Max Palasciano

Max Palasciano

Max Palasciano är mäklare på HusmanHagberg Enskede

Max Palasciano har varit registrerad mäklare sedan 2020-11. Max Palasciano har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-11 och har fått 25 omdömen med ett betyg på 4.9. Max Palasciano har haft 16 försäljningar sen 2021-12 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-12 - 2022-11

Läs vad 25 Läs vad Max Palasciano

• sålde sin lägenhet med hjälp av Max Palasciano en del av HusmanHagberg Enskede
    2022-11-11 Verifierad kund
    Max är fenomenal, pålitlig och bra att jobba med. Jag är väldigt nöjd
    • Enskededalen
    2022-09-09 Verifierad kund
    Max har vart ett bra stöd för mig som säljare. Lätt att nå och kommunicera med vilket har betytt mkt för mig.
    Jag kan varmt rekommendera Max om du vill ha en professionell och rapp mäklare!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Max Palasciano en del av HusmanHagberg Enskede
    • Enskededalen
    2022-09-07 Verifierad kund
    Max gav ett seriöst och trevligt bemötande till oss köpare!
    2022-06-01 Verifierad kund
    Max var otroligt proffsig och fanns tillgänglig hela tiden för att svara och fixa allt som vi kom och tänka på. Rekommenderar Max till alla!
    2022-05-05 Verifierad kund
    Hårt arbetande, trevlig, hjälpsam och alltid tillgänglig! Rekommenderas starkt!
    2022-04-20 Verifierad kund
    Vi fick en bra uppfattning och känsla för Max redan från början. Han har jobbat hårt och engagerat för att vi ska bli nöjda med affären.

Tack för ett bra jobb!
    2022-03-14 Verifierad kund
    Allt var 10/10 och överträffade mina förväntningar, och jag fick mer för lägenheten än vad jag först trodde att jag skulle få.
    2022-03-14 Verifierad kund
    På ett vänligt och proffesionellt sätt. Kändes tryggt hela vägen! Precis det jag förväntade mig och hoppades på. Är mycket nöjd.
    • Hammarbyhöjden
    2022-03-10 Verifierad kund
    Max gav sin fulla uppmärksamhet under hela processen av min försäljning.
    Han uppdaterade kontinuerligt, bollade idéer, var transparent i processen samt inkom med marknadspecifika råd. Generellt sätt väldigt nöjd med hela upplevelsen.
    2021-12-05 Verifierad kund
    Oerhört skicklig mäklare som är lätt att ha att göra med. Kändes tryggt från start till mål och vi är väldigt nöjda med slutpriset!