Linda Eriksson

Linda Eriksson

Linda Eriksson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Gällivare

Linda Eriksson har varit registrerad mäklare sedan 2018-10. Linda Eriksson har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-10 och har fått 65 omdömen med ett betyg på 4.9. Linda Eriksson har haft 22 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

65 omdömen om Linda Eriksson

Berit N
Köpte sin lägenhet med hjälp av Linda Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
Repisvaara

Bra bemötande. Kunnig och saklig.

Svar från Linda Eriksson

Tack för ditt fina omdöme Berit, hoppas ni ska trivas med den fina lägenhet ni köpt. Vi ses när tillträdesdagen närmar sig, ha det gott så länge! :)

Samuel H
Repisvaara

Mycket bra bemötande. Snabb och enkel affär.

Svar från Linda Eriksson

Tusen tack Samuel, så kul att vi kunde lösa en snabb affär. Vi ses på tillträdet! :)

Benjamin N
Sålde sitt hus med hjälp av Linda Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
Malmberget

Väldigt duktig mäklare och super nöjd med henne

Svar från Linda Eriksson

Tusen tack Benjamin! Jag är så glad att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen av villan. Lycka till med att hitta något nytt, så ses vi på tillträdet! :)

Andreas G
Köpte sitt hus med hjälp av Linda Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
Malmberget

Väldigt trevligt och professionellt bemötande, inga krusiduller och rakt på sak. Kändes som en persong som jag kunde lita på en gång! Kommer definitivt göra fler affärer med henne och kan varmt rekommendera fler att göra detsamma.

Svar från Linda Eriksson

Tack Andreas för ditt fina omdöme! Tack för rekommendationen, jag blir väldigt glad att få den responsen av mina kunder. Vi ses på tillträdet! :)

Nicolina K
Malmberget

Linda har på ett unikt sätt hjälpt oss att sälja våran bostad. Hon har alltid bemött oss med ett glatt humör och verkligen givit allt för att vi ska vara nöjda. Jag rekommenderar Linda alla dagar i veckan. Lyhörd och professionell.

Svar från Linda Eriksson

Tusen tack Nicolina! Det har varit en försäljning jag inte kommer glömma i första taget, tusen tack för gott samarbete & tack för rekommendationen! Vi ses på tilltrödesdagen! :)

Emelie W
Centrum

Super trevligt bemötande och otroligt kunnig. Hon har svar på alla frågor man har.

Svar från Linda Eriksson

Tack för ditt fina omdöme Emelie! Tänk vad roligt att ni hittade er en så fin lägenhet, jag är övertygad att ni kommer trivas där. Ha det bra så länge så syns vi snart på tillträdesdagen! :)

Mikael S
GÄLLIVARE

Linda är oerhört trevlig, positiv, lyhörd och professionell. Bättre mäklare får man söka efter. Lättillgänglig och lösningsorienterad. Allt har gått så smidigt. Linda har hjälpt oss igenom motgångarna vi haft på vägen. Tack!

Svar från Linda Eriksson

Tack Mikael för dina fina ord om mig som mäklare, jag blir verkligen glad och det är kunder som er som gör att jag älskar mitt yrke, så tack. Vi ses snart på tillträdesdagen av er nya fina lägenhet. Ha det gott så länge! :)

Sebastian L
Gällivare

Otroligt bra och proffsigt bemötande och en otroligt glad människa, hon hjälpte oss igenom vår första husförsäljning på ett riktigt bra sätt och hjälpte oss och var tillmötesgående. Väldigt snabb försäljning på vårat hus så riktigt nöjda!

Svar från Linda Eriksson

Nu blev jag verkligen glad Sebastian! Tack för ett fantastiskt samarbete, stort lycka till med allt det nya i Piteå, vi kommer säkert springa på varandra till sommaren. Ha det fint så ses vi! :)

Jimmy N
Gällivare

Mycket bra och professionell. Rekommenderas!

Svar från Linda Eriksson

Tack Jimmy för din fina reco! Hoppas du ska trivas bra i din nya fina lägenhet. Vi ses snart inför tillträdet! :)

Jonna I
Sålde sin lägenhet med hjälp av Linda Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
Gällivare

Linda är otroligt kunnig, professionell och engagerad i sitt arbete. Mycket nöjd med hela processen, rekommenderar starkt!

Svar från Linda Eriksson

Tack för förtroendet att sälja er fina lägenhet. Det har varit ett nöje hela vägen. Stort lycka till nu i eran nya fina lägenhet, så ses vi snart igen! :)