Linda Eriksson är mäklare på HusmanHagberg Gällivare

Linda Eriksson har varit registrerad mäklare sedan 2018-10. Linda Eriksson har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-01 och har fått 125 omdömen med ett betyg på 4.8. Linda Eriksson har haft 15 försäljningar sen 2022-01 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2022-01 - 2022-04

Läs vad 125 Läs vad Linda Eriksson

• sålde sin lägenhet med hjälp av Linda Eriksson en del av HusmanHagberg Gällivare
    2022-05-18 Verifierad kund
    Bra bemött och fortlöpande info. Hade inga speciella förväntningar, försäljningen har utfallit till belåtenhet. Rekommenderas.
    Tack för förtroendet att hjälpa dig sälja din fina lägenhet. Lycka till med flytten, vi ses på tillträdet! :) Linda Eriksson
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Linda Eriksson en del av HusmanHagberg Gällivare
    • Repisvaara
    2022-05-06 Verifierad kund
    Linda har varit både proffsig och påläst. Utöver det har hon varit engagerad och beredd att göra "det lilla extra". Hon har ett väldigt fint bemötande och jag har känt mig väldigt trygg i vår kontakt. Linda är en riktig stjärna som jag varmt rekommenderar 🌟.
    Tack för ditt fina omdöme Lina! Jag blir så glad att höra att du är nöjd med mig som mäklare, har varit ett nöje att hjälpa dig med köpet av en ny lägenhet. Stort lycka till, jag vet att ni kommer stortrivas.
    Vi ses på tillträdet! :)
    2022-05-05 Verifierad kund
    ❤️❤️❤️🌹🌹🌹 Mycket duktig och positivt mäklare.
    Jag är jättenöjd med allt.
    Tack för ditt fina omdöme Jonny! Det är ett nöje att göra affärer tillsammans med dig.
    Lycka till med renoveringen, och hoppas ni kommer att trivas! :)
    • Fjällnäs
    2022-04-23 Verifierad kund
    Super trevlig och bra att ha och göra med, kommer välja Linda för alla framtida affärer. Vi hade inga förväntningar eftersom det va första gången vi gjorde något sånt här, men det blev så bra det bara kunde. Vi är super nöjda!
    Tack Moa för din fina reco! Det har varit ett nöje att hjälpa er att hitta er första gemensamma bostad. Jag kommer alltid att hjälpa er, med alla framtida affärer.
    Stort lycka till, vi ses på tillträdet! :)
    • Fjällnäs
    2022-04-23 Verifierad kund
    Jag tycker att allt var professionellt rakt igenom bra förklarat bra hanterat,
    Tack Filip, jag blir så glad att ni känner er nöjda.
    Stort lycka till med renoveringen! :)
  • sålde sitt hus med hjälp av Linda Eriksson en del av HusmanHagberg Gällivare
    • Mellanområdet
    2022-04-12 Verifierad kund
    Bra bemötande.
    Allting flöt på jättebra, bra kommunikation och en snabb försäljning.

Vi är jättenöjda.
    Så roligt att höra att ni känner er jättenöjd med min insats som mäklare. Det har varit ett nöje att hjälpa er med försäljningen. STORT lycka till i erat nybyggda hus, vi ses på tillträdet! :) Linda Eriksson
  • sålde sitt hus med hjälp av Linda Eriksson en del av HusmanHagberg Gällivare
    2022-04-11 Verifierad kund
    Mycket tillmötesgående. Kunnig och mycket effektiv. Vi blev verkligen förtjusta i henne. Det måste vara svårt att hitta en bättre mäklare.
    Nu återstår deklarationen som hon skall fixa. Hoppas att hon ka ligitimera alla våra kostnader för renovering som vi gjort.
    Tack Rune för ert fina omdöme. Så roligt att ni är nöjd med mig som mäklare, det har varit ett nöje från min sida att hjälpa er med försäljningen av huset. Stort lycka till nu med flytten till södra Sverige! :) Linda Eriksson
  • Suzanne Janet W
    • Repisvaara
    2022-04-10 Verifierad kund
    Jag har bara gott att säga om min upplevelse av bemötande och varmt engagemang vid visning och sedan köpet av bostad. Allt var mycket smidigt och Linda var till stor hjälp för att jag skulle få köpet genomfört. Stort Tack!
    Tack för din fina reco Suzanne! Och, tänk vad roligt att vi lyckades hitta en lägenhet till dig.
    Stort lycka till med tömningen av huset så ses vi på tillträdet, ha det bäst! :)
  • köpte sitt hus med hjälp av Linda Eriksson en del av HusmanHagberg Gällivare
    2022-04-09 Verifierad kund
    Bra bemötande och god kontakt under budgivningen. Snabba svar vid frågor och genuin vilja att hjälpa till.
    Tack för din reco Ida, och välkommen till Gällivare! Stort lycka till i erat nya hus tillsammans med familjen! :) Linda Eriksson
  • köpte sitt hus med hjälp av Linda Eriksson en del av HusmanHagberg Gällivare
    2022-04-09 Verifierad kund
    Proffesionellt och trevligt bemötande, väldigt kommunikativ. Flexibel och förstående.
    Tack Rasmus för ditt fina omdöme, det har varit så roligt att få hjälpa er med försäljningen, att vi fick ett riktigt bra slutpris var ju också en bonus.
    Njut nu av påsken och lugnet, så ses vi sedan till tillträdet! :)