Alexandra Rodén

Alexandra Rodén

Alexandra Rodén är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Gällivare

Alexandra Rodén har varit registrerad mäklare sedan 2018-01. Alexandra Rodén har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-10 och har fått 67 omdömen med ett betyg på 4.9. Alexandra Rodén har haft 26 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

67 omdömen om Alexandra Rodén

Ulf Peter G
Sålde sitt hus med hjälp av Alexandra Rodén en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
Malmberget

När endast det bästa duger! Proffsigt bemötande. Ödmjuk men tydlig med vad som gäller för kunden under processen. Bra planering, tidsplanen höll enligt plan, vilket var jätteviktigt för oss. Tack Alexandra.

Svar från Alexandra Rodén

Tack Ulf! Och tack för att jag fick hjälpa er i denna process. Huset var fantastiskt och det kom verkligen fram av annonsen också. Nu hoppas jag att resten flyter på för er och att det nya blir magsikt. Vi hörs! / Alexandra

Ira H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Alexandra Rodén en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
Centrum

Trevlig, kunnig, pålitlig och alltid ett leende på läpparna!

Svar från Alexandra Rodén

Tack Ira, det var en rolig försäljning som gick lite snabbare än vad jag också planerat. Men lika bra var väl det :) Vi ses! / Alexandra

Alice H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Alexandra Rodén en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
Centrum

Väldigt trevlig och professionell, hade koll på allt och kunde kontakta henne om jag hade några frågor.

Svar från Alexandra Rodén

Tack Alice och Grattis till din nya bostad! Vilket flyt du hade att det gick så snabbt och smidigt. Nu längtar vi till maj :) / Alexandra

Amanda Arrivi L
Köpte sitt hus med hjälp av Alexandra Rodén en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
Gällivare

Väldigt trevlig tjej! Hon bemötte oss väldigt bra och förklarade lite om huset. Hon svarar så fort som möjligt och känns väldigt nära. Det kändes tryggt när vi skrev under alla pappren, man känner sig säker med Alexandra.

Svar från Alexandra Rodén

Tack Amanda, vilken fin Reco. Jag är glad för er skull att ni hittade erat hem. Där kommer ni med all säkerhet trivas. Vi ses om någon dag! / Alexandra

Jeanette E
Gällivare

Fastnade direkt för Alexandra som vår mäklare då vi skulle sälja vårt hus. Hon är väldigt trevlig, engagerad och drivande. Det kändes så tryggt genom hela processen. Kan varmt rekommendera henne ❤️

Svar från Alexandra Rodén

Tack Jeanette för din Reco. Det har varit ett sant nöje att hjälpa er vid försäljningen av er superfina villa. Ni har varit ena toppensäljare och nu väntar det nya för er, ni kommer få det så bra även där. Hoppas ni bjussar på kaffe i nyhuset :) Vi ses inom kort! / Alexandra

Robin Jim G
Gällivare

Blev bra bemött av mäklaren. Mäklaren levde absolut upp till mina förväntningar. Riktigt bra.

Svar från Alexandra Rodén

Tack Robin och stort Grattis till köpet av erat drömhus. Skam den som ger sig, nu kan ni snart landa med familjen och njuta av allt det nya. / Alexandra

Lukas O
Gällivare

Alexandra har ett mycket proffsigt bemötande. Svarar och förklarar noggrant på alla funderingar och frågor. Bra kommunikation rakt igenom hela processen. Vi är jättenöjda med hur hon skötte om våran försäljning. Rekommenderar verkligen Alexandra!

Svar från Alexandra Rodén

Lukas, tack, så glad jag blir. Vårt samarbete har flutit på galant och ni har varit riktiga drömsäljare. När det är dags för deklaration hoppas jag ni bjussar på kaffe i nyhuset :) / Alexandra

Jonas B
Gällivare

Trevlig, lätt att ha och göra med, gick fort att sälja huset

Svar från Alexandra Rodén

Tack Jonas för att du tog dig tid att lämna en reco. Det var en rolig och smidig försäljning. Vi ses inom kort! / Alexandra

Rebecca A
Leipojärvi

Stort engagemang där vi fick återkoppling löpande, så nöjd!

Svar från Alexandra Rodén

Tack Rebecca för din reco. Skam den som ger sig. Jag hoppas ni kan andas ut och ser framemot en solig vår med det nya som kommer :) Vi ses! / Alexandra

Jasmin H
Gällivare

Allt gick så smidigt! Vi är jättenöjda med henne Hon var super trevligt

Svar från Alexandra Rodén

Tack Jasmin för din Reco, tänk att det skulle gå så smidigt er första affär. Ni har köpt ett mycket fint hus, ni kommer trivas så bra där. Hör av er om ni har några funderingar. / Alexandra