Emil Andersson
Registrerad mäklare sedan 2019-03-21
Aktiv på Reco.se sedan 2019-07-25
2019-08 - 2020-07

Läs vad 11 Läs vad Emil Andersson

• Muamer M sålde sin lägenhet med hjälp av Emil Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum

2020-08-02

3:a
    vi har sålt lägenheten.
    mäklare var väldigt hjälpsam och snabb
    vad har jag saknat hos honom lite sälj sidan så man kunde se att han är säljare. Läs mer
    Emil A gillar detta
  • Senka M sålde sin lägenhet med hjälp av Emil Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum

2020-07-29

3:a
    Vi sålde en bostadsrätt på Fjärde Långgatan 17. Väldigt nöjda med allt. Läs mer
    Emil A gillar detta
  • Hanna H sålde sin lägenhet med hjälp av Emil Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum

2020-07-25

Väldigt nöjda! Trevligt bemötande, punktlig, närvarande. Läs mer
    Emil A gillar detta
  • Lotta K köpte sin lägenhet med hjälp av Emil Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum

2020-05-19

Fredriksdal/Johanneberg
    Har köpt en lägenhet. Emil har hela tiden varit mycket trevlig och lätt att få tag i. Han ger ett kunnigt intryck och håller koll på att allt blir rätt. Kan absolut rekommenderas. Läs mer
    Emil A gillar detta
  • Håkan O sålde sin lägenhet med hjälp av Emil Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum

2020-05-07

Gårda
    2.080 000
    Lugnt o tryggt bemötande .Trevlig!
    Strukturerad samt ett ledigt o bra arbetssätt .Lagom .
    Hade ju förväntat oss mer i försäljningspris såklart ,men i rådande tider ....

Emil höll oss informerade o höll vad han lovade. Rapporterade dagtid,kväll som helg.Super entreprenör helt enkelt. Läs mer
    Emil A gillar detta
  • Rickard A köpte sin lägenhet med hjälp av Emil Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum

2020-04-07

Linnéstaden
    Köpt en bostadsrätt, 2:a. Emil var mycket trevlig och hjälpsam. Köpet gick kanske lite väl fort för att det skulle kännas helt 100 i början, men det är väll så nu för tiden. Då jag inte bodde i Göteborg under aktuell period hade jag inte så mycket kontakt med honom, det mesta sköttes via fullmakt. Han hjälpte dock mig att komma till rätta med en ostädad lägenhet, stort tack för detta.

Sammantaget en bra mäklare, för att få 5 stjärnor hade han gärna fått beskriva processen från bud till inflytt lite tydligare. Läs mer
    Emil A gillar detta
  • Liudmila P sålde sin lägenhet med hjälp av Emil Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum

2020-03-26

Fredriksdal / Johanneberg
    Jag sålde min etta i södra centrum. Emil var
    lyhörd, ansvarsfull, snäll samt mycket proffesionellt Läs mer
    Emil A gillar detta
  • Thomas J sålde sin lägenhet med hjälp av Emil Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum

2020-03-02

Linnéstaden
    Jag sålde en bostadsrätt i Linné på 64 kvm. Jag fick ett gott intryck av Emil. Han var alltid lätt att nå och enkel att arbeta med. Jag kan rekommendera honom. Läs mer
    Emil A gillar detta
  • Chatrin W sålde sin lägenhet med hjälp av Emil Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum

2019-10-25

Nya Gårda
    Köpte för 2 700 000 sålde för 3 260 000 och Emil var duktig, kompetent och oerhört mån av att ordna extra tillträde till lägenheten för att tillmötesgå atta intressenter. Läs mer
    Emil A gillar detta
  • Ludwig R köpte sin lägenhet med hjälp av Emil Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum

2019-10-07

Linnéstaden
    Köpt en lägenhet! Grym hjälp från början tills nu. Läs mer

Senaste försäljningarna

Nordostpassagen