Hampus Berglund
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-09 - 2019-08

Läs vad 60 Läs vad Hampus Berglund

• Philip H sålde sin lägenhet med hjälp av Hampus Berglund en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum

2019-09-18

Johanneberg
    Hampus hjälpte oss på ett konsekvent professionellt och trevligt sätt genom hela processen att sälja vår 2:a i Johanneberg. Hampus var till stor hjälp och rådgivande under hela processen från styling och fotografering till faktisk försäljning. Trots en av oss ambitiöst uppsatt och tight tidplan lyckades Hampus hitta rätt köpare före ordinarie visning. Vi vill ge Hampus våra bästa rekommendationer. Läs mer
    2019-09-18 Hampus B svarar Philip H
    Stort tack för de fina orden och jag vill ge er mina bästa lyckönskningar med ert nya boende och extra tillskott framöver! Tillsammans gjorde vi detta på ett mycket bra sätt!
    Hampus B gillar detta
  • Göran B köpte sin lägenhet med hjälp av Hampus Berglund en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum

2019-09-18

Johanneberg
    Stort engagemang. Bra återkoppling, Flexibel med visningar. Tydlig och bra genomgång av kontrakt mm. Läs mer
    Hampus B gillar detta
  • Liselotte P köpte sin lägenhet med hjälp av Hampus Berglund en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum

2019-09-13

Nedre Johanneberg
    Vi har köpt en bostadsrätt och jag kan bara hålla med maken Lars-Åke P om ett mycket professionellt och trevligt genomförd affär av Hampus. Han är en tillgång för HusmamHagberg.

Liselotte Persson Läs mer
    Hampus B gillar detta
  • Lars-Åke P köpte sin lägenhet med hjälp av Hampus Berglund en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum

2019-09-13

Nedre Johanneberg
    Vi har köpt en bostadsrätt och har haft kontakt med Hampus under budgivningen.
    Perfekt, professionellt bemötande under hela genomförandet av affären.

Vi tackar för ett gott samarbete.
    //Lars-Åke Persson Läs mer
    2019-09-13 Hampus B svarar Lars-Åke P
    Tack Lars-Åke! Kul att ni gillar min service och vad kul att ni tillslut fick den fantastiska bostaden på Wijkandersplatsen!
    Hampus B gillar detta
  • Joakim C sålde sin lägenhet med hjälp av Hampus Berglund en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum

2019-08-20

Johanneberg
    Hampus var lyhörd och skötte det på det sätt jag önskade även om jag hade lite speciella önskemål.
    Kan varmt rekommendera Hampus till andra som vill sälja sin lägenhet. Läs mer
    Hampus B gillar detta
  • Stefan L sålde sin lägenhet med hjälp av Hampus Berglund en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum

2019-08-14

Johanneberg
    Hampus hjälpte mig att sälja min bostadsrätt våren 2019. Jag hade kort tidshorisont och ville ha igenom en snabb affär och Hampus och jag la en aggressiv säljplan som höll hela vägen. Fick hjälp med stort och smått på väldigt kort tid. Inom en vecka hade han ordnat med styling, städning, fotografering, annons, flytt och magasinering av möbler. Två veckor efter att jag tagit kontakt med Hampus var lägenheten såld.

Hampus har varit tillgänglig, tillmötesgående och professionell genom hela processen. Han passade alltid tiden och kom väl påläst och förberedd till varje möte. Det gick alltid att nå honom på telefon, var han upptagen med annat så såg han alltid till att ringa upp så snart han kunde, kvällar som helger. Hampus är en transparent, noggrann, professionell och supertrevlig mäklare. Jag ger honom mina bästa rekommendationer. Läs mer
    2019-08-14 Hampus B svarar Stefan L
    Stort tack för ditt fina omdöme! Tillsammans fick vi det att gå riktigt bra och tack vare bra samarbetspartners fick vi ihop vår effektiva försäljningsplan. Hoppas jag kan hjälpa er igen när det är dags för nytt boende!
    Hampus B gillar detta
  • Rickard A sålde sin lägenhet med hjälp av Hampus Berglund en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum

2019-08-12

Lorensberg
    Hampus B gillar detta
  • Dan P köpte sin lägenhet med hjälp av Hampus Berglund en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum

2019-08-07

Johanneberg
    Köpt en 1 rums lägenhet på Gyllenkrooksgatan 15 i Göteborg.Blev bemött enligt mig på en korrekt och bra sätt. Jag blev bemött på ett mycket seriöst sätt av Magnus. Har inga speciella förväntningar av mäklare i sort, då för många bara tänker på att dom själva vill tjäna pengar så fort som möjligt på en försäljning. Detta upplevde jag inte med Magnus. Läs mer
    2019-08-07 Hampus B svarar Dan P
    Tack för omdömet och vilken bra lägenhet ni köpt! Om jag kan bistå med ytterligare hjälp så hör gärna av er! Mvh Hampus
    Hampus B gillar detta
  • Ludvig Ö sålde sin lägenhet med hjälp av Hampus Berglund en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum

2019-07-30

Johanneberg
    Snabb och effektiv mäklare, tydlig och engagerad. Läs mer
    Hampus B gillar detta
  • Claes-Göran L sålde sin lägenhet med hjälp av Hampus Berglund en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum

2019-07-23

Almedal/Johanneberg
    Vi valde att låta Hampus sälja vår lägenhet efter att ha varit i kontakt med många andra mäklare. Hampus var den klart mest förtroendeingivande av de mäklare vi kontaktade och han har motsvarat våra högt ställda förväntningar under affärens gång. Trots att det har tagit ett tag att få lägenheten såld, så har Hampus varit positiv och stöttande hela tiden. När kontraktet skulle skrivas i semestertid, så har Hampus verkligen gjort allt för att hålla oss informerade och knyta ihop affären, och gjort det på ett utmärkt sätt, trots att vi som säljare ofta befunnit oss på resande fot. Vi kan starkt rekommendera Hampus! Läs mer
    2019-07-23 Hampus B svarar Claes-Göran L
    Stort tack för förtroendet! Det har varit riktigt kul att hjälpa er med försäljningen av er bostad. Vi har stött på hinder längs med vägen men tillsammans lyckades vi snickra ihop lösning efter lösning och nu är vi i hamn med en fin affär!

Senaste försäljningarna

Volrat Thamsgatan