Läs vad 21 Läs vad Malin Hagberg

• 2021-01-22
    Proffsigt, trevligt och glatt bemötande. Omgående återkoppling på frågor. Bra information, effektiv hantering och inga dröjsmål. Mycket positiv upplevelse.
    Maria W
    • 53.5 m²
    • Söder
  • 2021-01-16
    Malin har varit fantastisk,,superduktig på alla sätt!
    Kommer att rekommendera henne till alla!
    Linda N
    • 3:a
    • 82.5 m²
    • Bomhus, Södra
    sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Hagberg en del av HusmanHagberg Gävle
    Tusen tack Linda för förtroendet och och dom fina orden. Värmer i hjärtat/Malin

• 2021-01-03
    Köpt bostadsrätt, allt från visning till budgivning gick smidigt och bra...funkade kanon allting
    Robert Ö
    • 56.0 m²
    • Centralt, Väster
    köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Hagberg en del av HusmanHagberg Gävle
    Hej Robert och tusen tack för att Ni tagit Er tid att lägga en rekommendation. Grattis till härlig bostad och hör av Er när Ni piggat på Er så löser vi lite "mätning". Allt gott/Malin

• 2020-12-12
    Vi har både köpt och sålt bostad med hjälp av Malin,

som hjälpt oss på ett väldigt bra och professionellt sätt.
    Ingalill B
    • 67.5 m²
    • Brynäs
    köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Hagberg en del av HusmanHagberg Gävle
    Hej på Er! Så roligt att återigen få göra affärer med Er. Jag är övertygad om att Ni kommer att stortrivas. Vi hörs lite längre fram. Kram Malin

• 2020-11-10
    Har träffat på många bra mäklare under mitt sökande efter lägenhet, men Malin var den av dem som hade det lilla extra. Hon är inte bara kunnig och förtroendegivande, hon sprider glädje och värme också!
    Lena S
    • 3:a
    • 74.0 m²
    • Söder
    köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Hagberg en del av HusmanHagberg Gävle
    Tack fantastiska Lena för de varma orden. Det är tack vara sådana som du som gör mitt jobb till världens roligaste. Kram och ha en riktigt God Jul och stort lycka till med nya bostaden.

• 2020-11-08
    Malin levde upp till högt ställda förväntningar vid försäljningen av vår bostadsrätt.
    Snabbt och alert agerade hon på alla våra synpunkter och funderingar. Föredömligt!
    Bertil Ö
    • 98.5 m²
    • Centralt, Väster
    sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Hagberg en del av HusmanHagberg Gävle
    Jag är så tacksam att jag fått förnyat förtroende igen Bertil och det har varit en fröjd att få samarbeta med Er. Ni har en så fin lägenhet och jag är övertygad att den hamnar i rätt händer. Stort lycka till i södra Sverige med Era nya äventyr. Kram Malin

• 2020-11-08
    Jag sålde mitt radhus. Jag är jättenöjd med Malin som mäklare! Bra dialog under hela processen, fanns till hands och hjälpte till att svara på frågor och hade extra visningar(på kvällar/helger)utöver ordinarie visningar.
    Enligt mig en genuint personlig mäklare som gav det lilla extra. Tack Malin för att du är du!
    Nina A
    • 66.5 m²
    • Bomhus, Södra
    sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Hagberg en del av HusmanHagberg Gävle
    Så roligt att få göra affär med dig igen Nina och trots alla turer så värmer det i mitt hjärta när jag läser det fina du skriver. Tusen tusen tack. Kram Malin

• 2020-10-28
    Sålt en bostadsrätt snabbt och smidigt.
    Malin är väldigt tillmötesgående och framåt. Inga problem med något. Man känner sig sedd och lyssnad på. Malin överträffar alltid förväntningarna.
    Ann F
    • 106.1 m²
    • Brynäs
    sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Hagberg en del av HusmanHagberg Gävle
    Tack snälla Ann för förnyat förtroende, alltid roligt att få göra affärer med dig och tack för den fina rekommendationen. Stort lycka till med nya huset, det kommer att bli kanonbra för Er. Kram Malin

• 2020-10-22
    Så hjälpsam och tydlig! Lätt att köpa lgh gm Malin
    Fredrik H
    • 89.5 m²
    • Centralt
    köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Hagberg en del av HusmanHagberg Gävle
    Hej Fredrik! Grattis till kanonfina lägenheten och tack för att du tagit dig tid att lämna en fin rekommendation. Vi hörs framöver. Allt gott/Malin

• 2020-10-05
    Kanonbra och trevligt mäklare!
    Arman A
    • 0:a
    • 93.0 m²
    • Sätra
    köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Hagberg en del av HusmanHagberg Gävle
    Hej Arman! Tack snälla för trevligt bemötande. Jätteroligt att få göra affär med dig och stort lycka till med nya bostaden. Allt gott/Malin