Hampus Berglund
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-03 - 2019-02

Läs vad 34 Läs vad Hampus Berglund

• Mattias N köpte sin lägenhet med hjälp av Hampus Berglund en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum

2019-03-12

Fredriksdal/Johanneberg
    Trevlig mäklare som var väldigt hjälpsam då vi köpte en 1,5a på Mölndalsvägen i Göteborg. Vill att han ska sälja min lägenhet senare när det är dags för det. Läs mer
    2019-03-12 Hampus B svarar Mattias N
    Tack för rekommendationen! Alltid kul när båda parter är nöjda och jag ser verkligen fram emot att få hjälpa dig när ni vuxit ur bostaden :)
    Hampus B gillar detta
  • Aziz F köpte sin lägenhet med hjälp av Hampus Berglund en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum

2019-02-25

Stampen / Innerstaden
    Köpt lägenheter på Frggagatan 13A, Läs mer
  • Tobias K
    Tobias K sålde sin lägenhet med hjälp av Hampus Berglund en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum

2019-02-25

Stampen / Innerstaden
    Hampus har på ett föredömligt sätt hjälpt oss att sälja vår lägenhet i centrala Göteborg. Hampus råd och engagemang gör honom till ett föredöme för mäklarbranchen. Läs mer
    2019-02-25 Hampus B svarar Tobias K
    Stort tack för de fina orden, det värmer något oerhört! Det ska även bli superkul att få besöka er i det nya huset!
    Hampus B gillar detta
  • Marjolein V köpte sin lägenhet med hjälp av Hampus Berglund en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum

2019-01-30

Almedal/Johanneberg
    Jag har köpt en lägenhet.
    It was a good and informative visning at the apartment. It was easy to get in touch afterwards and do negotiations, and those were very important to me, so he lived up to my expectations. Läs mer
    2019-01-30 Hampus B svarar Marjolein V
    I am pleased that you thought you got good information. It was a pleasure to help you find your new home.
    Hampus B gillar detta
  • Natalie G sålde sin lägenhet med hjälp av Hampus Berglund en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum

2019-01-28

Almedal/Johanneberg
    Sålde min 2,5a i Almedal. Hampus var proffsig under hela processen och höll mig ständigt lagom uppdaterad. Hampus är både en strategisk säljare och duktig relationsbyggare. Mycket nöjd med resultat! Läs mer
    2019-01-28 Hampus B svarar Natalie G
    Tackar så ödmjukast! Genom att vi båda bidrog till en fin annons och genom hårt arbete lyckades vi med en riktigt bra försäljning. Kul att du är nöjd! 🙌🏼
    Hampus B gillar detta
  • Olov E köpte sin lägenhet med hjälp av Hampus Berglund en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum

Johanneberg
    Vi köpte en 1 rok lgh till vår son och vi fick utmärkt information och ett bra bemötande av Hampus. Läs mer
    2019-01-17 Hampus B svarar Olov E
    Tack! Kul att ni uppskattade min tjänst och all information ni fick!
    Hampus B gillar detta
  • Erland E köpte sin lägenhet med hjälp av Hampus Berglund en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum

Snabbt, tydligt och smidigt. Bra jobbat Hampus. Läs mer
    Hampus B gillar detta
  • Anna-Karin E köpte sin lägenhet med hjälp av Hampus Berglund en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum

Johanneberg
    Vi har förvärvat en lägenhet i innerstan i Göteborg som förmedlades av Hampus Berglund. Kontakten med Hampus har genomgående varit bra. Jag uppfattar Hampus som kompetent, kunnig och vänlig i bemötandet mot alla parter. Läs mer
    2019-01-17 Hampus B svarar Anna-Karin E
    Tack för de vänliga orden! När båda parter är nöjda har jag lyckats. Speciellt kul för er son som får en mycket fin bostad i ett väldigt härligt område!
    Hampus B gillar detta
  • Amar M köpte sin lägenhet med hjälp av Hampus Berglund en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum

2018-10-23

Majorna
    köpt en fin bostad för mkt bra pris av hampus, han var flexibel och snabb på att hantera och svara på diverse frågor. Både privat och jobbtider, alltid 100 Läs mer
    Hampus B gillar detta
  • Gustav B köpte sin lägenhet med hjälp av Hampus Berglund en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum

2018-10-02

Södra Guldheden
    Jag har köpt en 1:a. Hampus bemötte mig professionellt och trots min ålder visade mig reapekt och såg mig som vilken annan köpare. Läs mer

Senaste försäljningarna

Mölndalsvägen