Emil Andersson

Emil Andersson

Emil Andersson är mäklare på HusmanHagberg Göteborg Centrum

Emil Andersson har varit registrerad mäklare sedan 2019-03. Emil Andersson har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-07 och har fått 28 omdömen med ett betyg på 4.8. Emil Andersson har haft 18 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 28 Läs vad Emil Andersson

• köpte sin lägenhet med hjälp av Emil Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    2021-06-26
    Jättebra och snabbt handling och tydlighet
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Emil Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    2021-06-18
    bemötande bra mina förväntningar han levde upp till dem BETIG FRÅN 1 TILL 5 HAN ÄR FÖR UNG ATT FÅ 5 JAG TYCKER MAN MÅSTE HAR MERA ERFARENHET ATT FÅ 5 DÄRFÖR SÄGER JAG 4+
    2021-06-18
    En fantastisk mäklare! Vi kände oss väl omhändertagna från första stund. Hjälpsam och kunnig. Kan varmt rekommendera!
    • Majorna
    2021-05-27
    Strålande upplevelse av att jobba med Emil från första möte till avslutad affär. Emil nådde våra förväntningar och var lyhörd till vår situation vilket gjorde att vi kunde genomföra affären på förhand.

Har sålt och köpt några fastigheter genom åren och Emil har överträffat alla andra mäklare som vi anlitat, rekommenderas varmt!
    2021-05-20
    Sålde min första lägenhet till en trevlig köpare, vilket kändes extra roligt!
    Emil är en kanon mäklare, snabb, lätt att få kontakt med och seriöst i sitt arbete.
    Husman Hagberg som företag har fungerat utmärkt i både köp samt försäljning, rekommenderas!
    • Fredriksdal / Johanneberg
    2021-04-30
    Jag har köpt bostad via Emil. Allt gick otroligt smidigt. Han var riktigt trevligt redan på första bemötande samt hjälpsamt och snabbt genom hela processen. Det som jag tyckte var speciellt med Emil var hans pålitlig och realistisk beteende som en mäklare. Jag rekommenderar honom starkt. Tack Emil :)
    2021-04-09
    Jag har köpt, bemötandet var väldigt positivt.
    • Johanneberg
    2021-03-22
    Sålde en lägenhet i centrala Göteborg. Emil var proffsig och kunde sin marknad. Snabbt beslut och som lovat, mer betalt än vi förväntade oss.
    Fem plus
    • Gårda
    2021-01-27
    Hela affären gick väldigt snabbt och smidigt ! Bra att mäklaren var tillgänglig så tätt inpå och såklart väldigt trevlig!
    2021-01-04
    Jag och min sambo sålde vår 3a i Linnestaden under december 2020. Emil agerade både professionellt och personligt från dag 1 och skapade också sunda förväntningar som gjorde oss trygga genom hela processen.

Vi tog hjälp av Emil för att sälja lägenheten utanför hemnet då vi endast skulle sälja om ett flertal parametrar föll in. Emil använde således endast sitt eget kontaktnät och fick lägenheten såld i enlighet med våra parametrar under mindre än en månad. Vi hade höga krav på både pris och lång utflyttningstid vilket ökade kraven på Emil - något han levde upp till och mer därtill.

Emil är en mäklare som är lätt att kommunicera med och som håller vad han lovar. Avslutningsvis så var han även till stor hjälp att sätta oss i kontakt med rätt personer för att hitta vårt nästa boende.