Saga-Lill Holmberg

Saga-Lill Holmberg

Saga-Lill Holmberg är mäklare på HusmanHagberg Gävle

och har varit registrerad mäklare sedan 2019. Saga-Lill Holmberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2019 och har fått 22 omdömen sedan 2019-10-02. Saga-Lill Holmberg har haft 22 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-09 - 2020-08

22 omdömen om Saga-Lill Holmberg

• Vi är väldigt nöjda och har blivit mottagna över förväntan. Saga-Lill har stort tålamod, Inger stort förtroende och är mycket professionell i sitt yrke, detta i kombination med en mjukt och trevligt personlighet har stor betydelse! Tack
    Maria N köpte sitt hus med hjälp av Saga-Lill Holmberg en del av HusmanHagberg Gävle
    2020-05-29
    • 88.0 m²
    • Kubbo
    2020-05-29
    Hej Maria! Stort tack för att ni tagit er tid att svara samt för det fina omdömet. Hoppas ni kommer att trivas bra i er nya bostad. Varmt välkomna tillbaka om jag kan vara er behjälplig i framtiden. Allt gott! Vänlig hälsning, Saga-Lill

Saga-Lill H

• Hon har bra bemotande och lite att duskutera mid henne.
    Zekarias Y köpte sin lägenhet med hjälp av Saga-Lill Holmberg en del av HusmanHagberg Gävle
    2020-05-14
    • 4:a
    • 97.5 m²
    • Sätra
    2020-05-14
    Hej Zekarias! Tack för att du tagit dig tid att svara. Hoppas ni kommer att trivas bra i er nya bostad! Allt gott! Vänlig hälsning, Saga-Lill

Saga-Lill H

• Jag är supernöjd med försäljningen av min lägenhet. Saga-Lill skötte allting snabbt, proffsigt och tryggt. Rekommenderar henne det varmaste.
    Janet Ö sålde sin lägenhet med hjälp av Saga-Lill Holmberg en del av HusmanHagberg Gävle
    • 78.0 m²
    2020-05-03
    Hej Janet! Va härligt att du är supernöjd och är villig att rekommendera mig och min tjänst till andra - Då har jag lyckats! Tusen tack för det fina omdömet, förtroendet och ett lyckat samarbete. Varmt välkommen tillbaka om jag kan vara dig behjälplig i framtiden. Allt gott! Vänlig hälsning, Saga-Lill

Saga-Lill H

• Jag har köpt en lägenhet i Gävle. Hela processen var smidig och trevlig. Min mäklare var proffsig och hon visste precis vad hon håll på med. Jag känner mig trygg och nöjd.
    Mihaela D köpte sin lägenhet med hjälp av Saga-Lill Holmberg en del av HusmanHagberg Gävle
    • 78.0 m²
    2020-05-03
    Hej Mihaela! Stort tack för det fina omdömet och för att du tagit dig tid att svara. Härligt att höra att du är nöjd! :) Jag är helt övertygad om att du kommer att stormtrivas i din nya bostad! Allt gott! Vänlig hälsning, Saga-Lill

Saga-Lill H

• Köpt en bostadsrätt i gävle. Mäklaren hade ett mycket gott bemötande och kunde svara på de frågor jag hade. En trevlig detalj var att mäklaren bjöd på en flaska champange när affären var klar
    Jens V
    Jens V köpte sin lägenhet med hjälp av Saga-Lill Holmberg en del av HusmanHagberg Gävle
    2020-04-22
    • 68.3 m²
    2020-04-22
    Hej Jens! Tack för att du tagit dig tid att svara. Hoppas du kommer att trivas bra i din nya fina bostad och att skumpan smakade :) Vänlig hälsning, Saga-Lill

Saga-Lill H

• Köpte hus. Saga-Lill var mycket trevlig, informativ, tillmötesgående och tillgänglig när frågor uppstod. Mkt nöjd!
    Åke T köpte sitt hus med hjälp av Saga-Lill Holmberg en del av HusmanHagberg Gävle
    2020-04-14
    • 126.0 m²
    2020-04-14
    Hej Åke! Härligt att höra att du är nöjd. Hoppas ni kommer att trivas i er nya fina bostad. Varmt välkomna tillbaka om jag kan vara behjälplig i framtiden. Allt gott! Vänlig hälsning, Saga-Lill

Saga-Lill H

• Levde upp till förväntningarna. Lätt att få tag på, trevlig, hjälpsam.
    Jonas M sålde sitt hus med hjälp av Saga-Lill Holmberg en del av HusmanHagberg Gävle
    2020-04-13
    • 126.0 m²
    2020-04-13
    Hej Jonas! Stort tack för att du tagit dig tid att svara. Jag vill även passa på att tacka för förtroendet samt ett lyckat samarbete. Varmt välkommen tillbaka om jag kan vara behjälplig i framtiden! Allt gott! Vänlig hälsning, Saga-Lill

Saga-Lill H

• Tycker Saga - Lill Holmberg gjort det vi förvänta oss vid våran försäljning av huset med bra visningar och kommit till avslut snabbt samt skött hanteringen av köpet på ett bra sätt
    Carl Peter M sålde sitt hus med hjälp av Saga-Lill Holmberg en del av HusmanHagberg Gävle
    2020-03-17
    • 148.0 m²
    • Valbo, Lund
    2020-03-17
    Hej Peter. Stort tack för att du tagit dig tid att svara och varmt välkomna tillbaka om jag kan vara behjälplig i framtiden. Allt gott! Vänlig hälsning, Saga-Lill

Saga-Lill H

• Jätte trevlig och kompetent bra service
    Per Thomas E köpte sitt hus med hjälp av Saga-Lill Holmberg en del av HusmanHagberg Gävle
    2020-03-15
    • 88.0 m²
    • Hedesunda
    2020-03-15
    Hej Thomas och tack för att du tagit dig tid att svara! Hoppas ni trivs bra i ert nya hus och varmt välkomna tillbaka till oss om ni önskar hjälp i framtiden. Allt gott! Vänlig hälsning, Saga-Lill

Saga-Lill H

• Väldigt trevlig och smidig mäklare!
    Ninnie L sålde sin lägenhet med hjälp av Saga-Lill Holmberg en del av HusmanHagberg Gävle
    2020-03-13
    • 1:a
    • 38.5 m²
    2020-03-13
    Hej Ninnie! Tack för att du tagit dig tid att svara! Hoppas du trivs bra i din nya bostad. Varmt välkommen tillbaka i framtiden! Vänlig hälsning, Saga-Lill

Senaste försäljningarna

Brynäsgatan