HusmanHagberg Gävle

Ingenjörsgatan 18, 802 93 Gävle — Visa karta

Vi mäklare på HusmanHagberg i Gävle har koll på Gävle och Sandviken med omnejd. Är det hit flyttlasset ska gå? Eller ska du flytta härifrån? Vad dina bostadsplaner än är får du mer än gärna kontakta oss. Bostäder är vår största passion och vi hjälper dig mer än gärna att hitta rätt på marknaden.

HusmanHagberg är en av Sveriges största och ledande mäklarkedjor. Vår personal är kompetent och gör alltid sitt yttersta för att anpassa affären efter dina speciella önskemål. Vi är inte bundna till banker och försäkringsbolag, men kan hjälpa till även med den biten om du önskar. Varmt välkommen!

Läs vad 90 kunder tycker om HusmanHagberg Gävle

• 2020-03-21

Sulafa M skrev om Lena Kock en del av HusmanHagberg Gävle
    Tillgänglig och glad mäklare. Svarar på frågor och gör sitt yttersta. Jag köpte en bostad via Lena Kock, processen är pågående och jag skulle varmt rekommendera hemmet och HusmanHagberg Läs mer

Mimmi A skrev om Lena Kock en del av HusmanHagberg Gävle
    Vi har köpt ett hus och sålt ett hus.
    Har fått ett proffsigt och gott bemötande.
    Hon har varit lyhörd, informativ och kompetent. Bostadsaffärerna har skett på ett önskvärt och proffsigt sätt.
    Vi är väldigt nöjda. Läs mer
    2020-03-19 Lena K svarar Mimmi A
    Hej Mimmi
    Tack för att du tagit dig tid att svara! Jag är glad att ni är nöjda och ser fram emot att få höra hur ni har det när sommaren kommer i ert nya fantastiska hus!

Carl Peter M skrev om Saga-Lill Holmberg en del av HusmanHagberg Gävle
    Tycker Saga - Lill Holmberg gjort det vi förvänta oss vid våran försäljning av huset med bra visningar och kommit till avslut snabbt samt skött hanteringen av köpet på ett bra sätt Läs mer
    2020-03-17 Saga-Lill H svarar Carl Peter M
    Hej Peter.
    Stort tack för att du tagit dig tid att svara och varmt välkomna tillbaka om jag kan vara behjälplig i framtiden. Allt gott!

Gunvor H skrev om Malin Hagberg en del av HusmanHagberg Gävle
    Vi har sålt våran mors lägenhet och vi är helnöjda med både den informationen och bemötandet från Malin. Hon har på ett tydligt och beskrivande vis förklarat vår roll som säljare samt köparens roll. Läs mer
    2020-03-17 Malin H svarar Gunvor H
    Tusen tack för förtroendet och för det fina omdömet. Det värmer i hjärtat. Kram Malin
  • 2020-03-15

Per Thomas E skrev om Saga-Lill Holmberg en del av HusmanHagberg Gävle
    Jätte trevlig och kompetent bra service Läs mer
    2020-03-16 Saga-Lill H svarar Per Thomas E
    Hej Thomas och tack för att du tagit dig tid att svara! Hoppas ni trivs bra i ert nya hus och varmt välkomna tillbaka till oss om ni önskar hjälp i framtiden. Allt gott!
  • 2020-03-13

Ninnie L skrev om Saga-Lill Holmberg en del av HusmanHagberg Gävle
    Väldigt trevlig och smidig mäklare! Läs mer
    2020-03-16 Saga-Lill H svarar Ninnie L
    Hej Ninnie!
    Tack för att du tagit dig tid att svara! Hoppas du trivs bra i din nya bostad. Varmt välkommen tillbaka i framtiden!
  • 2020-03-13

Liselotte H skrev om Lena Kock en del av HusmanHagberg Gävle
    Jag sålde min bostadsrätt i Gävle via Lena. Hon hade hjälpt mig i tidigare bostadsaffärer så jag hade sedan dess stort förtroende för henne så valet av mäklare var för mig enkelt.
    Hon engagerar sig, lyssnar och återkopplar så man hela tiden är uppdaterad.
    Hon har en lugn men färgsprakande personlighet och som man kan lita på.
    Jag är jättenöjd med mitt val av mäklare och kan starkt rekommendera henne till andra säljare. Läs mer

Anders E skrev om Saga-Lill Holmberg en del av HusmanHagberg Gävle
    Saga-Lill kom in väldigt sent i processen efter att den tidigare mäklaren bytt arbetsplats, men hon skötte allt kanonbra och nästan bättre. Läs mer
    2020-03-12 Saga-Lill H svarar Anders E
    Hej Anders!
    Tack för att du tagit dig tid att svara. Härligt att du är nöjd med min insats.
    Tack åter igen för förtroendet och ett gott samarbete! Allt gott!

Johanna F skrev om Lena Kock en del av HusmanHagberg Gävle
    Lena hjälpte oss att sälja vår lägenhet för några månader sedan. Vi tycker hon bemötte oss på ett väldigt trevligt sätt och gav oss många råd inför försäljningen och var alltid aktiv med svar på våra frågor mm.

Hon levde verkligen upp till våra förväntningar och ännu mer än så. Toppenbra mäklare! Rekommenderas. Läs mer

Börje Magnus M skrev om Saga-Lill Holmberg en del av HusmanHagberg Gävle
    Bra bemötande, kunnig oc pålässt Läs mer
    2020-03-12 Saga-Lill H svarar Börje Magnus M
    Hej Magnus!
    Tack för att du tagit dig tid att svara. Och åter igen tack för förtroendet och ett lyckat samarbete. Varmt välkomna åter om ni önskar hjälp med något i framtiden. Allt gott!

Sara K skrev om Lena Kock en del av HusmanHagberg Gävle
    Jag har köpt en lägenhet bostadsrätt. Blev så otroligt bra bemött av Lena hon är super proffsig glad ödmjuk bra på att lyssna in vad jag som köpare hade att säga. Hade inga speciella förväntningar så jag blev överraskad över hur fantastisk duktig Lena var på att fixa att allt gick bra och smidigt.Och jag hoppas att alla som köper lägenhet ska få sån bra hjälp😁 Läs mer

Rickard E skrev om Lena Kock en del av HusmanHagberg Gävle
    Trevlig och hjälpsam vid köpet av bostad! lever upp till förväntningar om att tex svara på frågor, känns kunnig och insatt i bostaden! Läs mer
  • Bertil R

2020-03-12

Bertil R skrev om Lena Kock en del av HusmanHagberg Gävle
    Mycket nöjd med både Lenas och HusmanHagbergs arbete vid visningen och försäljningen av lägenheten i Gävle Läs mer

Stig Göran G skrev om Lena Kock en del av HusmanHagberg Gävle
    Jag har sålt en exklusiv villa vid havet

Jag blev väl bemött av mäklaren

Mäklaren levde upp till mina förväntningar

Husman Hagberg och mäklaren Lena Kock genomförde
    försäljningen till allas belåtenhet Läs mer
    2020-03-19 Lena K svarar Stig Göran G
    Hej Stig
    Tack för det fina omdömet! Vi fick jobba lite extra för att få till affären men till slut gick det i lås. Nu är det dags för nästa ägare att få njuta av det unika huset och läget!

Lars M skrev om Saga-Lill Holmberg en del av HusmanHagberg Gävle
    Köpte en bostadsrätt i Gävle Centrum.
    Mycket proffsigt och enkelt. Läs mer
    2020-03-11 Saga-Lill H svarar Lars M
    Hej Lars!
    Tack för att du tagit dig tid att svara. Varmt välkomna tillbaka till oss i framtiden.

Susanne M skrev om Saga-Lill Holmberg en del av HusmanHagberg Gävle
    Vi har köpt en bostadsrätt via Saga-Lill. Trevligt och proffsigt bemötande. Bra information och allt i mycket bra ordning. Tycker att Saga-lill var lätt tillgänglig och snabb och korrekt i sitt bemötande både under visning, budgivning och kontaktskrivande.
    Vår upplevelse är mycket bra och vi kommer rekommendera andra och använda HusmanHagberg själva vid behov i framtiden. Läs mer
    2020-03-11 Saga-Lill H svarar Susanne M
    Hej Susanne!
    Roligt att ni är nöjda och villiga att rekommendera oss till andra - Då har jag lyckats! Det är viktigt för oss att få feedback på vårt arbete, så stort tack för att du tagit dig tid att svara. Ni är varmt välkomna tillbaka om jag kan hjälpa er i framtiden. Allt gott!

Tuva M skrev om Saga-Lill Holmberg en del av HusmanHagberg Gävle
    Jättebra bemötande! Är supernöjd! Läs mer
    2020-03-11 Saga-Lill H svarar Tuva M
    Hej Tuva och tack för att du tagit dig tid att svara!
    Härligt att höra att du är nöjd! Hoppas du kommer att trivas bra i din nya bostad. Varmt välkommen tillbaka om jag kan hjälpa dig i framtiden. Allt gott! Vänlig hälsning, Saga-Lill

Nikki E skrev om Saga-Lill Holmberg en del av HusmanHagberg Gävle
    Mycket trevlig och lättsam. Absolut en av dom bästa jag träffat. Läs mer
    2020-03-10 Saga-Lill H svarar Nikki E
    Hej Nikki!
    Tusen tack för det fina omdömet och för att du tagit dig tid att svara. Hoppas ni trivs bra i er nya bostad. Allt gott!

Malin O skrev om Lena Kock en del av HusmanHagberg Gävle
    - Bostadsrätt 2 rok
    - Bra bemötande genom hela processen, mäklaren tog sig tid såväl kvällar som helger och visade bostadsrätten flertalet tillfällen för möjliga intressenter.
    - Smidigt och tryggt från början till slut. Läs mer
    2020-03-19 Lena K svarar Malin O
    Hej Malin
    Det var ett sant nöje att få sälja din fina lägenhet och att få gulla med din sällskapliga katt =)
    Du är självklart välkommen åter i framtiden om och när du behöver hjälp igen!

Ronny H skrev om Lena Kock en del av HusmanHagberg Gävle
    Jag har sålt ett radhus.Vi blev bemött väldigt bra hon lyssnade på våra önskemål.Mina förväntningar uppfyllde Lena fullt ut.Min upplevelse var att det gick väldigt fort och smidigt.Vi fick ut det vi önskade och lite till. Läs mer
    2020-03-19 Lena K svarar Ronny H
    Hej Ronny
    Tack för att du tagit dig tid att svara på enkäten! Affären gick sannerligen smidigt och jag är glad att ni är nöjda. Vi ses snart vid tillträdet och ni är självklart välkomna åter om behovet uppstår igen!

Jaime A skrev om Lena Kock en del av HusmanHagberg Gävle
    Efter att ha kollat runt efter rätt lägenhet att köpa så hittade jag en trea som passade mina behov.
    Den var listat på HusmanHagberg Gävle för en bra pris.

Jag fick rätt bra hjälp av mäklaren Lena Kock med frågor
    jag hade angående lägenheten som jag var intresserad av.
    Hade inga förhoppningar att mina frågor skulle bli besvarade
    men Lena var trevlig samt behjälplig med dem hon kunde besvara.
    Det var också bra när jag fick en extra chans att kolla på lägenheten
    en extra gång med någon annan så att jag fick en extra överblick av lägenheten.

Verkligen nöjd med mitt köp.

Rekommenderas vid sälj samt köp av lägenhet. Läs mer
    2020-03-19 Lena K svarar Jaime A
    Hej Jamie
    Tack för att du tagit dig tid att svara!
    Jag hoppas att du kommer att trivas och att du snart kan njuta av vårsolen på balkongen till din fina lägenhet.
    Välkommen åter - vänliga hälsningar Lena HusmanHagberg

Lisa L skrev om Lena Kock en del av HusmanHagberg Gävle
    Mycket bra bemötande, kunnig mäklare och snabb affär. Mycket nöjd Läs mer
    2020-03-19 Lena K svarar Lisa L
    Hej Lisa
    Tack för det fina omdömet. Det är härligt att höra att du är nöjd!
    Tveka inte att höra av dig om ni behöver hjälp i framtiden.

Elna Christina B skrev om Lena Kock en del av HusmanHagberg Gävle
    Alltid Trevlig, kunnig och hjälpsam! Läs mer
    2020-03-19 Lena K svarar Elna Christina B
    Hej Elna
    Tack för att du tog dig tid att svara! Du vet att ni alltid är välkomna åter om ni behöver hjälp i framtiden. Hälsa Bengt och njut av våren!
    Lena HusmanHagberg

Per L skrev om Lena Kock en del av HusmanHagberg Gävle
    Köpte en lägenhet, blev bra bemött av Lena. Läs mer
    2020-03-19 Lena K svarar Per L
    Hej Pelle!
    Tack för det fina omdömet =)
    Jag hoppas att ni kommer att trivas i lägenheten och att allt löser sig till det bästa!
  • 2020-02-27

Thomas W skrev om Malin Hagberg en del av HusmanHagberg Gävle
    Professionell med personlig känsla. Läs mer
    2020-03-23 Malin H svarar Thomas W
    Hej Thomas! Roligt att ni är nöjda! Stort tack för att ni tagit er tid att svara. Hoppas ni kommer att trivas i er nya bostad och varmt välkomna åter till oss! Med vänlig hälsning, Malin HusmanHagberg
  • 2020-02-25

Gunvor H skrev om HusmanHagberg Gävle
    Vi har sålt en lägenhet för våran mamma. Vi är helnöjda med hur vi blivit bemött av mäklaren Läs mer
    2020-02-26 Lena K svarar Gunvor H
    Hej! Härligt att höra att ni är nöjda! :) Tack för att ni tagit er tid att svara och varmt välkomna tillbaka till oss! Vänlig hälsning, Lena HusmanHagberg
  • 2020-02-15

Anna B skrev om Saga-Lill Holmberg en del av HusmanHagberg Gävle
    Jag köpte en lägenhet som Saga-Lill beskrev på ett utmärkt sätt och hade mycket information redo för vilka frågor jag ställde. Efter budgivningen var klar så såg hon till att kontraktet skrevs på snabbt och processen var smidig utan några större frågetecken. Om frågor uppstod så fann hon snabbt svar som var väl utlagda. Hon är extremt kompetent, glad och trevlig och jag är väldigt nöjd med hur den första delen av köpet har rullat på. Läs mer
    2020-03-19 Lena K svarar Anna B
    Hej Anna
    Tack för att du tog dig tid att besvara frågorna från reco! Det så skönt att få respons på vårt arbete och extra härligt är det att höra att du är nöjd!
  • 2020-02-13

Sofia Ö skrev om Saga-Lill Holmberg en del av HusmanHagberg Gävle
    Sålde min lägenhet.
    Oerhört proffsigt och bra mäklare. Väldigt tydlig och trevlig!
    Hade inte kunnat fått en bättre mäklare! Läs mer
    2020-03-19 Lena K svarar Sofia Ö
    Hej Sofia!
    Vad skönt att höra att du är nöjd!
    Lycka till med att hitta din nya drömbostad, Saga-Lill håller också ögon och öron öppna för att hitta det som kan passa dig.
  • 2020-01-27

Malin O skrev om HusmanHagberg Gävle
    * Bostadsrätt 2 rok
    * Bra bemötande hela vägen, kändes personligt och tryggt
    * Min förväntning var att lägenheten skulle bli såld, det blev den. Mäklaren fick jobba både dag, kväll och helg. Engagemanget fanns verkligen där!
    * Jag känner mig jättenöjd, från början till slut. Läs mer
    2020-01-28 Lena K svarar Malin O
    Hej Malin
    Tack för att du tog dig tid att svara! Å så skönt att du är nöjd =)
  • 2020-01-27

Robin Ö skrev om HusmanHagberg Gävle
    Vi sålde 2 rok centralt i Gävle och är väldigt nöjda med både bemötande, prestation och resultat. Rekommenderas! Läs mer
    2020-01-28 Lena K svarar Robin Ö
    Hej Robin
    Var skönt att höra att du är nöjd!
  • 2019-11-19

Börje Magnus M skrev om Saga-Lill Holmberg en del av HusmanHagberg Gävle
    Sålt mitt hus. Mycket bra bemötande av mäklaren.
    Tydlig med att förklara hur hon hade lagt upp det hela och hur det skulle gå till med visningar. Läs mer
    2020-03-19 Lena K svarar Börje Magnus M
    Hej
    Härligt att höra att du är nöjd! Hoppas ni kommer att trivas i den nya bostaden!
  • 2019-11-17

Gunilla Katarina M skrev om Saga-Lill Holmberg en del av HusmanHagberg Gävle
    Har sålt ett hus vår mäklare gjorde detta på ett bra sätt snabbt och enkelt hon har ett bra kundfokus och bra bemötanden. Hade inga speciella förväntningar . Läs mer
    2020-03-19 Lena K svarar Gunilla Katarina M
    Hej och tack för ditt svar!
    Det är viktigt för oss att få feedback på vårt jobb. Jag hoppas att ni kommer att trivas på nya stället och ni är så klart välkomna åter!
  • 2019-11-11

Jaime A skrev om HusmanHagberg Gävle
    Positiv inställd hela tiden samt svarar på alla frågor.
    Har köpt en bostadsrätt som är i bra skick, mäklarens beskrivning var precis som det annonserades.
    Jag är jättenöjd med mitt köp. Läs mer
    2019-11-12 Lena K svarar Jaime A
    Hej Jaime
    Tack för att du tog dig tid att svara! Jag hoppas du kommer att trivas superbra i din nya lägenhet!
  • 2019-10-11

Parwana I skrev om Lena Kock en del av HusmanHagberg Gävle
    Vi har såld parhus. Mäklaren är bra lyssnare. Vi är nöjda med bemötandet och vi har fått allt information 🙂 Läs mer
    2019-10-12 Lena K svarar Parwana I
    Hej Parwana
    Tack för att du tog dig tid att svara, det är viktigt för oss att få respons från våra kunder.
    Det är också skönt att höra att ni är nöjda!
  • 2019-10-02

Robin Seppo H skrev om Saga-Lill Holmberg en del av HusmanHagberg Gävle
    Jag köpte en lägenhet i Gävle som mäklare Saga-lill hjälpt mig köpa. Hon är en väldigt tillmötesgående person som är driven i att hjälpa sina kunder. Väldigt trevligt bemötande, snabb återkoppling och det märks att hon brinner för sitt arbete.

Jag kan verkligen tänka mig att fler blivit mer än nöjd för köp eller försäljning med denna sorts proffsiga hjälp. Supernöjd och i framtiden finns en stor chans att jag tar hjälp av just samma person igen. Tack för denna gången! Läs mer
    2020-03-19 Lena K svarar Robin Seppo H
    Hej
    Tack för att du tagit dig tid att svara! Det är viktigt för oss att få respons på vårt jobb - du är hjärtligt välkommen tillbaka!
  • 2019-10-02

Lars E skrev om Saga-Lill Holmberg en del av HusmanHagberg Gävle
    Proffsigt bemötande. Hjälper en med allt "krångligt byråkrat-språk". Känns tryggt att ha en bra mäklare, som jag fick. Läs mer
    2020-03-19 Lena K svarar Lars E
    Hej Lars
    Härligt att du känner dig trygg! Jag hoppas att ni kommer att trivas bra i nya bostaden.
  • 2019-09-23

Carl Peter M skrev om HusmanHagberg Gävle
    Sålt huset
    Vi blev mycket bra bemött av den första mäklaren vi fick.
    Tyvärr så hoppade köparen av när vi skulle skriva och vi fick en ny mäklare som fick ta över då den andre skulle sluta och börja åt en konkurrent som var lite märkligt.
    det blev riktigt bra tillslut fast man var orolig just då.
    Men som sagt det blev bra tillslut även om besiktningen är kvar som inte ska vara några problem
    Mina förväntningar är uppfyllda sen kan man alltid önska sig mer:) Läs mer
    2019-09-23 Lena K svarar Carl Peter M
    Hej Carl Peter
    Tack för att du tog dig tid att svara. Det är viktigt för oss att få feedback på affärerna.
    Att köpare hoppar av händer tyvärr ibland och det är alltid lika tråkigt. Det var ändå tur att ni fick till ett bra köp ändå och att vi får chansen att visa framfötterna ända fram till deklarationen!
    Med vänliga hälsningar Lena Kock HusmanHagberg
  • 2019-09-20

Niklas J skrev om HusmanHagberg Gävle
    Vi köpte en villa, vi fick mycket trevligt bemötande av mäklaren och hon levde upp till våra förväntningar!
    Rekommenderar starkt Husmanhagberg Läs mer
    2019-09-21 Lena K svarar Niklas J
    Hej Niklas
    Det är skönt att höra att ni är nöjda! Ni får verkligen ett härligt hus!
    Med vänlig hälsning, Lena HusmanHagberg
  • 2019-08-29

Rodrigo L skrev om Lena Kock en del av HusmanHagberg Gävle
    - We bought a house.
    - The broker was extemely helpful and understood our needs, since we are not from Sweden she explained how it works and all the particular details
    - We expected an ethical broker who would understand what we were looking for and was clear on the property's characteristics (which were fulfilled)
    - The broker was really great Läs mer
    2019-08-29 Lena K svarar Rodrigo L
    Thank you for your respons!
    I'ts really great to know that you feel safe and satisfied!
    Best regards Lena HusmanHagberg
  • 2019-07-21

Magnus N skrev om HusmanHagberg Gävle
    Efter att ha träffat olika mäklare så valde jag Johanna Hallberg på HusmanHagberg.
    Proffsig, trevlig och engagerad
    Snabb och smidig affär.
    Kan varmt rekommendera Johanna. Läs mer
    2019-07-22 Lena K svarar Magnus N
    Hej
    Skönt att höra, det är precis så som vi vill bli uppfattade!
  • 2019-07-18

Péter E skrev om HusmanHagberg Gävle
    Jag hart sålt bostad.
    Jag har köpt tidigare med Husman Hagberg, jag var jätte nöjd
    därför letade efter samma bolag. Tidigare mäklare rekommenderade honom.
    Han är jätte snäll, mycket aktiv, noggrann, duktig, men ett ord den bästa, tycker jag.
    Jag är jätte nöjd, han gjorde ett fantastiskt bra jobb. Läs mer
    2019-07-19 Lena K svarar Péter E
    Hej
    Tack för att du tog dig tid att svara.
    Det är jätteroligt att höra att du är så nöjd!
  • 2019-07-17

Nora S skrev om HusmanHagberg Gävle
    Jag köpte ett radhus, mäklaren Johanna Hallberg har hjälpt oss så mycket. Hon förklarande till oss alla villkor och information som behövs. Hon är väldigt duktig och hjälpsam mäklare som jag känner till. Läs mer
    2019-07-17 Lena K svarar Nora S
    Hej Nora
    Vad skönt att höra att du är nöjd, det är viktigt att du känner dig trygg.
    Jag hoppas du kommer att trivas bra i ditt nya boende!
    Lena Kock HusmanHagberg
  • 2019-06-28

Elna Christina B skrev om Lena Kock en del av HusmanHagberg Gävle
    Vi sålde vårt hus. Trevligt och proffsigt bemötande. Mäklaren var mycket hjälpsam vid fotograferingen och bar möbler och prylar hit och dit.
    Vi fick hjälp med allt som vi förväntat oss på ett trevligt och personligt sätt och sedan såldes huset till ett bra pris Läs mer
    2019-07-10 Lena K svarar Elna Christina B
    Tack för ditt svar!
    Det är skönt att höra att ni är nöjda det är ju vårt mål!
  • 2019-06-08

Maurizio B skrev om HusmanHagberg Gävle
    Engagerad var de allihopa, för försäljning an min bostadsrätt...
    Jag vet inte om jag kunde få bättre bemötande.
    Rekommenderar! Läs mer
    2019-06-09 Lena K svarar Maurizio B
    Tack så mycket för en fin rekommendation.
    Du är självklart välkommen åter!
  • 2019-06-07

Hanna P skrev om HusmanHagberg Gävle
    Jag köpte ett radhus som husmanhagberg såld, det gick smidigt och bra! Läs mer
    2019-06-09 Lena K svarar Hanna P
    Hej Hanna!
    Vad skönt att det gått bra! Hoppas du kommer att trivas i ditt nya radhus.
  • 2019-05-31

Kristina Elisabeth L skrev om HusmanHagberg Gävle
    Än så länge har allting var mycket bra. Johanna har bemött oss med stor kompetens och trevligt bemötande. Läs mer
    2019-06-09 Lena K svarar Kristina Elisabeth L
    Hej!
    Tack för att du tagit dig tid att svara. Det är skönt att höra att du är nöjd!
  • 2019-05-23

Nils Mats-Ola A skrev om HusmanHagberg Gävle
    Köpt hus.
    Bra bemötande, lyssnar, kunnig trevlig. Läs mer
    2019-05-23 Lena K svarar Nils Mats-Ola A
    Hej
    Tack för ditt svar. Det är precis så som vi att kunderna ska uppleva oss.
  • 2019-05-22

Alejandro V skrev om HusmanHagberg Gävle
    Köpte en plan villa med källare.
    En mycket bra och trevlig bemötande av mäklaren. Svarar på alla frågor med snabbt återkoppling.
    Fullbordade alla förväntningar vi hade.
    Vi är mycket nöjda. Läs mer
    2019-05-23 Lena K svarar Alejandro V
    Hej
    Tack för ditt svar. Du får självklart komma med frågor även i fortsättningen!
  • 2019-05-21

Susanne Elisabet S skrev om HusmanHagberg Gävle
    Köpte nytt hus, gillade mäklaren där. Så jag ville sälja mitt genom honom med.
    Han är glad, positiv, hjälpsam, öppen, tillgänglig, effektiv.
    Rekommenderars, om man vi få bostaden såld snabbt, smidigt och till bästa pris. Läs mer
    2019-05-23 Lena K svarar Susanne Elisabet S
    Hej!
    Tack för att du tog dig tid att svara! Det är alltid skönt att höra att vi har nöjda kunder.
  • Inkeri Kaarina L

2019-04-23

Inkeri Kaarina L skrev om HusmanHagberg Gävle
    Bästa mäklaren profesionel ,lyhörd,social . Kände mej trygg fom första mötet.Äfter att ha intervjuad 3st mäklare .Så var Robin den absolut bästa .
    Tillgänglig alltid så att jag kunde ringa om det dög upp någon fråga. Bra planering ox bra information till mej under hela tiden.
    Robin tog fullt ut sin ansvar så att jag kunde koncentrera mej på mitt.
    Rekommenderar Robin ox kommer själv att anlita honom om så behövs i framtiden . Läs mer
    2019-04-24 Lena K svarar Inkeri Kaarina L
    Tack för ditt svar
    Det är så skönt att få bekräftat att vi gör rätt saker. Jag önskar dig lycka till i ditt nya boende och välkommen åter!
    Lena K gillar detta

Ingenjörsgatan 18, 802 93 Gävle