Saga Nilsson

Saga Nilsson

Saga Nilsson är mäklare på HusmanHagberg Enskede

Saga Nilsson har varit registrerad mäklare sedan 2019-02. Saga Nilsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-03 och har fått 134 omdömen med ett betyg på 4.9. Saga Nilsson har haft 37 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Jag kan inte komma på ett roligare jobb! Jag få åka runt i det området jag vuxit upp i och bli hembjuden till alla som bor här idag och får se deras hem vilket är väldigt roligt. Trevliga möten, höra olika livssituationer, hålla visningar, få igång budgivningar, försäljningar och rekommendationer är bara några av alla bitar i mitt jobb som ger mig energi och gör mig glad!

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är en noggrann och lyhörd mäklare som gärna lär känna mina kunder! Jag engagerar mig till 100% i varje affär och vill att säljare som köpare ska vara nöjd med mitt jobb och min service!

Vilket är ditt bästa mäklarminne?
Jag har ett roligt minne redan från samma dag som jag fick min registrering och blev färdigutbildad fastighetsmäklare. Jag hade ett möte inbokat med en kollega. Jag bestämde mig för att hålla i det då jag väntat länge på att få köra igång! Jag gick dit och mötet gick väldigt bra, så pass bra att ägaren ville skriva på med mig på en gång. Jag skulle ta fram och gå igenom uppdragsavtalen, men det viktigaste att ha med sig hade jag glömt. De låg kvar i skrivaren… det löste sig ändå med att åka tillbaka nästa dag och han fick skriva under. Jag var lite för glad helt enkelt! Lärde mig också att inte glömma avtalen den hårda vägen.

Vad gör du helst på fritiden?
Jag äter gärna god mat, helst med vänner och familj. Tycker om att resa, vare sig det är kortare eller längre sträckor. I vardagen vill jag även hinna med att träna några gånger i veckan!

Hur ser din drömbostad ut?
Det står emellan en sekelskifteslägenhet eller sekelskifteshus men det får gärna finnas en eller två kakelugnar, vara högt i tak, stilrent renoverat kök med sällskapsyta för stora middagar. Egen uteplats eller tomt med sol hela dagen. Jag bor idag bara några minuter från vårt kontor i Enskede idag, trivs väldigt bra i området så bor gärna kvar här omkring. Vet att det finns en del guldkorn här i närheten.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 134 Läs vad Saga Nilsson

2022-08-14 Verifierad kund
    Saga har ett professionellt och tryggt bemötande. Hon var lyhörd för mina önskemål och mina behov kring försäljningen. Trotts en orolig och osäker marknad så hjälpte Saga mig att få precis det pris som jag önskade mig.

Jag vill absolut varmt rekommendera Saga!
    Vad härligt att höra! Tack så mycket Erick och för att jag fick hjälpa dig med din fina lägenhet! Gick ju smidig även en lite skakig tid så nu kan ni pusta ut och se fram emot ert nya hem om område, roligt! Hörs vidare om allt :) Saga Nilsson
    • Gamla Enskede
    2022-08-10 Verifierad kund
    Proffsigt bemötande från början till slut,grym mäklare,supernöjd!!!
    Tack så mycket Malin! Du är grym, väldigt glad över att jag fick hjälpa dig med försäljningen! Vi hörs om sista framåt :) Saga Nilsson
    2022-06-09 Verifierad kund
    Toppen bemötande på visningen, under budgivningen och vid kontraktskrivningen. Kommunikationen med Saga gick supersmidigt och hon var både informativ och hjälpsam under hela processen.
    Härligt att höra!! Säger detsamma till dig :) Tack så mycket så hörs vi framöver kring allt. Och grattis igen! Saga Nilsson
    • Skarpnäck
    2022-05-03 Verifierad kund
    Toppenbra bemötande, allt gick smidigt. Snabb och hjälpsam kommunikation kring allt.
    Härligt att höra det Zofia! Lika så från ditt håll, det uppskattas. Snart får du också tillträda, så vi ses nästa vecka! Saga Nilsson
    2022-04-14 Verifierad kund
    Sara är en toppenmäklare glad och jättetrevlig och kunnig bra information inför affären jättebra
    Tack Kristina! Du är så härligt! Det var himla roligt att få hjälpa dig med försäljningen. Snabba puckar var det, roligt. Kommer som sagt gärna förbi dig på söder sen och hjälper till med deklarationen. Ha en fin sommar! Saga Nilsson
    • Enskededalen/Kärrtorp
    2022-04-02 Verifierad kund
    Förtroendeingivande, vänlig och duktig
    Tack så mycket för din Rekommendation Karin! Blir ju perfekt att ha lokalen nedanför er. Vi ses snart för tillträdet! Saga Nilsson
    • Enskededalen/Kärrtorp
    2022-04-02 Verifierad kund
    Hon är proffsig och trevlig och ärlig men lite slarvig när hon stavar fel i dokument. På det stora hela en mycket bra bild av henne.
    Tack Lena för din rekommendation! Det gick bara på någon dag försäljningen av din lokal! Och det gick ju bra även om det föll in något stavfel, ibland går det undan :) Vi ses snart för tillträdet, ska bli kul! Saga Nilsson
    • Svedmyra
    2022-04-01 Verifierad kund
    Saga är precis den mäklaren man behöver när man ska sälja för första gången. Pedagogisk, tydlig och trygg. Vi är jättenöjda!
    Vad roligt att höra Sanaz! Tack :) Det gick väldigt smidigt att hjälpa er, bra samarbete! Ha det så fint i Malmö så kanske vi hörs någon gång framåt! Saga Nilsson
    • Blåsut/Johanneshov
    2022-03-26 Verifierad kund
    Saga gör alltid ett mycket bra jobb och är tillika väldigt professionell. Jag har anlitat henne vid två tillfällen och båda gångerna har min lägenhet sålts före visning. Jag är mycket nöjd.
    Vad roligt att höra! Lika så att fått hjälpa till två gånger om! Alltid varit så enkelt att samarbete. Tack för din rekommendation, det blir jag glad för! Saga Nilsson
    • Skarpnäck
    2022-03-24 Verifierad kund
    Trevlig och professionell. Jag är jättenöjd!
    Tack Lova! Glad att jag fick hjälpa till med din försäljning och det var väldigt smidigt att samarbeta med dig, vilket alltid är uppskattat från min sida! Saga Nilsson