Alla kategorier Mäklare Gävleborg Gävle HusmanHagberg HusmanHagberg Gävle

HusmanHagberg Gävle

Ingenjörsgatan 18, 802 93 Gävle — Visa karta

Vi mäklare på HusmanHagberg i Gävle har koll på Gävle och Sandviken med omnejd. Är det hit flyttlasset ska gå? Eller ska du flytta härifrån? Vad dina bostadsplaner än är får du mer än gärna kontakta oss. Bostäder är vår största passion och vi hjälper dig mer än gärna att hitta rätt på marknaden.

HusmanHagberg är en av Sveriges största och ledande mäklarkedjor. Vår personal är kompetent och gör alltid sitt yttersta för att anpassa affären efter dina speciella önskemål. Vi är inte bundna till banker och försäkringsbolag, men kan hjälpa till även med den biten om du önskar. Varmt välkommen!

Läs vad 21 kunder tycker om HusmanHagberg Gävle

• Matti L
    Matti L skrev om HusmanHagberg Gävle
    Vi var på visning , mycket folk så mäklaren var upptagen mest hela tiden , vid kontraktsskrivning var hion fokuserad och kunnig Läs mer
    2018-05-24 Lena K svarar Matti L
    Hej och tack för ditt svar!
    Det är alltid roligt när det är många spekulanter på en visning men blir det allt för många samtidigt så hinner inte alla prata med mäklaren i den utsträckning som önskas. Vi ska tänka på att fördela tiden så alla känner sig sedda.
    Hoppas ni kommer att trivas i er nya bostad!
    Vänliga hälsningar Lena Kock mäklare och franchisetagare HusmanHagberg Gävle Sandviken
  • Anders G
    Anders G skrev om HusmanHagberg Gävle
    Köpt en bostadsrätt i Gävle, ett mycket bra bemötande. Mäklaren
    levde gott och väl upp till våra förväntningar. Vi har trots allt träffat en del andra eftersom vi tittat på många objekt Läs mer
    2018-05-14 Lena K svarar Anders G
    Hej Anders
    Tack för att du tog dig tid att svara. Det betyder mycket för oss.
    Det betyder också mycket att höra att du är nöjd!
    Vänliga hälsningar Lena Kock HusmanHagberg
  • Kerstin W
    Kerstin W skrev om HusmanHagberg Gävle
    Vi har köpt en bostadsrätt. Mäklaren har varit trevlig och tillmötesgående. Det var vårt första köp av bostad och möte med mäklare och det var en bra och trevlig upplevelse. Läs mer
    2018-05-11 Lena K svarar Kerstin W
    Hej Kerstin.
    Det är härligt att höra att ni är nöjda. Tveka inte att höra av er när ni behöver mer hjälp!
    Mvh Lena Kock HusmanHagberg
  • Erik F
    Erik F skrev om HusmanHagberg Gävle
    Engagerad , hjälpsam , effektiv.
    Pålitlig Läs mer
    2018-05-07 Lena K svarar Erik F
    Tack Erik för ditt svar!
    Hoppas ni får en härlig resa så ses vi när det närmar sig tillträdet.
    Vänliga hälsningar Lena HusmanHagberg
  • Anna-Lena T
    Anna-Lena T skrev om HusmanHagberg Gävle
    Sålt ett radhus. Mycket trevligt bemötande, lyhörd, snabb och rak i sitt sätt. Hon överträffade mina förväntningar. Hon var snabb och strukturerad. Läs mer
    2018-05-03 Lena K svarar Anna-Lena T
    Hej Anna-Lena
    Tack för fin återkoppling! Det är så skönt att höra att kunden är nöjd.
    Välkommen åter!
    Vänliga hälsningar Lena HusmanHagberg
  • Lisa M
    Lisa M skrev om HusmanHagberg Gävle
    Sålt radhus!
    Använde mig av en mäklare jag träffat vid köper av samma och är jätte glad för det!
    Bra kontakt och mycket trevlig! Kände jag fick stöd och råd hela vägen! Läs mer
    2018-05-03 Lena K svarar Lisa M
    Hej Lisa
    Det är alltid lika skönt att höra att kunden är nöjd!
    Vänliga hälsningar Lena Kock fastighetsmäklare och franchisetagare Husmanhagberg Gävle Sandviken
  • Anna F
    Anna F skrev om HusmanHagberg Gävle
    En mycket professionell mäklare som har koll på marknaden. Trevligt bemötande och flexibel. Snabb med att svara på frågar med utförliga och konkreta svar.
    Är jättenöjd med hjälpen vi fått och kan verkligen rekommendera Husmanhagberg och framför allt Louise som vi haft kontakt med. Läs mer
    2018-04-09 Lena K svarar Anna F
    Tack Anna för ditt omdöme! Det är alltid skönt med feedback. Välkommen åter!
    Vänliga hälsningar Lena mäklare och franchisetagare HusmanHagberg Gävle
  • Lena H
    Lena H skrev om HusmanHagberg Gävle
    Vi blev väldigt bra bemött . Trevlig personal. Läs mer
    2018-04-05 Lena K svarar Lena H
    Hej Lena!
    Tack för ditt svar, det är alltid lika trevligt att möta härliga människor!
    Vänliga hälsningar från din namne: Lena på HusmanHagberg Gävle Sandviken =)
  • Ann B
    Ann B skrev om HusmanHagberg Gävle
    Köpt ett fint radhus i Gävle, mycket trevlig och duktig mäklare. Läs mer
    2018-03-22 Lena K svarar Ann B
    Hej Ann
    Vad skönt att höra att ni är nöjda! Och ni har verkligen fått ett härligt hus!
  • Helena B
    Helena B skrev om HusmanHagberg Gävle
    Då jag är redan bekant med mäklaren gick allt bra till slut .
    Kanske lite mer info efter varje visning och nu har jag fått tagit reda på själv varför pengarna inte kommer in på mitt konto de 10% som det har gått 3 veckor som vi skrev. När man aldrig har sålt så har man inte en aning vad som händer. Läs mer
    2018-02-23 Lena K svarar Helena B
    Hej Helena och tack för ditt svar!
    Det är bra med feedback så vi kan förbättra oss! När det gäller handpenningen så sitter den på klientmedelskontot tills medlemskapet är godkänt eftersom affären inte är formellt klar innan dess.
    Vänliga hälsningar Lena Kock fastighetsmäklare och franchisetagare HusmanHagberg Gävle Sandviken
  • Christer N
    Christer N skrev om HusmanHagberg Gävle
    Min mäklare har vart bra, enkelt o smärtfritt. Klart nöjd Läs mer
    2018-02-23 Lena K svarar Christer N
    Tack för ditt svar!
    Det är skönt att få positiv feedback och att du känner dig nöjd.
    Hoppas du kommer att trivas i din nya bostad! Välkommen åter =)
  • Elin L
    Elin L skrev om HusmanHagberg Gävle
    Louise har varit superproffsig hela processen och haft ert mycket väl bemötande. Likaså fotografen mycket trevlig och fotade mycket fina bilder på vår lägenhet. Kommer att rekommendera Louise till alla vi känner. Läs mer
    2018-02-22 Lena K svarar Elin L
    Hej Elin
    Vad skönt att höra att du är nöjd med försäljningen.
    Jag vet att Louise gärna hjälper till med flera försäljningar - det är bara att säga till!
    Mvh Lena Kock fastighetsmäklare och franchisetagare HusmanHagberg Gävle Sandviken
  • Yvonne Å
    Yvonne Å skrev om HusmanHagberg Gävle
    Bra återkoppling, Jättetrevligt bemötande,. Läs mer
    2018-01-25 Lena K svarar Yvonne Å
    Tack för ditt svar! Det är viktigt för oss att få återkoppling från kunderna! Extra härligt är det att höra att ni är nöjda =)
    Mvh Lena Kock fastighetsmäklare, franchisetagare HusmanHagberg Gävle Sandviken
  • Maria Å
    Maria Å skrev om HusmanHagberg Gävle
    Seriös, kunnig och super trevlig mäklare. Smidig affär med kontraktskrivning och allt vad det innebär. Helt klart nöjd med bemötandet. Läs mer
    2018-01-25 Lena K svarar Maria Å
    Härligt att du är nöjd! Lycka till med nya boendet.
    Mvh Lena Kock fastighetsmäklare och franchisetagare HusmanHagberg
  • Moa W
    Moa W skrev om HusmanHagberg Gävle
    Väl bemött utav ansvarig mäklare! Läs mer
    2018-01-23 Lena K svarar Moa W
    Tack för ditt svar! Hoppas ni blir nöjda med ert nya boende!
    Med vänliga hälsningar Lena Kock HusmanHagberg
  • Viveka N
    Viveka N skrev om HusmanHagberg Gävle
    Snabb service.
    Trevligt bemötande.
    Tillgängligheten. Läs mer
    2017-12-23 Lena K svarar Viveka N
    Tack för ditt svar. Det gick onekligen snabbt.
    Det är skönt att få det klart före helgerna så ni kan andas ut, njuta av ledighet och ladda för flytt i början på nästa år. Tills dess får jag önska GodJul och GottNyttÅr
    Med vänlig hälsning, Lena HusmanHagberg
  • Maria N
    Maria N skrev om HusmanHagberg Gävle
    Fint bemötande, mäklaren kändes genuin och noggrann. Försäljningen tog ett tag, många visningar innan affär, och mäklaren var jättebra att bolla med under tiden.
    Sammanfattningsvis en mycket bra, positiv upplevelse. Skulle absolut rekommendera denna mäklarfirman. Läs mer
    2017-12-19 Lena K svarar Maria N
    Tack för att du tog dig tid att svara.
    Vad skönt att höra att du är nöjd med affären! Lycka till med ditt nya boende.
    Mvh Lena Kock franchisetagare HusmanHagberg
  • Tiina H
    Tiina H skrev om HusmanHagberg Gävle
    Mycket bra bemötande och professionell personal. Läs mer
    2017-12-13 Lena K svarar Tiina H
    Hej Tiina!
    Tack för ditt svar. Det är skönt att höra att du är nöjd!
    Vänliga hälsningar Lena Kock Franchisetagare HusmanHagberg Gävle Sandviken
  • Kerstin L
    Kerstin L skrev om HusmanHagberg Gävle
    Väldigt bra bemötande och svar på de frågor och funderingar jag hade. Läs mer
    2017-12-04 Lena K svarar Kerstin L
    Hej Kerstin
    Tack för svaret! Jag hoppas att du kommer att trivas i din nya lägenhet. Har du fler frågor är du alltid välkommen att höra av dig.
    Mvh Lena Kock reg fastighetsmäklare, franchisetagare HusmanHagberg Gävle Sandviken
  • Linus B
    Linus B skrev om HusmanHagberg Gävle
    Jag fick ett bra bemötande. Mäklaren var lyhörd och trevlig. Hon lovade inget vilket jag uppskattade väldigt mycket. Tydlig med hur saker gick till och vad som skulle hända. Förklarade också hur marknaden såg ut för tillfället, och slutresultatet blev bättre än förväntningarna. Läs mer
    2017-12-01 Lena K svarar Linus B
    Hej Linus
    Tack för dina kommentarer. Det är skönt att få veta att tydlighet lönar sig!
    Hoppas du kommer att trivas i ditt nya boende!
    Mvh Lena Kock fastighetsmäklare, franchisetagare HusmanHagberg
  • Annica W
    Annica W skrev om HusmanHagberg Gävle
    Bra bemötande. Ordnade smidigt o snabbt en extra visning! Läs mer
    2017-11-10 Lena K svarar Annica W
    Hej Annica.
    Tack för din kommentar, det känns bra att kunna hjälpa till.
    Jag ser fram emot att få se hur radhuset blir när ni är klara!
    Mvh Lena Kock fastighetsmäklare, franchisetagare HusmanHagberg

Ingenjörsgatan 18, 802 93 Gävle