Hampus Berglund är mäklare på HusmanHagberg Göteborg Centrum

Hampus Berglund har varit registrerad mäklare sedan 2017-04. Hampus Berglund har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-01 och har fått 130 omdömen med ett betyg på 4.9. Hampus Berglund har haft 20 försäljningar sen 2021-11 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-11 - 2022-10

Läs vad 130 Läs vad Hampus Berglund

• sålde sin lägenhet med hjälp av Hampus Berglund en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    • Gårda
    2022-10-18 Verifierad kund
    Engagerad och lyhörd mäklare som försöker göra allt för kundens bästa. Kan varmt rekommendera Hampus!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Hampus Berglund en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    2022-10-16 Verifierad kund
    Lättillgänglig, bra kommunikation kring bostadsköpet och påläst om boendet. Vi är jättenöjda!
    • Gårda
    2022-10-08 Verifierad kund
    Trevlig mäklare. Snabba svar och stort engagemang + vilja. Både jag och pappa är mycket nöjda med Hampus.
    2022-09-27 Verifierad kund
    Kan varmt rekommendera Hampus!

Han är lätt att kommunicera med, flexibel och lösningsorienterad.
    Viktiga egenskaper då jag sålde lägenheten från annan ort och hade dessutom lägenheten fullt uthyrd under hela försäljningen.

Känt mig trygg och väl omhändertagen under hela processen.

Men viktigast av allt, fick jag ett riktigt bra pris!

Kommer definitivt anlita igen. Tack!
    Stort tack för ditt förtroende och för att jag fick hjälpa dig med försäljningen av din bostad! Tillsammans satt vi en bra plan och du vågade även lyssna in många av mina rekommendationer och tidigare erfarenheter. Resultatet blev riktigt bra och jag hoppas våra vägar korsas igen! Hampus Berglund
    • Gamlestaden
    2022-08-14 Verifierad kund
    Bra.
    Ganska stora, Hampus var väldigt behjälplig och professionell.
    Det gick bra med tanke på läget i världen.
    • Almedal/Johanneberg
    2022-07-24 Verifierad kund
    Jaha har själv inte haft så mycket kontakt med Hampus då det är mina föräldrar som har skött köpet av lägenheten, men av det jag har hört av mina föräldrar så har han fått högsta betyg!! Vi är supernöjda :)
    • Almedal/Johanneberg
    2022-07-22 Verifierad kund
    Hampus är alltid trevlig och hjälpsam. Han guidar dig lugnt och tryggt genom hela bostadsaffären. Professionell och korrekt.
    2022-06-15 Verifierad kund
    Har köpt flera lägenheter och villor med tiden.. har sällan träffar en sådan ung driven ödmjuk mäklare. MVG på allt måste jag säga.
    Stort tack för ditt omdöme och för att du uppskattar min mäklartjänst!

Att ge bra information och att vara nåbar för frågor är grunden till en lyckad bostadsaffär 👏🏼
    2022-06-14 Verifierad kund
    Otroligt professionell, jordnära och hjälpsam. Detta var vårt första köp av bostad och vi är glada att vi fick Hampus som mäklare. Hampus hade stenkoll på allt och vi kände att han förstod oss vilket var skönt. Kunde inte vart nöjdare!
    Tack! Ni kommer trivas som fisken i vattnet i er nya bostad 🤩

Något jag försöker påminna mig om ofta som fastighetsmäklare är att det är första gången för allt, för ALLA, någon gång. Kul att ni uppskattar min mäklartjänst!
    • Lunden
    2022-06-12 Verifierad kund
    * Trevlig
    * Kunnig
    * Snabb
    * Bra återkoppling
    * Positiv
    * Noggrann
    Tack för förtroendet Björn! Hoppas våra vägar korsas igen framöver! Hampus Berglund