Lena Kock är mäklare på HusmanHagberg Gävle

Lena Kock har varit registrerad mäklare sedan 2013-10. Lena Kock har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-02 och har fått 57 omdömen med ett betyg på 4.9. Lena Kock har haft 45 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa är mötet med människor! Det är stimulerande att kunna hjälpa personer med olika behov, allt från ungdomar som ska köpa sin första lägenhet, par som flyttar ihop eller flyttar isär, villor som blivit för stora när barnen flyttat ut eller om ena partnern har gått bort. Vi möter barn, gamla, husdjur, sorg och glädje. Vi är i stan, i förorten och på landet. Med andra ord ett omväxlande arbete!

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag är en äkta, passionerad människa som engagerar mig i varje affär och har koll på hela processen ända in i mål. En av mina styrkor är mina många års erfarenhet av att möta människor i olika skeden i livet.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är med i hela processen från första mötet tills deklarationen är klar. Det är viktigt för mig att mina kunder, både säljare och köpare, känner sig trygga så de vågar gå in i affären. Jag lämnar inte något åt slumpen utan kontaktar själv alla spekulanter för att höra om de har frågor och om de är intresserade av bostaden eller ej.

Vilket är ditt bästa mäklarminne?
Det finns många fina minnen. Att sälja en av Gävles snyggaste takvåningar på Gävle Strand eller unika byggnader som kyrkoherdebostaden är ett par av dessa. Men även den gången som jag fick sälja en äldre dams lägenhet och skriva kontrakt på macken vid Tönnebro.

Vad gör du helst på fritiden?
På fritiden umgås jag med min familj och mina vänner. Jag tränar 2-3 gånger i veckan på Curves och jag gillar att dansa zumba och spela Paddel. Sen tycker jag mycket om att läsa böcker. Fantasy är det bästa som finns! =)

Vad vet vi inte om dig?
Är det uppträdande med dans, magdans, latino eller afro så blir jag ofta uppbjuden – och jag tackar gärna ja!

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 57 Läs vad Lena Kock

• köpte sin stuga med hjälp av Lena Kock en del av HusmanHagberg Gävle
    • Norra Åbyggeby
    2021-09-15
    Väldigt trevlig och proffesionell, hon lyssnar och tar in och hjälper till så gott de går.

Väldigt enkel och förstående som sprider mycket energi!
    2021-09-10
    Professionellt och bra bemötande
    Lena överträffar alla förväntningar
    Rekommenderas varmt.

//Micke
    2021-09-09
    Utmärkt mäklare, positiv och härlig.
    2021-09-09
    Snabb och effektiv försäljning. Professionellt och bra bemötande. Det finns bara positiva saker att säga.
    2021-08-12
    Jag har ett bra samarbete med Lena av tomtförsäljningen i Gävle.
    Hej Leif!
    Tack för att du tog dig tid att besvara Reco! Det har varit intressant att sälja tomterna med dessa superfina hus!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Lena Kock en del av HusmanHagberg Gävle
    • Strömsbro
    2021-08-12
    Jag skriver i egenskap av ombud för Birgittas försäljning.

Lenas bemötande har från första början varit positivt, engagerat och mkt professionellt. Snabb och informativ hantering av allt kring försäljningen. Vi kan varmt rekommendera Lena dvs HusmanHagberg som mäklare i framtiden.

Mvh dottern Elisabet
    Hej Elisabet
    Tack för ett fint omdöme! Jag ser fram emot att vi snart ska träffas igen i samband med tillträdet :)
    2021-08-10
    Bra och professionellt bemötande.
    Hej Rickard
    Tack för att du tagit dig tid att lämna ett omdöme. Det är alltid skönt att få feedback från kund!
    2021-08-10
    Trevlig och professionell. Lyhörd mot oss vilket kändes tryggt. Ett stort plus för gåvan.
    Hej Paula
    Tack för det fina omdömet! Jag hoppas att ni firade köpet med bubblet!
    • Centralt
    2021-08-04
    Absolut bästa mäklaren jag träffat!
    Otroligt trevlig och hjälpsam. Alltid tillgänglig och har bra svar på frågor!
    Hej Selma
    Tack för det fina omdömet! Det känns oerhört bra :) Det ska bli spännande att se hur det blir med ert nya hus när det är färdigt.
    Vi ses snart igen!
  • köpte en tomt med hjälp av Lena Kock en del av HusmanHagberg Gävle
    2021-07-20
    I appreciate the time that Lena took to go through the contract with me and the fast answers to my emails.
    Thank you!
    I hope everything will go smoothly with your plans and that we'll see each other soon again!
    Best regards Lena