HusmanHagberg Farsta

HusmanHagberg Farsta

En del av HusmanHagberg www.husmanhagberg.se
  • BadgeSevenYears

Välkommen till Farsta och HusmanHagberg! Är det söder om Stockholm du vill flytta? Då kanske Farsta passar. Vi på mäklarkontoret här hjälper dig gärna att hitta rätt på bostadsmarknaden på området. Vi har god koll på både lägenheter, radhus och villor och brinner verkligen för bostadsaffärer. Eftersom vi inte är knutna till...

316 omdömen om HusmanHagberg Farsta

Sedan starten hos Reco 2017

Jelena J
Farsta

Emma hjälpte oss med snabb och smidig försäljning av våran lägenhet. Vi är super nöjda!

Helena N
Farsta

Proffsig mäklare, visste vad han prata om, kände till området och Farsta. Hoppas samarbetet funkar bra nu när jag ska hitta lägenhet, är hittills mycket nöjd Mvh Helena

Eva L
Farsta

Vår mäklare var toppen, rak och tydlig 💪 Trots svår tid att sälja (många som ville köpa men som inte fick sin lägenhet såld osv)så kämpade mäklaren på med flera privat visningar som gav lyckat resultat!

Anna N
Farsta

Professionellt med stort engagemang!

David E
Farsta

Bara nöjd kort och gott, har helt och hållet levt upp till mina förväntningar👍

Sahel A
Farsta

Rekommenderar min mäklare Fredrik som gör ett riktigt bra jobb och är super trevligt!

John W
Vendelsömalm

Andreas Stensåsen är en av Sveriges bästa mäklare. En mycket bra förhandlare om slutpris. Ger sig inte i första taget. Bättre finns inte i våra ögon. Alltid glad och trevlig. Inget var för besvärligt för honom.

Gabor R
Farsta

Tack Fredrik Sangberg för ditt professionella hantering av försäljningen av Radhuset. Innan man går in i en försäljningsprocess får man bara höra allt som kan strula, dra ut på tiden, många visningar och kanske att ingen är intresserad av vårt objekt osv.. Som säljare uppstår ångest, räntor, svikande marknad osv. Men Fredrik har bevisat motsatsen, en bra plan, en tydlig förväntansbild som vi behöver förstå, ett snabbt agerande med att lägga ut objektet. Men det viktigaste av allt är Fredriks kunskap om området, objektet...

Imran R
Haninge Vega

Använt mig av HusmanHagberg Farsta i flera år med mycket bra resultat. Här jobbar proffsiga mäklare som är lyhörda, serviceinriktade och lyckas leverera över förväntan!

Ulrika S
Farsta

Kunnig, kompetent och lätt att kommunicera med mäklaren Petrah. Mycket bra hjälp med styling och för att underlätta försäljning. Petrah överträffade mina förväntningar som var höjt ställda från början. På en tuff marknad är det viktigt att anlita rätt person, tacksam för vårt samarbete.

Kristina S
Farsta

Tillmötesgående och tillgänglig mäklare. Bra och fortlöpande information. Gott stöd genom hela processen. Praktisk och handfast hjälp inför fotografering och visning.

Jesper H
Farsta

Proffsigt bemötande och utförande av hela processen

Ann H
Farsta

Toppen bemötande av mäklaren. Mäklaren hade vi helt normsla förväntningar på som han överträffade. Hur bra upplevelse dom helst. Ann Hoffman 070 2661977

Kjell M
Farsta

Fredrik Sangberg gör ett bra jobb. Han är djuktig och har ordning.

Marina I
Farsta

Mycket proffsig i allt! Mycket bra bemötande och mycket bra på att ta till sig vad jag som säljare hade för förväntningar. Fredrik Sangberg är också noga med att man inte ska ha för höga förväntningar så man inte blir besviken.. Han är också väldigt noga med att uppdatera och återkoppla. Absolut den bästa mäklare jag har haft att göra med och skulle utan tvekan anlita honom igen!

Jawid H
Farsta

Mäklaren var trevligt, duktig och hjälpsam. Förklarade bra och tydlig.

Susanne A
Farsta

Seriöst bemötande av mäklaren och stort engagemang, stöttning och trygghet genomsyrar affären. Vi har använt oss av samma mäklare tidigare och kände att det inte är värt att byta och genom det äventyra affären.

Georg B
Farsta

Hej, Jag fick ett korrekt och trevligt bemötande av mäklaren. Hon var hjälpsam och svarade på alla frågor. Dessutom alla dokument som banken efterfrågade genererade hon. En bra upplevelse och gott intryck.

Karin G
Gubbängen

Detta är andra gången vi säljer med Husman Hagberg som mäklare. Vår upplevelse av båda gångerna är att det har varit en trygg och smidig affär där vi har blivit bemötta proffesionellt. Vi kommer i framtida försäljningar att vända oss hit igen.

Johanna S
Farsta

Det är andra gången jag anlitar Emma och är väldigt nöjd. Hon är väldigt engagerad och driven och ser till att saker händer

Clara M
Farsta

Mycket trevligt och proffsigt bemötande. Mäklaren fick mig att känna mig avslappnad i en annars nervös situation.

Henrik R
Sköndal

Fredrik Sangberg hjälpte oss att sälja vårt radhus. Allting gick supersmidigt. Dessutom bra stöd och tips processen igenom.

Deniz A
Farsta

Bra bemötande, realistisk försäljningsplanering, gott samarbete.

Malin K
Farsta

Vår mäklare var proffsigt, positiv och gav ett tryggt och trevligt bemötande. Skulle definitivt rekommendera Petrah till andra. Malin

Svar från HusmanHagberg Farsta

Hej Malin, Vad glad jag blir att ni är nöjda. Är övertygad om att ni kommer att trivas lika bra som säljarna i det fina hus ni köpt. Vänliga hälsningar Petrah

Lars H

Mäklaren (Petrah) gör ett bra jobb och är saklig. Lasse

Hej Lasse, Tack för din fina reco. Lycka till med din försäljning Mvh Petrah

Marit S
Farsta

Mäklaren var proffesionell och tydlig vilket jag uppskattar.

Anderas S
Farsta

Vilken fantastisk mäklare Emma är! Sålde lägenheten snabbt och till ett kanonpris trots dagens marknad. Oerhört engagerad och höll mig ständigt uppdaterad vilket gjorde att jag hela tiden kände mig trygg.

Malin S
Farsta

Den va jätte bra, Emma är en jätte bra mäklare

Mathilda F
Sköndal

Bra kontakt och bra uppstyrt av mäklare Fredrik! Vi är supernöjda hittills!

Åsa L
Farsta

Pålitlig, pedagogisk, tog sig tid, trevligt bemötande. Kändes tryggt att köpa bostad med den guidningen vi fick i olika frågeställningar.

Camilo M
Trångsund

Kommer definitivt att vända mig till husmanhagberg Farsta när det blir aktuellt för försäljning för min del. En mäklare som jobbar för både säljare som köpare. Enligt min ödmjuka åsikt så är det precis så jag önskar att en mäklare ska agera.

Per-arne R
Farsta

Bra kommunikation och genomgång av vad som händer. Sakligt och bra med vad som händer när vi ska flytta och att tänka på. Ingen speciell förväntning på mäklaren men det var bättre än väntat

Lars L
Sålde sin lägenhet med hjälp av HusmanHagberg Farsta

Snabbaste och smidigaste försäljning jag någonsin varit med om.

Tobias G

Proffsigt bemötande, kunnig mäklarare och väldigt trevlig! 5/5

Mohammed Atif K
Farsta-Fagersjö

The Broker Mr. Fredrik Sangberg is very proactive and communicative. He tries his best to keep the seller and buyer engaged. overall good experience

Jacopo C
Sköndal

Väldigt bra intryck och uppföljning!

Sirpa S
Sköndal

Mäklaren var superbra, hjälpsam trevlig och proffsig. Min egen mäklare är fantastisk och Fredrik var lika bra! Dessutom kunde han både huset och omgivningen. Kändes tryggt!

Sahel A
Farsta

Super nöjd med uppdraget. Han verkligen kämpade så att det blir rätt affär båda för säljare och köpare. Tusen tack Fredrik!

Karin J
Trångsund

Trevlig, hjälpsam och inte minst ärlig.

Ardsheer Ferhad Koto D
Farsta

Fredrik var kanon! Rekommenderar honom stark till både köpare och säljare!

Joakim H
Farsta

Petrah levde 100% upp till våra förväntningar och vi hade en bra dialog genom hela säljprocessen. Jag upplevde att hon har stenkoll på området och marknaden, samt är tydlig i kommunikationen och snabb på återkoppling. Detta sammantaget ger ett stort förtroende, som enligt mig är väldigt viktigt i en bostadsaffär. Jag rekommenderar gärna henne, både till köpare och säljare!

Svar från HusmanHagberg Farsta

Hej Joakim, stort tack för ert beröm. Var verkligen trevligt att få sälja er fina bostad. MVH Petrah

Emilia R
Skogås

SÅ nöjd med Emma! Otroligt kompetent och professionell mäklare med glimten i ögat. Emma är tydlig, effektiv och fick oroliga mig att kunna slappna av och lita på processen. / E, Skogås

Abhishek M
Farsta

Fredrik is a thorough gentleman, he is extremely systematic and methodical. Fredrik knows the market really well and make recommendations accordingly. I will suggest to follow Fredrik's recommendations BLINDLY!

Göran S
Farsta-Fagersjö

Enbart positivt. Kunnig energisk hjälpsam

Lennart A
Farsta

Snabb och korrekt behandling, bra återkoppling av olika faser i vår försäljning.

Anna B
Farsta

Mycket professionell och trevligt bemötande

Sebastian R
Trångsund

Tryggt och säkert genom hela försäljningen, mycket bra bemötande.

Jaana K
Skogås

Mycket bra bemötande, vänligt och professionellt. Mina förväntningar blev uppfyllda. Allt gick mycket bättre än jag förväntade mig, är mycket nöjd och tacksam!!!

Anne A
Farsta

Fredrik Sangberg är, förutom att han är Farstas bästa mäklare, väldigt tillgänglig och väldigt trevlig. Fredrik möter oss som kunder på ett superbra sätt och är snabb att återkoppla under hela processen. Vi hade höga förväntningar då vi köpt av Fredrik förut och vår dotter med familj både köpt och sålt genom Fredrik. Men våra förväntningar uppfylldes och lite till! Sammanfattningsvis så är Fredrik Sangberg och HusmanHagberg Farsta helt klart 5-plus och vi kan rekommendera honom och kontoret starkt!

Christoffer E
Farsta

Trots en vikande marknad gjorde Emma allt hon kunde för att hitta rätt köpare till vår lägenhet. Nivån av engagemang och service var helt klart över förväntan och vi landade i en försäljning som gjorde både oss som säljare och den nya köparen nöjda.