Hampus Berglund

Hampus Berglund

Hampus Berglund är mäklare på HusmanHagberg Göteborg Centrum

Hampus Berglund har varit registrerad mäklare sedan 2017-04. Hampus Berglund har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-01 och har fått 155 omdömen med ett betyg på 4.9. Hampus Berglund har haft 18 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

155 omdömen om Hampus Berglund

Sedan starten hos Reco 2020
Bengt K
Sålde sin lägenhet med hjälp av Hampus Berglund en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
Stampen / Innerstaden

Hampus har varit mycket engagerad och hållit oss uppdaterade vid varje nytt steg och ställningstagande. Mycket professionell.

Oliver L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Hampus Berglund en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
Johanneberg

En mäklare som sätter värde på att både köpare och säljare ska bli nöjda. Rekommenderar

Dan P
Johanneberg

Fick direkt ett mycket trevligt bemötande, och uppgift om vad jag kunde beräknas få betalt för lägenheten, och vad jag skulle betala i provision till Hampus

Rickard V
Guldheden

Bra kontakt. Ger bra information och är mån om att man är insatt vad som sker.

Linnea V
Guldheden

Trevligt bemötande, snabb och effektiv i kontakten samt noggrann och professionell vid kontraktsskrivningen. Inget att klaga på!

Ann-Christin B
Almedal/Johanneberg

Trevlig, ringde upp när jag sökte honom och hade bra kontakt under budgivningen. Han levde absolut upp till de förväntningar som vi hade, tydlig, kontaktbar, trevlig. Vi har en bra upplevelse av mäklaren i samband med vårt köp.

Eva B
Almedal/Johanneberg

Proffsig, effektiv, vänlig och lyhörd. Mycket nöjd! Extra plus för flexibiliteten.

Svar från Hampus Berglund

Stort tack för förtroendet att hjälpa er med er bostadsaffär. Vi gjorde en plan tillsammans, fullföljde och kom i hamn på ett tryggt sätt. Önskar lycka till framåt!

Carl-Johan E
Gårda

bra bemött informativ bra upplevelse ..........

Thommy N
Gårda

Trevlig, kunnig och informativ. Gav förtroende!

Annika K
Gårda

Fantastisk bemötande, levde absolut upp till mina förväntningar.Flexibel, tillmötesgående och påläst, riktigt proffsigt.

Svar från Hampus Berglund

Tack för att du delar med dig av din upplevelse vid köpet av er bostad och tack för de fina orden. Lycka till framåt!