10 rekommendationer

Jessica Wikström
en del av HusmanHagberg Enskede

Stockholmsvägen 1
122 62 Enskede — Visa karta

Vad tror Jessica att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 10 kunder tycker om Jessica Wikström

• Geza B
    Geza B skrev om Jessica Wikström en del av HusmanHagberg Enskede
    Valde Jessica för att hon uppmärksammade detaljer i bostaden som jag själv hade glömt bort och framhävde det på ett sätt som skulle attrahera många nya potentiella ägare, med intresse och engagemang! Bra dialog, jobbade hårt för att leverera för både säljare och köpare!
  • Snezana M
    Snezana M skrev om Jessica Wikström en del av HusmanHagberg Enskede
    Duktig, säker och kompetent! Som köpare kändes det tryggt att ha med Jessica att göra.
  • Charlotte L
    Charlotte L skrev om Jessica Wikström en del av HusmanHagberg Enskede
    Jessica ingav förtroende och bemötte oss på ett proffsigt och trevligt sätt. Vi fick snabbt svar på de frågor vi hade. Vi kan varmt rekommendera henne. Dessutom var Emil inkopplad då Jessica var på semester några dagar och även han bemötte oss mycket bra.
  • Caroline S
    Caroline S skrev om Jessica Wikström en del av HusmanHagberg Enskede
    Jag tyckte Jessika var superproffsig på sitt arbete. Vi upplevelse att hon var genuin, ödmjuk och fick snabbt ett bra förtroende för henne. Väldigt engagerad!
  • Elin G
    Elin G skrev om Jessica Wikström en del av HusmanHagberg Enskede
    Jessica var trevlig och hjälpsam i min försäljning. Han var bra i kontakter och upplevdes företroendeingivande.
  • Sandra P
    Sandra P skrev om Jessica Wikström en del av HusmanHagberg Enskede
    Jag fick ett bra och proffesionellt bemötande. Hon upplevdes som trevlig, kunnig kring fastigheten och föreningen.
    Jessica levde upp till de förväntningarna jag hade som kund.
    2017-08-02 Jessica W svarar Sandra P
    Tack Sandra! Härligt att höra att jag uppfyllde dina förväntningar. Som tur var hittade jag en ny lägenhet till dig och hoppas att du trivs bra!

Hoppas att vi möts snart igen! Du är varmt välkommen att höra av dig om du har några frågor framöver.

Bästa hälsningar, Jessica Wikström HusmanHagberg
  • Anton S
    Anton S skrev om Jessica Wikström en del av HusmanHagberg Enskede
    Jag och min flickvän var otroligt nöjda med att vi valde Jessica som vår mäklare! Det var vår första försäljning och Jessica gjorde verkligen att vi kände oss trygga i allt som skedde. Hon var också väldigt öppen för idéer och allt som foton, annons och prospekt blev riktigt bra, nästan så man ville behålla lägenheten! :)

Trots lite krångel med en budgivares lån och liknande fixade Jessica allt snabbt och det flöt på utan att vi behövde uppleva någon oro eller del av dem problemen. Det märktes att våra köpare gillade Jessica lika mycket som oss.

Så sammanfattningsvis är Jessica är otroligt förtroendeingivande, trygg, snabbtänkt och bra på att lyssna - och sälja såklart! Allt som vi letade efter i en mäklare, vi kan varmt rekommendera henne!
    2017-03-06 Jessica W svarar Anton S
    Hej Anton! Tack för den fina rekommendationen och samarbetet. Glad att ni har känt förtroende för mig, ni är så välkomna tillbaka. :) Vi ses på tillträdet!
  • Frida H
    Frida H skrev om Jessica Wikström en del av HusmanHagberg Enskede
    Vi är super nöjda med Jessica och kunde inte fått en bättre mäklare. Hon har varit väldigt tillmötesgående och hjälpsam på alla sätt. Alltid varit tillgänlig på telefon och hela tiden utgått ifrån att vi som kunder ska vara nöjda. Vi kommer absolut rekommendera Jessica till våra vänner och skulle mer än gärna jobba med henne igen.
    2017-03-03 Jessica W svarar Frida H
    Hej Frida! Vad kul att ni känner er så nöjda. Vi har haft ett gott samarbete och ni är mer än välkomna tillbaka! Hoppas att ni ska trivas i er nya lägenhet i Kärrtorp även fast jag vet att det var svårt att släppa er gamla. Vi ses på tillträdet! Allt gott / Jessica
    Jessica W, Anton S gillar detta
  • Jennifer K
    Jennifer K skrev om Jessica Wikström en del av HusmanHagberg Enskede
    Trevlig, kunnig och ger förtroende och trygghet.
    2017-03-03 Jessica W svarar Jennifer K
    Tack för rekommendationen! Hoppas att ni ska trivas i Stureby, Vi ses på tillträdet. Om ni har några frågor innan är det bara att höra av er!
  • Carin J
    Carin J skrev om Jessica Wikström en del av HusmanHagberg Enskede
    Fick snabbt förtroende och kände tillit. Engagerad och positiv! Mycket god kontinuerlig uppdatering. Mycket nöjd!!!
    2017-03-03 Jessica W svarar Carin J
    Hej Carin! Tack så jättemycket för rekommendationen. Hoppas att du trivs i ditt nya boende. Du är alltid välkommen att höra av dig om du har några frågor. :)
Emil Cronholm
Marcus Andersson