Lena Kock
Registrerad mäklare sedan 2013
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2019-06 - 2020-05
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa är mötet med människor! Det är stimulerande att kunna hjälpa personer med olika behov, allt från ungdomar som ska köpa sin första lägenhet, par som flyttar ihop eller flyttar isär, villor som blivit för stora när barnen flyttat ut eller om ena partnern har gått bort. Vi möter barn, gamla, husdjur, sorg och glädje. Vi är i stan, i förorten och på landet. Med andra ord ett omväxlande arbete!

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag är en äkta, passionerad människa som engagerar mig i varje affär och har koll på hela processen ända in i mål. En av mina styrkor är mina många års erfarenhet av att möta människor i olika skeden i livet.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är med i hela processen från första mötet tills deklarationen är klar. Det är viktigt för mig att mina kunder, både säljare och köpare, känner sig trygga så de vågar gå in i affären. Jag lämnar inte något åt slumpen utan kontaktar själv alla spekulanter för att höra om de har frågor och om de är intresserade av bostaden eller ej.

Vilket är ditt bästa mäklarminne?
Det finns många fina minnen. Att sälja en av Gävles snyggaste takvåningar på Gävle Strand eller unika byggnader som kyrkoherdebostaden är ett par av dessa. Men även den gången som jag fick sälja en äldre dams lägenhet och skriva kontrakt på macken vid Tönnebro.

Vad gör du helst på fritiden?
På fritiden umgås jag med min familj och mina vänner. Jag tränar 2-3 gånger i veckan på Curves och jag gillar att dansa zumba och spela Paddel. Sen tycker jag mycket om att läsa böcker. Fantasy är det bästa som finns! =)

Vad vet vi inte om dig?
Är det uppträdande med dans, magdans, latino eller afro så blir jag ofta uppbjuden – och jag tackar gärna ja! Läs mer

Läs vad 22 Läs vad Lena Kock

• Bertil R
    Bertil R sålde sin lägenhet med hjälp av Lena Kock en del av HusmanHagberg Gävle

2020-03-12

Brynäs
    Mycket nöjd med både Lenas och HusmanHagbergs arbete vid visningen och försäljningen av lägenheten i Gävle Läs mer
  • Stig Göran G sålde sitt hus med hjälp av Lena Kock en del av HusmanHagberg Gävle

2020-03-11

Säljemar
    Jag har sålt en exklusiv villa vid havet

Jag blev väl bemött av mäklaren

Mäklaren levde upp till mina förväntningar

Husman Hagberg och mäklaren Lena Kock genomförde
    försäljningen till allas belåtenhet Läs mer
    2020-03-19 Lena K svarar Stig Göran G
    Hej Stig
    Tack för det fina omdömet! Vi fick jobba lite extra för att få till affären men till slut gick det i lås. Nu är det dags för nästa ägare att få njuta av det unika huset och läget!
    Vänliga hälsningar Lena HusmanHagberg
  • Malin O sålde sin lägenhet med hjälp av Lena Kock en del av HusmanHagberg Gävle

Gävle strand
    - Bostadsrätt 2 rok
    - Bra bemötande genom hela processen, mäklaren tog sig tid såväl kvällar som helger och visade bostadsrätten flertalet tillfällen för möjliga intressenter.
    - Smidigt och tryggt från början till slut. Läs mer
    2020-03-19 Lena K svarar Malin O
    Hej Malin
    Det var ett sant nöje att få sälja din fina lägenhet och att få gulla med din sällskapliga katt =)
    Du är självklart välkommen åter i framtiden om och när du behöver hjälp igen!
    Mvh Lena HusmanHagberg
  • Ronny H sålde sin lägenhet med hjälp av Lena Kock en del av HusmanHagberg Gävle

4:a
    Stigslund
    Jag har sålt ett radhus.Vi blev bemött väldigt bra hon lyssnade på våra önskemål.Mina förväntningar uppfyllde Lena fullt ut.Min upplevelse var att det gick väldigt fort och smidigt.Vi fick ut det vi önskade och lite till. Läs mer
    2020-03-19 Lena K svarar Ronny H
    Hej Ronny
    Tack för att du tagit dig tid att svara på enkäten! Affären gick sannerligen smidigt och jag är glad att ni är nöjda. Vi ses snart vid tillträdet och ni är självklart välkomna åter om behovet uppstår igen!
    Mvh Lena HusmanHagberg
  • Jaime A köpte sin lägenhet med hjälp av Lena Kock en del av HusmanHagberg Gävle

3:a
    Brynäs
    Efter att ha kollat runt efter rätt lägenhet att köpa så hittade jag en trea som passade mina behov.
    Den var listat på HusmanHagberg Gävle för en bra pris.

Jag fick rätt bra hjälp av mäklaren Lena Kock med frågor
    jag hade angående lägenheten som jag var intresserad av.
    Hade inga förhoppningar att mina frågor skulle bli besvarade
    men Lena var trevlig samt behjälplig med dem hon kunde besvara.
    Det var också bra när jag fick en extra chans att kolla på lägenheten
    en extra gång med någon annan så att jag fick en extra överblick av lägenheten.

Verkligen nöjd med mitt köp.

Rekommenderas vid sälj samt köp av lägenhet. Läs mer
    2020-03-19 Lena K svarar Jaime A
    Hej Jamie
    Tack för att du tagit dig tid att svara!
    Jag hoppas att du kommer att trivas och att du snart kan njuta av vårsolen på balkongen till din fina lägenhet.
    Välkommen åter - vänliga hälsningar Lena HusmanHagberg
  • Lisa L köpte sin lägenhet med hjälp av Lena Kock en del av HusmanHagberg Gävle

Södra Bomhus
    Mycket bra bemötande, kunnig mäklare och snabb affär. Mycket nöjd Läs mer
    2020-03-19 Lena K svarar Lisa L
    Hej Lisa
    Tack för det fina omdömet. Det är härligt att höra att du är nöjd!
    Tveka inte att höra av dig om ni behöver hjälp i framtiden.
    Mvh Lena HusmanHagberg
  • Elna Christina B sålde sitt hus med hjälp av Lena Kock en del av HusmanHagberg Gävle

Nynäs
    Alltid Trevlig, kunnig och hjälpsam! Läs mer
    2020-03-19 Lena K svarar Elna Christina B
    Hej Elna
    Tack för att du tog dig tid att svara! Du vet att ni alltid är välkomna åter om ni behöver hjälp i framtiden. Hälsa Bengt och njut av våren!
    Lena HusmanHagberg
  • Per L köpte sin lägenhet med hjälp av Lena Kock en del av HusmanHagberg Gävle

Centralt
    Köpte en lägenhet, blev bra bemött av Lena. Läs mer
    2020-03-19 Lena K svarar Per L
    Hej Pelle!
    Tack för det fina omdömet =)
    Jag hoppas att ni kommer att trivas i lägenheten och att allt löser sig till det bästa!
    Mvh Lena HusmanHagberg
  • Parwana I sålde sin lägenhet med hjälp av Lena Kock en del av HusmanHagberg Gävle

2019-10-11

4:a
    Sätra
    Vi har såld parhus. Mäklaren är bra lyssnare. Vi är nöjda med bemötandet och vi har fått allt information 🙂 Läs mer
    2019-10-12 Lena K svarar Parwana I
    Hej Parwana
    Tack för att du tog dig tid att svara, det är viktigt för oss att få respons från våra kunder.
    Det är också skönt att höra att ni är nöjda!
    Mvh Lena Kock HusmanHagberg
  • Rodrigo L köpte sitt hus med hjälp av Lena Kock en del av HusmanHagberg Gävle

2019-08-29

Valbo
    - We bought a house.
    - The broker was extemely helpful and understood our needs, since we are not from Sweden she explained how it works and all the particular details
    - We expected an ethical broker who would understand what we were looking for and was clear on the property's characteristics (which were fulfilled)
    - The broker was really great Läs mer
    2019-08-29 Lena K svarar Rodrigo L
    Thank you for your respons!
    I'ts really great to know that you feel safe and satisfied!
    Best regards Lena HusmanHagberg

Senaste försäljningarna