Läs vad 64 Läs vad Saga Nilsson

• 2020-12-22
    Första gången vi träffade Saga sa hon att hon gärna ville hjälpa oss. Det är ju sånt som mäklare säger men i Sagas fall visade det sig vara sant. Hon har i både bemötande och engagemang visat att hon är mån om både säljare och köpare. Rekommenderas varmt.
    Per H
    • 79.0 m²
    • Stureby
    sålde sin lägenhet med hjälp av Saga Nilsson en del av HusmanHagberg Enskede
    Jaa, det stämmer! Tack för att jag fick hjälpa er och tack för er rekommendation, det uppskattas verkligen!

• 2020-12-19
    Engagerad, lätt att få tag på och mycket påläst! Väldigt proffsig helt enkelt!
    Jenny D
    sålde sin lägenhet med hjälp av Saga Nilsson en del av HusmanHagberg Enskede
    Tack Jenny, för rekommendationen och att jag fick hjälpa förtroendet att hjälpa er!!

• 2020-12-17
    Vi anlitade Saga på HusmanHagberg för att sälja vår lägenhet.
    Kommunikationen va bra och lägenheten såldes till ett bra pris.
    Dario D
    sålde sin lägenhet med hjälp av Saga Nilsson en del av HusmanHagberg Enskede
    Tack så mycket Dario! Det blev en smidig försäljning och bra samarbete mer er! Ha en fin jul!

• 2020-12-15
    We bought an apartment and Saga was Excellent. We really did not know what to expect as we have never bought a place in Sweden before. Saga helped us understand all the documents and the process was well organized and easy.
    Amy G
    köpte sin lägenhet med hjälp av Saga Nilsson en del av HusmanHagberg Enskede
    Thank you so much Amy for youre recomendation! Im happy for you and youre familiy that you got this fine apartment!

• 2020-11-02
    Profesionell och trevlig mäklare.
    Leonard A
    • 3.5:a
    • 90.0 m²
    • Enskede/ Enskededalen
    köpte sin lägenhet med hjälp av Saga Nilsson en del av HusmanHagberg Enskede
    Tack så mycket! Extra roligt att det blev ni, då ni haft utkik på denna så länge!

• 2020-11-01
    Vi har köpt en omgjord 2:a till en 3:a i Enskede. På visning var mäklaren tillmötesgående. Svarade på frågor bra. Hade god kontakt med mäklaren under och efter budgivning.
    Victoria K
    • 60.0 m²
    • Svedmyra
    köpte sin lägenhet med hjälp av Saga Nilsson en del av HusmanHagberg Enskede
    Tack så mycket för din rekommendation Victoria! Vi hörs om allt framåt!

• 2020-10-02
    Jag tog kontakt med tre olika mäklare efter det att min flickvän och jag impulsköpt hus och behövde sälja lägenheten. Valet blev enkelt och allt gick oerhört smidigt då Saga var tillmötesgående, jordnära, genuin och varm. Något jag aktivt sökte då många mäklare kan uppfattas som lite hala och sliskiga och när folk kanske gör sitt livs första och största köp så vill jag att de ska kunna känna förtroende i köpet och valet de gör genom mäklaren som representerade mig. Väldigt nöjd och vi slapp även öppen visning vilket var oerhört skönt.

/ Feffe Kaufmann
    Feffe K
    Feffe K
    sålde sin lägenhet med hjälp av Saga Nilsson en del av HusmanHagberg Enskede
    Väldigt fin rekommendation, tack så mycket Feffe! Glad att du fick en bra känsla från start och en smidig försäljning! Men jag tänker det med ett bra samarbete så blir det bra :) Det var och är tacksamt att hjälpa dig! Vi hörs om allt framåt!

• 2020-10-02
    She was super helpful and welcoming! This was my first time buying a place and I was also nervous since I don't speak Swedish, but she made sure to explain things so that I would always understand what was going on. She gave great advice and was quick to respond during the entire process. I would recommend her to any one buying in the area!
    Kelsey H
    köpte sin lägenhet med hjälp av Saga Nilsson en del av HusmanHagberg Enskede
    Thank you Kelsey! I had fun helping you yesterday! It´s a big affair so I understand but now you have a very nice apartment to move in to soon. Congrats again!

• 2020-10-02
    Jag och min partner köpte en lägenhet i Stockholm.

Saga var väldigt trevlig och bemötte oss bra.

Förväntningarna var att köpet skulle gå snabbt och enkelt vilket det gjorde tog oss bara 5 timmar att skriva på kontrakt på lägenheten efter vi sett den.
    Simon Ö
    köpte sin lägenhet med hjälp av Saga Nilsson en del av HusmanHagberg Enskede
    Ja, det gick väldigt smidigt allt! Grattis igen till er och tack så mycket för rekommendationen. Det blir jag glad för! Vi hörs och ses framåt!

• 2020-09-28
    Jag har köpt en lägenhet via Saga och har känt mig trygg i hela processen. En väldigt genuin mäklare, vilket var viktigt för mig, och som alltid är kontaktbar och tydlig i kommunikationen.
    Vilken fin rekommendation! Tack så mycket Monica! Vi ses snart för tillträde för din nya lägenhet!

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte