Läs vad 37 Läs vad Lena Kock

• 2021-01-22
    Min upplevelse är väldigt bra. Vi köpte ett hus och fick ett trevligt och engagerat bemötande.
    Julia F
    Lilian S
    • 0.0 m²
    • Eskön-Eskörönningen
    sålde sitt hus med hjälp av Lena Kock en del av HusmanHagberg Gävle
    Hej Lilian. Tack för att du tog dig tid att lämna en rekommendation. Jag instämmer helt i att det var en spännande försäljning som löste sig på bästa sätt! Vi hörs och ses snart igen! Mvh Lena

• 2020-12-21
    mycket professionell och vänlig
    Nicolae G
    • 97.0 m²
    • Hofors
    köpte sitt hus med hjälp av Lena Kock en del av HusmanHagberg Gävle
    Tack Nicolae för att du tog dig tid att lämna en rekommendation! Nu önskar jag er en härlig jul så ses vi nästa år när ni får tillträde till huset! Med vänlig hälsning, Lena HusmanHagberg

• 2020-11-26
    Försäljning av bostadsrätt. Ett bra professionellt bemötande. Gedigen och ärlig. Ställt upp bra under en smidig försäljning. Positiv upplevelse i ett mörker av oseriösa mäklare. Verkligen kul att se en duktig ärlig mäklare göra ett bra jobb under en snabb försäljning. Sett bra efter både köparens och säljarens intresse. Kan verkligen rekommendera henne till andra säljare och köpare av bostad.
    Matias K
    • 2:a
    • 55.0 m²
    • Forsbacka
    sålde sin lägenhet med hjälp av Lena Kock en del av HusmanHagberg Gävle
    Hej Matias Vad skönt att höra att du är nöjd med affären. Nu är ju tillträdet klart och det är "bara" deklarationen kvar. Tills vi ses igen så önskar jag god jul och gott nytt år! Mvh Lena HusmanHagberg

• 2020-11-20
    Jag har köpt en bostadsrätt i Olsbacka. Lena har från start varit otroligt hjälpsam och tillmötesgående och ingett en känsla av trygghet. Hon är fantastisk i sitt bemötande och lyckades få en stor affär att kännas smidig för mig som köpare. Kan varmt rekommendera Lena!
    Angelica H
    • 2:a
    • 54.0 m²
    • Olsbacka
    köpte sin lägenhet med hjälp av Lena Kock en del av HusmanHagberg Gävle
    Hej Angelica! Tack för en fin recension :) Lägenheten kommer att bli superbra för er och jag ser fram emot att få träffas igen vid tillträdet. Tills dess vill jag önska en god jul och gott nytt år! Mvh Lena HusmanHagberg

• 2020-11-02
    Hej, har sålt en villa/radhus, Lena har varit fantastisk på alla sätt!
    Jari Kullervo J
    • 136.0 m²
    sålde sitt hus med hjälp av Lena Kock en del av HusmanHagberg Gävle
    Hej Jari Tack för en fin rekommendation och ett härligt samarbete! Det blir spännande att se ert nya hus när det blir klart! Mvh Lena HusmanHagberg

• 2020-09-04
    jag har sålt ett fritidshus och har blivit utmärkt bemött av mäklaren som på ett professionellt sätt stöd och väglett mig på och under vägen till försäljning. Bemötande och genomförande har varit över förväntan och snabbt har det gått som just i mitt fall har varit bra.
    Britt-marie S
    • 44.0 m²
    sålde sin stuga med hjälp av Lena Kock en del av HusmanHagberg Gävle
    Hej Britt-Marie! Tack för en positiv recension - det är alltid skönt att höra att kunden känner sig nöjd när en så stor affär är genomförd. Jag hoppas och tror att stugan kommer att förvaltas väl och att den nya familjen kommer att trivas lika bra som ni gjorde. Vi ses igen när det är dags för deklarationen! Mvh Lena HusmanHagberg

• 2020-09-04
    Vi köpte fritidshus av Lena kock. Hon var en trevlig och proffsig mäklare!
    Peter L
    Peter L
    • 44.0 m²
    köpte sin stuga med hjälp av Lena Kock en del av HusmanHagberg Gävle
    Hej Peter! Tack för en fin rekommendation! Jag hoppas att ni stortrivs i stugan och att allt gått enligt förväntan. Ni är självklart välkomna att höra av er när ni vill om ni har några funderingar! Mvh Lena HusmanHagberg

• 2020-08-20
    Jag har sålt en lägenhet men Lena som mäklare. Hon är positiv och professionell och inger förtroende. Hon är kunnig och har bra koll på marknaden. Jag tycker att hon har skött sig exemplariskt:)
    Jessica B
    • 1:a
    • 22.5 m²
    • Centralt, Väster
    sålde sin lägenhet med hjälp av Lena Kock en del av HusmanHagberg Gävle
    Hej Jessica Tack för att du tog dig tid att lämna rekommendationen. Det är skönt att höra att ni är nöjda. Vi ses på måndag! Mvh Lena HusmanHagberg

• 2020-08-18
    Hitintills har kontakten varit mycket bra. Lättillgänglig i kontakten.
    Peggy B
    • 86.0 m²
    köpte sitt hus med hjälp av Lena Kock en del av HusmanHagberg Gävle
    Hej Peggy Tack för att du tagit dig tid att svara på enkäten! Det är skönt att höra att ni är nöjda. Jag är övertygad om att ni kommer att trivas i området! Mvh Lena HusmanHagberg