Lena Kock

Lena Kock

Lena Kock är mäklare på HusmanHagberg Gävle

och har varit registrerad mäklare sedan 2013. Lena Kock har varit aktiv på Reco.se sedan 2019 och har fått 31 omdömen sedan 2019-02-25. Lena Kock har haft 37 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 88% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa är mötet med människor! Det är stimulerande att kunna hjälpa personer med olika behov, allt från ungdomar som ska köpa sin första lägenhet, par som flyttar ihop eller flyttar isär, villor som blivit för stora när barnen flyttat ut eller om ena partnern har gått bort. Vi möter barn, gamla, husdjur, sorg och glädje. Vi är i stan, i förorten och på landet. Med andra ord ett omväxlande arbete!

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag är en äkta, passionerad människa som engagerar mig i varje affär och har koll på hela processen ända in i mål. En av mina styrkor är mina många års erfarenhet av att möta människor i olika skeden i livet.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är med i hela processen från första mötet tills deklarationen är klar. Det är viktigt för mig att mina kunder, både säljare och köpare, känner sig trygga så de vågar gå in i affären. Jag lämnar inte något åt slumpen utan kontaktar själv alla spekulanter för att höra om de har frågor och om de är intresserade av bostaden eller ej.

Vilket är ditt bästa mäklarminne?
Det finns många fina minnen. Att sälja en av Gävles snyggaste takvåningar på Gävle Strand eller unika byggnader som kyrkoherdebostaden är ett par av dessa. Men även den gången som jag fick sälja en äldre dams lägenhet och skriva kontrakt på macken vid Tönnebro.

Vad gör du helst på fritiden?
På fritiden umgås jag med min familj och mina vänner. Jag tränar 2-3 gånger i veckan på Curves och jag gillar att dansa zumba och spela Paddel. Sen tycker jag mycket om att läsa böcker. Fantasy är det bästa som finns! =)

Vad vet vi inte om dig?
Är det uppträdande med dans, magdans, latino eller afro så blir jag ofta uppbjuden – och jag tackar gärna ja!
    Försäljningar 2019-09 - 2020-08

31 omdömen om Lena Kock

• jag har sålt ett fritidshus och har blivit utmärkt bemött av mäklaren som på ett professionellt sätt stöd och väglett mig på och under vägen till försäljning. Bemötande och genomförande har varit över förväntan och snabbt har det gått som just i mitt fall har varit bra.
    Britt-marie S sålde sin stuga med hjälp av Lena Kock en del av HusmanHagberg Gävle
    • 44.0 m²
    2020-09-04
  • Vi köpte fritidshus av Lena kock. Hon var en trevlig och proffsig mäklare!
    Peter L
    Peter L köpte sin stuga med hjälp av Lena Kock en del av HusmanHagberg Gävle
    • 44.0 m²
    2020-09-04
  • Jag har sålt en lägenhet men Lena som mäklare. Hon är positiv och professionell och inger förtroende. Hon är kunnig och har bra koll på marknaden. Jag tycker att hon har skött sig exemplariskt:)
    Jessica B sålde sin lägenhet med hjälp av Lena Kock en del av HusmanHagberg Gävle
    2020-08-20
    • 1:a
    • 22.5 m²
    2020-08-20
    Hej Jessica Tack för att du tog dig tid att lämna rekommendationen. Det är skönt att höra att ni är nöjda. Vi ses på måndag! Mvh Lena HusmanHagberg

Lena K

• Hitintills har kontakten varit mycket bra. Lättillgänglig i kontakten.
    Peggy B köpte sitt hus med hjälp av Lena Kock en del av HusmanHagberg Gävle
    2020-08-18
    • 86.0 m²
    2020-08-18
    Hej Peggy Tack för att du tagit dig tid att svara på enkäten! Det är skönt att höra att ni är nöjda. Jag är övertygad om att ni kommer att trivas i området! Mvh Lena HusmanHagberg

Lena K

• Sålt bostadsrätt. Mäklaren Lena Kock är toppenbra. Lena är duktig, hjälpsam, lyhördglad och pigg. Hon lämnade tips om att jag skulle ta bort eller flytta vissa saker före fotografering och visning. Hon har ett bra bemötande
    Helena K sålde sin lägenhet med hjälp av Lena Kock en del av HusmanHagberg Gävle
    2020-07-23
    • 70.0 m²
    2020-07-23
    Hej Helena Tack för din fina rekommendation! Jag hoppas att ditt drömhus dyker upp vilken dag som helst! Mvh Lena

Lena K

• Jag har köpt ett fritidshus. Jag tycker att Lena var proffsig i sitt bemötande och tillmötesgående. Hjälpsam. Då jag inte hade några förväntningar vilket jag aldrig har ...men min upplevelse var positiv i köpet av fritidshuset med Lena .
    Elisabeth H köpte sin stuga med hjälp av Lena Kock en del av HusmanHagberg Gävle
    2020-07-20
    • 49.0 m²
    2020-07-20
    Hej Lisa Tack för att du tog dig tid att skriva en rekommendation! Jag är så glad att allt löste sig på bästa sätt och jag är säker på att du kommer att njuta av ditt fina sommarställe! Mvh Lena HusmanHagberg

Lena K

• Sålde min lägenhet. Mäklaren var väldigt tydlig och noga med vad som ingick. Dessutom gick affären väldigt fort.
    Per L sålde sin lägenhet med hjälp av Lena Kock en del av HusmanHagberg Gävle
    2020-06-19
    • 55.0 m²
    • Brynäs
    2020-06-19
    Hej Per Tack för att du tog dig tid att besvara enkäten. Tillsammans med din familj så gick det smidigt att få till en bra affär. Mvh Lena HusmanHagberg

Lena K

• Sålt fritidshus Trevligt bemötande Bra kommunikation och dialoger Mäklaren uppfyllde mina förväntningar Rekommenderar Husman-Hagberg som mäklarfirma
    Inga-britt L
    Inga-britt L sålde sin stuga med hjälp av Lena Kock en del av HusmanHagberg Gävle
    2020-06-18
    • 49.0 m²
    • Långsand
    2020-06-18
    Hej Inga-Britt Tack för att du svarat på enkäten! Det var ett sant nöje att sälja ditt fina fritidshus och jag är säker på att köparna kommer att trivas där. Vi ses snart igen! Mvh Lena HusmanHagberg

Lena K

• Precis köpt bostadsrätt där Lena Kock var mäklare. Mycket trevligt bemötande, tillmötesgående och snabb att återkoppla på frågor och funderingar. Kan varmt rekommendera henne.
    Ulrika L köpte sin lägenhet med hjälp av Lena Kock en del av HusmanHagberg Gävle
    2020-06-06
    • 3:a
    • 74.0 m²
    • Stigsgård
    2020-06-06
    Hej Ulrika Tack för att du tog dig tid att svara! Det blev en snabb och tillfredsställande affär =) Vi ses vid tillträdet! Mvh Lena HusmanHagberg

Lena K

• Jag sålde nyligen min bostadsrätt via Lena och jag är väldigt nöjd med hur hon har tagit hand om affären.
    Oskar H sålde sin lägenhet med hjälp av Lena Kock en del av HusmanHagberg Gävle
    2020-05-11
    • 61.0 m²
    • Brynäs
    2020-05-11
    Hej Oskar Jag tackar för förtroendet och för omdömet! Jag är övertygad om att både ni och katten kommer att trivas i Lervik. Mvh Lena HusmanHagberg

Senaste försäljningarna

Bärnstensvägen