Malin Hagberg
Registrerad mäklare sedan 1997
Aktiv på Reco.se sedan 2020
2019-04 - 2020-03
Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag sätter alltid kunden i fokus. En bostadsaffär är en av de största och viktigaste händelserna i livet och varje affär och kund är unik. Det gäller att vara lyhörd, engagerad, driven och passionerad. Jag har lång erfarenhet med mina 31 år i branschen och har jobbat i både uppåtgående som nedåtgående marknad. 2018 blev jag utsedd av Reco som Sveriges mest rekommenderade mäklare och den utmärkelsen är jag mycket stolt och glad över. Det är ett kvitto på mina goda kundrelationer och det hjälper mig att utvärdera mitt arbete så att jag hela tiden utvecklas som mäklare och är ett stöd för köpare och säljare att hitta rätt mäklare.

Vad gör du helst på fritiden?
Nästan all min fritid tillbringas med familjen på diverse fritidsaktiviteter såsom innebandy- och fotbollsträningar och matcher med sonen och ridning med ena dottern. Jag älskar att resa och har en stor passion för god mat och dryck.

Hur ser din drömbostad ut?
Min drömbostad ligger vackert belägen vid en liten havsvik med insynsskyddat läge. En nybyggd 1-plansvilla på ca 100 med ryggåstak och stora fönsterpartier. Ett härligt altandäck som sträcker sig ner mot strandkanten och där kommer jag att sitta och njuta av utsikten tidiga mornar med en stor kopp kaffe.

Vad vet vi inte om dig?
Jag har tillhört Norrlandseliten i bordtennis under många aktiva år. Därav min utpräglade ”vinnarskalle” och driv. Jag är bokstavligen van att ha många bollar i luften 😊 Läs mer

Läs vad 2 Läs vad Malin Hagberg

• Gunvor H sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Hagberg en del av HusmanHagberg Gävle

2020-03-17

Söder
    Vi har sålt våran mors lägenhet och vi är helnöjda med både den informationen och bemötandet från Malin. Hon har på ett tydligt och beskrivande vis förklarat vår roll som säljare samt köparens roll. Läs mer
    2020-03-17 Malin H svarar Gunvor H
    Tusen tack för förtroendet och för det fina omdömet. Det värmer i hjärtat. Kram Malin
  • Thomas W köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Hagberg en del av HusmanHagberg Gävle

2020-02-27

Söder
    Professionell med personlig känsla. Läs mer
    2020-03-23 Malin H svarar Thomas W
    Hej Thomas! Roligt att ni är nöjda! Stort tack för att ni tagit er tid att svara. Hoppas ni kommer att trivas i er nya bostad och varmt välkomna åter till oss! Med vänlig hälsning, Malin HusmanHagberg

Senaste försäljningarna

Sörbygatan