Lena Kock är mäklare på HusmanHagberg Gävle

Lena Kock har varit registrerad mäklare sedan 2013-10. Lena Kock har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-02 och har fått 71 omdömen med ett betyg på 4.9. Lena Kock har haft 29 försäljningar sen 2021-10 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa är mötet med människor! Det är stimulerande att kunna hjälpa personer med olika behov, allt från ungdomar som ska köpa sin första lägenhet, par som flyttar ihop eller flyttar isär, villor som blivit för stora när barnen flyttat ut eller om ena partnern har gått bort. Vi möter barn, gamla, husdjur, sorg och glädje. Vi är i stan, i förorten och på landet. Med andra ord ett omväxlande arbete!

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag är en äkta, passionerad människa som engagerar mig i varje affär och har koll på hela processen ända in i mål. En av mina styrkor är mina många års erfarenhet av att möta människor i olika skeden i livet.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är med i hela processen från första mötet tills deklarationen är klar. Det är viktigt för mig att mina kunder, både säljare och köpare, känner sig trygga så de vågar gå in i affären. Jag lämnar inte något åt slumpen utan kontaktar själv alla spekulanter för att höra om de har frågor och om de är intresserade av bostaden eller ej.

Vilket är ditt bästa mäklarminne?
Det finns många fina minnen. Att sälja en av Gävles snyggaste takvåningar på Gävle Strand eller unika byggnader som kyrkoherdebostaden är ett par av dessa. Men även den gången som jag fick sälja en äldre dams lägenhet och skriva kontrakt på macken vid Tönnebro.

Vad gör du helst på fritiden?
På fritiden umgås jag med min familj och mina vänner. Jag tränar 2-3 gånger i veckan på Curves och jag gillar att dansa zumba och spela Paddel. Sen tycker jag mycket om att läsa böcker. Fantasy är det bästa som finns! =)

Vad vet vi inte om dig?
Är det uppträdande med dans, magdans, latino eller afro så blir jag ofta uppbjuden – och jag tackar gärna ja!

Försäljningar 2021-10 - 2022-09

Läs vad 71 Läs vad Lena Kock

• sålde sin lägenhet med hjälp av Lena Kock en del av HusmanHagberg Gävle
    • Söder
    2022-09-21 Verifierad kund
    Hon gjorde att bra jobb, enkel att ha och göra med.
    • Valbo, Stackbo
    2022-07-29 Verifierad kund
    Alltid bra bemötande av Lena!
    Lika enkelt som vanligt att göra affärer,
    Aldrig något krångel
    Topp betyg! 😄🤩
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Lena Kock en del av HusmanHagberg Gävle
    • Centralt
    2022-07-20 Verifierad kund
    Har blivit mycket väl bemött av Lena. Hon har utfört sitt uppdrag på ett mycket utmärkt sätt. Hon är noggrann och levde upp till alla de förväntningar jag hade. Hon är en behaglig och lyssnande person, en person som inte ger upp utan ger "järnet"
    Hej Birgitta!
    Tack för en fin och hjärtevärmande recension. Jag hoppas att allt bli bra för dig nu när du flyttar närmare barnen!
  • köpte sitt hus med hjälp av Lena Kock en del av HusmanHagberg Gävle
    • Valbo
    2022-05-23 Verifierad kund
    Trevlig mäklare där vi fick god kontakt och bra information.
    Hej Niclas
    Tack för att du tagit dig tid att svara på Reco! Vi ses snart igen när det blir tillträde!
  • köpte sitt hus med hjälp av Lena Kock en del av HusmanHagberg Gävle
    • Bomhus, Björsjöhöjden
    2022-05-21 Verifierad kund
    Jättetrevlig och kunnig mäklare. En mäklare att känna förtroende till och trygg med, vilket känns jätteviktigt vid en så stor affär. Stort tack, Lena!
    Tack Sara för ett fint omnämnande! Det värmer i hjärtat :)
    Ha en skön sommar så ses vi vid tillträdet.
    • Bomhus, Björsjöhöjden
    2022-05-16 Verifierad kund
    Personligt,varmt bemötande - flexibel vid behov av ändringar. Rekommenderas!
    Hej Monica
    Tack för att du tagit dig tid att besvara enkäten! Det är alltid skönt att få feedback.
    Nu får ni njuta av sommaren och förbereda flytten till västkusten!
    2022-04-09 Verifierad kund
    Mycket duktig och proffsig. Träffade näst intill spot on på värderat pris. Snabb från första kontakt till fotografering till visning till sålt hus.
    Hej! Tack för att du tog dig tid att svara på Reco. Det är så skönt att få bekräftelse på att man gjort något bra. Det gick ju precis som vi hade tänkt :)
    Vi ses snart igen!
    2022-04-07 Verifierad kund
    Värdens bästa mäklare 👍 bäst 🥇
    Tusen tack Nina! Vi gjorde ett bra jobb ihop :)
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Lena Kock en del av HusmanHagberg Gävle
    2022-03-29 Verifierad kund
    Lena var hjälpsam och trevlig under visningen, man fick uppfattning om att hon hade bra koll på huset och området. Under varje kontakt var hon öppen på förslag och tillmötesgående. Hon gav ett intryck av tillit. Hon är snabb på att svara och lätt att hålla kontakt med.
    Tack för att du tog dig tid att svara Alma!
    Snart har vi gjort klart er försäljning också så ni kan ägna er åt påsk och flyttbestyr.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Lena Kock en del av HusmanHagberg Gävle
    • Brynäs
    2022-03-25 Verifierad kund
    Hjälpsam.
    Mån om sina kunder, både köpare och säljare.
    Tack Henrik för att du tog dig tid att besvara Reco.
    Det var en nervkittlande affär ända in i mål men nu är vi snart framme!
    Jag håller tummarna för att allt går bra med huset också!
    Vi ses snart igen. Med vänlig hälsning, Lena