Malin Hagberg
Registrerad mäklare sedan 1997-07-22
Aktiv på Reco.se sedan 2020-02-27
2019-09 - 2020-08
Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag sätter alltid kunden i fokus. En bostadsaffär är en av de största och viktigaste händelserna i livet och varje affär och kund är unik. Det gäller att vara lyhörd, engagerad, driven och passionerad. Jag har lång erfarenhet med mina 31 år i branschen och har jobbat i både uppåtgående som nedåtgående marknad. 2018 blev jag utsedd av Reco som Sveriges mest rekommenderade mäklare och den utmärkelsen är jag mycket stolt och glad över. Det är ett kvitto på mina goda kundrelationer och det hjälper mig att utvärdera mitt arbete så att jag hela tiden utvecklas som mäklare och är ett stöd för köpare och säljare att hitta rätt mäklare.

Vad gör du helst på fritiden?
Nästan all min fritid tillbringas med familjen på diverse fritidsaktiviteter såsom innebandy- och fotbollsträningar och matcher med sonen och ridning med ena dottern. Jag älskar att resa och har en stor passion för god mat och dryck.

Hur ser din drömbostad ut?
Min drömbostad ligger vackert belägen vid en liten havsvik med insynsskyddat läge. En nybyggd 1-plansvilla på ca 100 med ryggåstak och stora fönsterpartier. Ett härligt altandäck som sträcker sig ner mot strandkanten och där kommer jag att sitta och njuta av utsikten tidiga mornar med en stor kopp kaffe.

Vad vet vi inte om dig?
Jag har tillhört Norrlandseliten i bordtennis under många aktiva år. Därav min utpräglade ”vinnarskalle” och driv. Jag är bokstavligen van att ha många bollar i luften 😊 Läs mer

Läs vad 9 Läs vad Malin Hagberg

• Christopher H köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Hagberg en del av HusmanHagberg Gävle

2020-08-27

3:a
    Oerhört tillmötesgående och hjälpsam genom hela köpprocessen. Ordentlig, påläst, trevlig och med ett glatt humör. Kan varmt rekommenderas. Läs mer
    2020-08-31 Malin H svarar Christopher H
    Tack snälla Christopher för fin rekommendation och grattis till köpet av en fantastisk lägenhet. Välkommen till Gävle :)/Malin
  • Peter B sålde sitt hus med hjälp av Malin Hagberg en del av HusmanHagberg Gävle

2020-08-25

Malin sålde vårt radhus. Hennes bemötande var professionellt, kunnigt, mänskligt och med en stor portion glädje och värme. Vi kände oss väl omhändertagna under hela processen och vill varmt rekommendera Malin som mäklare. Läs mer
    2020-08-26 Malin H svarar Peter B
    Tack snälla Peter för dom fina orden och tusen tack för förtroendet att få vara med på ditt och Kjerstis bostadsbyte. Önskar Er all lycka till med nya lägenheten inne i stan//Malin
  • Ulrika A sålde sitt hus med hjälp av Malin Hagberg en del av HusmanHagberg Gävle

2020-07-26

Malin Hagberg sålde i juli månad vårt friköpta radhus.
    Hon är en mycket kompetent mäklare med stor lyhördhet & serviceanda. Hon är realistisk, står med båda fötterna på jorden och inger en enorm trygghet i karusellen som en försäljning medför.
    Från start till slut gick med en rasande fart och Malin fanns med och informerade i vartenda steg. Stort TACK Malin 🙏 Läs mer
    2020-07-27 Malin H svarar Ulrika A
    Tusen tack Ulrika för denna fantastiska rekommendation. Värmer i hjärtat och jag är så tacksam att jag fick möjligheten att hjälpa till med försäljningen av Erat fina radhus. Kram Malin
  • Lars L köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Hagberg en del av HusmanHagberg Gävle

2020-07-09

3:a
    Valbo
    Vi köpte en bostadsrätt. Malin var trevlig och tillmötesgående och gav mycket bra information kring köpeprocessen. Läs mer
    2020-07-14 Malin H svarar Lars L
    Hej Lars! Tusen tack för att Du tog dig tid och lämna en fin rekommendation. Det är en ära att få hjälpa Er med köpet av första bostaden. Ni kommer att stortrivas i Valbo. Ha en skön sommar så hörs vi närmare inflytten. Malin
  • Susanne R köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Hagberg en del av HusmanHagberg Gävle

2020-06-17

Brynäs
    Snabbt och proffsigt, med en trevlig slutpresent Läs mer
    2020-06-18 Malin H svarar Susanne R
    Tack snälla Ni för att Ni tagit Er tid att lämna fint omdöme. Ni kommer att stortrivas i Er nya bostad. All lycka till och ha en skön sommar/Malin
  • JENNY J
    JENNY J skrev om Malin Hagberg en del av HusmanHagberg Gävle

2020-06-17

Har sålt lägenheter via Malin vid flertal tillfällen. Hon har lång erfarenhet vilket är en trygghet. Alltid proffsigt bemötande. Bra på att kommunicera både för mig som säljare men även för köparen. Vilket skapar en bra affär för båda parter. Mycket nöjd! Läs mer
    2020-06-17 Malin H svarar JENNY J
    Tusen tack Jenny för förnyat förtroende och för den fina rekommendationen. Lika roligt varje gång att få göra affärer med Dig. Hoppas Du nu "hittat hem" för gott, annars vet du vart jag finns :). Kram Malin
  • Erika T köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Hagberg en del av HusmanHagberg Gävle

2020-04-24

4:a
    Centralt
    Vi köpte vår lägenhet.
    Vi fick ett mycket trevligt bemötande av Malin. Hon har varit mycket hjälpsam och positiv.
    Det känns tryggt att köpa med hjälp av henne. Läs mer
    2020-04-27 Malin H svarar Erika T
    Hej Erika och varmt tack för fin rekommendation. Lägenheten är som klippt och skuren för Er och jag är övertygad att Ni kommer att stortrivas. Vi hörs framöver. Allt gott/Malin
    Lena K gillar detta
  • Gunvor H sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Hagberg en del av HusmanHagberg Gävle

2020-03-17

Söder
    Vi har sålt våran mors lägenhet och vi är helnöjda med både den informationen och bemötandet från Malin. Hon har på ett tydligt och beskrivande vis förklarat vår roll som säljare samt köparens roll. Läs mer
    2020-03-17 Malin H svarar Gunvor H
    Tusen tack för förtroendet och för det fina omdömet. Det värmer i hjärtat. Kram Malin
  • Thomas W köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Hagberg en del av HusmanHagberg Gävle

2020-02-27

Söder
    Professionell med personlig känsla. Läs mer
    2020-03-23 Malin H svarar Thomas W
    Hej Thomas! Roligt att ni är nöjda! Stort tack för att ni tagit er tid att svara. Hoppas ni kommer att trivas i er nya bostad och varmt välkomna åter till oss! Med vänlig hälsning, Malin HusmanHagberg

Senaste försäljningarna

Bergbyvägen