Malin Hagberg

Malin Hagberg

Malin Hagberg är mäklare på HusmanHagberg Gävle

Malin Hagberg har varit registrerad mäklare sedan 1997-07. Malin Hagberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-02 och har fått 72 omdömen med ett betyg på 4.9. Malin Hagberg har haft 31 försäljningar sen 2021-09 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag sätter alltid kunden i fokus. En bostadsaffär är en av de största och viktigaste händelserna i livet och varje affär och kund är unik. Det gäller att vara lyhörd, engagerad, driven och passionerad. Jag har lång erfarenhet med mina 31 år i branschen och har jobbat i både uppåtgående som nedåtgående marknad. 2018 blev jag utsedd av Reco som Sveriges mest rekommenderade mäklare och den utmärkelsen är jag mycket stolt och glad över. Det är ett kvitto på mina goda kundrelationer och det hjälper mig att utvärdera mitt arbete så att jag hela tiden utvecklas som mäklare och är ett stöd för köpare och säljare att hitta rätt mäklare.

Vad gör du helst på fritiden?
Nästan all min fritid tillbringas med familjen på diverse fritidsaktiviteter såsom innebandy- och fotbollsträningar och matcher med sonen och ridning med ena dottern. Jag älskar att resa och har en stor passion för god mat och dryck.

Hur ser din drömbostad ut?
Min drömbostad ligger vackert belägen vid en liten havsvik med insynsskyddat läge. En nybyggd 1-plansvilla på ca 100 med ryggåstak och stora fönsterpartier. Ett härligt altandäck som sträcker sig ner mot strandkanten och där kommer jag att sitta och njuta av utsikten tidiga mornar med en stor kopp kaffe.

Vad vet vi inte om dig?
Jag har tillhört Norrlandseliten i bordtennis under många aktiva år. Därav min utpräglade ”vinnarskalle” och driv. Jag är bokstavligen van att ha många bollar i luften 😊

Försäljningar 2021-09 - 2022-08

Läs vad 72 Läs vad Malin Hagberg

• Söder
    2022-09-09 Verifierad kund
    Malin är otroligt trevlig och även en engagerad och kunnig mäklare. Kan varmt rekommendera till andra. Kände mig trygg genom hela processen.
    • Fridhemsgläntan
    2022-08-23 Verifierad kund
    Malin bemötte oss på ett mycket bra sätt. Mycket trevligt och vänligt. Hon förklarade allt på ett enkelt sätt. Öppen till frågor. Behjälplig när man behöver.
    • Stigslund
    2022-08-22 Verifierad kund
    Utmärkt bemötande. Tydlig och rak, lätt att prata med som en mäklare bör vara.
    • Fridhemsgläntan
    2022-08-22 Verifierad kund
    Bra bemötande, lätt att samarbeta med, glad och pigg och trevlig, flexibel.
    • Centralt, Väster
    2022-06-25 Verifierad kund
    Fantastik och professionell!
  • köpte sin stuga med hjälp av Malin Hagberg en del av HusmanHagberg Gävle
    • Strömsbro, Bäckebro koloniområde
    2022-06-01 Verifierad kund
    Malin är superduktig på det hon gör, med ett stort engagemang och proffsigt bemötande så fick det oss att känna oss trygga i köpet hela vägen. Tack Malin!
    Task snälla Ni för den fina rekommendationen. Ett sant nöje att få göra affär med Er. All lycka till ute på kollo nu och njut av sommaren/Malin Malin Hagberg
    • Centralt, Väster
    2022-05-30 Verifierad kund
    Kort fattat bra.

Inga större förväntningar, svårt att säga då det är första gången jag köper en bostad.

Bra stöd i allt.
    Kul att jag fick vara med på din första bostadsaffär Erik och grattis till superfin lägenhet. Ha en skön sommar/Malin Malin Hagberg
    • Brynäs
    2022-05-18 Verifierad kund
    Malin är en trygg och varm mäklare, med god fingertoppskänsla och ett fantastiskt bemötande. Mycket trevligt att sälja bostad med Malin!
    Tusen tack Jim för det fina omdömet och för förtroendet att sälja lilla pärlan. Vi hörs inom kort/Malin Malin Hagberg
    • Bomhus, Södra
    2022-04-26 Verifierad kund
    Gävles i särklass bästa mäklare! Använt henne flera gånger nu!
    Tack snälla Tessan för förnyat förtroende och för fantastiska ord. Kram Malin Malin Hagberg
    • Stigsgård
    2022-04-21 Verifierad kund
    Kanonbra mäklare som ordnar allt tll det bästa för både köpare o säljare.
    Jättetrevlig och kul. Fick tips om henne och kommer alltid att rekommendera o anlita henne i fortsättningen.
    Värmer i hjärtat Christina, vilken resa vi gjorde tillsammans. Stort lycka till nu. Kram Malin Malin Hagberg