Malin Hagberg är mäklare på HusmanHagberg Gävle

Malin Hagberg har varit registrerad mäklare sedan 1997-07. Malin Hagberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-02 och har fått 40 omdömen med ett betyg på 4.9. Malin Hagberg har haft 41 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 93% av sina kunder efter omdömen.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag sätter alltid kunden i fokus. En bostadsaffär är en av de största och viktigaste händelserna i livet och varje affär och kund är unik. Det gäller att vara lyhörd, engagerad, driven och passionerad. Jag har lång erfarenhet med mina 31 år i branschen och har jobbat i både uppåtgående som nedåtgående marknad. 2018 blev jag utsedd av Reco som Sveriges mest rekommenderade mäklare och den utmärkelsen är jag mycket stolt och glad över. Det är ett kvitto på mina goda kundrelationer och det hjälper mig att utvärdera mitt arbete så att jag hela tiden utvecklas som mäklare och är ett stöd för köpare och säljare att hitta rätt mäklare.

Vad gör du helst på fritiden?
Nästan all min fritid tillbringas med familjen på diverse fritidsaktiviteter såsom innebandy- och fotbollsträningar och matcher med sonen och ridning med ena dottern. Jag älskar att resa och har en stor passion för god mat och dryck.

Hur ser din drömbostad ut?
Min drömbostad ligger vackert belägen vid en liten havsvik med insynsskyddat läge. En nybyggd 1-plansvilla på ca 100 med ryggåstak och stora fönsterpartier. Ett härligt altandäck som sträcker sig ner mot strandkanten och där kommer jag att sitta och njuta av utsikten tidiga mornar med en stor kopp kaffe.

Vad vet vi inte om dig?
Jag har tillhört Norrlandseliten i bordtennis under många aktiva år. Därav min utpräglade ”vinnarskalle” och driv. Jag är bokstavligen van att ha många bollar i luften 😊

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 40 Läs vad Malin Hagberg

• Centralt
    2021-09-06
    Malin är bäst jätte snabb och duktig
    Tack snälla Ida, du är lika snabb du med :)/Malin Malin Hagberg
    • Centralt, Väster
    2021-08-19
    Mycket bra och hjälpsamt bemötande
    Hon var en toppen mäklare
    Hon får med berömd godgänt , om någon frågar efter en bra mäklare så föreslår vi henne.👍
    Tusen tack Bengt för dom orden, jag lovar att leva upp till den rekommendationen. Och grattis till en av Gävles finaste lägenhet, där kommer Ni att stortrivas. All lycka till/Malin Malin Hagberg
    • Söder/Vallbacken
    2021-07-04
    Malin har ett trevligt och personligt sätt att redovisa omständigheterna runt ett köp. Professionell hantering inför ett avgörande steg för köpare att ta.
    Nisse, vår gemensamma resa har varit en upplevelse både genom köp och sälj och Ni är också otroligt professionella att ha att göra med. Tack för fint omdöme//Malin Malin Hagberg
    • Söder/Vallbacken
    2021-06-23
    Malin är den ultimata mäklaren, bra på alla sätt högsta betyg.
    Tack Ylva för förtroendet och fina rekommendationen. Värmer i hjärtat/Malin Malin Hagberg
    2021-05-29
    Bästa mäklaren vi haft. Hon är tydlig, skapar förtroende, mycket kunnig inom sitt område, håller bra kontakt, informativ och positiv.
    Ni är ju fantastiska Ni. Värmer i hjärtat och jag fortsätter att våra Er. Stort lycka till med Erat projekt och så möts vi framöver. Kram Malin Malin Hagberg
    2021-05-29
    Bästa mäklaren vi haft att göra med 👍
    Tusen tack för det Bengt, stort nöje att få vara med på er bostadsresa. Fortsättning följer :)
    Malin
    • Andersberg
    2021-05-27
    Malin är en bra person som hjälp sam ja tack så jättemycket 👍 👍
    Tack snälla Habtab för fint omdöme, så roligt att jag fick möjligheten att hjälpa dig med köpet. Önskar dig stort lycka till med renovering och hoppas Du kommer att stortrivas/Malin Malin Hagberg
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Hagberg en del av HusmanHagberg Gävle
    • Sörby
    2021-05-26
    Malin fick i uppdrag att sälja ett bostadsrättsradhus. Hon utförde uppdraget utmärkt! Hon var en mycket trevlig, noggrann och erfaren mäklare som tog tillvara på kundens intressen på bästa tänkbara sätt. Mycket nöjd med försäljningen!
    Tusen tack för förtroendet och för fina rekommendationen Eije och gänget/Malin Malin Hagberg
  • Linn H
    sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Hagberg en del av HusmanHagberg Gävle
    2021-05-04
    Vi köpte vår lägenhet -15 av Malin och gillade henne direkt. Därför var det ett enkelt val även att sälja med henne -21.
    Återkopplar snabbt, erfaren, lyhörd och mycket trevlig.
    Vi har känt oss trygga under hela processen. Mycket nöjda!
    Så roligt att få hjälpa Er ännu en gång Linn och Niklas, tack för förtroendet.
    Hörs inom kort/Kram Malin
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Hagberg en del av HusmanHagberg Gävle
    • Centralt, Väster
    2021-04-12
    jag har alltid blivit proffsigt bemött av Malin Hagberg..Hon är nummer 1.
    Tusen tack Sara och Peter för förnyat förtroende. Så roligt att få hjälpa till igen och jag hoppas jag kommer att förbli eran nr 1 :). Kram Malin Malin Hagberg