Saga-Lill Holmberg
Registrerad mäklare sedan 2019-06-10
Aktiv på Reco.se sedan 2019-10-02
2019-08 - 2020-07

Läs vad 22 Läs vad Saga-Lill Holmberg

• Maria N köpte sitt hus med hjälp av Saga-Lill Holmberg en del av HusmanHagberg Gävle

2020-05-29

Kubbo
    Vi är väldigt nöjda och har blivit mottagna över förväntan. Saga-Lill har stort tålamod, Inger stort förtroende och är mycket professionell i sitt yrke, detta i kombination med en mjukt och trevligt personlighet har stor betydelse! Tack Läs mer
    2020-06-01 Saga-Lill H svarar Maria N
    Hej Maria! Stort tack för att ni tagit er tid att svara samt för det fina omdömet. Hoppas ni kommer att trivas bra i er nya bostad. Varmt välkomna tillbaka om jag kan vara er behjälplig i framtiden. Allt gott! Vänlig hälsning, Saga-Lill
  • Zekarias Y köpte sin lägenhet med hjälp av Saga-Lill Holmberg en del av HusmanHagberg Gävle

2020-05-14

4:a
    Sätra
    Hon har bra bemotande och lite att duskutera mid henne. Läs mer
    2020-05-15 Saga-Lill H svarar Zekarias Y
    Hej Zekarias! Tack för att du tagit dig tid att svara. Hoppas ni kommer att trivas bra i er nya bostad! Allt gott! Vänlig hälsning, Saga-Lill
  • Janet Ö sålde sin lägenhet med hjälp av Saga-Lill Holmberg en del av HusmanHagberg Gävle

2020-05-03

Brynäs
    Jag är supernöjd med försäljningen av min lägenhet. Saga-Lill skötte allting snabbt, proffsigt och tryggt. Rekommenderar henne det varmaste. Läs mer
    2020-05-04 Saga-Lill H svarar Janet Ö
    Hej Janet! Va härligt att du är supernöjd och är villig att rekommendera mig och min tjänst till andra - Då har jag lyckats! Tusen tack för det fina omdömet, förtroendet och ett lyckat samarbete. Varmt välkommen tillbaka om jag kan vara dig behjälplig i framtiden. Allt gott! Vänlig hälsning, Saga-Lill
    Lena K gillar detta
  • Mihaela D köpte sin lägenhet med hjälp av Saga-Lill Holmberg en del av HusmanHagberg Gävle

2020-05-03

Brynäs
    Jag har köpt en lägenhet i Gävle. Hela processen var smidig och trevlig. Min mäklare var proffsig och hon visste precis vad hon håll på med. Jag känner mig trygg och nöjd. Läs mer
    2020-05-04 Saga-Lill H svarar Mihaela D
    Hej Mihaela! Stort tack för det fina omdömet och för att du tagit dig tid att svara. Härligt att höra att du är nöjd! :) Jag är helt övertygad om att du kommer att stormtrivas i din nya bostad! Allt gott! Vänlig hälsning, Saga-Lill
    Lena K gillar detta
  • Jens V
    Jens V köpte sin lägenhet med hjälp av Saga-Lill Holmberg en del av HusmanHagberg Gävle

2020-04-22

Brynäs
    Köpt en bostadsrätt i gävle. Mäklaren hade ett mycket gott bemötande och kunde svara på de frågor jag hade. En trevlig detalj var att mäklaren bjöd på en flaska champange när affären var klar Läs mer
    2020-04-23 Saga-Lill H svarar Jens V
    Hej Jens! Tack för att du tagit dig tid att svara. Hoppas du kommer att trivas bra i din nya fina bostad och att skumpan smakade :) Vänlig hälsning, Saga-Lill
    Lena K, Jens V gillar detta
  • Åke T köpte sitt hus med hjälp av Saga-Lill Holmberg en del av HusmanHagberg Gävle

2020-04-14

Köpte hus. Saga-Lill var mycket trevlig, informativ, tillmötesgående och tillgänglig när frågor uppstod. Mkt nöjd! Läs mer
    2020-04-16 Saga-Lill H svarar Åke T
    Hej Åke! Härligt att höra att du är nöjd. Hoppas ni kommer att trivas i er nya fina bostad. Varmt välkomna tillbaka om jag kan vara behjälplig i framtiden. Allt gott! Vänlig hälsning, Saga-Lill
  • Jonas M sålde sitt hus med hjälp av Saga-Lill Holmberg en del av HusmanHagberg Gävle

2020-04-13

Levde upp till förväntningarna. Lätt att få tag på, trevlig, hjälpsam. Läs mer
    2020-04-13 Saga-Lill H svarar Jonas M
    Hej Jonas! Stort tack för att du tagit dig tid att svara. Jag vill även passa på att tacka för förtroendet samt ett lyckat samarbete. Varmt välkommen tillbaka om jag kan vara behjälplig i framtiden! Allt gott! Vänlig hälsning, Saga-Lill
  • Carl Peter M sålde sitt hus med hjälp av Saga-Lill Holmberg en del av HusmanHagberg Gävle

2020-03-17

Valbo, Lund
    Tycker Saga - Lill Holmberg gjort det vi förvänta oss vid våran försäljning av huset med bra visningar och kommit till avslut snabbt samt skött hanteringen av köpet på ett bra sätt Läs mer
    2020-03-17 Saga-Lill H svarar Carl Peter M
    Hej Peter.
    Stort tack för att du tagit dig tid att svara och varmt välkomna tillbaka om jag kan vara behjälplig i framtiden. Allt gott!
    Vänlig hälsning, Saga-Lill
  • Per Thomas E köpte sitt hus med hjälp av Saga-Lill Holmberg en del av HusmanHagberg Gävle

2020-03-15

Hedesunda
    Jätte trevlig och kompetent bra service Läs mer
    2020-03-16 Saga-Lill H svarar Per Thomas E
    Hej Thomas och tack för att du tagit dig tid att svara! Hoppas ni trivs bra i ert nya hus och varmt välkomna tillbaka till oss om ni önskar hjälp i framtiden. Allt gott!
    Vänlig hälsning, Saga-Lill
  • Ninnie L sålde sin lägenhet med hjälp av Saga-Lill Holmberg en del av HusmanHagberg Gävle

2020-03-13

Väldigt trevlig och smidig mäklare! Läs mer
    2020-03-16 Saga-Lill H svarar Ninnie L
    Hej Ninnie!
    Tack för att du tagit dig tid att svara! Hoppas du trivs bra i din nya bostad. Varmt välkommen tillbaka i framtiden!

Senaste försäljningarna

Brynäsgatan