Saga Nilsson
Registrerad mäklare sedan 2019
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2019-03 - 2020-02
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Jag kan inte komma på ett roligare jobb! Jag få åka runt i det området jag vuxit upp i och bli hembjuden till alla som bor här idag och får se deras hem vilket är väldigt roligt. Trevliga möten, höra olika livssituationer, hålla visningar, få igång budgivningar, försäljningar och rekommendationer är bara några av alla bitar i mitt jobb som ger mig energi och gör mig glad!

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är en noggrann och lyhörd mäklare som gärna lär känna mina kunder! Jag engagerar mig till 100% i varje affär och vill att säljare som köpare ska vara nöjd med mitt jobb och min service!

Vilket är ditt bästa mäklarminne?
Jag har ett roligt minne redan från samma dag som jag fick min registrering och blev färdigutbildad fastighetsmäklare. Jag hade ett möte inbokat med en kollega. Jag bestämde mig för att hålla i det då jag väntat länge på att få köra igång! Jag gick dit och mötet gick väldigt bra, så pass bra att ägaren ville skriva på med mig på en gång. Jag skulle ta fram och gå igenom uppdragsavtalen, men det viktigaste att ha med sig hade jag glömt. De låg kvar i skrivaren… det löste sig ändå med att åka tillbaka nästa dag och han fick skriva under. Jag var lite för glad helt enkelt! Lärde mig också att inte glömma avtalen den hårda vägen.

Vad gör du helst på fritiden?
Jag äter gärna god mat, helst med vänner och familj. Tycker om att resa, vare sig det är kortare eller längre sträckor. I vardagen vill jag även hinna med att träna några gånger i veckan!

Hur ser din drömbostad ut?
Det står emellan en sekelskifteslägenhet eller sekelskifteshus men det får gärna finnas en eller två kakelugnar, vara högt i tak, stilrent renoverat kök med sällskapsyta för stora middagar. Egen uteplats eller tomt med sol hela dagen. Jag bor idag bara några minuter från vårt kontor i Enskede idag, trivs väldigt bra i området så bor gärna kvar här omkring. Vet att det finns en del guldkorn här i närheten. Läs mer

Läs vad 30 Läs vad Saga Nilsson

• Ulla Inger Veronica S köpte sin lägenhet med hjälp av Saga Nilsson en del av HusmanHagberg Enskede

2020-03-20

Blåsut
    Saga var mycket tillmötesgående att jag fick en förhandsvisning av min nu kommande lägenhet som jag blev väldigt förtjust i!
    Ser framemot en snabb inflyttning! Läs mer
    2020-03-20 Saga N svarar Ulla Inger Veronica S
    Härligt att höra! Där kommer du trivas bra, väldigt fin lägenhet! Tack!
  • Anders Ö
    Anders Ö sålde sin lägenhet med hjälp av Saga Nilsson en del av HusmanHagberg Enskede

2020-03-20

Blåsut
    Jag fick tipset att anlita HusmanHagberg Enskede och Saga genom en tidigare värdering av en annan fastighet HusmanHagberg gjorde Jag har sålt en nybyggd bostadsrätt, vilken jag aldrig flyttade in i, av skäl som Saga hade stor förståelse för. Jag hade inte så stora förväntningar på att få ett pris som skulle täcka inköpskostnaderna. Det utgångspris vi använde var betydligt lägre än det slutliga köparen betalade och under rådande omständigheter och utifrån tidigare uppgifter om försäljning av liknande objekt i området, blev det klart bättre än förväntat, även om jag gör en förlust på försäljningen. Saga har skött det hela föredömligt och uppträtt vänligt, förstående, kunnigt och snabbt i alla lägen som uppstått. Affären gick mycket snabbare än vad som kunde ha förväntats. Saga har en mycket trevlig framtoning och kan varmt rekommenderas. Läs mer
    2020-03-20 Saga N svarar Anders Ö
    Vilken trevlig rekommendation att få! Tack så mycket! Mycket roligt att få hjälpa dig sälja din fina lägenhet. Gick ju som du säger väldigt smidigt att hitta rätt köpare, samt att samarbeta med dig även då du är många mil bort :)
    Vi hörs mer kring tillträdet. Ha det så gott!
  • Aida E köpte sin lägenhet med hjälp av Saga Nilsson en del av HusmanHagberg Enskede

2020-03-07

Skarpnäck
    Vi har köpt en bostadsrättslägenhet med hjälp av Saga Nilsson.
    Saga har hjälpt oss väldigt proffsigt, ärligt, snabbt och möjliggjort en smidig affär både för köpare och säljare.
    Hon har drivit fram hela processen på ett jättebra sätt.
    Vi upplevde en smidig, transparent och snabb affär på ett proffsigt och trevligt sätt!

Aida Eriksson Läs mer
    2020-03-18 Saga N svarar Aida E
    Tack Aida! Uppskattas verkligen :) Väldigt fin lägenhet ni köpte, hoppas ni kommer trivas bra!
    VI hörs framåt om tillträdet, ha det så fint tills dess!
  • Mikael Glenn E köpte sin lägenhet med hjälp av Saga Nilsson en del av HusmanHagberg Enskede

2020-03-05

Skarpnäck
    Saga hjälpte oss från start med vårt köp av ny bostad. Eftersom vi flyttade 50 mil så behövde vi speciell hjälp med visning och annat som Saga ordnade på ett proffsigt och personligt sätt.
    Vi blev väldigt väl bemötta av Saga och man kände att affären var transparent där både säljare och köpare kände sig nöjda.
    Rekommenderar Saga om ni vill ha en vänlig, ärlig och flexibel mäklare som gärna gör det lilla extra för att kunden skall vara nöjd.
    Vi kommer definitiv kontakta Saga nästa gång vi ska köpa eller sälja! Läs mer
    2020-03-05 Saga N svarar Mikael Glenn E
    Tack så mycket för era fina ord! Glad att jag kunde hjälpa er även då ni inte var här på plats. Gick ju väldigt smidigt allt ändå!
    Vi ses på tillträdet och om det är något innan dess, eller efter, är det bara att ringa :) Ha det så gott så hörs vi, tack igen!
  • Joe D
    Joe D sålde sin lägenhet med hjälp av Saga Nilsson en del av HusmanHagberg Enskede

2020-03-05

Skarpnäck
    Kortfattat, jag tycker hon är en bra, lugn och trevlig mäklare. Läs mer
    2020-03-05 Saga N svarar Joe D
    Det räcker gott, härligt att höra! Tackar så mycket! :)
  • Cornelia B sålde sin lägenhet med hjälp av Saga Nilsson en del av HusmanHagberg Enskede

2020-03-03

Enskededalen
    Saga hjälpte oss på ett super fint sätt att sälja vår lägenhet. Hon antog utmaningen, med en speciell lägenhet i en liten förening, med bravur.
    Vi är tacksamma och kan rekommendera henne. Läs mer
    2020-03-04 Saga N svarar Cornelia B
    Tack så mycket, igen, för er rekommendation! Och att jag fick hjälpa till med er unika och fina bostad! Vi ses på tillträdet :)
  • Yann Stanislas B köpte sin lägenhet med hjälp av Saga Nilsson en del av HusmanHagberg Enskede

2020-01-28

Stureby
    Saga är väldigt hjälpsam samt den proffisgaste och artigaste bland alla mäklare som vi har träffat. Hon svarar alltid snabbt på meddelande vilket känns tryggt. Läs mer
    2020-01-28 Saga N svarar Yann Stanislas B
    Tack så mycket Yann för din fina rekommendation! Det gör mig mycket glad att höra!
    Ses på tillträdet! :)
  • Ann U sålde sin lägenhet med hjälp av Saga Nilsson en del av HusmanHagberg Enskede

2020-01-25

Stureby
    Om du vill ha en mäklare som är förtroendeingivande, lugn, trygg, kunnig och ärlig så rekommenderar jag verkligen Saga Nilsson!
    Hon behöll lugnet när jag var som mest nervös! En mycket sympatisk mäklare som jag alla gånger skulle anlita igen om jag ska sälja. Läs mer
  • Marina F köpte sin lägenhet med hjälp av Saga Nilsson en del av HusmanHagberg Enskede

2020-01-16

Stureby
    Vi har kjøpt en tvåa i Stureby, Enskede. Vi har blitt veldig bra mottatt av Saga både under visningene og da vi underskrev kontrakten. Saga har hørt på oss og svaret til alle våre spørsmål. En veldig dyktig, betryggende og hyggelig megler! Läs mer
    2020-01-16 Saga N svarar Marina F
    Tack så mycket för din rekommendation! Uppskattas verkligen :) Vi ses på tillträdet!
  • Romel Riazul Haq Mohammad C köpte sin lägenhet med hjälp av Saga Nilsson en del av HusmanHagberg Enskede

2019-12-09

Skarpnäck
    Snäll, hjälpsam, gör mer än det som behövs, såg till att affären kunde avslutas snabbt och har varit superproffsig hela vägen vid mitt lägenhetsköp.

Tummen upp också för att hon vågar skämta och inte är sådär tråkig som de flesta mäklare oftast är. En riktigt bra mäklare som rekommenderas! Läs mer
    2019-12-10 Saga N svarar Romel Riazul Haq Mohammad C
    TACK så mycket Romel för din rekommendation! Väldigt härlig kommentar, detta blir jag glad för! Tummen upp! :)

Senaste försäljningarna

Finngrundsvägen