Jessica Wikström
Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2019-04 - 2020-03
Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag har ett engagemang som gör att jag kommer att göra allt för att överträffa dina förväntningar vid en bostadsaffär.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Kunnig, trygg, målmedveten och erfaren!

Hur ser din drömbostad ut?
Min drömbostad är ett hus med havstomt och brygga som ligger hyfsat nära Stockholm city!

Vad vet vi inte om dig?
Jag har vunnit HusmanHagbergs interna Golftävling en gång. Vet inte om det var tur eller skicklighet ;) Läs mer

Läs vad 60 Läs vad Jessica Wikström

• Lovisa Ö köpte sin lägenhet med hjälp av Jessica Wikström en del av HusmanHagberg Enskede

2019-11-19

Gamla Enskede
    Duktig, trevlig, professionell! Läs mer
  • Peter E sålde sitt hus med hjälp av Jessica Wikström en del av HusmanHagberg Enskede

2019-09-30

Svedmyra
    Hjälpt oss att sälja vårat hus i Svedmyra , allt gått över förväntan Läs mer
  • Louis Ghariba sålde sin lägenhet med hjälp av Jessica Wikström en del av HusmanHagberg Enskede

2019-09-23

Gamla Enskede
    TACK Jessica för en smidig affär. Du har varit proffsig och förtroendegivande redan från start!

Jag gillar mäklare som inte hettsar och du visade ett lugn alla mäklare borde lära sig av =)

Blir det fler bostadsaffärer så kommer jag definitivt kontakta dig.

TACK Läs mer
  • Markus B
    Markus B sålde sin lägenhet med hjälp av Jessica Wikström en del av HusmanHagberg Enskede

2019-09-11

Årsta
    Jessica hjälpte mig sälja min lägenhet i Årsta, snabb och smidig process med proffesionellt bemötande rakt igenom. Läs mer
  • Frida U köpte sin lägenhet med hjälp av Jessica Wikström en del av HusmanHagberg Enskede

2019-09-05

Årsta
    Har köpt vår första bostad där vi hade Jessica som mäklare. Otroligt flexibel, trevlig och informerande. Som första gångs köpare kändes det tryggt att ha Jessica som mäklare. Läs mer
  • Kevin G köpte sin lägenhet med hjälp av Jessica Wikström en del av HusmanHagberg Enskede

2019-09-03

Stureby
    Mycket duktig mäklare, sprider positiv energi omkring sig och tar sitt arbete på stort allvar. Rekommenderar verkligen Jessica Läs mer
  • Patric S köpte sin lägenhet med hjälp av Jessica Wikström en del av HusmanHagberg Enskede

2019-09-02

Stureby
    Trevlig och kunnig mäklare som var lätt att ha att göra med. Väldigt nöjd! Läs mer
  • Anna Sofia L köpte sitt hus med hjälp av Jessica Wikström en del av HusmanHagberg Enskede

2019-06-05

Tallkrogen
    Vi har köpt en villa i Tallkrogen via Jessica. Vi är väldigt nöjda med hennes bemötande, hon har varit rak, tydlig och gett ett professionellt intryck. Hon återkopplar snabbt på frågor. Läs mer
  • Nils Z skrev om Jessica Wikström en del av HusmanHagberg Enskede

2019-06-03

Jag köpte en Villa. Trevlig och seriöst bemötande av Jessica. Läs mer
  • Christina L köpte sin lägenhet med hjälp av Jessica Wikström en del av HusmanHagberg Enskede

2019-04-16

Köpt Tussmötevägen 207G.
    Trevlig bemötande, Jessica är strukturerad, tydlig och proffessionell. Mycket nöjd efter gårdagens möte. Läs mer

Senaste försäljningarna

Vikstensvägen