Saga-Lill Holmberg
Registrerad mäklare sedan 2019
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2019-04 - 2020-03

Läs vad 15 Läs vad Saga-Lill Holmberg

• Carl Peter M sålde sitt hus med hjälp av Saga-Lill Holmberg en del av HusmanHagberg Gävle

2020-03-17

Valbo, Lund
    Tycker Saga - Lill Holmberg gjort det vi förvänta oss vid våran försäljning av huset med bra visningar och kommit till avslut snabbt samt skött hanteringen av köpet på ett bra sätt Läs mer
    2020-03-17 Saga-Lill H svarar Carl Peter M
    Hej Peter.
    Stort tack för att du tagit dig tid att svara och varmt välkomna tillbaka om jag kan vara behjälplig i framtiden. Allt gott!
    Vänlig hälsning, Saga-Lill
  • Per Thomas E köpte sitt hus med hjälp av Saga-Lill Holmberg en del av HusmanHagberg Gävle

2020-03-15

Hedesunda
    Jätte trevlig och kompetent bra service Läs mer
    2020-03-16 Saga-Lill H svarar Per Thomas E
    Hej Thomas och tack för att du tagit dig tid att svara! Hoppas ni trivs bra i ert nya hus och varmt välkomna tillbaka till oss om ni önskar hjälp i framtiden. Allt gott!
    Vänlig hälsning, Saga-Lill
  • Ninnie L sålde sin lägenhet med hjälp av Saga-Lill Holmberg en del av HusmanHagberg Gävle

2020-03-13

Väldigt trevlig och smidig mäklare! Läs mer
    2020-03-16 Saga-Lill H svarar Ninnie L
    Hej Ninnie!
    Tack för att du tagit dig tid att svara! Hoppas du trivs bra i din nya bostad. Varmt välkommen tillbaka i framtiden!
    Vänlig hälsning, Saga-Lill
  • Anders E sålde sin lägenhet med hjälp av Saga-Lill Holmberg en del av HusmanHagberg Gävle

2020-03-12

Söder
    Saga-Lill kom in väldigt sent i processen efter att den tidigare mäklaren bytt arbetsplats, men hon skötte allt kanonbra och nästan bättre. Läs mer
    2020-03-12 Saga-Lill H svarar Anders E
    Hej Anders!
    Tack för att du tagit dig tid att svara. Härligt att du är nöjd med min insats.
    Tack åter igen för förtroendet och ett gott samarbete! Allt gott!
    Vänlig hälsning, Saga-Lill
  • Börje Magnus M sålde sitt hus med hjälp av Saga-Lill Holmberg en del av HusmanHagberg Gävle

2020-03-12

Valbo, Gaddaborg
    Bra bemötande, kunnig oc pålässt Läs mer
    2020-03-12 Saga-Lill H svarar Börje Magnus M
    Hej Magnus!
    Tack för att du tagit dig tid att svara. Och åter igen tack för förtroendet och ett lyckat samarbete. Varmt välkomna åter om ni önskar hjälp med något i framtiden. Allt gott!
    Vänlig hälsning, Saga-Lill
  • Lars M köpte sin lägenhet med hjälp av Saga-Lill Holmberg en del av HusmanHagberg Gävle

Centralt
    Köpte en bostadsrätt i Gävle Centrum.
    Mycket proffsigt och enkelt. Läs mer
    2020-03-11 Saga-Lill H svarar Lars M
    Hej Lars!
    Tack för att du tagit dig tid att svara. Varmt välkomna tillbaka till oss i framtiden.
    Vänlig hälsning, Saga-Lill
  • Susanne M köpte sin lägenhet med hjälp av Saga-Lill Holmberg en del av HusmanHagberg Gävle

Centralt
    Vi har köpt en bostadsrätt via Saga-Lill. Trevligt och proffsigt bemötande. Bra information och allt i mycket bra ordning. Tycker att Saga-lill var lätt tillgänglig och snabb och korrekt i sitt bemötande både under visning, budgivning och kontaktskrivande.
    Vår upplevelse är mycket bra och vi kommer rekommendera andra och använda HusmanHagberg själva vid behov i framtiden. Läs mer
    2020-03-11 Saga-Lill H svarar Susanne M
    Hej Susanne!
    Roligt att ni är nöjda och villiga att rekommendera oss till andra - Då har jag lyckats! Det är viktigt för oss att få feedback på vårt arbete, så stort tack för att du tagit dig tid att svara. Ni är varmt välkomna tillbaka om jag kan hjälpa er i framtiden. Allt gott!
    Vänlig hälsning, Saga-Lill
  • Tuva M köpte sin lägenhet med hjälp av Saga-Lill Holmberg en del av HusmanHagberg Gävle

Jättebra bemötande! Är supernöjd! Läs mer
    2020-03-11 Saga-Lill H svarar Tuva M
    Hej Tuva och tack för att du tagit dig tid att svara!
    Härligt att höra att du är nöjd! Hoppas du kommer att trivas bra i din nya bostad. Varmt välkommen tillbaka om jag kan hjälpa dig i framtiden. Allt gott! Vänlig hälsning, Saga-Lill
  • Nikki E köpte sitt hus med hjälp av Saga-Lill Holmberg en del av HusmanHagberg Gävle

2020-03-10

Hedesunda
    Mycket trevlig och lättsam. Absolut en av dom bästa jag träffat. Läs mer
    2020-03-10 Saga-Lill H svarar Nikki E
    Hej Nikki!
    Tusen tack för det fina omdömet och för att du tagit dig tid att svara. Hoppas ni trivs bra i er nya bostad. Allt gott!
    Vänlig hälsning, Saga-Lill
  • Anna B köpte sin lägenhet med hjälp av Saga-Lill Holmberg en del av HusmanHagberg Gävle

2020-02-15

Brynäs
    Jag köpte en lägenhet som Saga-Lill beskrev på ett utmärkt sätt och hade mycket information redo för vilka frågor jag ställde. Efter budgivningen var klar så såg hon till att kontraktet skrevs på snabbt och processen var smidig utan några större frågetecken. Om frågor uppstod så fann hon snabbt svar som var väl utlagda. Hon är extremt kompetent, glad och trevlig och jag är väldigt nöjd med hur den första delen av köpet har rullat på. Läs mer
    2020-03-19 Lena K svarar Anna B
    Hej Anna
    Tack för att du tog dig tid att besvara frågorna från reco! Det så skönt att få respons på vårt arbete och extra härligt är det att höra att du är nöjd!

Senaste försäljningarna

Femte Tvärgatan