Lena Kock
Registrerad mäklare sedan 2013-10-02
Aktiv på Reco.se sedan 2019-02-25
2019-08 - 2020-07
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa är mötet med människor! Det är stimulerande att kunna hjälpa personer med olika behov, allt från ungdomar som ska köpa sin första lägenhet, par som flyttar ihop eller flyttar isär, villor som blivit för stora när barnen flyttat ut eller om ena partnern har gått bort. Vi möter barn, gamla, husdjur, sorg och glädje. Vi är i stan, i förorten och på landet. Med andra ord ett omväxlande arbete!

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag är en äkta, passionerad människa som engagerar mig i varje affär och har koll på hela processen ända in i mål. En av mina styrkor är mina många års erfarenhet av att möta människor i olika skeden i livet.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är med i hela processen från första mötet tills deklarationen är klar. Det är viktigt för mig att mina kunder, både säljare och köpare, känner sig trygga så de vågar gå in i affären. Jag lämnar inte något åt slumpen utan kontaktar själv alla spekulanter för att höra om de har frågor och om de är intresserade av bostaden eller ej.

Vilket är ditt bästa mäklarminne?
Det finns många fina minnen. Att sälja en av Gävles snyggaste takvåningar på Gävle Strand eller unika byggnader som kyrkoherdebostaden är ett par av dessa. Men även den gången som jag fick sälja en äldre dams lägenhet och skriva kontrakt på macken vid Tönnebro.

Vad gör du helst på fritiden?
På fritiden umgås jag med min familj och mina vänner. Jag tränar 2-3 gånger i veckan på Curves och jag gillar att dansa zumba och spela Paddel. Sen tycker jag mycket om att läsa böcker. Fantasy är det bästa som finns! =)

Vad vet vi inte om dig?
Är det uppträdande med dans, magdans, latino eller afro så blir jag ofta uppbjuden – och jag tackar gärna ja! Läs mer

Läs vad 27 Läs vad Lena Kock

• Helena K sålde sin lägenhet med hjälp av Lena Kock en del av HusmanHagberg Gävle

2020-07-23

Sålt bostadsrätt.
    Mäklaren Lena Kock är toppenbra. Lena är duktig, hjälpsam, lyhördglad och pigg. Hon lämnade tips om att jag skulle ta bort eller flytta vissa saker före fotografering och visning.
    Hon har ett bra bemötande Läs mer
  • Elisabeth H köpte sin stuga med hjälp av Lena Kock en del av HusmanHagberg Gävle

2020-07-20

Jag har köpt ett fritidshus. Jag tycker att Lena var proffsig i sitt bemötande och tillmötesgående. Hjälpsam. Då jag inte hade några förväntningar vilket jag aldrig har ...men min upplevelse var positiv i köpet av fritidshuset med Lena . Läs mer
    2020-07-23 Lena K svarar Elisabeth H
    Hej Lisa
    Tack för att du tog dig tid att skriva en rekommendation! Jag är så glad att allt löste sig på bästa sätt och jag är säker på att du kommer att njuta av ditt fina sommarställe!
  • Per L sålde sin lägenhet med hjälp av Lena Kock en del av HusmanHagberg Gävle

2020-06-19

Brynäs
    Sålde min lägenhet. Mäklaren var väldigt tydlig och noga med vad som ingick. Dessutom gick affären väldigt fort. Läs mer
    2020-06-22 Lena K svarar Per L
    Hej Per
    Tack för att du tog dig tid att besvara enkäten. Tillsammans med din familj så gick det smidigt att få till en bra affär.
  • Inga-britt L
    Inga-britt L sålde sin stuga med hjälp av Lena Kock en del av HusmanHagberg Gävle

2020-06-18

Mäklaren uppfyllde mina förväntningar
    Rekommenderar Husman-Hagberg som mäklarfirma Läs mer
    2020-06-22 Lena K svarar Inga-britt L
    Hej Inga-Britt
    Tack för att du svarat på enkäten! Det var ett sant nöje att sälja ditt fina fritidshus och jag är säker på att köparna kommer att trivas där.
    Vi ses snart igen!
    Mvh Lena HusmanHagberg
  • Ulrika L köpte sin lägenhet med hjälp av Lena Kock en del av HusmanHagberg Gävle

2020-06-06

3:a
    Stigsgård
    Precis köpt bostadsrätt där Lena Kock var mäklare. Mycket trevligt bemötande, tillmötesgående och snabb att återkoppla på frågor och funderingar. Kan varmt rekommendera henne. Läs mer
    2020-06-12 Lena K svarar Ulrika L
    Hej Ulrika
    Tack för att du tog dig tid att svara! Det blev en snabb och tillfredsställande affär =)
    Vi ses vid tillträdet!
    Mvh Lena HusmanHagberg
  • Oskar H sålde sin lägenhet med hjälp av Lena Kock en del av HusmanHagberg Gävle

2020-05-11

Brynäs
    Jag sålde nyligen min bostadsrätt via Lena och jag är väldigt nöjd med hur hon har tagit hand om affären. Läs mer
    2020-05-11 Lena K svarar Oskar H
    Hej Oskar
    Jag tackar för förtroendet och för omdömet! Jag är övertygad om att både ni och katten kommer att trivas i Lervik.
    Mvh Lena HusmanHagberg
  • Victoria Birgit H sålde sin stuga med hjälp av Lena Kock en del av HusmanHagberg Gävle

2020-05-05

Bergby
    Sålde fritidshus. Lena gjorde ett jättebra arbete. Gjorde att vi kände oss trygga hela vägen från start till mål. Tack och bock👍 Läs mer
    2020-05-05 Lena K svarar Victoria Birgit H
    Hej Victoria och Roberth
    Vad skönt att höra att ni känner er trygga! Det är härligt med nöjda kunder! =)
    Jag är säker på att huset kommer att skänka glädje till sina nya ägare och att ni kan hitta det som ni söker.
    Vänliga hälsningar Lena
  • Clas M sålde sitt hus med hjälp av Lena Kock en del av HusmanHagberg Gävle

2020-04-20

Hille
    Nyproduktion.

Proffsigt, vänligt, kunnigt, trovärdighet, trygghet, tydlighet finna kunder, bemöta kunder, effektiva avslut.

Ovan nämnda var mina förväntningar. Lena uppfyllde alla till 100 procent.

Mycket Positiv och ser fram emot ett långvarigt samarbete. Läs mer
    2020-04-23 Lena K svarar Clas M
    Hej Clas
    Tack för att du tog dig tid att besvara enkäten! Vi kommer absolut att jobba ihop i framtiden!
  • Jens B köpte sitt hus med hjälp av Lena Kock en del av HusmanHagberg Gävle

2020-04-15

Hille
    Husköp samt bostadsrättsförsäljning;
    Mycket bra bemötande, seriöst och sakligt samt trevligt sätt att göra/hantera affärer på.

Lena lyssnar, frågar och är saklig i sin bedömning samt öppen med vad som gäller och är rimligt - inger förtroende. Läs mer
    2020-04-15 Lena K svarar Jens B
    Hej Jens
    Tack för rekommendationen! Det är skönt att få respons på sitt arbete.
    Vi hör och ses i vårt fortsatta samarbete!
    Lena K gillar detta
  • Sulafa M köpte sin lägenhet med hjälp av Lena Kock en del av HusmanHagberg Gävle

2020-03-21

5:a
    Sätra
    Tillgänglig och glad mäklare. Svarar på frågor och gör sitt yttersta. Jag köpte en bostad via Lena Kock, processen är pågående och jag skulle varmt rekommendera hemmet och HusmanHagberg Läs mer
    2020-04-15 Lena K svarar Sulafa M
    Hej Sulafa
    Tack för att du tagit dig tid att svara på rekommendationen! Det är skönt att höra att du är nöjd! Vi ses snart igen.

Senaste försäljningarna

Hillmanskroken