Läs vad 19 Läs vad Emil Andersson

• 2021-01-04
    Jag och min sambo sålde vår 3a i Linnestaden under december 2020. Emil agerade både professionellt och personligt från dag 1 och skapade också sunda förväntningar som gjorde oss trygga genom hela processen.

Vi tog hjälp av Emil för att sälja lägenheten utanför hemnet då vi endast skulle sälja om ett flertal parametrar föll in. Emil använde således endast sitt eget kontaktnät och fick lägenheten såld i enlighet med våra parametrar under mindre än en månad. Vi hade höga krav på både pris och lång utflyttningstid vilket ökade kraven på Emil - något han levde upp till och mer därtill.

Emil är en mäklare som är lätt att kommunicera med och som håller vad han lovar. Avslutningsvis så var han även till stor hjälp att sätta oss i kontakt med rätt personer för att hitta vårt nästa boende.
    Filip J
    • 76.1 m²
    • Linnéstaden
    sålde sin lägenhet med hjälp av Emil Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
  • 2020-12-22
    Köpte en lägenheten av Emil och blev otroligt väl mött. Snabb på att svara och återkoppla frågor såväl som flexibel när vi önskade snabba visningar!
    Elin J
    • 2:a
    • 69.0 m²
    • Vasastaden
    köpte sin lägenhet med hjälp av Emil Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
  • 2020-12-21
    Lätt att kommunicera med och mycket trevlig. Beräkningarna för vad lägenheten skulle gå för stämde och jag blev mycket nöjd med beloppet. Jag köpte den för 4, 350 och sålde den för 4, 725.
    Frida H
    • 2:a
    • 69.0 m²
    • Vasastaden
  • 2020-12-16
    Vi köpte en 3a i Linné av Emil. Han var väldigt trevlig och engagerad utan att vara för på. Vi har varit på en hel del visningar och Emil är en av de bästa mäklare vi mött!
    Emma H
    • 76.1 m²
  • 2020-12-14
    Jag köpte en lägenhet i vasastan med Emil. Han var professionell rakt igenom hela processen och kan starkt rekommendera han till andra köpare/säljare.
  • 2020-11-11
    Köpt en lgh på Linn'egagtan i Gbg.

Blev korrekt bemött på första visningen och min fru var också med på den andra visningen med samma korrekta bemötande.

Kontraktskrivningen sköttes också bra.
    Stefan C
    • 75.0 m²
  • 2020-11-09
    Professionell, tillgänglig, bra koll på läget.
    Emil K
    • 75.0 m²
  • 2020-10-08
    Vi har sålt en lägenhet i Linnéstaden i Göteborg.

Emil har varit trevlig, tillmötesgående och mycket professionell!

Vi har haft höga förväntningar, de har blivit infriade och mer därtill.

Har haft en rakt igenom positiv upplevelse och kan varmt rekommendera Emil & HusmanHagberg!
    Johan C
    Johan C
    • 2.5:a
    • 61.1 m²
  • 2020-08-02
    vi har sålt lägenheten.
    mäklare var väldigt hjälpsam och snabb
    vad har jag saknat hos honom lite sälj sidan så man kunde se att han är säljare.
    Muamer M
    • 77.4 m²
  • 2020-07-29
    Vi sålde en bostadsrätt på Fjärde Långgatan 17. Väldigt nöjda med allt.
    Senka M
    • 77.4 m²
    • Linnéstaden

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte