Lena Kock
Registrerad mäklare sedan 2013
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2019-04 - 2020-03
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa är mötet med människor! Det är stimulerande att kunna hjälpa personer med olika behov, allt från ungdomar som ska köpa sin första lägenhet, par som flyttar ihop eller flyttar isär, villor som blivit för stora när barnen flyttat ut eller om ena partnern har gått bort. Vi möter barn, gamla, husdjur, sorg och glädje. Vi är i stan, i förorten och på landet. Med andra ord ett omväxlande arbete!

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag är en äkta, passionerad människa som engagerar mig i varje affär och har koll på hela processen ända in i mål. En av mina styrkor är mina många års erfarenhet av att möta människor i olika skeden i livet.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är med i hela processen från första mötet tills deklarationen är klar. Det är viktigt för mig att mina kunder, både säljare och köpare, känner sig trygga så de vågar gå in i affären. Jag lämnar inte något åt slumpen utan kontaktar själv alla spekulanter för att höra om de har frågor och om de är intresserade av bostaden eller ej.

Vilket är ditt bästa mäklarminne?
Det finns många fina minnen. Att sälja en av Gävles snyggaste takvåningar på Gävle Strand eller unika byggnader som kyrkoherdebostaden är ett par av dessa. Men även den gången som jag fick sälja en äldre dams lägenhet och skriva kontrakt på macken vid Tönnebro.

Vad gör du helst på fritiden?
På fritiden umgås jag med min familj och mina vänner. Jag tränar 2-3 gånger i veckan på Curves och jag gillar att dansa zumba och spela Paddel. Sen tycker jag mycket om att läsa böcker. Fantasy är det bästa som finns! =)

Vad vet vi inte om dig?
Är det uppträdande med dans, magdans, latino eller afro så blir jag ofta uppbjuden – och jag tackar gärna ja! Läs mer

Läs vad 18 Läs vad Lena Kock

• Sulafa M köpte sin lägenhet med hjälp av Lena Kock en del av HusmanHagberg Gävle

2020-03-21

Sätra
    Tillgänglig och glad mäklare. Svarar på frågor och gör sitt yttersta. Jag köpte en bostad via Lena Kock, processen är pågående och jag skulle varmt rekommendera hemmet och HusmanHagberg Läs mer
  • Mimmi A köpte sitt hus med hjälp av Lena Kock en del av HusmanHagberg Gävle

2020-03-17

Edsken
    Vi har köpt ett hus och sålt ett hus.
    Har fått ett proffsigt och gott bemötande.
    Hon har varit lyhörd, informativ och kompetent. Bostadsaffärerna har skett på ett önskvärt och proffsigt sätt.
    Vi är väldigt nöjda. Läs mer
    2020-03-19 Lena K svarar Mimmi A
    Hej Mimmi
    Tack för att du tagit dig tid att svara! Jag är glad att ni är nöjda och ser fram emot att få höra hur ni har det när sommaren kommer i ert nya fantastiska hus!
    Mvh Lena HusmanHagberg
  • Liselotte H sålde sin lägenhet med hjälp av Lena Kock en del av HusmanHagberg Gävle

2020-03-13

Brynäs
    Jag sålde min bostadsrätt i Gävle via Lena. Hon hade hjälpt mig i tidigare bostadsaffärer så jag hade sedan dess stort förtroende för henne så valet av mäklare var för mig enkelt.
    Hon engagerar sig, lyssnar och återkopplar så man hela tiden är uppdaterad.
    Hon har en lugn men färgsprakande personlighet och som man kan lita på.
    Jag är jättenöjd med mitt val av mäklare och kan starkt rekommendera henne till andra säljare. Läs mer
  • Johanna F sålde sin lägenhet med hjälp av Lena Kock en del av HusmanHagberg Gävle

2020-03-12

Lena hjälpte oss att sälja vår lägenhet för några månader sedan. Vi tycker hon bemötte oss på ett väldigt trevligt sätt och gav oss många råd inför försäljningen och var alltid aktiv med svar på våra frågor mm.

Hon levde verkligen upp till våra förväntningar och ännu mer än så. Toppenbra mäklare! Rekommenderas. Läs mer
  • Sara K köpte sin lägenhet med hjälp av Lena Kock en del av HusmanHagberg Gävle

Bomhus
    Jag har köpt en lägenhet bostadsrätt. Blev så otroligt bra bemött av Lena hon är super proffsig glad ödmjuk bra på att lyssna in vad jag som köpare hade att säga. Hade inga speciella förväntningar så jag blev överraskad över hur fantastisk duktig Lena var på att fixa att allt gick bra och smidigt.Och jag hoppas att alla som köper lägenhet ska få sån bra hjälp😁 Läs mer
  • Rickard E köpte sitt hus med hjälp av Lena Kock en del av HusmanHagberg Gävle

Hille
    Trevlig och hjälpsam vid köpet av bostad! lever upp till förväntningar om att tex svara på frågor, känns kunnig och insatt i bostaden! Läs mer
  • Bertil R
    Bertil R sålde sin lägenhet med hjälp av Lena Kock en del av HusmanHagberg Gävle

Brynäs
    Mycket nöjd med både Lenas och HusmanHagbergs arbete vid visningen och försäljningen av lägenheten i Gävle Läs mer
  • Stig Göran G sålde sitt hus med hjälp av Lena Kock en del av HusmanHagberg Gävle

2020-03-11

Säljemar
    Jag har sålt en exklusiv villa vid havet

Jag blev väl bemött av mäklaren

Mäklaren levde upp till mina förväntningar

Husman Hagberg och mäklaren Lena Kock genomförde
    försäljningen till allas belåtenhet Läs mer
    2020-03-19 Lena K svarar Stig Göran G
    Hej Stig
    Tack för det fina omdömet! Vi fick jobba lite extra för att få till affären men till slut gick det i lås. Nu är det dags för nästa ägare att få njuta av det unika huset och läget!
    Vänliga hälsningar Lena HusmanHagberg
  • Malin O sålde sin lägenhet med hjälp av Lena Kock en del av HusmanHagberg Gävle

2020-03-10

Gävle strand
    - Bostadsrätt 2 rok
    - Bra bemötande genom hela processen, mäklaren tog sig tid såväl kvällar som helger och visade bostadsrätten flertalet tillfällen för möjliga intressenter.
    - Smidigt och tryggt från början till slut. Läs mer
    2020-03-19 Lena K svarar Malin O
    Hej Malin
    Det var ett sant nöje att få sälja din fina lägenhet och att få gulla med din sällskapliga katt =)
    Du är självklart välkommen åter i framtiden om och när du behöver hjälp igen!
    Mvh Lena HusmanHagberg
  • Ronny H sålde sin lägenhet med hjälp av Lena Kock en del av HusmanHagberg Gävle

2020-03-10

Stigslund
    Jag har sålt ett radhus.Vi blev bemött väldigt bra hon lyssnade på våra önskemål.Mina förväntningar uppfyllde Lena fullt ut.Min upplevelse var att det gick väldigt fort och smidigt.Vi fick ut det vi önskade och lite till. Läs mer
    2020-03-19 Lena K svarar Ronny H
    Hej Ronny
    Tack för att du tagit dig tid att svara på enkäten! Affären gick sannerligen smidigt och jag är glad att ni är nöjda. Vi ses snart vid tillträdet och ni är självklart välkomna åter om behovet uppstår igen!

Senaste försäljningarna

Vinbärsvägen