
  • Sofie P
    Sofie P skrev om Erik Sandh en del av HusmanHagberg Enskede
    Trevlig, hjälpsam, kunnig & proffissionell.
    2016-09-05 Erik S svarar Sofie P
    Stort tack Sofie och grattis till en jättefin lägenhet! Vi ses på tillträdet i november! //Erik
  • Hanna E
    Hanna E skrev om Erik Sandh en del av HusmanHagberg Enskede
    Erik var tillmötesgående, tillgänglig och hjälpsam. Jag är mycket nöjd med att ha valt Erik som mäklare när jag sålde min lägenhet.
    2016-09-05 Erik S svarar Hanna E
    Tack Hanna och tack för förtroendet! Lycka till i Lund med allt och hör av dig om du ska flytta tillbaka till Stockholm och behöver hjälp :)
  • Robert Ö
    Robert Ö skrev om Erik Sandh en del av HusmanHagberg Enskede
    100% nöjd med Eriks arbete!
    Allt fungerade utmärkt!
    2016-09-05 Erik S svarar Robert Ö
    Tack Robert och Simone! Grattis till en jättefin lägenhet. Ni är varmt välkomna att höra av er om jag kan hjälpa till med något i framtiden! Mvh Erik
  • Hanna L
    Hanna L skrev om Erik Sandh en del av HusmanHagberg Enskede
    Vi är oroligt nöjda med Erik och husman Hagberg arbete. Vi har haft en god relation och kunna diskuterat högt och lågt. Vi skulle rekommendera Erik för folk i området både för sin service och engagemang. Vi är supernöjda
    2016-09-05 Erik S svarar Hanna L
    Tack för fina ord och för att jag fick förtroende att sälja er superfina lägenhet. Har fått många kommentarer av vänner och bekanta som sett annonsen om hur fint inredd den var. Lycka till med nästa bostad och hör gärna av er om ni, eller någon bekant, behöver hjälp i framtiden! //Erik
  • Sassa T
    Sassa T skrev om Erik Sandh en del av HusmanHagberg Enskede
    Erik har ett mycket bra och naturligt sätt att bemöta spekulanter. Det jag uppskattat mycket hos Erik är att han inte är forcerad i sitt uppdrag utan att han har en bra balans i att lyssna av var jag befinner mig i köpprocessen och samtidigt vara tydlig och vägledande. Jag upplever Erik som mycket väl lämpad för mäklaruppdraget och han är väldigt förtroendeingivande!
    2016-09-05 Erik S svarar Sassa T
    Tack för en fin recension Sassa! Jag är övertygad om att du kommer att trivas bra i din nya lägenhet, skicka gärna en bild när golven och väggarna är färdiga :)
  • Robert L
    Robert L skrev om Erik Sandh en del av HusmanHagberg Enskede
    Vi har varit på ca 30 visningar och varit med på ca 10 budgivningar sista året.
    Ingen av alla dom mäklare vi har träffat kommer upp i samma klass som Erik.
    Istället för att bara skriva upp frågor på visningen så tog han upp telefon och snabbt tog fram avstånd till tunnelbana och bussar samt han ingav ett väldigt professionellt intryck första gången.
    Vid samtal i budgivning så var det en helt annan klass även här inget stress utan lugnt och sakligt mycket proffsig,
    Även vid kontraktsskrivning så var det proffsigt rakt igenom .
    Skall vi någon gång sälja så blir det genom Erik
    2016-09-05 Erik S svarar Robert L
    Hej Robert! Stort tack för fina ord, det värmer verkligen! Det är en jättefin lägenhet ni köpt i ett toppenområde. Hör gärna av er om jag kan hjälpa er i framtiden. Vi ses i oktober när ni får nycklarna! //Erik
  • Stefanie P
    Stefanie P skrev om Erik Sandh en del av HusmanHagberg Enskede
    Bästa, kunde ej gått bättre . Jätte bra mäklare, har koll på det han gör.
    2016-09-05 Erik S svarar Stefanie P
    Hej Stefanie! Det är en superfin lägenhet ni har köpt i ett grymt bra område, där kommer ni att trivas! Hör av er om jag kan hjälpa till med något i framtiden. Ha det gott!
  • Petter D
    Petter D skrev om Erik Sandh en del av HusmanHagberg Enskede
    Erik är en väldigt engagerad mäklare med stort kunnande och involverade mig som kund på ett väldigt bra sätt. Det är första gången jag säljer en bostad och jag kände mig genast tryggare efter jag träffat Erik.
    2016-09-05 Erik S svarar Petter D
    Tack för fina ord Petter och lycka till med plugget! När du blir AD och letar större så hörs vi igen :)
  • Natalie O
    Natalie O skrev om Erik Sandh en del av HusmanHagberg Enskede
    Vi är otroligt nöjda med Eriks insats med att sälja våran lägenhet.
    2016-09-05 Erik S svarar Natalie O
    Stort tack för det Natalie! Jag hjälper er gärna att hitta något nytt i Enskede när det blir dags att flytta tillbaka igen :)
  • laura l
    laura l skrev om Erik Sandh en del av HusmanHagberg Enskede
    Kan rekommendera Erik på HusmanHagberg - Kungsholmen å det varmaste. Professionell på alla tänkbara plan; god lokalkännedom, bra rådgivning, bra samspel med fotograf etc. I övrigt ger Erik snabb återkoppling och har ett mycket trevligt sätt!
    2014-10-08 Erik S svarar laura l
    Stort tack för fina ord Laura! Jag hoppas du kommer att trivas bra i ditt nya boende när du kommit i ordning där. Tveka inte att höra av dig om du behöver min hjälp igen eller om du har någon bekant som behöver en mäklare!
  • laura l
    laura l skrev om Erik Sandh en del av HusmanHagberg Enskede
  • Ulla L
    Ulla L skrev om Erik Sandh en del av HusmanHagberg Enskede
    HusmanHagberg, Erik Sandh kan jag med glädje rekommendera när det
    gäller köp av bostadsrätt.
  • Anders A
    Anders A skrev om Erik Sandh en del av HusmanHagberg Enskede
    Erik är lyhörd och service minded. Han har väldigt bra koll på området kring västra Kungsholmen. Erik skötte försäljningen av vår lägenhet på ett utmärkt sätt vilket resulterade i nöjda säljare och köpare. Jag kan gladeligen rekomendera Erik Sandh.
  • Elin R
    Elin R skrev om Erik Sandh en del av HusmanHagberg Enskede
    Erik var väldigt hjälpsam och enkel att få tag på när jag hade frågor.
    2014-05-08 Erik S svarar Elin R
    Tack Elin! Hoppas du trivs bra på Lilla Essingen, du får komma förbi och ta en kaffe när du har vägarna förbi kontoret.
  • Lars H
    Lars H skrev om Erik Sandh en del av HusmanHagberg Enskede
    Försäljning av lägenhet på Kungsholmen. Blev rekommenderad HusmanHagberg då de hade sålt flera lägenheter i mitt hus på Regeringsgatan. Blev tilldelad Erik Sandh som skötte försäljningen utmärkt fast det över ett halv år innan jag fick alla arvspappren klara för ägandet. Lägenheten såldes innan visningen till ett högt och bra pris som jag var nöjd med.
    Bara +++++++ med allt och Erik Sandh. /Lars Henriksson
    2014-05-08 Erik S svarar Lars H
    Tack så jättemycket Lars, jättetrevligt att lära känna dig och att höra att du blev nöjd med affären. Som du säger tog det ett tag innan arvspapprena blev klara men vi sydde ihop allt på ett bra sätt när det väl var dags! Ha det bra så hoppas jag att vi springer på varandra snart.
  • Josefin L
    Josefin L skrev om Erik Sandh en del av HusmanHagberg Enskede
    Jag fick fantastiskt bra service och ett bra pris för min lägenhet. Tipptopp.
    2014-05-08 Erik S svarar Josefin L
    Tack Josefin! Hoppas allt gått bra för dig i USA, hör av dig om du återvänder till Sverige och behöver nytt boende!
  • Jörgen S
    Jörgen S skrev om Erik Sandh en del av HusmanHagberg Enskede
    Bra och tillförlitlig service, samt ett trevligt bemötande.
    2014-05-08 Erik S svarar Jörgen S
    Jättekul att jag fick förtroendet att sälja din lägenhet Jörgen och att jag levde upp till förväntningarna. Hoppas du trivs bra i nya lägenheten!
  • Åsa B
    Åsa B skrev om Erik Sandh en del av HusmanHagberg Enskede
    Toppen bemötande som framställdes både som vänligt, professionellt och tillmötesgående.
    2014-05-08 Erik S svarar Åsa B
    Tack för det Åsa! Det är verkligen en toppenlägenhet du har köpt och jag är övertygad om att du kommer att trivas som fisken. Hör av dig om du behöver hjälp med något framöver.
  • Per-Göran A
    Per-Göran A skrev om Erik Sandh en del av HusmanHagberg Enskede
    Företaget skötte försäljningen av mitt radhus förra året 2013.

Företaget var mycket proffesionella i hela hanteringen av ärendet och slutförde affären på ett föredömligt sätt
    2014-05-08 Erik S svarar Per-Göran A
    Kul att höra att du blev nöjd PG, hoppas du trivs bra i nya lägenheten!
  • Johan K
    Johan K skrev om Erik Sandh en del av HusmanHagberg Enskede
    Erik gjorde ett mkt bra jobb, mkt professionel. Vi köpte en lägenhet via honom och det var en ganska snabb och kort process men han levererade ett utmärkt tjänst.
    2014-05-08 Erik S svarar Johan K
    Stort tack för de orden Johan, hoppas allt har gått bra med lägenheten. Hade varit kul att se hur den ser ut idag! Ta hand om er
  • Dogan S
    Dogan S skrev om Erik Sandh en del av HusmanHagberg Enskede
    Erik Sandh var alltid ärlig, tillmötesgående och väldigt lätt att få kontakt med.
    Jag ringde honom vid minsta lilla frågetecken och fick alltid ett bra svar.

Rekommenderas!
    2014-05-08 Erik S svarar Dogan S
    Tack för fina ord Dogan, vi springer väl på varandra snart igen runt Thorildsplan skulle jag gissa! Hojta till om du behöver hjälp med något framöver. Allt gott!
Emil Cronholm
Anna Isaksson