Axel Eriksson

Axel Eriksson

Axel Eriksson är mäklare på HusmanHagberg Göteborg Centrum

Axel Eriksson har varit registrerad mäklare sedan 2020-02. Axel Eriksson har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-05 och har fått 86 omdömen med ett betyg på 4.9. Axel Eriksson har haft 1 försäljningar sen 2024-03 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2024-03 - 2024-03

86 omdömen om Axel Eriksson

Sedan starten hos Reco 2020
Irene K
Sålde sin lägenhet med hjälp av Axel Eriksson en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
Lorensberg

Den här killen är troligen född till mäklare, han älskar sitt jobb och la ned sin själ i försäljningen av min lägenhet som gick på en vecka. Jag fick tag i honom när som helst, fick hjälp med allt möjligt inklusive mina nerver och dessutom är han rolig. Helt rätt val.

Eva B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Axel Eriksson en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
Almedal/Johanneberg

Vänlig och proffsigt bemötande. Kändes tryggt och tydlig information både före, under och efter köpet.

Johan B
Almedal/Johanneberg

Han var mycket trevlig. Han hade bra koll på bostaden. Allt som allt är han en duktig mäklare

Sa N
Almedal/Johanneberg

Driven och bra på att informera. Var tillgänglig i stort sett hela tiden och återkopplade snabbt. En skön person att ha att göra med.

Fredrik R
Almedal/Johanneberg

Axel är extremt trevlig och lätt att göra med. Väldigt bra lokalkännedom, effektiv och helt enkelt en go gubbe! Min försäljning gick mycket snabbare än jag vågat hoppas på så skulle helt klart rekommendera Axel som mäklare till andra som säljer i området!

Jörgen M
Lorensberg

Allt positivt! Engagerad. Lyhörd.

Jerry C

kaaaaaannnnnnoooooooonnnnnnnn brrrrrrraaaaaaaaaaaa

William M
Almedal/Johanneberg

Toppen bra mäklare! Ihärdig och jobbar hårt för att uppnå kundens önskemål. Grymt imponerad av Axel.

Fredrik L
Almedal/Johanneberg

Fint bemötande och en bra & tydlig dialog genom hela processen.

Grazyna Rozanska B

Trevlig, hjälpsam. Konkret, punktlig