Saga Nilsson

Saga Nilsson

Saga Nilsson är mäklare på HusmanHagberg Enskede

Saga Nilsson har varit registrerad mäklare sedan 2019-02. Saga Nilsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-03 och har fått 96 omdömen med ett betyg på 4.9. Saga Nilsson har haft 40 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Jag kan inte komma på ett roligare jobb! Jag få åka runt i det området jag vuxit upp i och bli hembjuden till alla som bor här idag och får se deras hem vilket är väldigt roligt. Trevliga möten, höra olika livssituationer, hålla visningar, få igång budgivningar, försäljningar och rekommendationer är bara några av alla bitar i mitt jobb som ger mig energi och gör mig glad!

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är en noggrann och lyhörd mäklare som gärna lär känna mina kunder! Jag engagerar mig till 100% i varje affär och vill att säljare som köpare ska vara nöjd med mitt jobb och min service!

Vilket är ditt bästa mäklarminne?
Jag har ett roligt minne redan från samma dag som jag fick min registrering och blev färdigutbildad fastighetsmäklare. Jag hade ett möte inbokat med en kollega. Jag bestämde mig för att hålla i det då jag väntat länge på att få köra igång! Jag gick dit och mötet gick väldigt bra, så pass bra att ägaren ville skriva på med mig på en gång. Jag skulle ta fram och gå igenom uppdragsavtalen, men det viktigaste att ha med sig hade jag glömt. De låg kvar i skrivaren… det löste sig ändå med att åka tillbaka nästa dag och han fick skriva under. Jag var lite för glad helt enkelt! Lärde mig också att inte glömma avtalen den hårda vägen.

Vad gör du helst på fritiden?
Jag äter gärna god mat, helst med vänner och familj. Tycker om att resa, vare sig det är kortare eller längre sträckor. I vardagen vill jag även hinna med att träna några gånger i veckan!

Hur ser din drömbostad ut?
Det står emellan en sekelskifteslägenhet eller sekelskifteshus men det får gärna finnas en eller två kakelugnar, vara högt i tak, stilrent renoverat kök med sällskapsyta för stora middagar. Egen uteplats eller tomt med sol hela dagen. Jag bor idag bara några minuter från vårt kontor i Enskede idag, trivs väldigt bra i området så bor gärna kvar här omkring. Vet att det finns en del guldkorn här i närheten.

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 96 Läs vad Saga Nilsson

2021-07-05
    Saga var lugn, förtroendeingivande och lätt att samarbete med. Hon hjälpte oss att sälja vår lägenhet och trots att affären gick väldigt snabbt kändes det aldrig stressigt.
    Skulle gärna sälja med Saga igen!
    Tack så mycket för din rekommendation och för att jag fick hjälpa er med er fina lägenhet! Gick väldigt smidigt att samarbeta med er och som du skriver gick det undan, men härligt att höra att ni är nöjda! Det är jag.. och köparna också! Nu kan ni leta efter nytt hus i lugn i ro :) Ha en fin sommar så hörs vi om tillträdet! Saga Nilsson
    2021-07-02
    Saga är en helt otroligt skicklig, kompetent och empatisk mäklare. Hon är pålitlig, vänlig och gör allt korrekt. Snabb på att svara och vi fick verkligen förtroende för henne som köpare av detta fantastiska br- radhus. Väldigt tillmötesgående person!
    Vad fin rekommendation Sanna! Tack för det, det värmer! Ni är dessutom så härliga att samarbeta med och det underlättar för mig. Ser fram emot att få hjälpa er med försäljningen i höst :) Och är fortfarande väldigt avis på den fina bostad ni köpt.. den är underbar! Saga Nilsson
    • Gamla Enskede
    2021-07-02
    Allt har fungerat på bästa sätt. Saga har arbetat förtroendeingivande och hela tiden givit bra information. Vi är mycket nöjda.
    Tack så mycket! Det uppskattas verkligen! Önskar er en fin sommar! Saga Nilsson
    • Enskede/ Enskededalen
    2021-06-17
    Utmärkt arbete med vår lägenhetsförsäljning, speciellt uppskattar vi snabba svar på frågor vi hade på telefon och email.
    Vi kan rekommendera Saga för kommande uppdrag.
    Tack så mycket Thomas, det värmer! Det var himla bra att Inger tvärsöver kunde tipsa vidare mig och att jag sen fick ert förtroende. Smidigt samarbete hela vägen! Ni får ha det så gott, kanske vi hörs framåt! Saga Nilsson
    2021-06-15
    Vi fick ett jättebra bemötande av Saga. Proffsig, engagerad och trevlig. Svarade alltid snabbt på mejl och sms. Vi hade anlitat henne igen!
    Vad roligt att höra! Underlättade också att ni var också snabba på att hjälp till och ordna inför visningar och foto! Tack så mycket för gott samarbete! Saga Nilsson
    2021-06-15
    Professionell, engagerad och pålitlig. Snabb och smidig affär tack vare Saga.
    Gick så smidigt att samarbeta med er! Tack för det och din rekommendation, det blir jag mycket glad för! Saga Nilsson
    2021-05-30
    Sålde bostad mha Saga. Vi valde henne pga tidigare kontakt i samband med en visning och fann henne informativ, påläst och konstruktiv.
    Hela säljprocessen gick på knappt tre veckor från beslut till signat avtal. Snabba iterationer, tydliga instruktioner och mycket lyckad budgivning.
    Vi är sammantaget extremt nöjda med processen och skulle välja henne igen!
    Tack för den fina rekommendationen! Det gick undan och väldigt smidigt allt, ni ordnade jättebra inför foto och bilderna blev super. Ni var också snabba med att ge all info jag behöver vilket underlättar. Tack igen för att jag fick hjälpa er, ha en fin sommar så ses vi augusti! Saga Nilsson
    2021-05-28
    Saga Nilsson is very professional and was really helpful with all our concerns and questions.
    The fact that my partner and I are not fluent in Swedish wasn't a problem at all.
    Saga took time to translate everything in English for us, throughout the entire process from the first visit to the signing contract.
    In fact, not being originally from Sweden, the real estate system might look complex at first, but we found Saga Nilsson a good support in this process.
    We'd like to thank you Saga for her time and professionalism.
    Thank you so much for youre recommendation! Happy that everything went so smooth and you got the apartment. It´s going to be perfect for you and youre growing familiy. See you agian when you get the keys, have a good summer until then! Saga Nilsson
    2021-05-27
    Sålde lägenhet i Stureby, etta på 35 kvm. Saga var genuin och effektiv, fick en bra magkänsla direkt! Dock kom i princip ingen på visningarna och köparen hittade jag själv. Hade kanske hoppas på lite mer engagemang. Men allt som allt är jag nöjd ändå. Lägenheten blev såld på en månad.
    Tack din rekommendation och feedback Milla! Jag hade också större förhoppningar för din lägenhet och hade hoppats på fler spekulanter men ibland får man ej förväntat resultat även om du sålde en väldigt fin lägenhet, förberett superbra och vi hade fina bilder samt fin annonsering.. Jag bearbetade de anmälningar som kom in och spekulanter från liknande försäljningar i området för att ge bästa förutsättningarna, det vill jag att du ska veta! Men som du skriver så fick vi ihop det och jag vill tacka dig för gott samarbete :) Hoppas det går bra i letandet efter ny lägenhet framöver! Saga Nilsson
    2021-05-20
    Väl mött och hjälpsam när man köpte sin första lägenhet.
    Tack så mycket Sophie! Jättefin lägenhet du snart kommer få flytta in i! :) Saga Nilsson