Hampus Berglund
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2017-12 - 2018-11

Läs vad 26 kunder tycker om Hampus Berglund

• Amar M köpte sin lägenhet med hjälp av Hampus Berglund en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Majorna
    köpt en fin bostad för mkt bra pris av hampus, han var flexibel och snabb på att hantera och svara på diverse frågor. Både privat och jobbtider, alltid 100 Läs mer
    Hampus B gillar detta
  • Gustav B köpte sin lägenhet med hjälp av Hampus Berglund en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Södra Guldheden
    Jag har köpt en 1:a. Hampus bemötte mig professionellt och trots min ålder visade mig reapekt och såg mig som vilken annan köpare. Läs mer
    Hampus B gillar detta
  • Anette O köpte sin lägenhet med hjälp av Hampus Berglund en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Stampen / Innerstaden
    Blev mycket väl omhändertagna fast vi inte bokat visnings tid utan bara dök upp på visningen
    Sen blev det vi som vann budgivningen på en central lägenhet i Göteborg
    Mäklaren var mycket tydlig och förklarade noggrant kontraktet Läs mer
    2018-09-15 Hampus B svarar Anette O
    Tack för fint omdöme! Kul att ni är nöjda med mitt sätt att jobba på!
    Hampus B gillar detta
  • Sirkka Maria E sålde sin lägenhet med hjälp av Hampus Berglund en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Stampen / Innerstaden
    Sålt en lägh.( centrum) bostadsrätt sas Mvbemött, förväntningar från min sida var höga o mäklaren levde upp till dem fint. Kan varmt rekommendera honom till andra köpare eller säljare tack t. Mäkl. H.Berglund. Läs mer
    2018-09-14 Hampus B svarar Sirkka Maria E
    Vi hade högt uppsatta mål och jag är glad att vi nådde dem tillsammans! Tack för fint omdöme!
  • Erik R skrev om Hampus Berglund en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Hej

Hampus har ett bra bemötande och man får en bra känsla av att det här kommer bli bra. Kommer rekommendera honom för andra kompisar som kommer sälja någon bostad. Läs mer
  • Sarah J
    Sarah J skrev om Hampus Berglund en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Hampus imponerade från första mötet med sitt lugn och fick oss att känna oss trygga med vår stundande försäljning utav vår 3a i Centrala Göteborg.
    Han lyckades sedan överträffa våra förväntningar gällande vad vi kunde få för lägenheten.
    Under processen har vi haft en kontinuerlig dialog och Hampus har varit en stor support när vi har letat hus och haft kontakt med banken. Läs mer
    2018-06-12 Hampus B svarar Sarah J
    Väldigt roligt att ni är nöjda! Kul också att det blev så bra med husköpet, där kommer ni trivas bra alla tre!
  • Elizaveta M skrev om Hampus Berglund en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Det var en smidig och snabb process, Hampus var väldigt bra på att återkopla och jag är nöjd med köpet. Läs mer
  • Jonas A skrev om Hampus Berglund en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Sålt en bostadsrätt med 2 rum på Johanneberg, under hela processen var Hampus mycket noggrann och gick genom alla frågor vi hade med oss.

Kändes som han har en bra koll på hur marknaden på Johanneberg ligger och fick oss att höja vårat tänkta utgångsbud till ett mer rimligt vilket blev bra för oss.

Sammanfattningsvis så är Hampus noggrann och lätt att ha att göra med. Läs mer
    2018-05-28 Hampus B svarar Jonas A
    Tack för de fina orden! Ni bidrog även själva till att processen blev så bra som den blev och när man noggrant analyserat situationen får man önskat resultat. Att alltid vara förberedd är nyckeln till en lyckad försäljning!
  • Magnus S
    Magnus S skrev om Hampus Berglund en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Sålde min bostad i Johanneberg, Göteborg genom Hampus Berglund på HusmanHagberg. Första kontakten gick via e-mail och jag träffade personligen inte Hampus förrän ett par veckor innan min lägenhet lades ut till försäljning.
    Kontakten med Hampus har varit prickfri. Skönt med en mäklare som ger raka svar på ens frågor. Förvänta er inte att Hampus kommer vara någon som stryker med medhårs eller vara överdrivet inställsam. Han har varit ett riktigt proffs. Det finns inget negativt att säga. Vill ni känna er trygga och kunna lita på att er mäklare så har ni hittat rätt i Hampus. Tack för en bra och snabbare affär än vad jag hade väntat. Läs mer
    2018-05-27 Hampus B svarar Magnus S
    Tack så hemskt mycket Magnus för det fina omdömet, det värmer oerhört mycket!
  • Yvonne K
    Yvonne K skrev om Hampus Berglund en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Hampus som sålde min bostadsrätt på Guldheden i Göteborg var seriös och väldigt omtänksam!
    Ärlig och återkopplade direkt till mig när det ”hände något” under affärens gång.
    Rekommenderar honom varmt! Läs mer

Senaste försäljningarna