Hampus Berglund

Hampus Berglund

Hampus Berglund är mäklare på HusmanHagberg Göteborg Centrum

Hampus Berglund har varit registrerad mäklare sedan 2017-04. Hampus Berglund har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-01 och har fått 92 omdömen med ett betyg på 4.9. Hampus Berglund har haft 3 försäljningar sen 2020-10 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-10 - 2021-02

Läs vad 92 Läs vad Hampus Berglund

• köpte sin lägenhet med hjälp av Hampus Berglund en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    • 2:a
    • 70.0 m²
    • Lorensberg
    2021-01-20
    Ärlig, trygg och stöttande i köpet av en lägenhet. Men också rådgivande och proffesionellt bemötande fick vi.

En bra mäklare jag skulle rekommendera
    • 2:a
    • 70.0 m²
    • Lorensberg
    2021-01-18
    Vi har köpt en bostadsrätt belägen i centrala Göteborg. Vi upplever att vi har blivit mycket väl bemötta. Som mäklare har Hampus på ett trovärdigt sätt förmedlat sin kunskap och kompetens inom området och fått oss att känna trygghet genom hela processen. Således har detta bidragit till ett mycket professionellt helhetsintryck och vi kan varmt rekommendera Hampus som mäklare.
  • sålde en tomt med hjälp av Hampus Berglund en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    2021-01-17
    Sålt en tomt, Hampus var aktiv i försäljningen och tog hand om allt. Inga problem. Höll oss uppdaterade regelbundet. Gjorde det lilla extra som man uppskattar. Använder gärna Hampus igen.
  • köpte en tomt med hjälp av HusmanHagberg Bohuslän
    2020-11-09
    Stormyrsvegen 4

Megler har vært meget aktiv under prosessen, jobbet hardt for å "bridge" selgers og kjøpers ønsker.

All dialog og kommunikasjon har vært proffesjonell, åpen og ærig. No hidden agendas.

Opplever at megler foretaket er et team med flere gode ressurser, som ble vist når stedfortreder gjennomførte selve signeringsmøte.

Jeg vil uten tvivel kunne anbefale andre i å benytte Hampus och bolaget han representerer.
  • sålde en tomt med hjälp av HusmanHagberg Bohuslän
    2020-11-08
    Lyhörd och proaktiv. En mycket bra mäklare.
  • sålde en tomt med hjälp av HusmanHagberg Bohuslän
    2020-11-08
    Sålde tomt. Bra kommunikation. Uppfyllde min förväntningar. Kan rekommenderas.
  • sålde sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Bohuslän
    • 94.0 m²
    • Dingle
    2020-08-22
    Hampus är en mycket trevlig, engagerad och kunnig mäklare. Han är förtroendeingivande och gör sitt yttersta för att göra alla parter nöjda. Hampus har skött sitt arbete utmärkt och om jag behöver en mäklare igen så väljer jag Hampus som får högsta betyg.
    Tack för förtroendet att hjälpa er med er bostadsaffär. Stort tack för att ni uppskattar min tjänst och rekommenderar mig vidare!

HusmanHagberg Bohuslän

• köpte sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Bohuslän
    • 94.0 m²
    • Dingle
    2020-07-10
    Hampus är grundlig,noggrann,korrekt och genuint engagerad i sin funktion som mäklare! Samtidigt visar han medmänsklighet och intresse för hur man känner i förbindelse med affären. Vi känner oss trygga med honom!
    Stort tack! Jag önskar er all lycka med er nya fastighet!

HusmanHagberg Bohuslän

• köpte sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Bohuslän
    • 93.0 m²
    • Väjern
    2020-07-07
    Lugn och sansad som tog sig tid att visa huset. Vid kontraktsskrivningen säkerställde han alla förstod vad som stod i kontraktet. Han vill göra ett bra jobb så både säljare och köpare är nöjda. Kan varmt rekommendera Hampus.
  • sålde sin bostad med hjälp av HusmanHagberg Bohuslän
    • 6:a
    • 132.0 m²
    2020-07-06
    Nöjd, bra kommunikation, smidigt och bra.