Max Palasciano

Max Palasciano

Max Palasciano är mäklare på HusmanHagberg Enskede

Max Palasciano har varit registrerad mäklare sedan 2020-11. Max Palasciano har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-11 och har fått 14 omdömen med ett betyg på 4.9. Max Palasciano har haft 21 försäljningar sen 2021-01 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-01 - 2021-10

Läs vad 14 Läs vad Max Palasciano

• sålde sin lägenhet med hjälp av Max Palasciano en del av HusmanHagberg Enskede
    • Enskede/ Enskededalen
    2021-11-11
    Super!
    Trevlig, professionell, enkel och tillgänglig.
    2021-11-11
    Fantastiskt engagemang och utomordentligt kunnig
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Max Palasciano en del av HusmanHagberg Enskede
    2021-11-09
    Enkelt, smidigt och professionellt bemötande. En trygg mäklare som ingav förtroende vilket inte är allt för vanligt i min värld.
    2021-11-09
    Max hjälpte oss hitta lägenheten och var väldigt professionell och hjälpsam under hela processen.
    • Stureby
    2021-11-08
    Max är otroligt hjälpsam och snabb med sin återkoppling.
    Vi fick jättefin hjälp vid försäljning av vår lägenhet.
    2021-11-08
    Trevligt bemötande, tydlig kommunikation och bra vägledning genom hela processen.
    Kan varmt rekommendera Max 👍👍
    2021-11-08
    Max är en mäklare som vi under hela processens gång haft högt förtroende för. Han har haft god dialog med oss under hela förloppet och varit lyhörd efter våra behov.

Som mäklare är han inte rädd för att lägga ner det där lilla extra som krävs för att få till en grym affär och spännande försäljning.

Max är helt enkelt en väldigt driven och duktig mäklare som lyckades sälja vår lägenhet till ett rekordpris i föreningen och området!!

Rekommenderar alla att låta Max sälja er bostad ifall ni vill ha någon som lägger ner 110% hårt arbete och levererar ett grymt resultat!
    2021-11-08
    Trevlig, proffsig. Jag upplevde att Max hade koll på vad som gällde och löpande informerade oss om vad som behövde göras/ordnas med.
    2021-11-08
    Max var engagerad, kunnig och professionell! Kan varmt rekommendera honom!