Hampus Berglund

Hampus Berglund

Hampus Berglund är mäklare på HusmanHagberg Göteborg Centrum

Hampus Berglund har varit registrerad mäklare sedan 2017-04. Hampus Berglund har haft 2 försäljningar sen 2020-10 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-10 - 2020-11

Läs vad 89 Läs vad Hampus Berglund

• 2020-11-09
    Stormyrsvegen 4 Megler har vært meget aktiv under prosessen, jobbet hardt for å "bridge" selgers og kjøpers ønsker. All dialog og kommunikasjon har vært proffesjonell, åpen og ærig. No hidden agendas. Opplever at megler foretaket er et team med flere gode ressurser, som ble vist når stedfortreder gjennomførte selve signeringsmøte. Jeg vil uten tvivel kunne anbefale andre i å benytte Hampus och bolaget han representerer.
  • 2020-11-08
    Lyhörd och proaktiv. En mycket bra mäklare.
  • 2020-11-08
    Sålde tomt. Bra kommunikation. Uppfyllde min förväntningar. Kan rekommenderas.
  • 2020-08-22
    Hampus är en mycket trevlig, engagerad och kunnig mäklare. Han är förtroendeingivande och gör sitt yttersta för att göra alla parter nöjda. Hampus har skött sitt arbete utmärkt och om jag behöver en mäklare igen så väljer jag Hampus som får högsta betyg.
    Tack för förtroendet att hjälpa er med er bostadsaffär. Stort tack för att ni uppskattar min tjänst och rekommenderar mig vidare!

Visa svar
  • 2020-07-10
    Hampus är grundlig,noggrann,korrekt och genuint engagerad i sin funktion som mäklare! Samtidigt visar han medmänsklighet och intresse för hur man känner i förbindelse med affären. Vi känner oss trygga med honom!
    Kay J
    • 94.0 m²
    • Dingle
    en del av HusmanHagberg Bohuslän
    Stort tack! Jag önskar er all lycka med er nya fastighet!

Visa svar
  • 2020-07-07
    Lugn och sansad som tog sig tid att visa huset. Vid kontraktsskrivningen säkerställde han alla förstod vad som stod i kontraktet. Han vill göra ett bra jobb så både säljare och köpare är nöjda. Kan varmt rekommendera Hampus.
    Elisabeth J
    • 93.0 m²
    • Väjern
  • 2020-07-06
    Nöjd, bra kommunikation, smidigt och bra.
    Daniel Martin F
  • 2020-07-05
    Sålt ett radhus. Mycket trevligt och professionellt bemötande av Hampus från början, och effektivitet med stor ambition tills affären var i hamn. Feedback och tillgänglighet under hela processen. Mycket positiv erfarenhet.
    Jan Krister O
    • 93.0 m²
    • Väjern
  • 2020-07-05
    Köpt fritidshus Mäklaren gav ett mycket seriöst första intryck som stått sig genom hela processen. Mycket hjälpsam och kunnig. Höll vad han lovade och kom tillbaka med utlovade svar! Köper/säljer gärna ett hus med hans hjälp igen!
    Göran S
  • 2020-07-05
    Fritidshus. Bra bemött av mäklaren. Återkom snabbt med svar på frågor som ställts.
    Eva Karin F
    en del av HusmanHagberg Bohuslän

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte