Saga-Lill Holmberg är mäklare på HusmanHagberg Gävle

Saga-Lill Holmberg har varit registrerad mäklare sedan 2019-06. Saga-Lill Holmberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-10 och har fått 24 omdömen med ett betyg på 4.9. Saga-Lill Holmberg har haft 2 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 24 Läs vad Saga-Lill Holmberg

• sålde sin lägenhet med hjälp av Saga-Lill Holmberg en del av HusmanHagberg Gävle
    2020-10-08
    Jag sålde en bostadsrätt på 68kvm, 3 rum och kök. Mäklaren har varit supertrevlig och tillmötesgående under hela försäljningsprocessen. Jag är jätte nöjd!
    Hej Linda! Stort tack för ett gott samarbete samt att du tagit dig tiden att svara. Det känns härligt att höra att du är nöjd - då har jag lyckats! Varmt välkommen tillbaka om jag kan vara dig behjälplig i framtiden. Allt gott! Vänlig hälsning, Saga-Lill, HusmanHagberg Saga-Lill Holmberg
    • Centralt, Väster
    2020-10-04
    En fantastiskt fin mäklare. Kunnig i sitt arbete och med ett väldigt fint sätt att möta mig som okunnig, lite orolig kund, när mycket pengar skall omsättas och massor av logistik skall falla på plats.
    Med tålamod, vänlighet och humor från Saga-Lill rodde vi affären iland med gott resultat. ALL BERÖM TILL HENNE/Elizabeth
    Hej Elizabeth!
    Härligt att du är nöjd! Stort tack för ett gott samarbete och för att du tagit dig tid att svara. Hoppas du kommer att trivas bra i din nya bostad. Allt gott! Mvh Saga-Lill, HusmanHagberg
  • köpte sitt hus med hjälp av Saga-Lill Holmberg en del av HusmanHagberg Gävle
    • Kubbo
    2020-05-29
    Vi är väldigt nöjda och har blivit mottagna över förväntan. Saga-Lill har stort tålamod, Inger stort förtroende och är mycket professionell i sitt yrke, detta i kombination med en mjukt och trevligt personlighet har stor betydelse! Tack
    Hej Maria! Stort tack för att ni tagit er tid att svara samt för det fina omdömet. Hoppas ni kommer att trivas bra i er nya bostad. Varmt välkomna tillbaka om jag kan vara er behjälplig i framtiden. Allt gott! Vänlig hälsning, Saga-Lill Saga-Lill Holmberg
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Saga-Lill Holmberg en del av HusmanHagberg Gävle
    • Sätra
    2020-05-14
    Hon har bra bemotande och lite att duskutera mid henne.
    Hej Zekarias! Tack för att du tagit dig tid att svara. Hoppas ni kommer att trivas bra i er nya bostad! Allt gott! Vänlig hälsning, Saga-Lill Saga-Lill Holmberg
    2020-05-03
    Jag är supernöjd med försäljningen av min lägenhet. Saga-Lill skötte allting snabbt, proffsigt och tryggt. Rekommenderar henne det varmaste.
    Hej Janet! Va härligt att du är supernöjd och är villig att rekommendera mig och min tjänst till andra - Då har jag lyckats! Tusen tack för det fina omdömet, förtroendet och ett lyckat samarbete. Varmt välkommen tillbaka om jag kan vara dig behjälplig i framtiden. Allt gott! Vänlig hälsning, Saga-Lill Saga-Lill Holmberg
    2020-05-03
    Jag har köpt en lägenhet i Gävle. Hela processen var smidig och trevlig. Min mäklare var proffsig och hon visste precis vad hon håll på med. Jag känner mig trygg och nöjd.
    Hej Mihaela! Stort tack för det fina omdömet och för att du tagit dig tid att svara. Härligt att höra att du är nöjd! :) Jag är helt övertygad om att du kommer att stormtrivas i din nya bostad! Allt gott! Vänlig hälsning, Saga-Lill Saga-Lill Holmberg
  • Jens V
    2020-04-22
    Köpt en bostadsrätt i gävle. Mäklaren hade ett mycket gott bemötande och kunde svara på de frågor jag hade. En trevlig detalj var att mäklaren bjöd på en flaska champange när affären var klar
    Hej Jens! Tack för att du tagit dig tid att svara. Hoppas du kommer att trivas bra i din nya fina bostad och att skumpan smakade :) Vänlig hälsning, Saga-Lill Saga-Lill Holmberg
  • köpte sitt hus med hjälp av Saga-Lill Holmberg en del av HusmanHagberg Gävle
    2020-04-14
    Köpte hus. Saga-Lill var mycket trevlig, informativ, tillmötesgående och tillgänglig när frågor uppstod. Mkt nöjd!
    Hej Åke! Härligt att höra att du är nöjd. Hoppas ni kommer att trivas i er nya fina bostad. Varmt välkomna tillbaka om jag kan vara behjälplig i framtiden. Allt gott! Vänlig hälsning, Saga-Lill Saga-Lill Holmberg
  • sålde sitt hus med hjälp av Saga-Lill Holmberg en del av HusmanHagberg Gävle
    2020-04-13
    Levde upp till förväntningarna. Lätt att få tag på, trevlig, hjälpsam.
    Hej Jonas! Stort tack för att du tagit dig tid att svara. Jag vill även passa på att tacka för förtroendet samt ett lyckat samarbete. Varmt välkommen tillbaka om jag kan vara behjälplig i framtiden! Allt gott! Vänlig hälsning, Saga-Lill Saga-Lill Holmberg
  • sålde sitt hus med hjälp av Saga-Lill Holmberg en del av HusmanHagberg Gävle
    • Valbo, Lund
    2020-03-17
    Tycker Saga - Lill Holmberg gjort det vi förvänta oss vid våran försäljning av huset med bra visningar och kommit till avslut snabbt samt skött hanteringen av köpet på ett bra sätt
    Hej Peter.
    Stort tack för att du tagit dig tid att svara och varmt välkomna tillbaka om jag kan vara behjälplig i framtiden. Allt gott!
    Vänlig hälsning, Saga-Lill